Itsessäni varmasti huomaan myös erityisherkän piirteitä, vaikka itsessään erityisherkkyys on paljo deepimpää mitä itse koen. Olen siis aiheesta lukenut. Olen aina vaan tuntunut olevan tunteellinen mies. Ja tunnen siis todella vahvasti jos sopiva ihminen osuu kohdalle, sitä ei ehkä "normaali" ihminen ymmärrä.
@Tony81 mainitsit tuosta rakkaudesta. Itselläni ei taida olla edes muuta elämän osa-alueella jotka tuo niin suurta euforiaa kuin se ihmissuhde/ihastuminen/rakkaus toisen kanssa, eikä sitä ns edes osaisi kaveripohjalta luoda parisuhdetta ainakaan näin lähtökohtaisesti.
Tuosta ääripäästä/masennuksesta sitten. Ahdistus tuntuu ja keho ilmoittaa kun tarvitsee lepoa tai tunnekäsittelyä ihan erikseen. Se on yleensä semmosta itsenäistä olemista, paperille kirjoittamista ja syvää tunnekäsittelyä. Myös puhuminen auttaa. Sitten taas ne iloiset päivät ja viikot on aika maniaakin jopa välillä.
Esim ei tarvi ku jotai Ed Sheeranin Afterglowia veivaa akustisella niin meikä melkee poraa samalla ku soittelen
Ettei menis ihan pehmeilyks niin kyllä musta löytyy sitä miestäkin eli osaan kyllä viedä ja johtaa naista, mut ei kusipäällä tai aggressiivisella tavalla.
Meni kyllä offtopic jo tämä.