Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
En kyllä sellaista muista lukeneeni keskustelumme aikana.
Tässähän mää niin sanoin... :hmm:

Yleensä se läpänheitto tulee vasta sitten, kun ollaan jo jonkin verran juteltu tai tutustuttu. Tinderissä sen sijaan näemmä pitäisi osata heittää supliikkia jo alusta lähtien, ettei nainen tylsisty. :facepalm:

En nyt koe omien kokemusteni pohjalta että Tinderissä tarvitaan täysin erilaista työkalupakkia ihmisten kanssa toimimiseen, mutta YMMV. Kaippa sitä on sitten itselläni sellainen perussosiaalinen luonne vaikka en niin itse koekaan, vaan pidän itseäni enemmän introverttinä.

Tietty Tinderissä varmasti korostuu se, että pystyy jutuillaan viihdyttämään toista, vaikka sopivan ihmisen kanssa tämä käy ikäänkuin itsestään molempien puhaltaessa yhteen hiileen. :) En minäkään haluaisi viettää aikaani sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa en viihdy ja kanssakäyminen käy työstä.
Niin, monien Tindernaisten kanssa kanssakäyminen nimenomaan tuntui käyvän työstä, minkä takia poistin sovelluksen. Ennen kaikkea siinä oli se yksipuolisuus, kun miehen pitää olla se joka herättää tunteet ja viihdyttää jutuillaan että nainen edes suvaitsee vastata viesteihin. Siellä siis ei ole koskaan tuntunut siltä että asia etenisi omalla painollaan, mistä mainitsinkin viestissä josta tämä keskustelu lähti liikkeelle.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
108
On vaan muutenkin niin hyvä tyyppi että pitää vähintään tehdä selväksi että mitään vakavaa ei ole hommasta tulossa
Hmm, kuvailemasi perusteella vaikuttaisitte olevan kumpikin sen verran kiinnostuneita, jotta miksei? Presidenttiparillakin on ikäeroa jotain 30 vuotta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 574
Äijä on selvästi joku jeesus. Mimmejä tulee ja menee. Kerro sun salaisuudet! :) Joku mikä erottaa meidät tavallliset kuolevat!
Eivaa, sulla on selvästi jotain ns persoonana, flirttinä tai jotain mikä viehättää naisissa. Olen saanut susta sellaisen "grounded" kuvan ja sanot asioita tehokkaasti ja ytimekkäästi, tarkoituksella? Prove me wrong. Tähä vois jonku introvertin leffastaran heittää.
Muistaakseni joskus tähän ketjuun yritin pohtia miks naiset kiinnostuu, siis ihan omaa arvelua mutten muista mitä siihen edes laitoin. Yks toki mikä tuli nyt mieleen ja on tullutkin useaan kertaanvastaan niin mimmit kuulemma voi olla mun seurassa omia itsejään. Pitäisin tuota kyllä varsin isona juttuna. :) Ja tosiaan kun oon introvertti niin ehkä osaan antaa toiselle tilaa ettei tunnu ahdistavalta tms. Tai sit se on vaan säkää - eipä näistä aina tiedä. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Muistaakseni joskus tähän ketjuun yritin pohtia miks naiset kiinnostuu, siis ihan omaa arvelua mutten muista mitä siihen edes laitoin. Yks toki mikä tuli nyt mieleen ja on tullutkin useaan kertaanvastaan niin mimmit kuulemma voi olla mun seurassa omia itsejään. Pitäisin tuota kyllä varsin isona juttuna. :) Ja tosiaan kun oon introvertti niin ehkä osaan antaa toiselle tilaa ettei tunnu ahdistavalta tms. Tai sit se on vaan säkää - eipä näistä aina tiedä. :D
Mä luulen, että siinä on myös mukana sellaista auraa, että olet 110% sujut itsesi kanssa ja "I dont give a damn" asenteella. Tavallaa "säteilet" sellaista itsevarmuutta, joka sytyttää naisen. Ymmärrän ehkä mitä ajat takaa :) Toi introvertin "antaa tilaa" on jotenki niin tuttua. Vähänku pysyy etäällä ja jos on kipinää, niin joidenkin daamien kohdalla menevät jo iha sekaisin pelkästä kosketuksesta. Se semmone "grounded" meininki vie jo aika pitkälle.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Selitin esimerkkinä miksi en itse siedä. Kokemustrauma. Mutten pidä pelaamista yleisesti ainoana asiana, joka voi aiheuttaa riitaa. Kyllä sitäkin on ettei siedetä auton kanssa rassaamista tai mies ei siedä naisen viinikerhoilua tai shoppailua. Yhteistä lienee tunne siitä että harrastus on prioriteetti. Pelaaminen oli nyt esimerkki.




Politiikka ja sähkö kiinnostaa. Siksi olen täällä. En esittämässä peli-ihmistä. Tietotekniikka ja pelaaminen on myös eri asiat.

Onhan meillä talossa lapsillakin pelejä ja konsoleita, ja pelaan niiden kanssa. Voin pelata jopa miehen kanssa.

Mutta pointti oli alunperin ettei kannata vetää roolia liian kauas omasta mukavuusalueestaan, koska totuus kyllä tulee vastaan parisuhteessa. Ja sitten on haaskannut aikaa, jona olisi voinut löytää yhteensopivan henkilön.
Perus nainen, saa traumoja jostain kymmeniä vuosia vanhasta asiasta :facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Tässähän mää niin sanoin... :hmm:






Niin, monien Tindernaisten kanssa kanssakäyminen nimenomaan tuntui käyvän työstä, minkä takia poistin sovelluksen. Ennen kaikkea siinä oli se yksipuolisuus, kun miehen pitää olla se joka herättää tunteet ja viihdyttää jutuillaan että nainen edes suvaitsee vastata viesteihin. Siellä siis ei ole koskaan tuntunut siltä että asia etenisi omalla painollaan, mistä mainitsinkin viestissä josta tämä keskustelu lähti liikkeelle.
Ok, käsitin viestisi sitten eri tavalla.

Sun kokemus on selvästi erilainen kuin mun, eipä siinä. Varmaan omassa tapauksessa auttoi että laitoin profiilitekstiini selvästi sen mitä olin hakemassa sieltä, niin ehkä tämä auttoi samanhenkisen seuran löytymisessä helpommin. Mutta tosiaan kuulostaa siltä että Tinder ei ole sun juttusi.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Saakos tätä lankaa käyttää omana blogina? :D

Pikkasen ollut aktiviteettia Tinderin puolella. Kyllä tämä vain on raakaa tekemistä ja karsintaa, isosta massasta jalostetaan ne omat treffit ja niistä sitten mitä nyt tuleekaan. Laitoin tuon Goldin, kun sen sai 1 kk ajaksi -50 % ja hintaa jäi sille joku 14 €. Testasin sitä buust-toimintoa, ei ollut mitään iloa minulle siitä. Mutta onpahan rajattomat tykkäykset ja näkee ketkä tykkää.

On tuota sovellusta nyt tullut käytettyä aika aktiivisesti, ja rennolla otteella tulee pommitettua viestiä daameille. Yritän pitää osumien määrän tuossa 5-15 kpl pinnassa, eli poistan niitä sitä mukaan kun vaikuttaa, että daamit eivät lähde tapaamiseen. Pidän vain potentiaalisia "kypsymässä". Yleensä edelleen lyhyen läpän jälkeen tapaamisehdotusta. Jos se ei ole kiinnostanut, niin vaihdellut viestejä vähän, jos on tyttö ylipäätään osannut kirjoittaa. Jos ei osaa kirjoittaa / keskustella ja ei mene treffeille, niin unmatch heti. Parin päivän päästä uutta ehdotusta, jos ei lämpiä, niin unmatch.

Yhdet treffit oli tällä viikolla. Asiallinen tyttö oli sovitussa treffipaikassa. Käytiin kävelyllä ja tyttö ylläpiti keskustelua paljon kyselemällä. Sitten se kertoi mulle suoraan, että etsii oikeastaan x-tyyppistä kumppania. Pakko arvostaa todella paljon, että nuori tyttö pystyy sanomaan tuon ihan suoraan, kuitenkin ystävällisesti. Todella asialliset pakit. Moni olisi tehnyt tuon ghostaamalla tai muuten.

Huomiselle treffit sovittu aika mukavan tapauksen kanssa. Meni taas tuttua kaavaa: parit viestit tinderissä, numero, parit viestit whatsapissa, lyhyt whatsapp-videopuhelu ja treffit seuraavalle illalle. Ei tarvinnut esittää tai teeskennellä mitään, ei tarvinnut olla narri tai viihdyttäjä. Hyvä juttu.

Eiköhän tässä pikku hiljaa saa tuntumaa treffailuihin ja opin olemaan treffeilläkin oma itseni.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Ok, käsitin viestisi sitten eri tavalla.

Sun kokemus on selvästi erilainen kuin mun, eipä siinä. Varmaan omassa tapauksessa auttoi että laitoin profiilitekstiini selvästi sen mitä olin hakemassa sieltä, niin ehkä tämä auttoi samanhenkisen seuran löytymisessä helpommin. Mutta tosiaan kuulostaa siltä että Tinder ei ole sun juttusi.
Jaa, miten sen sitten olisi voinut käsittää?

Ja mieti nyt vähän mitä olet itsekin kirjoittanut. Jos naisella on omien sanojesi mukaan sata mätsiä joiden joukosta pitää erottua, kilpailu on lähtökohtaisesti helvetin kovaa. Jos olet yhtään huomannut, tämä ketju on muutenkin täynnä keskustelua käyttäytymisstrategioiden huomisesta yms...

Tän pitäisi olla itsestään selvä asia, mutta ihan kuin tätä ei saisi sanoa ääneen. :rolleyes:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Jaa, miten sen sitten olisi voinut käsittää?

Ja mieti nyt vähän mitä olet itsekin kirjoittanut. Jos naisella on omien sanojesi mukaan sata mätsiä joiden joukosta pitää erottua, kilpailu on lähtökohtaisesti helvetin kovaa. Jos olet yhtään huomannut, tämä ketju on muutenkin täynnä keskustelua käyttäytymisstrategioiden huomisesta yms...
Mulle tuli käsitys että viittasit tässä naissuhteisiin kun et puhunut sanallakaan kavereista tässä yhteydessä, mutta eipä siitä sen enempää.

En nyt ymmärrä tuota postauksestasi aistittavaa vihamielisyyttä, kerroin vain että kokemuksia alustasta on monenlaisia. Vaikka sulla on ollut kokemukset selvästikin negatiivisemmanpuoleisia, ei se tee alustasta paskaa yleisellä tasolla. En nyt näe että keskustelu menee tästä yhtään rakentavampaan suuntaan, joten päätän tämän nyt tähän.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Saakos tätä lankaa käyttää omana blogina? :D

Pikkasen ollut aktiviteettia Tinderin puolella. Kyllä tämä vain on raakaa tekemistä ja karsintaa, isosta massasta jalostetaan ne omat treffit ja niistä sitten mitä nyt tuleekaan. Laitoin tuon Goldin, kun sen sai 1 kk ajaksi -50 % ja hintaa jäi sille joku 14 €. Testasin sitä buust-toimintoa, ei ollut mitään iloa minulle siitä. Mutta onpahan rajattomat tykkäykset ja näkee ketkä tykkää.

On tuota sovellusta nyt tullut käytettyä aika aktiivisesti, ja rennolla otteella tulee pommitettua viestiä daameille. Yritän pitää osumien määrän tuossa 5-15 kpl pinnassa, eli poistan niitä sitä mukaan kun vaikuttaa, että daamit eivät lähde tapaamiseen. Pidän vain potentiaalisia "kypsymässä". Yleensä edelleen lyhyen läpän jälkeen tapaamisehdotusta. Jos se ei ole kiinnostanut, niin vaihdellut viestejä vähän, jos on tyttö ylipäätään osannut kirjoittaa. Jos ei osaa kirjoittaa / keskustella ja ei mene treffeille, niin unmatch heti. Parin päivän päästä uutta ehdotusta, jos ei lämpiä, niin unmatch.

Yhdet treffit oli tällä viikolla. Asiallinen tyttö oli sovitussa treffipaikassa. Käytiin kävelyllä ja tyttö ylläpiti keskustelua paljon kyselemällä. Sitten se kertoi mulle suoraan, että etsii oikeastaan x-tyyppistä kumppania. Pakko arvostaa todella paljon, että nuori tyttö pystyy sanomaan tuon ihan suoraan, kuitenkin ystävällisesti. Todella asialliset pakit. Moni olisi tehnyt tuon ghostaamalla tai muuten.

Huomiselle treffit sovittu aika mukavan tapauksen kanssa. Meni taas tuttua kaavaa: parit viestit tinderissä, numero, parit viestit whatsapissa, lyhyt whatsapp-videopuhelu ja treffit seuraavalle illalle. Ei tarvinnut esittää tai teeskennellä mitään, ei tarvinnut olla narri tai viihdyttäjä. Hyvä juttu.

Eiköhän tässä pikku hiljaa saa tuntumaa treffailuihin ja opin olemaan treffeilläkin oma itseni.
No ehdottomasti kirjoittakaa vaan kokemuksia.

Nyt olen Tinderissä tsättäillyt erään neidon kanssa, syvällisiäkin. Kuvista päätellen yksi kauneimmista mikä Tinderissä tullut vastaan. Tosi hyvät fiilikset tästä jo mutulla. Ainut "nega" on se, että hänellä on 3v lapsi. Ja taisin aikasemmin mainita, että naikkosen täytyy olla near perfecto jos aion tälläseeseen ryhtyä. Mut tähän mennessä kyllä aika moni klikkaa paikalleen. Saa nähdä sitten ensitapaamisen jälkeen mitkä fiilingit, mikäli sinne asti päästään. Tässä nyt muutama muukin keskustelussa. Osa ovat kyllä tosi laiskoja vastailemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Mulle tuli käsitys että viittasit tässä naissuhteisiin kun et puhunut sanallakaan kavereista tässä yhteydessä, mutta eipä siitä sen enempää.

En nyt ymmärrä tuota postauksestasi aistittavaa vihamielisyyttä, kerroin vain että kokemuksia alustasta on monenlaisia. Vaikka sulla on ollut kokemukset selvästikin negatiivisemmanpuoleisia, ei se tee alustasta paskaa yleisellä tasolla. En nyt näe että keskustelu menee tästä yhtään rakentavampaan suuntaan, joten päätän tämän nyt tähän.
No siis tarkoitin sillä ihmissuhteita ylipäätään. Tinderissä ne odotukset tuntuu olevan hieman erilaisia, varmaan juuri siksi kun pitää erottua massasta.

Voi olla että tulkitsin hieman väärin, mutta olin lukevinani rivien välistä ettei saisi valittaa deittailusta tai on peräkammarinpoika. Kun turhan usein tähän aiheeseen liittyen näkee "mies ei itke, mies suorittaa" -henkistä juttua, jossa itsensä kehittäminen asetetaan jalustalle.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Mulle tuli käsitys että viittasit tässä naissuhteisiin kun et puhunut sanallakaan kavereista tässä yhteydessä, mutta eipä siitä sen enempää.

En nyt ymmärrä tuota postauksestasi aistittavaa vihamielisyyttä, kerroin vain että kokemuksia alustasta on monenlaisia. Vaikka sulla on ollut kokemukset selvästikin negatiivisemmanpuoleisia, ei se tee alustasta paskaa yleisellä tasolla. En nyt näe että keskustelu menee tästä yhtään rakentavampaan suuntaan, joten päätän tämän nyt tähän.
No siis tarkoitin sillä ihmissuhteita ylipäätään. Tinderissä ne odotukset tuntuu olevan hieman erilaisia, varmaan juuri siksi kun pitää erottua massasta.

Voi olla että tulkitsin hieman väärin, mutta olin lukevinani rivien välistä ettei saisi valittaa deittailusta tai on peräkammarinpoika. Kun turhan usein tähän aiheeseen liittyen näkee "mies ei itke, mies suorittaa" -henkistä juttua, jossa itsensä kehittäminen asetetaan jalustalle.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Ainut "nega" on se, että hänellä on 3v lapsi. Ja taisin aikasemmin mainita, että naikkosen täytyy olla near perfecto jos aion tälläseeseen ryhtyä. Mut tähän mennessä kyllä aika moni klikkaa paikalleen. Saa nähdä sitten ensitapaamisen jälkeen mitkä fiilingit
Haluatko lapsia? Jos lapset eivät kiinnosta eikä niistä ole kokemusta, niin ei välttämättä kannata lähteä ottamaan turpaan uusioperheeseen ilman että perehtyy aiheeseen ja keskustelee paljon kasvatuksesta.

Ajattelin aikoinaan kumppanin 3.v lapsesta, että ihan kiva juttu, semmoinen välttämätön paha. En kadu valintaani, mutta en myöskään yhden yhtää ymmärtänyt mihin ryhdyin. Kävi silkka onni että kykenin sopeutumaan uusioperheeseen ja hmm… mielenkiintoisiin ihmisiin ja kommunikaatioeroihin tämän bonuslapsen taustalla. Edelleen koen ristiriitaisuuksia, mutta pääosin koen että kumppanin lapsi on rikkaus, koska omilla muksuilla on sisarus. Mutta ilman yhteisiä lapsia olisi arjessa ollut suurempi ristiriita. On helpompi sopeutua tiettyyn rooliin kun yksi vieras lapsi ei hallitse taloa vaan on lauma lapsia. Vaikea selittää. Mutta se lapsi on elävä olento, joka on ikuisesti prioriteetti. Tämän opin kunnolla kestämään vasta kuin oli myös se yhteinen prioriteetti ja siirryin muutenkin elämässä vaiheeseen, jossa ei kaipaa että on kumppanin keskipiste ihmissuhteissa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Haluatko lapsia? Jos lapset eivät kiinnosta eikä niistä ole kokemusta, niin ei välttämättä kannata lähteä ottamaan turpaan uusioperheeseen ilman että perehtyy aiheeseen ja keskustelee paljon kasvatuksesta.

Ajattelin aikoinaan kumppanin 3.v lapsesta, että ihan kiva juttu, semmoinen välttämätön paha. En kadu valintaani, mutta en myöskään yhden yhtää ymmärtänyt mihin ryhdyin. Kävi silkka onni että kykenin sopeutumaan uusioperheeseen ja hmm… mielenkiintoisiin ihmisiin ja kommunikaatioeroihin tämän bonuslapsen taustalla. Edelleen koen ristiriitaisuuksia, mutta pääosin koen että kumppanin lapsi on rikkaus, koska omilla muksuilla on sisarus. Mutta ilman yhteisiä lapsia olisi arjessa ollut suurempi ristiriita. On helpompi sopeutua tiettyyn rooliin kun yksi vieras lapsi ei hallitse taloa vaan on lauma lapsia. Vaikea selittää. Mutta se lapsi on elävä olento, joka on ikuisesti prioriteetti. Tämän opin kunnolla kestämään vasta kuin oli myös se yhteinen prioriteetti ja siirryin muutenkin elämässä vaiheeseen, jossa ei kaipaa että on kumppanin keskipiste ihmissuhteissa.
Mun exällä oli 7v poika ku tavattiin, pari vuotta myöhemmin ero. Ei lapsen takia vaan meidän suhteen takia, homma ei vaa toiminut. Joten tiedän kyllä mihin sitä ryhtymässä + itselläni haave saada muksu joten.. Tälle hyvä antaa mahdollisuus ja katsoa mitä tapahtuu :)
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Huomiselle treffit sovittu aika mukavan tapauksen kanssa. Meni taas tuttua kaavaa: parit viestit tinderissä, numero, parit viestit whatsapissa, lyhyt whatsapp-videopuhelu ja treffit seuraavalle illalle. Ei tarvinnut esittää tai teeskennellä mitään, ei tarvinnut olla narri tai viihdyttäjä. Hyvä juttu.

Eiköhän tässä pikku hiljaa saa tuntumaa treffailuihin ja opin olemaan treffeilläkin oma itseni.
Ehdottomasti parhaat treffit olivat tähän mennessä. Oma itsevarmuuskin kasvanut merkittävästi. Aluksi tyttö oli vähän ujo, mutta hiljalleen lämpeni ja sitten olikin tosi hauskaa yhdessä. Mentiin kävelylle ja siitä sitten teelle tytön kotiin. Uudet tärskyt sovittiin heti viikonlopulle.

Omat kootut vinkit

-ole vain oma rento itsesi, naiset on ohjelmoitu huomaamaan kaikenlainen teeskentely

-käytä jokainen luonteva tilaisuus kosketella tyttöä, esim nyt syksyllä voit koittaa onko sen kädet kylmät

-ole avoin jos olet kiinnostunut, näytä ja kerro suoraan jos pidät tytöstä

-älä yritä väkisin jos kemiat ei kohtaa (itse olen harrastanut tätä ihan liikaa...)

Onko täällä kellään kokemusta sokkotreffeistä Jodelin kautta? Miten sujui? Ja entä jos viesteillä jutellessa tai kuvia vaihtaessa toinen ei nappaakaan?

Erään esiintymisen jälkeen Jodelissa tuli kyselyä, että olenkohan sinkku ja mistä voisi löytää minut. Yleisöä oli toistasataa ja ihan mahdoton sanoa, kuka tarkalleen on kyseessä. Vierastan vain ihan pirusti sokkotreffejä Jodelin kautta. Siihen toki suhtaudun lämpimästi, jos uskaltaa tulla suoraan livenä juttelemaan :D
Siis sokkotreffit niin, että et vaihda edes kuvia? Aika jännää. Siinä jos toinen ei miellytä, niin kannattaa varmaan pitää treffit lyhyinä ja ystävällisesti lopettaa treffit. Jotkut keksii erilaisia kikkoja päästä pois treffeiltä, oma suosikkini on kertoa melko suoraan.

Mulla tuota sun jodeli-treffejä lähin kokemus on se, kun aikoinaan tuli treffattua useita tyttöjä Ylilaudan kautta. Ei kyllä sokkona tullut treffattua, aina vaihdettiin kuvia tai jotain snäppejä tms.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Mua vähän häiritsee että aikuinen mies tapailee tyttöjä. No kukin tavallaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ehdottomasti parhaat treffit olivat tähän mennessä. Oma itsevarmuuskin kasvanut merkittävästi. Aluksi tyttö oli vähän ujo, mutta hiljalleen lämpeni ja sitten olikin tosi hauskaa yhdessä. Mentiin kävelylle ja siitä sitten teelle tytön kotiin. Uudet tärskyt sovittiin heti viikonlopulle.

Omat kootut vinkit

-ole vain oma rento itsesi, naiset on ohjelmoitu huomaamaan kaikenlainen teeskentely

-käytä jokainen luonteva tilaisuus kosketella tyttöä, esim nyt syksyllä voit koittaa onko sen kädet kylmät

-ole avoin jos olet kiinnostunut, näytä ja kerro suoraan jos pidät tytöstä

-älä yritä väkisin jos kemiat ei kohtaa (itse olen harrastanut tätä ihan liikaa...)




Siis sokkotreffit niin, että et vaihda edes kuvia? Aika jännää. Siinä jos toinen ei miellytä, niin kannattaa varmaan pitää treffit lyhyinä ja ystävällisesti lopettaa treffit. Jotkut keksii erilaisia kikkoja päästä pois treffeiltä, oma suosikkini on kertoa melko suoraan.

Mulla tuota sun jodeli-treffejä lähin kokemus on se, kun aikoinaan tuli treffattua useita tyttöjä Ylilaudan kautta. Ei kyllä sokkona tullut treffattua, aina vaihdettiin kuvia tai jotain snäppejä tms.
Boldasin. Siis tulee kuin omista ajatuksista. Kiinnostus on osoitettava, mut hienovaraisesti :) Kyl tässä iässä osaa jo lukee naista tosi helposti.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 561
Kyl tässä iässä osaa jo lukee naista tosi helposti.
Ei tämä minusta ole pelkästään hyvä asia. Ennemminkin ärsyttävää kun toinen kyselee että mistä arvasit. No kun ilmeet ja äänensävyt... Ja sitten se pitäisikin sinua friikkinä jo.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ei tämä minusta ole pelkästään hyvä asia. Ennemminkin ärsyttävää kun toinen kyselee että mistä arvasit. No kun ilmeet ja äänensävyt... Ja sitten se pitäisikin sinua friikkinä jo.
Meinaa joidenkin kanssa on tullut tilanteita, että teen mutulla jonkun arvauksen tai johtopäätöksen, ja se menee täysin oikein (joko lukemalla toista tai sitten vain joku suurempi taho lyönyt ajatuksen mun päähän). Itse taas väitän, että tämä on hyvä asia pelkästään. Jos nainen kysyy niin vastaus ei ole suora vaan tässä kohtaa on yllättävän helppoa heittää jotai läppää "kehitin analyysikykyni vuoden munkkiluostarin tripillä" tai "olen jumala" tai joskus taisin eräälle heittää "mä luen kaiken sun silmistä". Kai mä joskus jotai supermiestäki heitin.

Mut joo, jos ei oo henkilökemiaa niin ei sitä toista myöskään voi lukea. Se tarvii sen sellaisen kipinän.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Ei tämä minusta ole pelkästään hyvä asia. Ennemminkin ärsyttävää kun toinen kyselee että mistä arvasit. No kun ilmeet ja äänensävyt... Ja sitten se pitäisikin sinua friikkinä jo.
Ihan uteliaisuudesta, minkä tyylisten asioiden arvaamista tarkoitat tässä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 143
-ole vain oma rento itsesi, naiset on ohjelmoitu huomaamaan kaikenlainen teeskentely
Tästä olen kyllä eri mieltä. Vauhtivuosina jos halusit pillua tai muuten vaan jotain pikkukivaa, niin mitä enemmän kusetit sen paremmin naiset lankesi. Monet hyvännäköiset naiset on niin taunoja että haluavat uskoa ihan kaiken mitä sanot, jos se kuulostaa daamista vähänkään hyvältä tai jännittävältä.

Lienee selvää että mitään kestävää tuolla metodilla ei saa aikaiseksi, mutta tämä olikin kommentti tuohon että naiset huomaisi jotakin.
Mielestäni se ei ole sukupuolikysymys vaan yhtälailla sekä miehissä että naisissa on hyviä ihmistuntijoita, mutta häviävän pieni vähemmistö.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Tästä olen kyllä eri mieltä. Vauhtivuosina jos halusit pillua tai muuten vaan jotain pikkukivaa, niin mitä enemmän kusetit sen paremmin naiset lankesi. Monet hyvännäköiset naiset on niin taunoja että haluavat uskoa ihan kaiken mitä sanot, jos se kuulostaa daamista vähänkään hyvältä tai jännittävältä.

Lienee selvää että mitään kestävää tuolla metodilla ei saa aikaiseksi, mutta tämä olikin kommentti tuohon että naiset huomaisi jotakin.
Mielestäni se ei ole sukupuolikysymys vaan yhtälailla sekä miehissä että naisissa on hyviä ihmistuntijoita, mutta häviävän pieni vähemmistö.
Sanoisin että tuollaisen kusettamisen huomaaminen ei niinkään vaadi ihmistuntemusta, kuin sitä että suunnilleen muistaa mitä toinen on sanonut ja sit vertaa sanomisia keskenään että täsmääkö ne ja kuulostaako ylipäätään uskottavalta. Monet ihmiset ei osaa katsoa tuota ollenkaan, vaan kiinnittävät huomionsa elekieleen yms. josta ei hyvän valehtelijan tapauksessa voi päätellä juuri mitään.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 561
Sanoisin että tuollaisen kusettamisen huomaaminen ei niinkään vaadi ihmistuntemusta, kuin sitä että suunnilleen muistaa mitä toinen on sanonut ja sit vertaa sanomisia keskenään että täsmääkö ne ja kuulostaako ylipäätään uskottavalta. Monet ihmiset ei osaa katsoa tuota ollenkaan, vaan kiinnittävät huomionsa elekieleen yms. josta ei hyvän valehtelijan tapauksessa voi päätellä juuri mitään.
Eka osa ihan totta, toisesta en oo ihan samaa mieltä. Siltä osin ehkä juu että ei välttämättä erota yksittäisiä juttuja, mutta kun hyvä ihmistuntija erottaa sen valehtelijan jo ennalta luonteen kautta epäluotettavaksi tai jotenkin oudoksi. Silloin tuppaa olemaan varautunut sellaista kohtaan jo ennalta, joko tiedostamattaan tai tiedostaen, tai molempia.
Tuohon että mitä arvaa kysymykseen aiemmin, niin en nyt lähde erottelemaan tarkemmin keskusteluja. Olen mm. huomannut viimeksi että aha absolutisti ja sit toinen tapaus että biseksuaali ihan varmasti. Ja sanoinkin siitä ja myönsi. Joissain tapauksissa kuulee esim äänenpainosta tai tavasta sanoa ja toisessa sitten käytöksestä ja eleistä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Eka osa ihan totta, toisesta en oo ihan samaa mieltä. Siltä osin ehkä juu että ei välttämättä erota yksittäisiä juttuja, mutta kun hyvä ihmistuntija erottaa sen valehtelijan jo ennalta luonteen kautta epäluotettavaksi tai jotenkin oudoksi. Silloin tuppaa olemaan varautunut sellaista kohtaan jo ennalta, joko tiedostamattaan tai tiedostaen, tai molempia.
Niin joo, toki varmaan silleen huomaa jos joku on semmoisen impulsiivisen supliikkimiehen oloinen tjsp, niin osaa olla ottamatta ihan kaikkea todesta...

Tuohon että mitä arvaa kysymykseen aiemmin, niin en nyt lähde erottelemaan tarkemmin keskusteluja. Olen mm. huomannut viimeksi että aha absolutisti ja sit toinen tapaus että biseksuaali ihan varmasti. Ja sanoinkin siitä ja myönsi. Joissain tapauksissa kuulee esim äänenpainosta tai tavasta sanoa ja toisessa sitten käytöksestä ja eleistä.
No noi on kyllä aika hyvin arvattu jo. :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tästä olen kyllä eri mieltä. Vauhtivuosina jos halusit pillua tai muuten vaan jotain pikkukivaa, niin mitä enemmän kusetit sen paremmin naiset lankesi. Monet hyvännäköiset naiset on niin taunoja että haluavat uskoa ihan kaiken mitä sanot, jos se kuulostaa daamista vähänkään hyvältä tai jännittävältä.

Lienee selvää että mitään kestävää tuolla metodilla ei saa aikaiseksi, mutta tämä olikin kommentti tuohon että naiset huomaisi jotakin.
Mielestäni se ei ole sukupuolikysymys vaan yhtälailla sekä miehissä että naisissa on hyviä ihmistuntijoita, mutta häviävän pieni vähemmistö.
Siinä onkin se ero haluaako pillua vai parisuhdetta.

Valehtelu tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin, mutta harvoin yhden yön aikana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Musta tuntuu et nyt on ollut liikaa mätsei viime aikoina. Mimmit kyllästyneet siihen kun en ole kirjoittanut aktiivisesti. Sitä vähemmän jaksan edes lähteä treffeille. Ei vaa ehdi. Monen kanssa jutskaillut ja se on sit kuollut kun en oo saanu aikaseks pyytää ulos.

Tässä on kyllä hyvä pitää balanssi. Eli jos tulee mätsi niin mieluummin sitten ei laita ollenkaan viestiä ennenkuin on valmis panostamaan.

Neljän numerot saanut viikon sisään. Varmasti enemmänkin jos tekis osa-aikatyönä tätä. Toisaalta tää on nyt huono juttu. Nopeat livetapaamiset ja katsoo kipinöikö.

En varmaan koskaan olis tätä sanonut mutta ihan kiva ku jotkut ghostannut niin :D
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Kusettamisen havainnoinnista esimerkki: Kerran kävin treffeillä. Mies vastaili netin välityksellä hetkeä ennen treffejä, mutta kahvilassa vilkaisi vanhaa puhelinta, jossa tuskin oli netti. Kertoi tulleensa töistä/kotoa, mutta tarina ei jotenkin kohdannut olosuhteita, kun työ ja koti molemmat 20km päässä. Kertoi myös kaikenlaista tarinaa, uskottavastikin - mutta jutut oli vähän semmoista tyhmille suunnattua legendaa, ja viittasi myös tapahtumapaikkoihin jotka tunnen, eikä mitään sellaista ollut itselle tullut tietoon. Myötäelin mielenkiinnosta herran kertomuksia, jotka siitä innostuneena vaan kasvoivat - ja mietin kahvia siemaillessa kuinka miehen ensi ehdotus oli käydä lenkillä yhdessä puistossa kun liikunnasta juteltiin. Kuitenkin ontui hieman ja ei vaikuttanut himoliikkujalta. Jossain vaiheessa juksasin sitten itsekin nimeni ja lupaavani soittaa. Kotimatkalla arvuuttelin oliko joku puskaraiskaaja vai tuliko miesparka paranoidin naisen ghostaamaksi. Kysyä ei viitsi, anteeksi puhutko totta ja murhailetko usein?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Kusettamisen havainnoinnista esimerkki: Kerran kävin treffeillä. Mies vastaili netin välityksellä hetkeä ennen treffejä, mutta kahvilassa vilkaisi vanhaa puhelinta, jossa tuskin oli netti. Kertoi tulleensa töistä/kotoa, mutta tarina ei jotenkin kohdannut olosuhteita, kun työ ja koti molemmat 20km päässä. Kertoi myös kaikenlaista tarinaa, uskottavastikin - mutta jutut oli vähän semmoista tyhmille suunnattua legendaa, ja viittasi myös tapahtumapaikkoihin jotka tunnen, eikä mitään sellaista ollut itselle tullut tietoon.
Ehkä sää et vaan sitten ole tyhmä? Jotain tuon kaltaista tarkoitinkin kun sanoin ettei asiat täsmää... eihän tuossa tosiaan mikään ruudinkeksijä tarvi olla, mutta oon sivusta katsellessa saanut aika saman vaikutelman kuin @taski . :)
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Uskoisin että pimpuranhimoinen mies jossain määrin valikoi intuitiivisesti joukosta kohteen, johon voitelu uppoaa. Tietyssä iässä ihmiset ovat myös vähän naiiveja, vaikea uskoa että naisetkaan enää lankeavat myyntipuheisiin kovin kauaa parinkympin jälkeen. Koska sentyyppisessä juksaamisessa on toistuva kaava.

Maailma on toki tuulitunneleita täynnä. Manipulointi on pitkäjänteisempää ja kehittyneempää kuin valehtelu. Avain menestykseen on ettei valehtele vaan johdattelee ihmiset tuntemaan asioita totuuksilla. Töissä on riitaisia fraktioita, joista tietää intuitiivisesti mitä kukakin on mieltä. Pomolle voi todeta miten tietyt henkilöt ovat turhautuneet työssä ja purkavat sitä juoruamalla (totuus) -Näille henkilöille voi todeta, että työ on kuormittavaa, ihmekö jos joskus vähän kyllästyttää, mutta esimies yrittää parhaansa (totta sekin). Manipuloin jatkuvasti, mutta tavoitteena on lieventää ristiriitoja. Samalla olen kuitenkin ihmetellyt miksei kukaan huomaa? Ihmiset lähtevät kyllä todella helposti johonkin suuntaan, jos tietää mitä he ajattelevat.

Mutta täysin tuntemattoman ihmisen ohjailu on vaikeaa. En edes yritä, eikä ole motivaatiota. Ehkä jos olisi kulkuset, niin semmoisem vähän ikävän taidon voi oppia pimpuranhimoissa. Mutta pois oppiminen se varmaan vaikeinta onkin. Ja millainen ihminen haluaa olla.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Onko täällä kellään kokemusta sokkotreffeistä Jodelin kautta? Miten sujui? Ja entä jos viesteillä jutellessa tai kuvia vaihtaessa toinen ei nappaakaan?

Erään esiintymisen jälkeen Jodelissa tuli kyselyä, että olenkohan sinkku ja mistä voisi löytää minut. Yleisöä oli toistasataa ja ihan mahdoton sanoa, kuka tarkalleen on kyseessä. Vierastan vain ihan pirusti sokkotreffejä Jodelin kautta. Siihen toki suhtaudun lämpimästi, jos uskaltaa tulla suoraan livenä juttelemaan :D
Vastaan itselleni.

Kyseinen nainen oli suorastaan järkyttävän hyvännäköinen itseäni muutaman vuoden nuorempi opiskelija. Keskustelut olivat jo viesteillä hyviä ja huumori on ainakin samalla aallonpituudella. Laittoi myös itse ekana treffien jälkeen viestiä, mistä päätellen jatkoa voisi olla tulossa. Hirveästi paineita en viitsi tästä vetää, mutta katsotaan rennolla otteella, mitä käy :D

Alussa mietin, että olen jossain piilokamerassa tai kaveri catfishaa, kun tuon näköinen nainen kääntää kivet ja kannot löytääkseen etsimänsä miehen. Ainakin voi kumota basistivitsit siitä, että basisti ei saa naisia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mut kitaristit saa enemmän, he he..

Joku nainen otti yhteyttä kaverihaun kautta. Tein joskus sinne rofiilin ja en muistanut yhtään edes sen olemassaoloa. Ei sinänsä liity treffailuun tämä.

Tuossa nähtii sitten. Kiva mimmi kyllä, samoja elämänkatsomuksia ja mennäänkin tuossa viikolla sitten treenaa yhdessä. Ei itsellä siis mitään taka-ajatuksia. Kiva saada uusia tuttavuuksia samalla mindsetillä elämään, mut oliha tuossa nyt hauska istua kahvipöydässä kun seksuaalista energiaa oli jonkun verran ilmassa ja vaikea sitä on blokkaa :D Ei siinä mitää, mut naisen heitot välillä laitto naurattaa tyyliin:

"Mä nautin jalkapäivistä, 24h sen jälkeen kun on pakarat aivan kivikovan pinkeenä (semmone velmu ilme perään)" tai sitten "Se laite missä haaroja levitellään iha kunnolla (kulmakarvojen nostelua päälle)".

Hohhoijaa. Huomenna olis muute uudet Tinder treffit, saa nähdä miten männöö.
Tänää sitte eräs mystinen Tinder-deitti heräs kuin kuolleista ja heitti yhtäkkiä puhelinnumeronsa jos haluan jatkaa whatsappissa chättäilyä (?).
Sitte yhdellä vanhalla deitillä, jota oon nähnyt siis vain rennoin merkein, oli vissii sen verran kova krapulapanetus, että siinä tekstaillessa sovittiin tiistaille tapaaminen.

Miten näitä nyt sit tulee tällei putkeen? Tosin, tuossa on muutama jonka kanssa on iha ihmeellistä pompottelua ollut, mut ihan sama, lähtee kahville tai ei :D <-- Eli siis joko oon jollai varasijalla, tai sitten ovat niin kiireisiä, että aina löytyy joku syy, mut kuitenkin ovat avoimena näkemiselle, tai sitten vaan hakevat huomioo. Mut en hirveästi näihin ole energiaa laittanut. Lähinnä heittänyt jotai läppää ja pyytänyt jonain päivänä sinne treffeille. Sit taas hiljaiseloa. Ihmeellistä että kuitenkin vastaavat, yleensä se on täyttä ghostausta. Jotkut vastaa viikonkin viiveellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
Mut kitaristit saa enemmän, he he..

Joku nainen otti yhteyttä kaverihaun kautta. Tein joskus sinne rofiilin ja en muistanut yhtään edes sen olemassaoloa. Ei sinänsä liity treffailuun tämä.

Tuossa nähtii sitten. Kiva mimmi kyllä, samoja elämänkatsomuksia ja mennäänkin tuossa viikolla sitten treenaa yhdessä. Ei itsellä siis mitään taka-ajatuksia. Kiva saada uusia tuttavuuksia samalla mindsetillä elämään, mut oliha tuossa nyt hauska istua kahvipöydässä kun seksuaalista energiaa oli jonkun verran ilmassa ja vaikea sitä on blokkaa :D Ei siinä mitää, mut naisen heitot välillä laitto naurattaa tyyliin:

"Mä nautin jalkapäivistä, 24h sen jälkeen kun on pakarat aivan kivikovan pinkeenä (semmone velmu ilme perään)" tai sitten "Se laite missä haaroja levitellään iha kunnolla (kulmakarvojen nostelua päälle)".

Hohhoijaa. Huomenna olis muute uudet Tinder treffit, saa nähdä miten männöö.
Tänää sitte eräs mystinen Tinder-deitti heräs kuin kuolleista ja heitti yhtäkkiä puhelinnumeronsa jos haluan jatkaa whatsappissa chättäilyä (?).
Sitte yhdellä vanhalla deitillä, jota oon nähnyt siis vain rennoin merkein, oli vissii sen verran kova krapullapanetus, että siinä tekstaillessa sovittiin tiistaille tapaaminen.

Miten näitä nyt sit tulee tällei putkeen? Tosin, tuossa on muutama jonka kanssa on iha ihmeellistä pompottelua ollut, mut ihan sama, lähtee kahville tai ei :D
Keskity tuohon ”pakarat pinkeenä” jumppakuutioon. Muuten menetät tilaisuutesi. Tulee vielä puistelemaan sua, kuin pakkanen kerjäläistä ;) . Huomaat sitten miksi tykkää jalkapäivistä.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
On tämä kyllä vaikeata näköjään tämä pariutuminen. Zriinalla oli miusta ihan hyviä pointteja.

Miu "villein" tapaus oli kun näin kaupungin keskustassa bussipysäkillä nätin tytön istumassa. Kävin kysyy että mikä meno ja hän oli menossa Savonlinnaan.

En edes tiedä miksi menin puhumaan hälle mutta kyllä kannatti. Ei, ei olla naimisissa. Siitä on reilu 20v aikaa. Kun olin vielä nuori ja nätti. Nyt olen vain vanha ja komea.

Tarinan opetus olkoon että käy yrittää. Mitään et sillä häviä. Ehkä se ylpeydelle käy jos/kun tulee pakit mutta pakkeja tulee kaikille.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
On tämä kyllä vaikeata näköjään tämä pariutuminen. Zriinalla oli miusta ihan hyviä pointteja.

Miu "villein" tapaus oli kun näin kaupungin keskustassa bussipysäkillä nätin tytön istumassa. Kävin kysyy että mikä meno ja hän oli menossa Savonlinnaan.

En edes tiedä miksi menin puhumaan hälle mutta kyllä kannatti. Ei, ei olla naimisissa. Siitä on reilu 20v aikaa. Kun olin vielä nuori ja nätti. Nyt olen vain vanha ja komea.

Tarinan opetus olkoon että käy yrittää. Mitään et sillä häviä. Ehkä se ylpeydelle käy jos/kun tulee pakit mutta pakkeja tulee kaikille.
Tässä se nähdään, ettei pariutumiseen tarvita 598 eri deittisovellusta. Oma suu ja sanat riittä mainiosti.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
@Markqq siellä vissiin syksy on jo niin pitkällä, että pitää päästä jonkun kainaloon. Ainakin sellaisella vauhdilla noita sulla kertyy. Muistatko edes kaikkien nimiä? :D

Itsellä tokat treffit näköjään venyy nyt 3 päivän mittaisiksi tämän TYTÖN kanssa. Ihan rentoa tutustumista ja molemmilla omat etäilyt menossa. Mä kyllä ajattelin vain pitää hauskaa, mutta ei tämä kyllä yhtään hassumpaa ole. Sängyssä ei olla kuin nukuttu ja halittu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
@Markqq siellä vissiin syksy on jo niin pitkällä, että pitää päästä jonkun kainaloon. Ainakin sellaisella vauhdilla noita sulla kertyy. Muistatko edes kaikkien nimiä? :D

Itsellä tokat treffit näköjään venyy nyt 3 päivän mittaisiksi tämän TYTÖN kanssa. Ihan rentoa tutustumista ja molemmilla omat etäilyt menossa. Mä kyllä ajattelin vain pitää hauskaa, mutta ei tämä kyllä yhtään hassumpaa ole. Sängyssä ei olla kuin nukuttu ja halittu.
Noh, kaikkien nimiä ei tartte muistaa kun en varsinaisesti ketään tällä hetkellä tapaile (kunhan nyt livenä möläytä jonku muun nimeä :D). Tinderissä on nyt jo liikaa mimmejä, mut varmaa jossain vaiheessa tulee hiljaisempi kausi jolloin niitä ei olekaan sitten tarjolla.. Pakko karsia ja jopa ghostaa osa tai pistää varasijalle. Omasta ajasta ei taivu. Tosin, suurin osa näistä kuitenkin ovat naisen puolelta "ghostattu" eli aika perusmeininki. Mun mielestä parempi pitää sitä mätsiä siellä eikä kirjoita ennenkuin on valmis tutustumaan. Usemmalle jos kirjottele yhtaikaa niin se helposti sitten lässähtää ja ei sitä juttua enää saa sieltä pelastettua, poikkeuksia lukuunottamatta.

Tämän päivän deitistä kyllä aika hyvät vibat. Oisko tässä syy poistaa tämä sovellus, en tiedä, mutta rennoin mielin kahvipöytään.

Se mitä "yhden illan" juttuja tämän vuoden aikana tullut niin joskus loppukesästä lopetin laskemisen. Oliha se tuossa aikasemmi iha kiva miettiä, mutta tässä kohtaa ihan sama. Niitä on ollut ja ehkä tulee olemaan vielä.

Arvostan kun sulla pysyy housut jalassa :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 478
Noh, kaikkien nimiä ei tartte muistaa kun en varsinaisesti ketään tällä hetkellä tapaile (kunhan nyt livenä möläytä jonku muun nimeä :D). Tinderissä on nyt jo liikaa mimmejä, mut varmaa jossain vaiheessa tulee hiljaisempi kausi jolloin niitä ei olekaan sitten tarjolla.. Pakko karsia ja jopa ghostaa osa tai pistää varasijalle. Omasta ajasta ei taivu. Tosin, suurin osa näistä kuitenkin ovat naisen puolelta "ghostattu" eli aika perusmeininki. Mun mielestä parempi pitää sitä mätsiä siellä eikä kirjoita ennenkuin on valmis tutustumaan. Usemmalle jos kirjottele yhtaikaa niin se helposti sitten lässähtää ja ei sitä juttua enää saa sieltä pelastettua, poikkeuksia lukuunottamatta.

Tämän päivän deitistä kyllä aika hyvät vibat. Oisko tässä syy poistaa tämä sovellus, en tiedä, mutta rennoin mielin kahvipöytään.

Se mitä "yhden illan" juttuja tämän vuoden aikana tullut niin joskus loppukesästä lopetin laskemisen. Oliha se tuossa aikasemmi iha kiva miettiä, mutta tässä kohtaa ihan sama. Niitä on ollut ja ehkä tulee olemaan vielä.

Arvostan kun sulla pysyy housut jalassa :D
Kuulostaa siltä, että kun Tinderöinti lähti sulla käyntiin, mätsejä alkoi tulla paljon. Voiskohan olla että Tinderin algoritmi ei näytä naisille juurikaan muita kuin miehiä, jotka ovat saaneet paljon mätsejä? Eli kun algoritmi tulkitsee laadukkaaksi yksilöksi, se alkaa näyttää profiilia tosi monille naisille. :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Noh, kaikkien nimiä ei tartte muistaa kun en varsinaisesti ketään tällä hetkellä tapaile (kunhan nyt livenä möläytä jonku muun nimeä :D). Tinderissä on nyt jo liikaa mimmejä, mut varmaa jossain vaiheessa tulee hiljaisempi kausi jolloin niitä ei olekaan sitten tarjolla.. Pakko karsia ja jopa ghostaa osa tai pistää varasijalle. Omasta ajasta ei taivu. Tosin, suurin osa näistä kuitenkin ovat naisen puolelta "ghostattu" eli aika perusmeininki. Mun mielestä parempi pitää sitä mätsiä siellä eikä kirjoita ennenkuin on valmis tutustumaan. Usemmalle jos kirjottele yhtaikaa niin se helposti sitten lässähtää ja ei sitä juttua enää saa sieltä pelastettua, poikkeuksia lukuunottamatta.

Tämän päivän deitistä kyllä aika hyvät vibat. Oisko tässä syy poistaa tämä sovellus, en tiedä, mutta rennoin mielin kahvipöytään.

Se mitä "yhden illan" juttuja tämän vuoden aikana tullut niin joskus loppukesästä lopetin laskemisen. Oliha se tuossa aikasemmi iha kiva miettiä, mutta tässä kohtaa ihan sama. Niitä on ollut ja ehkä tulee olemaan vielä.


Arvostan kun sulla pysyy housut jalassa :D
No huh jo on vientiä. Toki harmi jos ne jää joskus lyhyeksi, vaikka tykkäsi olla pidempään.

Boldattuun liittyen, arvostaa pitäisi enemmän näitä tapailemiani aika konservatiivisia naisia, jotka pitävät vyön tiukasti kiinni. Tai sitten se on mun kohdalla helppoa pitää jalat ristissä, ja jonkun muun kanssa mentäisiin fiiliksen mukaan, kuka tietää! :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
No huh jo on vientiä. Toki harmi jos ne jää joskus lyhyeksi, vaikka tykkäsi olla pidempään.

Boldattuun liittyen, arvostaa pitäisi enemmän näitä tapailemiani aika konservatiivisia naisia, jotka pitävät vyön tiukasti kiinni. Tai sitten se on mun kohdalla helppoa pitää jalat ristissä, ja jonkun muun kanssa mentäisiin fiiliksen mukaan, kuka tietää! :D
Tämäkin voi olla. Kyllä imo jotkut, ehkä enemmän sitä pysyvyyttä hakevat "tasokkaat" naiset pitää jalat enemmän kiinni eivätkä niin avoimesti availe haaraväliänsä, kyllä sen tunnistaa/huomaa/aistii.

Nyt tuli nähtyä tän päivä deittiä ja positiiviset fiilarit jäi. Siinä sai omat maskuliiniset ja supliikkipiirteet jo luonnostaan vähä boostia koska oli sen verran "laadukas" nainen vierellä. Olisi varmaan ottanut jo suutelun vastaan treffien lopuksi, mutta halaamisen lisäksi tyydyin antamaan poskipusun.

Kotoa lähdössä otin 100€ setelin mukaan tuolta lipastosta. Ajattelin, että no jos mä sen nyt otan ja käytän sen niin saan sen edes joskus rikottua pienemmäksi, niin helpompi jatkossa maksella. Tilanne menikin nyt hassusti niin, että laitettiin kahvilatilaukset samalle tarjottimelle ja myyjä otti kaikki samaan. Ajattelin että no käytetään tilaisuus hyväksi ojentaen 100€ setelin ja tokasemalla "en käytä pienempää". Mikrosekunniksi katsoin sivulla päin ja deitin silmät ampas ympäripyöreeksi :D Ihan mahtava momentti. No, ainaki ensitreffien perusteella jatkoa luvassa. Mutta, "we'll see" ja "päivä kerralla eteenpäin".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 143
Ajattelin että no käytetään tilaisuus hyväksi ojentaen 100€ setelin ja tokasemalla "en käytä pienempää".
Jos tämä oli läppä niin OK, ja lukemisen voi lopettaa tähän, mutta jos olit tosissas niin voi luoja sentään kuinka paskoja vetoja joillain on treffeillä :-D
Kukaan järjellinen nainen ei luule että kyseessä on joku massipäällikkö sen takia että on joku kusinen pultsarisatanen taskussa, ellei sitten ole joku Sankapohjalainen koulusiivoajan sijainen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Jos tämä oli läppä niin OK, ja lukemisen voi lopettaa tähän, mutta jos olit tosissas niin voi luoja sentään kuinka paskoja vetoja joillain on treffeillä :-D
Kukaan järjellinen nainen ei luule että kyseessä on joku massipäällikkö sen takia että on joku kusinen pultsarisatanen taskussa, ellei sitten ole joku Sankapohjalainen koulusiivoajan sijainen.
Kyseessä oli aivan täysin läppä ja kyllä sen siitä tajusi heti :D En mä tommosta edes heittäis vakavissani.
Lisäten vielä ei ole koskaa tapana rehvastella mistään, ei kuulu luonteeseen ja muutenkaan se ei ole hyvä asia. Mutta huumoria kyllä heitän tilanteisiin :)
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 191
Ajattelin että no käytetään tilaisuus hyväksi ojentaen 100€ setelin ja tokasemalla "en käytä pienempää".
Hyvä läppä. Jäin vaan miettiin haitko tuon satasen joskus pankista kun niitä ei taida automaatista saada? Vai oletko rahanpesijä tai huumediileri? Mystisyys toki lisää naisten kiinnostusta ja rikolliset ne vasta kiinnostavia ovatkin! :cool:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Hyvä läppä. Jäin vaan miettiin haitko tuon satasen joskus pankista kun niitä ei taida automaatista saada? Vai oletko rahanpesijä tai huumediileri? Mystisyys toki lisää naisten kiinnostusta ja rikolliset ne vasta kiinnostavia ovatkin! :cool:
Poliisitapaushan kohta tämä. Myin tuossa aikasemmin elektroniikkaa ja myyjä maksoi käteisellä :) Joten ei tartte maijoja soitella meikäläisen perään kuitenkaan!
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Tästä olen kyllä eri mieltä. Vauhtivuosina jos halusit pillua tai muuten vaan jotain pikkukivaa, niin mitä enemmän kusetit sen paremmin naiset lankesi. Monet hyvännäköiset naiset on niin taunoja että haluavat uskoa ihan kaiken mitä sanot, jos se kuulostaa daamista vähänkään hyvältä tai jännittävältä.

Lienee selvää että mitään kestävää tuolla metodilla ei saa aikaiseksi, mutta tämä olikin kommentti tuohon että naiset huomaisi jotakin.
Mielestäni se ei ole sukupuolikysymys vaan yhtälailla sekä miehissä että naisissa on hyviä ihmistuntijoita, mutta häviävän pieni vähemmistö.
Hahhah. Tää toimii kyl


Olin joskus Veikkausliigajalkapalloilija ihan vaan sen takia ku joku tuli kysyy et ookkonää se ja se :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Eilen tämä nainen tuli sitte kyläilemään ja päätti jäädä yöksi. Ei mua haitannut kun ei siinä illalla nyt muutakaan tärkeää ollut. Oliha se kiva saada läheisyyttä itsekin siinä sitten. Jäi sitten aamulla vielä hetkeksi mun kämpille suihkuun ja ilmeisesti etätöihin ennenkuin lähti omille teilleen. Itsehän siis lähdin töihin aikasemmin.

Täytyy nyt vaan pitää huoli ettei tämä liiakseen toistu, meinaa kohta se tulee jo puoliksi asuu siellä muuten. Toivottavasti ei jättänyt vaatteita sinne.. :D Pitänee siis tehdä estoliikkeet ettei täsä nyt vahingossakaan tule ajautumaan mihinkään mihin oma tunne ei halua asiaa viedä. Meinaa kyseistä neitoa olen vain rennoin mielin nähnyt eikä mulla ole mitään suurempia fiilareita häntä kohtaan.

Lauantaina olisi ehkä sitten deitit tämän sunnuntaisen daamin kanssa. Jos nämä menee erittäin hyvin niin siinä kohtaa täytyykin rueta jo miettimään, että jättää hupijutut tai muiden deittailun pois ja keskittyisi tähän yhteen. Toki mun näkökulmasta olemme vapaita tekemään mitä vain ennenkuin on jonkun kanssa jotain sovittu, edetty pidemmälle tai muuta. Näissä siis kuitenkin pitää hyvä linjaus.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
Eilen tämä nainen tuli sitte kyläilemään ja päätti jäädä yöksi. Ei mua haitannut kun ei siinä illalla nyt muutakaan tärkeää ollut. Oliha se kiva saada läheisyyttä itsekin siinä sitten. Jäi sitten aamulla vielä hetkeksi mun kämpille suihkuun ja ilmeisesti etätöihin ennenkuin lähti omille teilleen. Itsehän siis lähdin töihin aikasemmin.

Täytyy nyt vaan pitää huoli ettei tämä liiakseen toistu, meinaa kohta se tulee jo puoliksi asuu siellä muuten. Toivottavasti ei jättänyt vaatteita sinne.. :D Pitänee siis tehdä estoliikkeet ettei täsä nyt vahingossakaan tule ajautumaan mihinkään mihin oma tunne ei halua asiaa viedä. Meinaa kyseistä neitoa olen vain rennoin mielin nähnyt eikä mulla ole mitään suurempia fiilareita häntä kohtaan.

Lauantaina olisi ehkä sitten deitit tämän sunnuntaisen daamin kanssa. Jos nämä menee erittäin hyvin niin siinä kohtaa täytyykin rueta jo miettimään, että jättää hupijutut tai muiden deittailun pois ja keskittyisi tähän yhteen. Toki mun näkökulmasta olemme vapaita tekemään mitä vain ennenkuin on jonkun kanssa jotain sovittu, edetty pidemmälle tai muuta. Näissä siis kuitenkin pitää hyvä linjaus.
Joku misuista vielä lähtiessään vetää sua parrasta ja vie rahat :rofl:
Ei vaan, pidä lystiä ja tutkaile mihin tilaanteet kääntyy.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 514
Viestejä
4 164 874
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom