Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
joo!!. mäkin luin jostain että suomalais miesten keskipituus on noin....jaa oliko se 175cm....jotain siinä huudeilla. tokiki voin olla väärässä
Nopea googlaus: Maailmanlaajuisesti miesten keskipituus on reilut 170 senttiä ja naisten noin 160 senttiä.

Joten toi alle 180cm "mieskääpiö" tuntuu jopa vitsiltä. Alankomaissa ja Balkanin maissa tää menis vielä hyvin läpi.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Nopea googlaus: Maailmanlaajuisesti miesten keskipituus on reilut 170 senttiä ja naisten noin 160 senttiä.

Joten toi alle 180cm "mieskääpiö" tuntuu jopa vitsiltä. Alankomaissa ja Balkanin maissa tää menis vielä hyvin läpi.
Se 175 on koko väestö, nuoremmat eli nyt 18-35 esim on paljon pidempiä
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Ite oon 185 ja ee kyllä ainakaan oo missään yhdeydessä huomannut, että jotain iloa ois tuosta mitasta naisten kanssa. No ei varmaan haittaakaan.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Mikä lasketaan naiselokuvaksi? Toki Suon Villi Laulu oli ehkäpä enemmän naiselokuva, jonka olen viimeksi nähnyt :)
Ei tule kyllä mieleen yhtään "naisista kertovaa" elokuvaa minkä olisin nähnyt. Tai mikä lasketaan naisista kertovaksi? On tuntemattomassa sotilaassakin naisia. :psmoke: Toisaalta olen nähnyt muutenkin aika vähän elokuvia jos vertaa moneen muuhun.

Vielä pari päivää niin voisi lopettaa tinder-tauon ja katsoa montako mätsiä (0) tulee. Tosin tällä hetkellä ei koko tinderi edes kiinnosta, ei se kuitenkaan toimisi. :dead:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mä heitän aina huumoria omasta pituudesta, jos siis nainen on yhtä pitkä tai pidempi. Tyyliin, että

- Hyvä, sä yletyt ylähyllylle niin mä voin ryömii alakaapeissa
- Potkunyrkkeilys on kiva ninjailla pidemmät ihan solmuun (harrastan siis lajia)
- Sitten just näitä pää osuu just sopivasti tissien ja perseen kohdalle
- Mitä nyt muuta mieleen tuleekaan heittää positiivista huumoria omasta persjalkaisuudesta

Itsevarmuus is the key.

On tässä muutama ollut näitä jotka kysynyt pituutta ja naisen mittapuulla olen ollut liian lyhyt jolloin mätsi kadonnut tai "kiitos näkemiin" :D Mut tässä väistetään jo aikapommia, niin eipä tartte aikaa kulutta sen enempää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
787
Mulla kävi tuossa toissa kesänä sillain että kirjoiteltiin erään muidun kanssa paljon ja ajatukset sun muut kemiat tuntui kohtaavan tosi hyvin.
Sitten päästiin lopulta tapaamaan livenä.
Se kauhu mikä muidun kasvoilta loisti kun nousin autosta ja se raukkaparka tajusi olevansa mua päätä pidempi, sitä en unohda ikinä:lol:
Oli siinä hilkulla oliko tilanne koominen vai kiusallinen. Jälkeenpäin ainakin helvetin koominen:lol::lol::lol:
Veti kyllä tyylikkäästi treffit läpi siitä huolimatta mutta ei tullut vuosisadan rakkaustarinaa.
Seuraavalta deitiltä tajuaa luultavasti kysyä pituutta heti kättelyssä.
Itse olen siis 175cm.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mulla kävi tuossa toissa kesänä sillain että kirjoiteltiin erään muidun kanssa paljon ja ajatukset sun muut kemiat tuntui kohtaavan tosi hyvin.
Sitten päästiin lopulta tapaamaan livenä.
Se kauhu mikä muidun kasvoilta loisti kun nousin autosta ja se raukkaparka tajusi olevansa mua päätä pidempi, sitä en unohda ikinä:lol:
Oli siinä hilkulla oliko tilanne koominen vai kiusallinen. Jälkeenpäin ainakin helvetin koominen:lol::lol::lol:
Veti kyllä tyylikkäästi treffit läpi siitä huolimatta mutta ei tullut vuosisadan rakkaustarinaa.
Seuraavalta deitiltä tajuaa luultavasti kysyä pituutta heti kättelyssä.
Itse olen siis 175cm.
Jos nainen on 190cm, olisi se varmaan hyvä mainita jo ennen tapaamista. Ihan oikeasti suurin osa miehistä tulee olemaan lyhyempiä kuin tämä kyseinen daami :D
Mut ihan hauska tapaus. Lapset kandee muuten jo käydä läpi viimeistään toisilla treffeillä, ettei tule ristitulta.
Lisään vielä siis jos jollekin pituus on ongelma niin silloin hyvä mainita. Muuten ei kait sillä niin väliä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Siiis kyllähän joissain profiileissa nainen on maininnut pituutensa!!. En tiedä voiko ton tulkita että "älä mätsää jos toi pituus alittuu"..?
Yks nainen kysy mun pituutta (ei ole siis ainoa), mut oli hauska kun mainitsi olevansa pidempi ja ett mun kuvista näkee olevani lyhyt persjalkanen -nauruhymiöt perään-. Oli varmaa tavallaa testi miten reagoin, mut hauskaksihan tää koko keissi muuttui :D
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
78
Laitetaas omat kokemukset/ajatukset tänne myös kaiken kansan ihmeteltäväksi. Elikkäs aloitetaas vaikka vuodesta 2016 jolloin ensimmäisen kerran käytin Tinderiä. Kerkesin käyttämään sitä n.viikon ja sinä aikana yhdet ghostaamiset kerkesi jo tapahtua kun alettiin erään daamin kanssa sopimaan treffeistä. Erään toisen matchin kanssa vaihdeltiin muutamat viestit ennen kuin sovittiin, että tavataan kahvittelun merkeissä. Tämä kyseinen tapaus oli ulkokuoreltaan oikein hellyttävän ja söötin oloinen ja molemmille tuli hyvin nopeasti hämmennys, koska olimme toisillemme niin paljon mitä juuri siinä elämänvaiheessa etsimmekin. Ensimmäiset treffimme kestikin 18.30->~04.00 ja siirryimmekin kahvilasta hänen kämpillleen (asui aika lähellä), koska emme mitenkään malttaneet lopettaa erittäin syvällisiä keskusteluitamme jo 22.00 aikaan jolloin kahvila meni kiinni. Tuohon aikaan (siis 04) oli jo pakko kuitenkin lopettaa, koska hänen piti mennä aamulla kuitenkin töihin (itsellä oli vp). Tarjosin kuitenkin lähtiessä pitkähkön halin.

Tapasimme sitten heti seuraavana päivänä uudestaan jälleen klo 18 ja taas venähti ~05 asti aamuyöhön. Onneksi oli kummallakin kuitenkin seuraavana päivänä vapaata muuten ei olisi hyvää seurannut.. Toisilla treffeillämmekin edelleen juttua riittikin niin paljon ja kyllä siinä alkoi jo molemmille herätä niitä "kipinöitäkin" varsinkin kun päädyimme katsomaan sängyllä leffaakin sylikkäin (en kyllä muista enää mikä leffa oli kyseessä?) kun alkoi olla "jo ihan muut asiat molemmilla silloin mielessä". Ennen lähtöä vaihdoimme numeroita, koska se tuntui jo tuossa vaiheessa niin luontevalta idealta ja onneksi niin teimme, koska seuraavana päivänä Tinderi bugasi ja kadotti matchimmekin.

Näimme vielä pari kertaa "varmuuden vuoksi" ennen kuin molemmille varmistui, että eiköhän se ollut tässä ja juttelimmekin, että suljetaanko Tinder tilimme? Molempien vastaus oli joo eiköhän tehdä niin kun ei tässä enää muut kiinnosta. Tuossa vaiheessa jo mietinkin mielessäni, että hemmetti, olipas helppoa löytää upea nainen.

Kaikki hyvä loppuu kuitenkin aikanaan ja olimme yhdessä pikkuriikkisen yli 5v josta 4.5 asuimme yhdessä ja täytyykin myöntää, että oli kyllä todella opettavainen kokemus ja henkistyimme yhdessä hyvin paljon suhteen aikana ja monet elämänarvommekin kehittyivät myös lisää yhdessä. Toki tietyssä mielessä myös vähän eri tavoin (mikä johtikin sitten loppujen lopuksi siihen eroon), mutta se on jo sitten toinen (pitkä) tarina ja ei ehkä kuulu enää tähän ketjun aiheeseen niin paljoa.

Nyt sitten aloitin käyttämään Tinderiä uudestaan kesällä 2021 eli enempi tai vähempi aktiivisesti kohta 1.5v ja nykyinen ajatus enemmänkin on ollut, että, hemmetti, missä ne upeat naiset nyt ovat tai edes ne "normaalit". On tullut ghostaamiset todella tutuiksi ja en pysy todellakaan enää kärryillä kuinka monta niitä mahtaisi tähän mennessä jo olla. Myöskin monet ovat mainostaneet itseään avaramielisiksi ja suvaitsevaiseksi ja sitten vaikka nyt esimerkiksi, koska en ole ottanut koronarokotusta niin niin se on ollut muutamalle aivan täysi deal-breaker, että tämän tiedon jälkeen oikein hyvässä hengessä olleet keskustelut ovat muuttunut suoraan täydelliseksi syyllistämiseksi tuomiten rokottamattomat vain omaa napaansa tuijoittaviksi, itsekeskeisiksi ihmisiksi jotka eivät suurinpiirtein ansaitsisi hoitoa mikäli saisi tartunnan ja saisivat pahempia oireita jne jne. Ymmärtänette varmaan jo pointin..

Toinen ryhmä on sitten myös mitä vastaan on tullut liikaakin ovat olleet nämä ns. tuuliviirit. Hetken saattaa olla mukavaa ja juttua piisaa (varsinkin viestitellessä) sitten aivan yhtäkkiä loppuu kuin seinään kaikki kiinnostus. Öö, tuota, tuota.. Vaikka olenkin itse myös oikein henkinen (ja herkkä) ja itsereflektoin paljon sekä käytän avukseni myös mm. monia "itämaisia viisauksia" kuten buddhismia niin silti kun vastaan tulee vain noin erilaisia ihmisiä niin se on aikalailla energiaa kuluttavaa kerta toisensa jälkeen kokea "rikkinäisiä tai epäkypsiä ihmisiä" monine haasteineen. Toki itsekin olen omalla tavallani "rikkinäinen", mutta varsinkin parisuhderintamalla olen "vakaa kuin kallio" ja tiedän mitä suurinpiirtein haluan ja toki jätän aina sen mahdollisuuden, että elämä saattaa yllättää kuten 6.5v sitten kävi.

Ja lopuksi sanoisin, että mikäli jotain voisi sanoa oppineeni itsesuojelu mielessä tästä nyky deittikulttuurista on se ettei kannata omata mitään odotuksia varsinkaan ennen kuin tapaa livenä ja senkin jälkeen vasta hyvin varovaisesti ja harkitusti. Muuten tulee pettymyksiä liuta vaan lisää mikäli erehtyy "rakentelemaan pilvilinnoja" jne ja se on varsinkin tilastollinen fakta mitä omat kokemukset ovat vaan vahvistaneet. Nyt ei kuitenkaan auta kuin keskittyä omaan elämään ja välillä annetaan Tinderinkin olla olemassa niin todennäköisyys tavata joku uudelleen on ainakin korkeampi kuin ilman.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
480
On tullut ghostaamiset todella tutuiksi ja en pysy todellakaan enää kärryillä kuinka monta niitä mahtaisi tähän mennessä jo olla.
Toinen ryhmä on sitten myös mitä vastaan on tullut liikaakin ovat olleet nämä ns. tuuliviirit. Hetken saattaa olla mukavaa ja juttua piisaa (varsinkin viestitellessä) sitten aivan yhtäkkiä loppuu kuin seinään kaikki kiinnostus.
Monilla naisilla tuolla on paljon matcheja ja vielä enemmän tykkäyksiä, keskusteluja voi olla esim. kymmenen käynnissä yhtäaikaa, ja muutamat treffikutsut koko ajan tulilla. Tottakai jokainen optimoi omat mahdollisuutensa tuossa pelissä. Niin kauan kuin tytsy arvioi että on potentiaalisesti hyödyksi olla kiva, niin kyllähän lähes jokainen käyttäytyy kivasti. Tämä ei mitenkään sulje pois että tilanteen muuttuessa tytöstä paljastuu kusipäinen puoli. Näitä ihmisiä valitettavasti riittää keskuudessamme. Ja illuusiot, joita tuo sovellus luo varsinkin naisille, ajan kanssa vain voimistavat narsistisia piirteitä. (Sama voi tapahtua myös miehille tuolla, mutta arvelen että miehillä puolestaan korostuu enemmän kyynistyminen.)

Lohdutuksena ghostaamista ihmetellessäsi muista, että suurella todennäköisyydellä juuri väistit kusipään.

Tinderin suurin haaste meille jokaiselle ei olekaan fiksun ihmisen löytäminen, vaan se ettei itse muutu joko kyyniseksi tai kusipääksi tai sekä-että. Tätä sietää jokaisen vakavasti hetki pohdiskella...
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
78
Monilla naisilla tuolla on paljon matcheja ja vielä enemmän tykkäyksiä, keskusteluja voi olla esim. kymmenen käynnissä yhtäaikaa, ja muutamat treffikutsut koko ajan tulilla. Tottakai jokainen optimoi omat mahdollisuutensa tuossa pelissä. Niin kauan kuin tytsy arvioi että on potentiaalisesti hyödyksi olla kiva, niin kyllähän lähes jokainen käyttäytyy kivasti. Tämä ei mitenkään sulje pois että tilanteen muuttuessa tytöstä paljastuu kusipäinen puoli. Näitä ihmisiä valitettavasti riittää keskuudessamme. Ja illuusiot, joita tuo sovellus luo varsinkin naisille, ajan kanssa vain voimistavat narsistisia piirteitä. (Sama voi tapahtua myös miehille tuolla, mutta arvelen että miehillä puolestaan korostuu enemmän kyynistyminen.)

Lohdutuksena ghostaamista ihmetellessäsi muista, että suurella todennäköisyydellä juuri väistit kusipään.

Tinderin suurin haaste meille jokaiselle ei olekaan fiksun ihmisen löytäminen, vaan se ettei itse muutu joko kyyniseksi tai kusipääksi tai sekä-että. Tätä sietää jokaisen vakavasti hetki pohdiskella...
Toki, toki :) Tämä "~15% top miesten" -sääntö ei ole itselle enää yllätys. Itse kun vaan en oikein omaa sitä piirrettä, että pelaisin moisia "pelejä" niin se tekee siitä juuri sen haastavan mausteensa. Ja kyllä, pääasiassa ajattelen juuri niin, että epäasiallisesti käyttäytyjät eivät "oikein voi hyvin ja tule rakentavasti toimeen omien impulssiensa kanssa" mikä taas johtaa monenlaisiin epämääräisiin käytösmalleihin. Vääränlainen ihminen siis minulle ja kärjistettynä juuri "väistin kusipään" mikäli siis haluaisin kärjistää ja käyttää "tuomitsevia termejä" (mitä myöskin pyrin välttämään). Eikä siinä, ymmärtänen kuitenkin sen syyn miksi on vaikea valita, keskittyä ja sitoutua mikäli "karkkikaupassa on liikaa erilaisia karkkeja".

Ja olet sinänsä kyllä oikeassa eli on lienee suurin haaste ettei kyynisty/muutu kusipääksi, mutta itsellä toimii hyvin muistutuksena se tieto, että suurin kärsijä sellaiseksi "alentuessa" olen minä itse.

Monet ovat tosiaan myöskin sanoneet, etteivät monet naiset osaa keskustella ja heitäkin on kieltämättä tullut juuri kesästä lähtien paljon vastaan.. Itse lähetän esim. pidemmän viestin missä vastailen ja kyselen jotain niin tulee muutaman rivin vastaus takaisin eikä edes oikein vastata kysymyksiin eli se vuorovaikutus on kyllä yllättävän hukassa..
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
77
Monet ovat tosiaan myöskin sanoneet, etteivät monet naiset osaa keskustella ja heitäkin on kieltämättä tullut juuri kesästä lähtien paljon vastaan.. Itse lähetän esim. pidemmän viestin missä vastailen ja kyselen jotain niin tulee muutaman rivin vastaus takaisin eikä edes oikein vastata kysymyksiin eli se vuorovaikutus on kyllä yllättävän hukassa..
Tämä on kyllä totta. Itse yritän keskustella niin, että vastataan kysymykseen, lätistään "koukkuja", ja sitten kysymystä loppuun. Eipä sitä kauaa jaksa jos vastaus on "Aijaa :D" tai jotain muuta missä ei ole tarttumapintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tämä on kyllä totta. Itse yritän keskustella niin, että vastataan kysymykseen, lätistään "koukkuja", ja sitten kysymystä loppuun. Eipä sitä kauaa jaksa jos vastaus on "Aijaa :D" tai jotain muuta missä ei ole tarttumapintaa.
Silloin kun itse vielä huispasin tuolla niin suosiolla deletoin sellaiset mätsit jotka ei osaa/vaivaudu kokonaisia lauseita kirjoittamaan. Ei ole mun tehtävä yrittää viihdyttää ensimmäistäkään daamia ykspuolisesti. :thumbsup:
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
322
Yhdellä mätchillä lukee profiilissa että kuvan saa mätchin jälkeen muualla. Silti hänellä on kasvokuva esillä. Kysyin tuosta ristiriidasta ja hän vastasi että ei halua että miehet laittavat Liken lukematta profiilitekstiä.

Yhtäänhän tuo ei kysymykseeni vastannut. Silti miehet voivat laittaa hänelle Liken lukematta profiilitekstiä.

Tarkoittiko hän että tuolla tavalla hän saa selville ne jotka kysyvät kuvaa mätchin jälkeen, eli eivät edes selaa kaikkia kuvia?

Joka tapauksessa hyvin sekava nainen ja paljon muitakin ristiriitoja.

Myöhemmin hän laittoi kaksi muutakin kasvokuvaansa. Meikittömänä näytti suht hyvältä, mutta meikillisessä kuvassa eräältä Pikku Kakkosen tunnetuimmalta hahmolta.

Yhdellä naisella oli epämääräinen kasvokuva. Kuukauden päästä mätchistä paljasti että on XL-kokoinen. Taisi painonsakin kertoa. Joka taisi olla yli 50% enemmän kuin mulla.

Yksi nainen tuli viikko sitten mätchiksi ehkä kuudetta kertaa. Silloin tällöin olemme jutelleet jotain pientä. En tajua miksi se noin kuukauden välein aloittaa tuon Tinder-pelin alusta...

Noin joka toinen nainen tuntuu olevan lähihoitaja tai sairaanhoitaja. Yli 30-vuotiaat ovat joko vapaaehtoisesti lapsettomia tai 1-5 lasta löytyy jo.

Yleisin kohta naisen profiilissa on se että hän pitää huonosta huumorista tai puujalkavitseistä, tai että hänellä on paskat jutut tai huumorintaju, tai että vittuilu on välittämistä, tai että rakastaa sarkasmia. Sarkasmi on pilkkaa, eli henkistä väkivaltaa...

30-40 emojin rimpsut myös suht yleisiä.

Noin yhdellä tuhannesta naisesta on profiiliteksti josta pidän. Profiilitekstejä lukiessa olo varmaan sama kuin levy-yhtiön pomolla joka saa vaikka minkälaisten yläastelaisten autotallibändien demonauhoja. 99,9% joko roskaa tai kamalaa tai ei potentiaalisen oloista.

Vuodessa tulee siis vastaan max 50 joiden profiilitekstistä pidän.

Sellainen taito mitä ei käytä surkastuu. Tosin jos kyseessä on taito tehdä huumorillaan tai keskustelutaidoillaan vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen, niin miksi kaunis nainen koskaan alkaisi tällaisia taitoja käyttää? Ei kukaan synny tuollaisten taitojen kanssa.

Kyseisiä naisia on kyllä maailmalla, esim. Sarah Silverman ja Whitney Cummings. Suomesta ei tule mieleen.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 017
Nyt sitten aloitin käyttämään Tinderiä uudestaan kesällä 2021 eli enempi tai vähempi aktiivisesti kohta 1.5v ja nykyinen ajatus enemmänkin on ollut, että, hemmetti, missä ne upeat naiset nyt ovat tai edes ne "normaalit". On tullut ghostaamiset todella tutuiksi ja en pysy todellakaan enää kärryillä kuinka monta niitä mahtaisi tähän mennessä jo olla. Myöskin monet ovat mainostaneet itseään avaramielisiksi ja suvaitsevaiseksi ja sitten vaikka nyt esimerkiksi, koska en ole ottanut koronarokotusta niin niin se on ollut muutamalle aivan täysi deal-breaker, että tämän tiedon jälkeen oikein hyvässä hengessä olleet keskustelut ovat muuttunut suoraan täydelliseksi syyllistämiseksi tuomiten rokottamattomat vain omaa napaansa tuijoittaviksi, itsekeskeisiksi ihmisiksi jotka eivät suurinpiirtein ansaitsisi hoitoa mikäli saisi tartunnan ja saisivat pahempia oireita jne jne. Ymmärtänette varmaan jo pointin..
Mielestäni havaintosi on varsin oikea, sillä moni nainen menee vain sitä ns. kultaista keskitietä ja pakkaantuu valinnoissaan kuin jopa ÄO-käyrälläkin sinne keskiöön. Miehissä on enemmän varianssia eli vaihtelua niin elämäntyylivalinnoissa, arvoissa kuin jopa yhteiskunnallisessa asemassa (rikkaat ja vangit/asunnottomat).

Eli koronarokote on kieltämättä varsin hyvä testi sen testaamiseksi, miten avoimin mielin aidosti mennään ja onko nainen ymmärtänyt sitä, että koronarokotteen ottamalla lähinnä madalletaan sitä ottajan omaa riskiä saada vakava koronaversio. Koronarokottamattomuus voi siis olla riski sille miehelle, mutta ei naiselle tai muulle väestölle merkittävästi, varsinkin kun pandemia on lientynyt.

Eli miksi ihmeessä olla vihainen tai syyllistää rokottamatonta, sillä jos hän sairastuu niin lähinnä hän itse siitä kärsii lähtökohtaisesti pahemman version kuin rokotetut…

Jokaisen meistä pitäisi aina muistaa se, että jokainen saa valita ottaako hoitoa vastaan vai ei. Vaikka se tuntuu tyhmältä, niin ihmisellä on ns. oikeus juoda itsensä hengiltä, kuten eräälle 43-vuotiaalle kävi lähipiirissä. Merkonomin tutkinnolla oli suojatöissä isänsä firmassa ja elämän hallitsemattomuudesta kertoi se, että metron penkille alkoi yhtäkkiä virrata keltaista nestettä, juodaan ruokakaupan vessassa taskumatista huikkia (ja työpaikan lounastauolla käytiin Alkossa) ja kotiin ostettuun uuteen sänkyyn oli paskottu, kuten myös työpaikan työtuolille, johon oli kait pesuyrityksen jälkeen lisätty uusi istuinkangas. Tai kotona oleva lasipöytä olohuoneessa oli mennyt rikki, ja se oli vain siirretty seinää vasten sivuun.

Vaikka kuvaamani ihminen voi olla varsin triggeröivä, niin siitä huolimatta pitää ajatella asia niin, että lääkärien varoituksista huolimatta tämä henkilö ei uskonut lääkäreiden varoituksia ja maksoi luottavaisista juopon uskomuksistaan lopulta itse sen kovan hinnan.

Voitte vain kuvitella, millainen deittailukokemus tuo on ollut sitten sille naiselle, jonka kanssa hän tapaili ja sen, miltä naisesta tuntui, kun miehen mukaan *Riina pitää minut raiteilla.

*Muutettu nimi

Toinen ryhmä on sitten myös mitä vastaan on tullut liikaakin ovat olleet nämä ns. tuuliviirit. Hetken saattaa olla mukavaa ja juttua piisaa (varsinkin viestitellessä) sitten aivan yhtäkkiä loppuu kuin seinään kaikki kiinnostus.
Jep, veljellä jolla Tinder laulaa enemmän on ollu aika paljon tätä ja ollaan naureskeltu näitä mielensä muuttajia. Eräässä tapauksessa moodi muuttui kielteiseksi, kun leffaan menemisessä oli pientä epämukavuutta ja selkeyttä, kun leffaa yritettiin mennä katsomaan Redin Finnkinolle kilpailevan ketjun teatteriin (hieman vaikeaa löytää paikkaa, ja jotain sählinkiä toistensa löytämisessä).

Tämä ryhmä ei ole varsinaisesti ongelmallinen, mutta enemmänkin harmillinen, sillä usein jää miettimään sitä, että mikä mukamas nyt muuttui ja siksi yrittäminen loppui. Näissä kannattaa vaan ajatella, että parempi näin, jos näin helpolla luovutetaan, ei tässä mitään rakkautta ainakaan ollut pelissä.

Myöhemmin hän laittoi kaksi muutakin kasvokuvaansa. Meikittömänä näytti suht hyvältä, mutta meikillisessä kuvassa eräältä Pikku Kakkosen tunnetuimmalta hahmolta.
Oliko kyseessä siis Vilijonkka vai Muumimamma?
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
340
Todella pitkillä naisilla on ymmärrykseni mukaan jonkin verran hankalampaa löytää kumppania. Joutuvat joskus "tyytymään" hiukan ei optimaalisiin miehiin.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Joku sanoi että Tinderissä on paljon hoitsuja. Noh. Hoitoalaan on kontakteja sekä olen itsekin ollut sijaisena. Siellä on venymiseen kykeneviä empaattisia kovaa työtä tekeviä arjen sankareita. Mutta myös paljon narsistisia, ei niin älykkäitä riidanhaluisia akkoja, jotka kuluttavat itseään ja muita jatkuvalla kyttäämisellä. Ei ole tietoalalla ikinä tullut vastaan samaa täysin hullua porukkaa ja menoa. Päiväkodissakin vähän oli nokittelua, mutta varsinaiset sairaalat ja hoitokodit huh heijaa. Verrokkina meillä pikkujouluissa juodaan skumppaa pikkurilli pystyssä ja haukotellen keskustellaan työ ja perheasioista. Hoito-alalla pidetään sikamaisen kosteat kännibileet joissa kainalossa ilmalla täytettävät jätti-penikset tai barbarat ja kaiken ikäiset naiset lapsekkaasti puhuvat kovaa ja kirkuvat. Ja puhuvat kakkaa pomosta, jos ei ole kuulemassa. (No joo, tämä oli täysin karikatyyri)

Suurin osa älykkäistä ja vakaista naisista (ja miehistä) pariutuu suht pysyvästi melko nuorena. Tarinan pointti oli kai, että ehkä kannattaa hyväksyä että Tinderissä on tiettyä ainesta, ja tulos sen mukaista. Yhtä sukupuolta ei voi kuitenkaan määritellä sen deittipalstan mukaan, vaikka olisi järkyttävän typeriä ja kärsimättömiä ihmisiä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Tarinan pointti oli kai, että ehkä kannattaa hyväksyä että Tinderissä on tiettyä ainesta, ja tulos sen mukaista. Yhtä sukupuolta ei voi kuitenkaan määritellä sen deittipalstan mukaan, vaikka olisi järkyttävän typeriä ja kärsimättömiä ihmisiä.
Voi hyvin olla kyse tästä. :D Kieltämättä se, että oman sukupuolen sekopäitä ei näe voi vinouttaa näkemystä.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Missähän ne hyvät naiset on? Joo varattuja pitäs alkaa iskemään mutta ei jaksa.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Ihmettelen myös sitä, että osa ihmisistä on niin tyhmiä etteivät saa otettua itsestään ilman peiliä koko vartalo kuvaa.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Ei ilmeisesti syyttä tuota mainetta ole ansaittu. Tuossa kun näitä deittitsydeemejä käytin, niin "lähihoitaja" sai välittömästi siirtymään seuraavaan. Jännä, että itse eivät tiedä mitä tuosta yleisesti ajatellaan - niin paljon näitä kuitenkin vastaan tuli.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
322
99kk Tinderiä takana, tässä treffatut naiset:
1. 3-5v vanhempi naimisissa oleva evlut-pappi joka mietti mihin työhön ryhtyis koska ei enää uskonut jumalaan, oli kesälomallaan turistina ja halusi opasta, en vienyt kuin kaljalle sadan metrin päähän.
2. nainen joka lupasi ettei polta tupakkaa treffiemme aikana mutta 2 tunnin tapaamisen ajan poltti ketjussa ehkä 6 syöpärääkylettä. Sihteerihommissa kai, 5-6v nuorempi.
3. vanhainkodissa työskentelevä 5-6v vanhempi yh joka varastaa työpaikaltaan rauhoittavia ja syö niitä itse ja antaa kavereilleen, kutsui luokseen syömään, mutta esim. mustikkarahka oli loppunut koska ennen minua piipahtanut sydänsuruja kaverinsa oli syönyt rahkan Diapamien kera.
4. 15v nuorempi bipolaarinen matkailualan opiskelija joka ekana asiana tapaamisellamme esitteli isänsä lehtijutun (olimme kirppiksellä ja eteen tuli joku Seura/Apu/Hymy-pino).
5. 15-16v nuorempi, jonka kanssa olin aikoinaan parin viestin ajan jutellut Suomi24-treffeillä kun hän oli 16. Oli matkalla kotikaupungistaan opiskelukaupungistaan ja koska juna ei mennyt suoraan niin oli aikaa nähdä. Ainut mitä naisesta enää muistan on että keräilee My Little Ponyjä.

4.:sta tuli tavattua 7 kertaa, joista 3 yön yli -treffejä (ns. siskonpeti without incest benefits). Kerran törmättiin sattumalta kaupungilla, kuin myös vuotta myöhemmin. Yhteys katkesi kun kesäksi palasi synnyinkaupunkiinsa suorittamaan harjoittelua. Samaan syyhyn (tosin osalla synnyinkaupungin tilalla ulkomaat tai ruotsinlaiva tms) katkennut aikoinaan about kaikki tuttavuudet keväällä tavattujen 20-25-vuotiaiden kanssa, ja kerran myös elokuussa tavatun kanssa.

Muita ei sittemmin tullut tavattua. Ja vain sihteerin kanssa myöhemmin viestiteltiin, kunnes hän suuttui kun sanoin että arvasin hänen olevan bi. Hänestä se tarkoitti että pidin häntä miehekkäänä. Hänellä on joku kompleksi "miehisestä" pituudestaan 174cm.

Ei noista moni varmaan kovin vaimomatskulta kuulosta. Aika hyvä läpileikkaus materiaalista jota mulle tulee Tinderissä vastaan, ja mätcheiksi. Oman ikäisiä eli max 2v vanhempia tai max 14v nuorempia tavatuista siis 20%.

Unelmissa vielä lapseton, naimaton, tupakoimaton nainen jonka ulkonäöstä ja luonteesta pidän. Vaikuttaa että noista perustoiveista saa samassa henkilössä max 3/5.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 017
itse olin terkkarissa vaxina vuoden sivaria suorittamassa ja tuli läpikäytyä sinä aikana yhdet pikkujoulu bileet ja 4 eri hoitajan synttäri bileet joissa oli läsnä koko työporukka/lanssi juhlimasssa!!....voi jeesus sitä meininkiä ja tuli todistettua miten "alkoholi sulattaa naamion" hoitajilla:).itsellekin tuli suoria ehdotuksia mutta en voinut kun olin suhteessa. ikävin puoli oli huomata että vaikka ihminen on selvinpäin arjessa moraaliltaan niin selkärangallinen kuin olla ja voi!. mutta kun se saa pippaloissa 4 lasia punkkua kurkusta alas , niin moraali käsitykset lentää maanrakoon!!.:(. puolen yön jälkeen sitä ollaan jonkun tyypin kämpillä imemässä heppiä "panokuntoon" ja samaan aikaan kotona aviomies on sohvalla keppanaa juomassa tai nukuttamassa lapsia...!!. tätä tapahtui valitettavan usein noissa bileissä kun kuuli juttuja...
Kai ehdottelut olivat aidosti vain ehdotuksia, eikä painostamista esimerkiksi nolaamisen avulla? Jäänyt mieleen jotkut tv-sarjat ja elokuvat, joissa rääväsuunaiset saattavat käyttää sanallista voimaa painostuskeinona sänkyyn.

Muita ei sittemmin tullut tavattua. Ja vain sihteerin kanssa myöhemmin viestiteltiin, kunnes hän suuttui kun sanoin että arvasin hänen olevan bi. Hänestä se tarkoitti että pidin häntä miehekkäänä. Hänellä on joku kompleksi "miehisestä" pituudestaan 174cm.

Ei noista moni varmaan kovin vaimomatskulta kuulosta. Aika hyvä läpileikkaus materiaalista jota mulle tulee Tinderissä vastaan, ja mätcheiksi. Oman ikäisiä eli max 2v vanhempia tai max 14v nuorempia tavatuista siis 20%.
Juu, luultavasti helpommalla pääset sinkkuna kuin jatkoyrittämällä noiden kandidaattien kanssa. Nainen 3 ja 4 saisivat monoa ensimmäisenä, sillä rauhoittavien varastaminen työpaikalta tai bipolaarisuus tekevät yhteiselosta rankkaa ja riskikästä. Myös sarjatupakoitsija ja My Little Pony-kerääjä jäisivät luultavasti rannalle. Noista ehdokaskorteista olisin varmaan katsonut vain ensimmäisen, mutta ilman liikoja odotuksia.

Aika jännä tuo pituuskompleksi, ainakin silloin, jos olit häntä pidempi? Esimerkiksi omalla kohdalla ihmettelisin sitä kovasti, että mitä ihmettä kriiseilet pituuttasi, jos olen sinua n. 10cm pidempi?

Mutta kiitos kuvauksestasi, 99kk Tinderöinnin saldoksi olisi toivonut vähän onnekkaampaa saldoa kuin mitä tässä kuvattiin.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
322
Olen noin 4 cm sitä sihteeriä pidempi. Mutta tein sen virheen että vaikka normaali kengänkokoni on 43 niin laitoin tuolle tapaamiselle hetken mielijohteesta puhtaat (=käyttämättömät) koon 41 kengät (jotka olin ostanut 10 eurolla kirppikseltä koska tiesin niiden arvoksi noin 50 euroa - Adidas Superstarsit erikoiskultatähtikuvioilla).

Naisen kengät näyttivät isommilta, tai ainakin yhtä isoilta kuin minun.

Nainen myös näpräsi hermostuksissaan puhelintaan ekat puoli tuntia.

En sit tiedä "pitikö" minusta koska hermostui, ja piti itseään liian isona, ja viestitteli jopa monta tuntia putkeen tapaamisen jälkeen. Sillä ei oikeastaan ole väliä, koska lisää tupakoivia kavereita en halua ja romanttisessa mielessä vääränlainen nainen (luonne, käytös, itsetunto). Myös heppatyttö mikä on kategoria jota välttelen (muita mm. isoisämäiset metsästäjät ja kalastajat ja tätimäiset virkkaajat).

Kuvailin toki vain treffisaldoani. Viestitellyt olen ehkä 150 naisen kanssa, ja joidenkin kanssa on ollut hyviä/mielenkiintoisia keskusteluja. Lasken ne keskustelut paljon hedelmällisimmäksi kuin ne tapaamiset (koska keskustellessa oppii uusia asioita maailmasta, naisista, itsestään, jne). 7 "julkkista" myös joiden kanssa tullut keskusteltua: muusikko, malli, tv-esiintyjä, 3 runoilijaa, tositv-kilpailija. Eli on siellä muitakin kuin hoitsuja. Tosin en asu pk-seudulla joten julkkikset on tulleet matchiksi silloin kun olen gps-ohjelmalla vaihtanut itseni Helsinkiin tms.

Nyt matchina on mm. yksi jonka treffasin 26 vuotta sitten 4-5 kertaa ja yksi 22 vuotta nuorempi. Ja yksi noista julkimoista. Muut 62 matchia eivät kovin kiinnostavia (suurin osa näistä match 4-8 vuoden takaa, jotka eivät enää käytä palvelua, ja ehkä luulevat että sovelluksen poistaminen puhelimesta poisti heidän profiilinsa Tinderistä).

Facebook Datingistä löysin maaliskuussa aloitettuani noin viikossa 2 kiinnostavampaa kuin mitä olen Tinderistä löytänyt 5 vuodessa. Ja sen jälkeenkin yhden jonka kanssa on ollut pitkiä keskusteluja (julkkis, eli runoilija, eli ei oikea julkkis, mutta itse hänet runoja lukevana kyllä tiesin ennestään).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tänään ois sitten second deitit tämän kiikarissa olevan muikelon kanssa. Jännittää ja on aika kovat odotukset, vaikka ei saisi olla. Jos tää lässähtää niin henkisesti tulis kyllä tuntumaan taas normaalia enemmän, mutta näistä aina selvitään :D Nyt vaan mindset: tästä tulee jotain suurta ja mahtavaa!
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Vähiin menee nuo sopivat naiset. Miinusta: Kissoista, lapsista, lapsettomuudesta, hoitoalalla työskentelystä, isoista koirista, tatuoinneista, tupakoinnista. Siis ei sillä että kenenkään kanssa saisi treffejä aikaiseksi. Mutta pitää olla tarkka kenen kanssa lähtee kun on sitä vikaa, että helposti ajautuu suhteeseen.
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 212
Sarkasmi on pilkkaa, eli henkistä väkivaltaa...
Olen kyllä toista mieltä, sarkasmi ja hyväntahtoinen vittuilu parasta parisuhteessa. On tietysti kovin yksilöllistä missä raja menee. Mutta mulla on ainakin hyvä olla ihmisen kanssa, jolle ei tartte suodattaa vitsejään. Vastavuoroisesti kyllä itse kestän vittuilua ja pystyn myös itselleni nauramaan. Olen myös huomannut, että tämä ei valitettavasti ole yleinen ominaisuus naisten keskuudessa. Jotkut osaavat kyllä vittuilla, mutta motiivi ei ole yhteinen hauskuus vaan aktuaalinen vittuilu ja halventaminen.
Todella pitkillä naisilla on ymmärrykseni mukaan jonkin verran hankalampaa löytää kumppania. Joutuvat joskus "tyytymään" hiukan ei optimaalisiin miehiin.
Kai se on sama kuin lihavilla naisilla. Pitäisi olla pieni ja siro, eikä se sitten onnistu, jos kumppani on 20 cm lyhyempi, 20 kg kevyempi ja 20 vuotta nuorempi.
Ei ilmeisesti syyttä tuota mainetta ole ansaittu. Tuossa kun näitä deittitsydeemejä käytin, niin "lähihoitaja" sai välittömästi siirtymään seuraavaan. Jännä, että itse eivät tiedä mitä tuosta yleisesti ajatellaan - niin paljon näitä kuitenkin vastaan tuli.
Olen tehnyt saman havainnon, työskentelen siis hoitoalalla. Hoitajat on monesti tosi viinaan meneviä ja ei ole harvinaista, että jotain sosiaalisia normeja rikotaan sitten kännipäissään. En kyllä osaa arvioida, onko tämmöistä enemmän vai vähemmän kuin muilla aloilla.

Tietysti tavallaan oletuksena hoitohenkilökunta on keskimäärin varmaan ulospäinsuuntautuneempaa ja sosiaalisempaa sorttia kuin vaikka tilitoimistossa työskentelevät. Ehkä se estoton meno kännissä sitten tarkoittaa eri asioita eri persoonille.
Olen noin 4 cm sitä sihteeriä pidempi. Mutta tein sen virheen että vaikka normaali kengänkokoni on 43 niin laitoin tuolle tapaamiselle hetken mielijohteesta puhtaat (=käyttämättömät) koon 41 kengät (jotka olin ostanut 10 eurolla kirppikseltä koska tiesin niiden arvoksi noin 50 euroa - Adidas Superstarsit erikoiskultatähtikuvioilla).

Naisen kengät näyttivät isommilta, tai ainakin yhtä isoilta kuin minun.
Etkö itse pidä sun jalkojen koosta vai oliko tää sen naisen ongelma? En siis yritä vittuilla vaan kiinnostaa, kun tää kuulostaa omaan korvaan niin triviaalilta asialta, että on hankala ymmärtää miksi tämä olisi jotenkin tähdellistä.
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 212
Vähiin menee nuo sopivat naiset. Miinusta: Kissoista, lapsista, lapsettomuudesta, hoitoalalla työskentelystä, isoista koirista, tatuoinneista, tupakoinnista. Siis ei sillä että kenenkään kanssa saisi treffejä aikaiseksi. Mutta pitää olla tarkka kenen kanssa lähtee kun on sitä vikaa, että helposti ajautuu suhteeseen.
Entä jos noista koittaa ottaa jomman kumman kriteerin pois :D
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
364
Asensin Tinderin ekaa kertaa ikinä.

Siis mitä ihmettä deittailukulttuurille on käynyt. Tuntuu että 90 % naisista tuolla on klooneja toisistaan. Kävin varmaan 200 profiilia läpi ja en oikeasti enää muista kuka on kukakin. Jokaisella hieno selfie hienolla kampauksella; näyttävät ihan malleilta jokainen. Kuntosalikuva missä näytetään että ollaan timmissä kunnossa. Ja sit ruokakuva tietysti. Ja kaikilla samanlainen hymy suu supussa.

Kiinnostuksen kohteet lähes kaikilla: kuntosali, itsestään huolehtiminen, musiikki, ulkoilu, matkailu.

Eikö missään ole enää persoonallisia naisia?
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Tässä voi tulla kynnyskysymys ja periaate, että haluaako sitä ensikerran toteuttaa maksullisen kanssa. Ja varmasti ikä tuonut myös paineita kun ei ole niitä kokemuksia yhtään aikasemmin ollut. Ylipäätään seksuaalisuus, seksi, kaikkea siinä ympärillä uutta.

Voihan toi maksullisen kanssa ns. avaa hanat sitten jolloin jatkoa ajatellen ei ole niin suuret paineet seksin suhteen. Rentoutuu sen asian ympärillä.

Muistan joskus 22 vai 23-vuotiaana kun olin vielä neitsyt, ensimmäisessä suhteessa sitten oli se alkuun aika räpellystä mut nopeasti siinä alko sit homma toimii :D

Mulla on nämä ja monta muutakin syytä miksen mene maksulliselle. Vaikka kyllä se kieltämättä välillä vähän houkutteleekin.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Asensin Tinderin ekaa kertaa ikinä.

Siis mitä ihmettä deittailukulttuurille on käynyt. Tuntuu että 90 % naisista tuolla on klooneja toisistaan. Kävin varmaan 200 profiilia läpi ja en oikeasti enää muista kuka on kukakin. Jokaisella hieno selfie hienolla kampauksella; näyttävät ihan malleilta jokainen. Kuntosalikuva missä näytetään että ollaan timmissä kunnossa. Ja sit ruokakuva tietysti. Ja kaikilla samanlainen hymy suu supussa.

Kiinnostuksen kohteet lähes kaikilla: kuntosali, itsestään huolehtiminen, musiikki, ulkoilu, matkailu.

Eikö missään ole enää persoonallisia naisia?
Luuletko että miesten profiilit on sen kummosempia?

Ihmiset nyt vaan tuppaavat olemaan melko samanlaisia loppujen lopuksi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei noista moni varmaan kovin vaimomatskulta kuulosta. Aika hyvä läpileikkaus materiaalista jota mulle tulee Tinderissä vastaan, ja mätcheiksi. Oman ikäisiä eli max 2v vanhempia tai max 14v nuorempia tavatuista siis 20%.
Sitten siihen peilin eteen ja miettimään miksi sulle tulee jatkuvasti tuollaisia vastaan :facepalm:

Tinderikö se pakottaa sua tapamaan kaiken maailman sekopäitä? Tuollaiset sekopäät näkee jo kilometrien päähän muutamalla taktisella kysymyksellä ja sitten voikin mennä suoraan neeeext...
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Todella pitkillä naisilla on ymmärrykseni mukaan jonkin verran hankalampaa löytää kumppania. Joutuvat joskus "tyytymään" hiukan ei optimaalisiin miehiin.
Kai se on sama kuin lihavilla naisilla. Pitäisi olla pieni ja siro, eikä se sitten onnistu, jos kumppani on 20 cm lyhyempi, 20 kg kevyempi ja 20 vuotta nuorempi.
Mikä tässä on todella pitkä? Jos joku reilu 180cm tjsp, nainen lähinnä voi joutua tyytymään siihen että mies on saman pituinen. :D Sanoisin että harvemmin miehiä moinen haittaa, vaan se on enemmän naisten oma juttu...
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
364
Luuletko että miesten profiilit on sen kummosempia?

Ihmiset nyt vaan tuppaavat olemaan melko samanlaisia loppujen lopuksi.
En tiedä, en ole katsonut niitä :D Laitoin vaan itse pitkän, lähes maksimimerkkimääräisen profiilitekstin ja käytin siihen paljon aikaa. Niin jotenkin oli oletus että pääsisi lukemaan muiden tekstejä ja alustavasti "tutustumaan" profiileihin.

Tosi vaikeeta lähteä mistään liikkeelle jos naisen profiilissa on pelkät 3-5 kuvaa. Parasta vaan matchata kaikki edes etäisesti kiinnostavat, I guess?
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Mulla oli pitkät luritukset tekstiä. Ei tullut yhtään matsia. Sitten lyhensin kahteen lauseeseen ja matsia alkoi tulemaan. Mutta aika turhaahan se on kun pitää sitten selittää ne samat asiat mitä oli suoraan siinä pitkässä tekstissä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Sitten siihen peilin eteen ja miettimään miksi sulle tulee jatkuvasti tuollaisia vastaan :facepalm:

Tinderikö se pakottaa sua tapamaan kaiken maailman sekopäitä? Tuollaiset sekopäät näkee jo kilometrien päähän muutamalla taktisella kysymyksellä ja sitten voikin mennä suoraan neeeext...
Mitä muuten meinaat taktisella kysymyksellä noin tarkemmin ottaen? :hmm:
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 212
Mulla oli pitkät luritukset tekstiä. Ei tullut yhtään matsia. Sitten lyhensin kahteen lauseeseen ja matsia alkoi tulemaan. Mutta aika turhaahan se on kun pitää sitten selittää ne samat asiat mitä oli suoraan siinä pitkässä tekstissä.
Tuossa kontekstissa voisi kyllä kuvitella, että mitä lyhyempi kuvaus niin sitä helpommin matchataan. Tuohan on eräänlaista nopeutettua speed datingia, jossa katsot kumpaan suuntaan kortti viuhahtaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Mulla oli pitkät luritukset tekstiä. Ei tullut yhtään matsia. Sitten lyhensin kahteen lauseeseen ja matsia alkoi tulemaan. Mutta aika turhaahan se on kun pitää sitten selittää ne samat asiat mitä oli suoraan siinä pitkässä tekstissä.
Minun mätsit melkein kaikki sanoo, että kiva teksti ja heti kiinnitti huomion. Kuulemma harvalla miehellä on. :D

Täysi teksti on.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Minun mätsit melkein kaikki sanoo, että kiva teksti ja heti kiinnitti huomion. Kuulemma harvalla miehellä on. :D

Täysi teksti on.
Mullakin viimeiseen merkkiin asti tekstiä.

Mut joo, tän päivän reffit paketissa. Eipä nuo tuosta paremmin voisi enää mennä. Nainen jo laitto viestiä milloin pääsisi tänne huudeille pyörii.
Oma pää käy kamppailua 1. Yhtä pitkä ku minä -> käyttää korkkareita usein eli jään tuolloin lyhyemmäksi -> oma ego, tiedetään 2. Nyt huomaan, että mulla on aika vahva "oisko nurtsi sittenkin vihreämpää/parempaa tarjolla tulevaisuudessa mielentila", joka eiii ole hyvä asia.

Joka tapauksessa hyvin mielenkiintoinen tämä tapaus, moni asia kolahtaa ja kummallakaan ei ole huumorin osalta esteitä. Kaikenpuolin sopiva ja vaimomatskua, ei tästä pääse yli eikä ympäri. Kannustava/positiivinen ilmapiiri meidän tavoitteita ja haaveita kohtaan, eikä mulla ole tullut kertaakaan se fiilis, että daami jarruttaisi mua elämän tavoitteissa, päinvastoin osoittaa jo tukeansa. Kyllä nyt on "sitoutumiskammoisen" Markun tehtävä valintaa, viimeistään kolmansien treffien kohdalla, olenko täysillä inessä vai en.

Ja hei, kahdet treffit, kaikki vaatteet pysyneet päällä, mut kolmansilla saattaa :D vois kyllä kiusaa ja vasta neljänsillä. Mut ei tässä ole kumpaakaan asuntoon vielä ängetty. No nyt oli lopuksi jo suudelmaa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Mullakin viimeiseen merkkiin asti tekstiä.

Mut joo, tän päivän reffit paketissa. Eipä nuo tuosta paremmin voisi enää mennä. Nainen jo laitto viestiä milloin pääsisi tänne huudeille pyörii.
Oma pää käy kamppailua 1. Yhtä pitkä ku minä -> käyttää korkkareita usein eli jään tuolloin lyhyemmäksi -> oma ego, tiedetään 2. Nyt huomaan, että mulla on aika vahva "oisko nurtsi sittenkin vihreämpää/parempaa tarjolla tulevaisuudessa mielentila", joka eiii ole hyvä asia.
Ei kai tuolla pitäisi olla mitään väliä? Eli antaa mennä vaan. :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
668
Mullakin viimeiseen merkkiin asti tekstiä.

Mut joo, tän päivän reffit paketissa. Eipä nuo tuosta paremmin voisi enää mennä. Nainen jo laitto viestiä milloin pääsisi tänne huudeille pyörii.
Oma pää käy kamppailua 1. Yhtä pitkä ku minä -> käyttää korkkareita usein eli jään tuolloin lyhyemmäksi -> oma ego, tiedetään 2. Nyt huomaan, että mulla on aika vahva "oisko nurtsi sittenkin vihreämpää/parempaa tarjolla tulevaisuudessa mielentila", joka eiii ole hyvä asia.

Joka tapauksessa hyvin mielenkiintoinen tämä tapaus, moni asia kolahtaa ja kummallakaan ei ole huumorin osalta esteitä. Kaikenpuolin sopiva ja vaimomatskua, ei tästä pääse yli eikä ympäri. Kannustava/positiivinen ilmapiiri meidän tavoitteita ja haaveita kohtaan, eikä mulla ole tullut kertaakaan se fiilis, että daami jarruttaisi mua elämän tavoitteissa, päinvastoin osoittaa jo tukeansa. Kyllä nyt on "sitoutumiskammoisen" Markun tehtävä valintaa, viimeistään kolmansien treffien kohdalla, olenko täysillä inessä vai en.

Ja hei, kahdet treffit, kaikki vaatteet pysyneet päällä, mut kolmansilla saattaa :D vois kyllä kiusaa ja vasta neljänsillä. Mut ei tässä ole kumpaakaan asuntoon vielä ängetty. No nyt oli lopuksi jo suudelmaa.
Jos vaimomatskua niin GO FOR IT!
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
480
Asensin Tinderin ekaa kertaa ikinä.

Siis mitä ihmettä deittailukulttuurille on käynyt. Tuntuu että 90 % naisista tuolla on klooneja toisistaan. Kävin varmaan 200 profiilia läpi ja en oikeasti enää muista kuka on kukakin. Jokaisella hieno selfie hienolla kampauksella; näyttävät ihan malleilta jokainen. Kuntosalikuva missä näytetään että ollaan timmissä kunnossa. Ja sit ruokakuva tietysti. Ja kaikilla samanlainen hymy suu supussa.

Kiinnostuksen kohteet lähes kaikilla: kuntosali, itsestään huolehtiminen, musiikki, ulkoilu, matkailu.

Eikö missään ole enää persoonallisia naisia?
Joo tuo on häkellyttävää kyllä. Ihan käsittämätön vyörytys klooni-instagram-babeja, joilla ei ole profiilissaan mitään tekstiä (tai kaksi emojia joista toinen on se palmu&hiekkaranta).

Sen verran yleinen tuo kokemus tinderin käytön alkumetreiltä, että tämä taitaa olla osa Tinderin algoritmia, ja aika lailla tekaistu juttu. Noilla naisilla ei ole paljonkaan tekemistä todellisen valikoiman kanssa, joka oikeasti muodostaa naismarkkinat. Eihän tuo naisvalikoima millään tavalla vastaa sitä porukkaa, joka kävelee kadulla vastaan, ja valokuvista, meikeistä ym. lavasteista näkee että ovat ammattilaisten kädenjälkeä.

Mihin Tinder tuolla tähtää on varmaan toisaalta että annetaan sellainen wow-efekti palvelun tarjoamista "mahdollisuuksista" ja samalla tosiasiassa rajoitetaan todellisten tykkäysten ja matchien määrää. Noista tähtisilmien kavalkadeista aika harva tulee saamaan yhtään mitään.

Eli se instagram-elämäntapastailaajien ja pintaliitäjien suuri määrä ei ole mitään todellista - toivottavasti jokainen mies tajuaa tämän. Veikkaanpa, että noista iso määrä on jostain kansainvälisestä kuvastosta (tai muiden maiden tinder-tileistä kopioituja) tai jopa ostettuja profiileja. Ja varmaan osa on todellisia some- ja muulla huoraamisella itsensä elättäviä misuja, joille Tinder on vain yksi kanava muiden joukossa olla esillä, tai korkeintaan metsästävät itselleen jotain julkkismiestä tuolla.

Lohdutuksena, että kun tuon alkuvyörytyksen jaksaa swaippailla pois (huom: vasempaan!), niin näköjään sen jälkeen alkaa tulla enemmän ihan oikeiden fiksujen naisten profiileja. Prosentuaalisesti enenevä osuus on nyt 1. viikon jälkeen ollut näitä, joukossa pari ihan kiinnostavaakin osumaa jo.

Tuo kiinnostuksen kohteet -listasi oli kyllä osuva! Siihen pienenä variaationa joskus vielä "viini". Mutta joo, matkustelu, kuntosali ja ulkoilu on ne vakiot 100%:ssa noita kiiltokuvaprofiileja.
 
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 212
Eihän tuo naisvalikoima millään tavalla vastaa sitä porukkaa, joka kävelee kadulla vastaan, ja valokuvista, meikeistä ym. lavasteista näkee että ovat ammattilaisten kädenjälkeä.
Ei tuo kummallista vaadi, että saa itsestään hyvän näköisen kuvassa. Vähän kuvakulmia, oikeasta suunnasta valo ja joku filtteri päälle niin melkein kuka tahansa näyttää huippumallilta. Sitte treffeillä onkin yllätys kun ämmä on oikeesti seinästä revitty
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
340
Tinderhän on pullollaan näitä Instagram urasta unelmoivia naisia, joiden profiilin melko lailla ainoa tarkoitus on toimia simp-mies imurina heidän tulevaan Instagram impeeriumiin. Ongelma on tuossa Instagram yhtälössä on se, että koska se on niin suosittu, niin ei voi aina tietää onko kyseessä oikeasti deittimarkkinoilla oleva nainen. Instagramia taitaa käyttää nuoremmista naisista merkittävä osa. Jotkut naiset ovat sitten vieneet sen ansaintalogiikan niin pitkälle, että polku on Tinder -> instagram -> onlyfans. Edel. mainituissa stepeissä vaatetus vähenee. Toinen yhtä ärsyttävä on nämä avoimessa suhteessa olevat, joita on aika paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 478
Viestejä
4 200 719
Jäsenet
70 911
Uusin jäsen
laskostaja

Hinta.fi

Ylös Bottom