Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Kerrotaan nyt oma tarina. Alle vuoden parisuhde kariutui erinäisistä syistä. Heti Tinderiin. Olin alusta asti sitä mieltä etten halua olla sinkku, mutta en väkisin yritä etsiä parisuhdetta. Eli rennolla meiningillä mennään. Muutamia treffejä eri naisten kanssa ei tuottanut sen kummoisempaa tulosta. Muutama parin kolmen kerran hauskanpito tarttuis kuitenkin matkaan.

Sitten kohdalle sattui lottovoitto. Valkkasin Tinderistä pelkästään tissien perusteella naisen (Hanna, nimi muutettu) jolle laitoin viestiä ja sovittiin tapaaminen seuraavalle päivälle hänen luonaan. Harrastettiin seksiä ja sovittiin että tavataan uusiksi. Jutut synkkasi. Peitto heilui samaan tahtiin.

Tässä vaiheessa kuvioissa oli myös toinen nainen. Näistä kahdesta piti sitten tehdä valintaa, että kumman kanssa tapailu jatkuisi. Valinta osui tähän Hannaan.

Puolitoista kuukautta ensi tapaamisesta ehdotin, että katsottaisiinko että tuleeko meidän jutusta jotain. Ja tulihan siitä. Nyt ollaan seurusteltu kohta kaksi vuotta joista asuttu vuosi yhdessä. Seksi on edelleen yhtä hyvää kuin alussa ja yhteiselo sekä juttu luistaa.

Sanon aina, että parasta Hannassa on hänen jutut. Huumorintaju aivan lyömätön ja osuu yhteen oman huumorintajun kanssa. Arvot ja haaveet myös samalla pohjalla, joten tästä on todennäköisesti tulossa jotain vähän isompaakin.
Kiva kuulla tälläsiä tarinoita. Kyl sieltä Tinderistä voi löytää sen lottovoiton, mut joidenkin kohdalla se vaatinee useamman vuoden. Never knows.
Ei muuta kuin jatkakaa peiton heiluttelua :coffee:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mä tässä mietin omia deittaillukuvioita. Tällä hetkellä oma elämä ja aika vie pirusti tilaa elämältä, mut se ei tarkoita etteikö suhteelle olisi aikaa. Nainen arvostaa miestä jolla on "passion" ja se focus elämään. Nainen on sitten välillä se keskipiste. Anyway, kun tapaan ihmisiä, mulla helposti nousee sellainen "varauksellisuus" päälle ja sisäinen epävarmuus tilannetta kohtaan. Eli harvoin heti alkuun olisin sopivan innostunut ja itsevarma tilanteesta. Mun on kuitenkin vaikea saada sellaista kultaista keskitietä tähän.

-> Joko olen liian innokas ja puskeva
-> Joko olen liian varautunut ja "passiivinen"

Nämä ei kuitenkaan ole poissulkeneet sitä, että on ollut kivaa naisten kanssa, mutta suhteen luomisen kannalta olen aika pihalla. Voihan se olla, että en ole vain tavannut sitä sopivaa vielä, mut nainen joko lähtee karkuun mun yli-innokkuutta tai sitten kyllästyy mun varautuneisuuteen :D

Ehkäpä homma piilee siinä, että haluan oikeasti deittailla ja tavata ihmistä useamman kerran ja tutustua kunnolla. Eli sitä kärsivällisyyttä kaipaisi naisen puolelta myös, jota harvemmin on tämän endless Tinderöinnin kanssa.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
Mun pitäs maksaa et Tinderiä voi käyttää..

Voiko netistä ylipäätänsä löytää sopivaa?Epäilen vähän..

Mua ei parikymppiset paljoa kattele,mut vanhemmat naiset on kyl ollu kiinnostuneita..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Voikko netistä ylipäätänsä löytää sopivaa?Epäilen vähän..
Pari viestiä ylempää lukeneena kyllä.

Mutta tähän päivään mennessä on vain saanut seuraa, viihdettä ja seksiä sieltä.

Oma elämä on sen verran hektistä että nettideittailu on vaan helppoa ja näin introverttinä helpompaa. Tästä kyl päästää siihen että pitäisi vaan hyppää pois epämukavuusalueelta. Aivan varmasti jos livenä lähestyy jotai mimmiä, niin se homma on aidompaa.

Mutta ei mulla mihinkään kiire joten... Jatkuu samalla tiellä toistaiseksi.

Tää "suhdetta etsimässä, mutta avoimin mielin" on kyllä niin nähty lause :D synonyymi tälle on se, että tavataan, pannaan ja dumpataan, kunnes löytyy se mies joka vie jalat alta tai synkkaa tarpeeksi kovaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
Edelleen 20 tykkäystä Tinderissä, jotka näkisin vain jollain sikahintaisella Goldilla.

Likejä saan noin yhden kuukaudessa, ja noin yksi match tulee kuukaudessa, joten siksi se lukema on jo 3,5 kuukautta ollut noin 20.

Tämä että Tinder säännöstelee vain tipoittain Liken laittaneita naisia minun arvioitavaksi on johtanut siihen, että kesäkuun alussa minulle Liken laittanut nainen tulee matchikseni syyskuun puolessa välissä. Jolloin kaikki kuvani ja koko profiilitekstini ovat vaihtuneet. Hän ei tajua kuka oikein olen ja miksi hän on laittanut Liken minulle.

Jos keskivertonainen laittaa Liken vain 3%:lle miehistä, niin ei se isoja muutoksia Liken saaneiden miesten profiileihin vaadi, että päätös olisikin ollut Raksi.

Nykyään siis saan matcheja naisten kanssa joille nykyinen profiilini on Raksin paikka, mutta joku monta kuukautta vanha profiilini oli ainakin silloisessa mielialassa Liken paikka.

Eihän tämä kovin hedelmällistä ole. Tänä syksynä saan Likejä naisilta joiden kanssa tulee Match ensi keväänä. Yleensä ihmiset pyrkii upgreidaamaan deittiprofiiliaan ajankohtaisempaan tai parempaan suuntaan, mutta ei tämä tilanne oikein kannusta siihen.

Minulle 1 Like kuussa olisi täysin ok, jos vaan törmäisin siihen naiseen kuukauden sisällä. Yleensä olen treffannut Tinderin kautta hieman alle yhden naisen vuodessa (oikeastaan 97 käyttökuukauden aikana 5 [11 kuukauden sisällä]; edellisestä jo 52 kuukautta), joten 12 matchia vuodessa saattaisi ihan hyvin riittää tapaamiseen (lähes) yhden naisen kanssa vuodessa.

Mutta koska vaikuttaa ettei Tinder ole minulle kovin hyvin toimiva sovellus, niin otin käyttöön muita vastaavanlaisia sovelluksia. Noissa sovelluksissa on se ero, että niissä ei ole raksitushommaa lainkaan. Vaan voi vapaasti selata profiileja ja lähestyä kaikkia ketkä kiinnostavat. Eli "kaikilla käyttäjillä on jo match keskenään ja keskusteluyhteys auki". Tinderissähän 90% matcheista ei koskaan keskustele toistensa kanssa, joten siihen nähden se satojen ja tuhansien profiilien selaus keskusteluyhteyksien avaamiseksi puoliksi (=Like) on järjetöntä ja logistisesti painajaismaista.

Noin 17 yhteydenotosta olen saanut 1 vastauksen, ja vaikuttaa että voisimme kirjoitella päivittäinkin. Tinderissä arvioin että minulle Liken on laittanut tänä vuonna 0,2-0,8% naisista, eli siihen nähden 6% on moninkertainen parannus. (kesäkuun alussa sain 3 päivässä noin 20 Likeä, kun kuvissani oli mukana julkkiksia, esim. Jaajo ja Valavöuri, mutta sitten tuli seinä vastaan, ehkä koska aloin takoa kun rauta oli kuumana, eli laitoin 24h sisään yli 2000 Likeä, joka Playing with Fire -YouTube-kanavan mukaan on raja, jonka ylitettyään Tinder pitää bottina, tai ainakin rajusti laskee Tinder-scorea.)

Facebook Dating toimi keväästä saakka myös 10-20 kertaa paremmin kuin Tinder. Matchien ja keskustelujen määrässä mitaten. Niin hyvin että moneen kertaan on tullut burnout siitä viestien määrästä ja viestien pituudesta...

Suosittelen muitakin kokeilemaan avoimesti muutakin kuin yhtä ja samaa. Vain Tinderin käyttäminen treffiseuran hakuun on aika sama kuin etsisi naisseuraa baareista mutta aina kävisi vain yhdessä ja samassa lihatiskissä löytämättä vuosikymmeneen ketään kelle antaa edes humalainen poskisuudelma.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Onko täällä Facebook Datingissä alle 30v naisia paljon? Voisin ihan mielenkiinnosta kokeilla. Nyt siis Tinder ja Badoo ollut käytössä lähinnä. OkCupid oli jonkun aikaa, mut 95% mätseistä ulkomailta joten mielenkiinto lopahti aika äkkiä siihen. Tykkäyksiä kyllä tuli paljon. Bumble on taas iso vitsi, ei sieltä mitään löydä.

E: Mulla ei edes näy tuo FB Dating. Mistähä voisi johtua? Onks kellään tullut aikasemmi vastaan.

Selaimen kautta ko yritän:

Facebook Dating is Unavailable
Facebook Dating is being rolled out to Facebook iOS & Android users aged 18+ in selected markets.

Ja mun ikä on tuolla kyllä näkyvillä :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
En osaa käyttää ees Tinderiä..tarjoaa 60 €uron maksua ennenku nekää ketkä tykkää!
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Bumble on taas iso vitsi, ei sieltä mitään löydä.

E: Mulla ei edes näy tuo FB Dating. Mistähä voisi johtua? Onks kellään tullut aikasemmi vastaan.

Selaimen kautta ko yritän:

Facebook Dating is Unavailable
Facebook Dating is being rolled out to Facebook iOS & Android users aged 18+ in selected markets.

Ja mun ikä on tuolla kyllä näkyvillä :D
Bumble toimii kyllä ainakin pk-seudulla ihan kivasti. Ei siellä läheskään yhtä paljoa ole käyttäjiä kuin Tinderissä, mutta oman empiirisen kokemuksen perusteella, siellä keskustelun aloittanut nainen vastaa todennäköisemmin myös minun laittamiin viesteihin ja lähtee jopa treffeille astikin. Eli vaikka keskusteluja tulee siellä sinänsä vähemmän, suurempi osa niistä päätyy treffeille asti. Ei siinä, nykyinen kumppani löytyi lopulta silti Tinderistä :D

FB datingiä en ehtinyt kokeilemaan (enkä ehkä muutenkaan haluaisi FB profiilia sotkea deittikuvioihin), mutta tuo lainaamasi virheilmo kuulostaa minusta siltä, että sen käyttö vaatii jonkun puhelinsovelluksen. Ei siis toimi selaimella?
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Fb datinki tosiaan toimii vaan puhelimen facebookki sovelluksella.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Puhelinsovellus löytyy. Sitä Dating osiota ei löydy. Enkä tiedä miksi. Kaikki oljenkorret ja googlet kahlattu läpi. Kai mie sitte olen FB:n mukaan alaikäinen tai muuten pervo setämies joka on joskus kaltoin kohdellut FB:n sääntöjä(?)
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Pannukakussa laittelin viidelletoista naiselle viestiä. Vähän varioiden heidän profiilinsa perusteella. Yksi vastas kerran. Eli jos laittas tuhannelle viestiä vois päästä jonkun kanssa juttelee. Ee taija uskaltaa sellasille joilla ikä 35v ja lapset toiveissa nii paljon viestejä laitella?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Jatkoa tuohon omaan tapaukseen. Ollaan molemmat 28-vuotiaita, hän muutama kk vanhempi. En usko vauvakuumeeseen, koska on sanonut ettei halua lapsia. Voi kuitenkin olla jonkinlaista "epätoivoa" koska kertoi että kävi aika monilla treffeillä ilman jatkoa ennen minua.

Kysyin että mitä tarkoitti tuolla, että hyväksyisi kosintani vaikka heti. Sanoi, että tietää etten ole vielä kosimassa, mutta "ei voisi kieltäytyä" jos kosisin jo nyt. En sitten tiedä selvensikö yhtään, mutta pääasia ettei odottele sellaisen tapahtuvan.
Vai onko käynyt niin ettet haluakkaan parisuhdetta tai siihen heittäytyminen pelottaa? Historian perusteella olet ollut kuitenkin vuosia tinderissä...

Rautaa taotaan silloin kuin rauta on kuumaa ja jos siinä naisessa ei ole mitään selviä hälyytysmerkkejä ja hän miellyttää silmää niin miksi jarruttaa?
Toisaalta haluan kyllä parisuhteen, mutta myönnän että se on mukavuusalueen ulkopuolella ja siihen heittäytyminen tietyllä tavalla ahdistaa. Tinderissä ja muissa palveluissa olen ollut vaihtelevasti varmaan 5 vuotta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mitä pidempään on sinkkuna, sitä vaikeampaa on hyppää suhteeseen. Oma aika ja asiat on sen verran viihdyttävää, ainakin itselläni, että kumppani tulisi näiden lisäksi. Onhan se sitten kompromissien tekemistä.

Mietin, että ihastun helposti ja deittailu on välillä raskasta. Entä jos en tapais puoleen vuoteen yhtään mimmiä, vaan keskittyisin täysin itseeni. Kaipaisiko sitä enää kumppania lainkaan? :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Kuin kovat vaatimukset teil on gimman suhteen?

Luetelkaa jotain..
- Ei tupakoi
- Käyttää alkoholia fiksusti
- Miellyttää omaa silmää
- Pitää huolta itsestään eli ei tartte olla mikään timmi fitness mimmi vaan ihan perinteinen nainen, kunhan pitää huolta itsestään. Aika perusjuttuja IMO, että harrastaa edes jotai liikuntaa ja syö "oikein" sekä "laittautuu"
- Ei MT-ongelmia

Kait ne sit siinä. Vaatimukset ovat siis aika basic. Tärkeintä on, että tulee toimeen ja on hyvä olla toisen kanssa.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
- Ei tupakoi
- Käyttää alkoholia fiksusti
- Miellyttää omaa silmää
- Pitää huolta itsestään eli ei tartte olla mikään timmi fitness mimmi vaan ihan perinteinen nainen, kunhan pitää huolta itsestään. Aika perusjuttuja IMO, että harrastaa edes jotai liikuntaa ja syö "oikein" sekä "laittautuu"
- Ei MT-ongelmia

Kait ne sit siinä. Vaatimukset ovat siis aika basic. Tärkeintä on, että tulee toimeen ja on hyvä olla toisen kanssa.
Mitenköhä tommoset ns.hyvännäköiset yleensä? Onko niitten vaatimukset korkeitaku tajuavat et miehet tykkää jne..

Vai pitäskö sanoo enemmänki menestyvät naiset..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mitenköhä tommoset ns.hyvännäköiset yleensä? Onko niitten vaatimukset korkeitaku tajuavat et miehet tykkää jne..

Vai pitäskö sanoo enemmänki menestyvät naiset..
Nettideittailussa naiset laittaa riman helvetisti korkeammalle koska saavat yleisesti tykkäyksiä paljon enemmän kuin miehet. Eli hyvännäköiset, vaikka eivä tekisi mitään elämällään, saavat niin paljon tykkäyksiä, että turha niiden perään edes juosta.

Tosin, peli alkaa kääntymään kun päästään 30v paremmalle puolelle ja itsestään huolta pitävät miehet harvenevat, jolloin 30v~ naiset alkaa todennäköisesti "laskea" rimaansa.

Tää ghostaus on taas jännää. Mätsei tulee loppupeleissä ihan ok, mut ai että kun promillen luokkaa taas kenen kanssa keskusteluissa pääsee pidemmälle, saati tapaamiseen asti :D
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Tosin, peli alkaa kääntymään kun päästään 30v paremmalle puolelle ja itsestään huolta pitävät miehet harvenevat, jolloin 30v~ naiset alkaa todennäköisesti "laskea" rimaansa.
Joo. Ei käänny eikä ala. Samalla tavalla itsestään huolta pitävien naisten määrä vähenee iän lisääntyessä. Vaatimukset eivät muut mihinkään, koska suhteellisesti heille ei mikään muutu. Mutta samoin se on miehilläkin. Ei se oma rima yhtäkkiä laske, ellei sitten omakin taso ole aivan romahtanut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Joo. Ei käänny eikä ala. Samalla tavalla itsestään huolta pitävien naisten määrä vähenee iän lisääntyessä. Vaatimukset eivät muut mihinkään, koska suhteellisesti heille ei mikään muutu. Mutta samoin se on miehilläkin. Ei se oma rima yhtäkkiä laske, ellei sitten omakin taso ole aivan romahtanut.
Pitäskö se ajatella sitten niin että jos itsestään pitää huolta, ns "paranee" vanhetessaan etenkin näin miehenä, niin laadukkaampi tarjonta vähenee, jolloin itse erottuu joukosta paremmin.

Mietin, että pitäskö tuohon rofiiliin heittää tyylii jotai:

"Yksi riittää, annan vasta viidensillä jos olet sen arvoinen ;)"
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Kuin kovat vaatimukset teil on gimman suhteen?

Luetelkaa jotain..
Tupakoimaton
Alkoholia kohtuudella
Saman ikäinen tai +-2v olin silloin 35v
Oma elämä
Työpaikka
Opiskelut opiskeltu
Ajokortti
Ei lapsia, eikä halua lapsia
Eläinrakas
Ulkonäkö, ei missään nimessä ylipainoinen, pitää itsestään huolta
Ei MT/muita sairauksia

Ja kyllä, sellaisen löysin

Nyt reilu 5v myöhemmin ei kaduta tiukat kriteerit...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tupakoimaton
Alkoholia kohtuudella
Saman ikäinen tai +-2v olin silloin 35v
Oma elämä

Työpaikka
Opiskelut opiskeltu
Ajokortti
Ei lapsia, eikä halua lapsia
Eläinrakas
Ulkonäkö, ei missään nimessä ylipainoinen, pitää itsestään huolta
Ei MT/muita sairauksia

Ja kyllä, sellaisen löysin

Nyt reilu 5v myöhemmin ei kaduta tiukat kriteerit...
Boldasin tuosta vielä lisää itselleni tärkeitä. Mut hyvii pointsei kyllä. Tosin lisäisin, että mielummin nuorempi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
...
Jatkoa tuohon omaan tapaukseen. Ollaan molemmat 28-vuotiaita, hän muutama kk vanhempi. En usko vauvakuumeeseen, koska on sanonut ettei halua lapsia. Voi kuitenkin olla jonkinlaista "epätoivoa" koska kertoi että kävi aika monilla treffeillä ilman jatkoa ennen minua.

Kysyin että mitä tarkoitti tuolla, että hyväksyisi kosintani vaikka heti. Sanoi, että tietää etten ole vielä kosimassa, mutta "ei voisi kieltäytyä" jos kosisin jo nyt. En sitten tiedä selvensikö yhtään, mutta pääasia ettei odottele sellaisen tapahtuvan.

Toisaalta haluan kyllä parisuhteen, mutta myönnän että se on mukavuusalueen ulkopuolella ja siihen heittäytyminen tietyllä tavalla ahdistaa. Tinderissä ja muissa palveluissa olen ollut vaihtelevasti varmaan 5 vuotta.
Niin eli keksit tekosyitä naisen käyttäytymisestä että pystyt itsellesi perustelemaan miksi parisuhde ei ole hyvä asia hänen kanssa.

Tälläisille tapauksille sanon että miksi olette tinderissä jos parisuhde ahdistaa? :facepalm:

Tai tehkää nyt herrajumala se heti aluksi selväksi mitä olette hakemassa, muutakin kuin ehkä, en tiedä, joskus, jotainko?!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Kuin kovat vaatimukset teil on gimman suhteen?

Luetelkaa jotain..
- Ei tupakoi.
- Alkoholia kohtuudella, ei tarvi joka viikonloppu käydä baarissa.
- Vakituinen työpaikka, tai jos on esim. keikkatyöläinen niin töitä kuitenkin riittää niin että elättää itsensä.
- Ei runsasta ylipainoa, lievä ylipaino ei haittaa jos se ei näy selvästi kehossa.
- Ei MT-ongelmia, muut sairaudet tapauskohtaisesti. Itsellä on muu sairaus, niin olisi kohtuutonta vaatia ettei toisella saa olla mitään.
- Miellyttää omaa silmää, huolehtii itsestään (mm. liikunta) ja tykkää edes jotenkin laittautua. En kuitenkaan mitään missiä etsi, tai jotain jolla on aina sotamaalaus naamassa kun lähtee ulos.

Tuossa nyt tärkeimmät...
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
- Ei tupakoi.
- Alkoholia kohtuudella, ei tarvi joka viikonloppu käydä baarissa.
- Vakituinen työpaikka, tai jos on esim. keikkatyöläinen niin töitä kuitenkin riittää niin että elättää itsensä.
- Ei runsasta ylipainoa, lievä ylipaino ei haittaa jos se ei näy selvästi kehossa.
- Ei MT-ongelmia, muut sairaudet tapauskohtaisesti. Itsellä on muu sairaus, niin olisi kohtuutonta vaatia ettei toisella saa olla mitään.
- Miellyttää omaa silmää, huolehtii itsestään (mm. liikunta) ja tykkää edes jotenkin laittautua. En kuitenkaan mitään missiä etsi, tai jotain jolla on aina sotamaalaus naamassa kun lähtee ulos.

Tuossa nyt tärkeimmät...
Vähän samantyyliset vaatimukset tai toiveet itelläkin..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Eli ihan perusjuttuja. Moni nainen kyl täyttää nämä, mut valitettavasti ei jatkoa joko mun, naisen tai yhteisen päätöksien puolelta :D Mut kyllä se on sitte loppupeleissä vaivan arvoista ko se sopiva osuu kohdalle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Se on kyl selvää et nainen saa helpommin seuraa..
Kieltämättä miehen täytyy nähdä aivan tolkuttomasti enemmän vaivaa. Mitä olen yhtään kuullut naisilta, niin reilusti suurin osa miehistä on perseestä/epätoivoisia. Joka sitten ihan oikeasti näkyy naisten asenteessa miehiä kohtaan näin yleisesti ainakin nettideittailussa. Mut tilanne ei ole lohduton, jos erotut joukosta ja keskityt "kehittämään" omaa itseäsi.

Näihin toptop naisiin on aivan turha kajota likimain koskaan, ellet ole todella rikas, mielettömän hyvä jossain, laajat sosiaaliset ympyrät ja jopa kuuluisa. Mutta peruskauniit naiset omalla elämällään ovat hyvinkin tavoiteltavissa.

Nyt joku varmaan taas kertoo mulle kuinka analysoin liikaa näitä asioita ja olen pinnallinen :D Mutta ennenkuin ketään tapaa nettideitin kautta, se on kuin työhaastattelu. Livenä sitten puhutaan jo ihan eri asoista mitkä vie ns yhteen.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
Kieltämättä miehen täytyy nähdä aivan tolkuttomasti enemmän vaivaa. Mitä olen yhtään kuullut naisilta, niin reilusti suurin osa miehistä on perseestä/epätoivoisia. Joka sitten ihan oikeasti näkyy naisten asenteessa miehiä kohtaan näin yleisesti ainakin nettideittailussa. Mut tilanne ei ole lohduton, jos erotut joukosta ja keskityt "kehittämään" omaa itseäsi.

Näihin toptop naisiin on aivan turha kajota likimain koskaan, ellet ole todella rikas, mielettömän hyvä jossain, laajat sosiaaliset ympyrät ja jopa kuuluisa. Mutta peruskauniit naiset omalla elämällään ovat hyvinkin tavoiteltavissa.

Nyt joku varmaan taas kertoo mulle kuinka analysoin liikaa näitä asioita ja olen pinnallinen :D Mutta ennenkuin ketään tapaa nettideitin kautta, se on kuin työhaastattelu. Livenä sitten puhutaan jo ihan eri asoista mitkä vie ns yhteen.

Niimpä niin..Omasta mielestäni ala ja yläasteel suosittu jätkä keräs tyttöjä puoleensa..

Ja tietysti raha saa naisen kiinnostumaan..
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Eilen pätkähti tällänen hullu ajatus päähän. Että nainenkin voi olla positiivisella mielellä hakemassa itselleen seuraa. Ja jollekin naiselle voi kelvata se ihan normi jamppa. Tosin siinä on tekeminen, että sen löytää saati tapaa jne. Ja kyllä ajattelin silti vähän mahaani pienentää. Omaksi ilokseni.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
Juice Leskinen puhu jostain toisesta muusikosta,ku se nousi pinnalle niin johan rupes naisia ilmestymäään..
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Milloin se Tinderin hyvä gold-alennus tulikaan? Viikon päästä rekisteröinnistä?

Tein kokonaan uuden profiilin, jossa aika hyvät kuvat. Yksi aika onnistunut kasvokuva, yksi kokovartalokuva ulkona ja pari luontokuvaa joissa en edes esiinny. Biossa lista asioista mistä tykkään sekä kahdella sanalla mitä nyt suunnilleen teen työkseni. En kerro profiilissa mitä etsin tai mitä odotan naiselta. Huumoria en laittanut yhtään.

Aika nirsosti pyyhin ehkä 1/6 tytöistä oikealle. Yritän katsoa, että olisi suunnilleen oman tyylinen henkilö, tai että ulkonäössä / esittelyssä olisi jotain persoonaa näkyvillä. Rumat ja läskit menee automaattisesti vasemmalle, samoin selvät pintaliitäjät ja pullistelijat.

Sen olen huomannut, että aika usein tykkään jos tyttö laittaa jotain läppää bioon, niin mietin että pitäisikö itsekin keventää sitä jotenkin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Milloin se Tinderin hyvä gold-alennus tulikaan? Viikon päästä rekisteröinnistä?

Tein kokonaan uuden profiilin, jossa aika hyvät kuvat. Yksi aika onnistunut kasvokuva, yksi kokovartalokuva ulkona ja pari luontokuvaa joissa en edes esiinny. Biossa lista asioista mistä tykkään sekä kahdella sanalla mitä nyt suunnilleen teen työkseni. En kerro profiilissa mitä etsin tai mitä odotan naiselta. Huumoria en laittanut yhtään.

Aika nirsosti pyyhin ehkä 1/6 tytöistä oikealle. Yritän katsoa, että olisi suunnilleen oman tyylinen henkilö, tai että ulkonäössä / esittelyssä olisi jotain persoonaa näkyvillä. Rumat ja läskit menee automaattisesti vasemmalle, samoin selvät pintaliitäjät ja pullistelijat.

Sen olen huomannut, että aika usein tykkään jos tyttö laittaa jotain läppää bioon, niin mietin että pitäisikö itsekin keventää sitä jotenkin.
Noita -50% tulee ihan randomilla. Eli odotukseen vain.

Suosittelen ottamaan harrastuskuvaa, jossa oma naama. Luontokuvat on jees, mut laita kaveri ottaa kuvaa että olet siellä luonnossa, ehkä vielä semmonen "tilannekuva". Ajattele asiaa niin, että nouseeko naisella jokin fiilis tai tunne kun hän katsoo sun kuvaa. Siitä on hyvä lähteä luomaan kuvia. Itse on oikeasti vaikea ottaa hyviä otoksia joten rohkeasti kaveri mukaan. Tosin telineellä ja sarjakuvauksella pääsee jo aika pitkälle. Mut ajassa säästää frendin kanssa.

Tekstiksi sanoisin, että joko huumoria tai semmosta itsevarmaa asiaa. Perus löpinät kandee jättää pois. Ei kannata laittaa mitä itse odotat naiselta vaan astu naisen saappaisiin. Mitä näinen voisi haluta mieheltä ja suhteelta -tekstiä, voisi toimia ihan hyvin.

Lopuksi jos/kun mätsejä tulee, valmistaudu henkisesti ghostauksiin. Niitä tulee ja paljon. Jos yksikään ei olisi ghostannut mua niin mulla olisi kartano täynnä mimmejä :D
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 558
Juu jos tinder on harrastus niin sitten tekee kuin yllä, ja tekee yleismiellyttävän profiilin.
Jos ei välitä että saa maksimaalisen määrän panoja nii voi vaikka laittaa yksinkertaisen ja persoonallisen poseerauskuvan ja sellaisen tekstin kuin huvittaa. Silloin löytyy niitä omantyylisiä, mutta ne seksitytsyt jää toki mahdollisesti paljon vähemmälle. Sitten taas jos etsii älykästä kumppania niin kannattaa olla kasvot hyvin esillä, ne etsivät usein ihan tavallista ihmistä, mutta haluavat kuitenkin nähdä että päässä liikkuu jotain.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Juu jos tinder on harrastus niin sitten tekee kuin yllä, ja tekee yleismiellyttävän profiilin.
Jos ei välitä että saa maksimaalisen määrän panoja nii voi vaikka laittaa yksinkertaisen ja persoonallisen poseerauskuvan ja sellaisen tekstin kuin huvittaa. Silloin löytyy niitä omantyylisiä, mutta ne seksitytsyt jää toki mahdollisesti paljon vähemmälle. Sitten taas jos etsii älykästä kumppania niin kannattaa olla kasvot hyvin esillä, ne etsivät usein ihan tavallista ihmistä, mutta haluavat kuitenkin nähdä että päässä liikkuu jotain.
Tärkeintä on, että erottuu joukosta/perusmassasta, mitä vaan sitten ikinä syötätkään sinne profiiliin :)
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Asensin valon ja heti tuli kolme tykkäystä. Ja myöhemmin ei yhtään. Herääkin kysymys, että näytetäänkö profiiliani alussa enemmän ja sitten ei ollenkaan? Kun muutenhan tuossa ei mitään järkeä ole. Toki voihan se, olla että sen ainoat naiset jotka minut vetäsevät oikealle olivat siellä sattumalta samaan aikaan. Tosin badoossa huomasin, että kun oli kaikki selannut läpi niin ainoastaan näytti ne viimeksi tulleet.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Noita -50% tulee ihan randomilla. Eli odotukseen vain.

Suosittelen ottamaan harrastuskuvaa, jossa oma naama. Luontokuvat on jees, mut laita kaveri ottaa kuvaa että olet siellä luonnossa, ehkä vielä semmonen "tilannekuva". Ajattele asiaa niin, että nouseeko naisella jokin fiilis tai tunne kun hän katsoo sun kuvaa. Siitä on hyvä lähteä luomaan kuvia. Itse on oikeasti vaikea ottaa hyviä otoksia joten rohkeasti kaveri mukaan. Tosin telineellä ja sarjakuvauksella pääsee jo aika pitkälle. Mut ajassa säästää frendin kanssa.

Tekstiksi sanoisin, että joko huumoria tai semmosta itsevarmaa asiaa. Perus löpinät kandee jättää pois. Ei kannata laittaa mitä itse odotat naiselta vaan astu naisen saappaisiin. Mitä näinen voisi haluta mieheltä ja suhteelta -tekstiä, voisi toimia ihan hyvin.

Lopuksi jos/kun mätsejä tulee, valmistaudu henkisesti ghostauksiin. Niitä tulee ja paljon. Jos yksikään ei olisi ghostannut mua niin mulla olisi kartano täynnä mimmejä :D
Itselläni kyllä ollut tässä tyylinä olla oma itseni ja näyttää oma persoona aika rehellisesti. Eli en ehkä kirjoita sitä mitä naiset haluaa nähdä, vaan kirjoitan aika lailla sitä mitä haluan ja tiedän, että se rajaa jotkut pois. Vaikka aika kuivaa on ollu naisrintamalla, niin epätoivoinen en vielä ole.

Nyt on plakkarissa neljä suht tasokasta osumaa Tinderin puolella. Kaksi vastasi viestiin, ja pyysin niitä treffeille aika myöhään. Ehdotan melkein aina ensimmäisten tervehdysten jälkeen tapaamista. Monesti myös jo ekassa viestissä. Ehdotus sisältää aktiviteetin ja ajankohdan suhteellisen lähelle, samalle päivälle. Siitä lähdetään liikkeelle.

Miksi näin? Ei kiinnosta kirjoitella. Haluan myös osoittaa sen selkeästi. Eikä suurin osa naisista osaa tai jaksa keskustella. Ja yleensä keskustelu kuivuu nopeasti, mistä on enää vaikea olla jännittävä. Kokemukseni mukaan mikään enempi viestittely on aika turhaa. Jos nainen tai minä jaksaa viestitellä, löytyy motivaatio myös tavata.

Exän löysin Tinderistä, ja siitä tuli pitkä suhde. Viestittely meni jotenkin tätä kaavaa

-Hei! :)
-Hei! :)
-Mitä kuuluu?
-Hyvää, entä sulle
-Hyvää
-Haluatko tavata huomenna?

Myöhemmin exä kertoi, että oli jutellut Tinderissä samaan aikaan myös muiden miesten kanssa, kuten nyt tapana on. Siellä oli lässytetty ja jaariteltu sitä ja tätä. Minä tulin ja korjasin potin kysymällä suoraan treffeille.

Mitä ghostauksiin tulee, koettu on. En ole onneksi koskaan pelipaikalle ehtinyt, koska tapana on varmistaa. Mutta kyllä siinä menee usein päivä vähän pilalle, koska ajatus on kuitenkin ollut että treffit olisi. Osittain tämän takia yritän saada treffit erittäin nopeasti. Ei ehdi mieli muuttua. Ainut haitta on, että harvalla on aikaa vaan elää hetkessä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Itselläni kyllä ollut tässä tyylinä olla oma itseni ja näyttää oma persoona aika rehellisesti. Eli en ehkä kirjoita sitä mitä naiset haluaa nähdä, vaan kirjoitan aika lailla sitä mitä haluan ja tiedän, että se rajaa jotkut pois. Vaikka aika kuivaa on ollu naisrintamalla, niin epätoivoinen en vielä ole.

Nyt on plakkarissa neljä suht tasokasta osumaa Tinderin puolella. Kaksi vastasi viestiin, ja pyysin niitä treffeille aika myöhään. Ehdotan melkein aina ensimmäisten tervehdysten jälkeen tapaamista. Monesti myös jo ekassa viestissä. Ehdotus sisältää aktiviteetin ja ajankohdan suhteellisen lähelle, samalle päivälle. Siitä lähdetään liikkeelle.

Miksi näin? Ei kiinnosta kirjoitella. Haluan myös osoittaa sen selkeästi. Eikä suurin osa naisista osaa tai jaksa keskustella. Ja yleensä keskustelu kuivuu nopeasti, mistä on enää vaikea olla jännittävä. Kokemukseni mukaan mikään enempi viestittely on aika turhaa. Jos nainen tai minä jaksaa viestitellä, löytyy motivaatio myös tavata.

Exän löysin Tinderistä, ja siitä tuli pitkä suhde. Viestittely meni jotenkin tätä kaavaa

-Hei! :)
-Hei! :)
-Mitä kuuluu?
-Hyvää, entä sulle
-Hyvää
-Haluatko tavata huomenna?

Myöhemmin exä kertoi, että oli jutellut Tinderissä samaan aikaan myös muiden miesten kanssa, kuten nyt tapana on. Siellä oli lässytetty ja jaariteltu sitä ja tätä. Minä tulin ja korjasin potin kysymällä suoraan treffeille.

Mitä ghostauksiin tulee, koettu on. En ole onneksi koskaan pelipaikalle ehtinyt, koska tapana on varmistaa. Mutta kyllä siinä menee usein päivä vähän pilalle, koska ajatus on kuitenkin ollut että treffit olisi. Osittain tämän takia yritän saada treffit erittäin nopeasti. Ei ehdi mieli muuttua. Ainut haitta on, että harvalla on aikaa vaan elää hetkessä.
Tämä, heti vain ulos. Itsellä nopeimmat treffit match:stä oli 30min kuluttua, jaaritella ehtii sitten myöhemmin.

Tätä se omakin emäntä sanoi että tinderissä 8/10 miehestä keskustelisi vaikka 3vko ennen kuin haluavat nähdä? :facepalm: miksi!? Sitten nämä samat "keskustelijat" kysyy onko kuva tuore:facepalm: no tule vaikka ulos katsomaan äläkä kysele tyhmiä!

Sitten miehet ihmettelee kun nainen katoaa tai kiinnostus lopahtaa ja tietysti se on naisen vika...

Ai niin ja ne miehet ketkä loukkaantuu siitä että nainen tapailee samalla muita ja pitää sitä pettämisenä
:srofl: :sdarra:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Itselläni kyllä ollut tässä tyylinä olla oma itseni ja näyttää oma persoona aika rehellisesti. Eli en ehkä kirjoita sitä mitä naiset haluaa nähdä, vaan kirjoitan aika lailla sitä mitä haluan ja tiedän, että se rajaa jotkut pois. Vaikka aika kuivaa on ollu naisrintamalla, niin epätoivoinen en vielä ole.

Nyt on plakkarissa neljä suht tasokasta osumaa Tinderin puolella. Kaksi vastasi viestiin, ja pyysin niitä treffeille aika myöhään. Ehdotan melkein aina ensimmäisten tervehdysten jälkeen tapaamista. Monesti myös jo ekassa viestissä. Ehdotus sisältää aktiviteetin ja ajankohdan suhteellisen lähelle, samalle päivälle. Siitä lähdetään liikkeelle.

Miksi näin? Ei kiinnosta kirjoitella. Haluan myös osoittaa sen selkeästi. Eikä suurin osa naisista osaa tai jaksa keskustella. Ja yleensä keskustelu kuivuu nopeasti, mistä on enää vaikea olla jännittävä. Kokemukseni mukaan mikään enempi viestittely on aika turhaa. Jos nainen tai minä jaksaa viestitellä, löytyy motivaatio myös tavata.

Exän löysin Tinderistä, ja siitä tuli pitkä suhde. Viestittely meni jotenkin tätä kaavaa

-Hei! :)
-Hei! :)
-Mitä kuuluu?
-Hyvää, entä sulle
-Hyvää
-Haluatko tavata huomenna?

Myöhemmin exä kertoi, että oli jutellut Tinderissä samaan aikaan myös muiden miesten kanssa, kuten nyt tapana on. Siellä oli lässytetty ja jaariteltu sitä ja tätä. Minä tulin ja korjasin potin kysymällä suoraan treffeille.

Mitä ghostauksiin tulee, koettu on. En ole onneksi koskaan pelipaikalle ehtinyt, koska tapana on varmistaa. Mutta kyllä siinä menee usein päivä vähän pilalle, koska ajatus on kuitenkin ollut että treffit olisi. Osittain tämän takia yritän saada treffit erittäin nopeasti. Ei ehdi mieli muuttua. Ainut haitta on, että harvalla on aikaa vaan elää hetkessä.
Pointti tohon "mitä naiset haluaa" vetoaa siihen, että me ihmiset usein puhutaan itsestämme ja ns astutaan toisen saappaisiin. Sitku se viesti/profiiliteksti on vielä "koukuttava", niin homma toimii. Olen monelta naiselta saanut suorat kehut mun profiilitekstiin.

Samaa mieltä kyllä noide treffien tai kahvipyyntöjen kanssa. Osa kyllä ei lämpene nopeasti vaan haluaa jutustella vähän pidempään. Miten nuo "mitä kuuluu" viestit uppoaa, niin on aika sattuman kauppaa, ja toki oma naamavärkki tai profiili oltava sellaisella tasolla, että tylsätkin avaukset menee perille. En tiedä onko oma profiili tai naama sitten B-luokkaa, vai yritänkö päästä treffeille liian tasokkaiden naisten kanssa, mutta noi peruslöpinät on lähestulkoon automaattinen ghosting, ellei nyt tuuri käy. Sitten lähes poikkeuksetta aina on keskustelu lähtenyt pyörimään pienen tarinan/fantasian/hauskuuden ympärillä. Semmosta rentoa keskustelua ja/tai läpänheittoa.

Jos jaksan niin voisin myöhemmin laittaa tänne vähä copypastee joistain hyvistä keskusteluista. Harmi ku osa on hävinnyt mätsin poiston jälkeen, mut mitä nyt viimepäivinä jutustellut.

Kiskasin tuolta potentiaalisimmat tykkäykset vihreänä kun goldi lähtee tänään. Nyt on niin monta mimmiä yhtaikaa keskustelussa, että alkaa olemaan jo työmaa (normaalisti mä poimin 1-2, joiden kanssa katson meneekö mikään mihinkään). Osa näistä varmasti ghostautuu/kiinnostus lopahtaa tai muuta koska yksinkertaisesti ei vaan pysty kaikkia näkemään. Ongelmaksi myös koituu oma hektinen ja täyteläinen elämä. Väillä on oikeasti vaikeaa tehdä aikaa treffeille :D Kolme näistä on kyllä A+, joista yksi on joku missi. Sanotaanko että yllätyn jos tämä mun kanssa eksyy treffeille asti. Lähtökohtana ja ennakkoasenteena pidän jo valmiiksi sen, että suurin osa näistä tulee ghostamaan, niin vältyn pettymyksiltä jo alkumetreillä :D

Lisään vielä, että en mä kuitenkaan pelaile naisten kanssa. Hommat menee rehellisellä meiningillä ja tapaan ihmisiä samalla aaltopituudella. Molemmat tietää mitä hakee ja jos "natsaa" niin hauskanpitoa ei poissuljeta. Toki itse henkilökohtaisesti olen vähentänyt tätä kertakäyttömeininkiä, koska lähtökohtaisesti pysyvämpää haussa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Ja jollekin naiselle voi kelvata se ihan normi jamppa.
:D Voihan se tietysti tuurilla kelvatakkin. Vaikken tuota oikein nyt mitenkään usko, niin eilen juuri päätin kirjoittaa oikein kauniille naiselle ja vastaustahan sieltä alkoi tulemaan. En tiedä miten on mahdollista, mutta täytyy yrittää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
:D Voihan se tietysti tuurilla kelvatakkin. Vaikken tuota oikein nyt mitenkään usko, niin eilen juuri päätin kirjoittaa oikein kauniille naiselle ja vastaustahan sieltä alkoi tulemaan. En tiedä miten on mahdollista, mutta täytyy yrittää.
Joo kyl tääl poikkeuksia tuntuu löytyvän. Nyt parin kanssa jotka ovat siis kauniita, jne... Alustavasti jo sovittu reffit. Nää on näitä jotka arvostaa aitoja ihmisiä ja keskusteluja, ovat jo intuitiolla henkisesti ja elämässään sellaisessa tasapainossa, jotka reflektoi sitten samankaltaisuutta. Rennosti etiäppäi, voipi olla että jännittyskäyrä treffimomentilla nousee normaalia korkeammalle, mutta syvähengityksen kautta voittoon! Ghostausta odotellessa :D

Ei muuta kuin tsemppiä @dragon age
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
Oletteko huomanneet, että Tinder-sovelluksessa kun on nimen ja iän vieressä i-kirjain, niin kun siitä painaa (ja näkee koko profiilitekstin ja muun infon) niin ei voi enää swaipata, vaan sen sijaan pitää tehdä valinta raksia tai sydäntä painamalla?

Minä huomasin. Ja myös tiedän että kesäkuussa tuollakin sivulla pystyi swaippaamaan, koska yritin vahingossa selata yhden naisen lempikappaleita (tajuamatta että se todella oli lempikappalekohta jossa voi olla vain yksi kappale, eikä Spotify-kohta jossa voi olla monta kappaletta) ja vahingossa swaippasin vasemmalle.

Rewind-nappula oli käytössä, mutta kun en sitä painettuani painanut raksia tai sydäntä, niin en päässyt enää antamaan naiselle Likeä. Koska Rewind ei ole Undo, vaan vain "tilaisuus muuttaa mielipidettään" - ja jos sitä ei muuta niin kaikki on kuten ilman Rewindin painamista.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Ei tämä tinderöinti kyllä mitään luksusta ole :D

1. tyttö oikein reipas ja mukava, sovittiin teffit, 4 tuntia ennen treffejä peruu ystävällisesti, koska migreeni, tämän jälkeen ei kommunikointia
2. tyttö oikein todella reipas ja monia yhteisiä juttujakin, jopa vähän keskusteltiin chattaamalla, ehdotin treffit joihin vastaus oli epävarma, soitin ja viestitin ennen alustavaa h-hetkeä: ei vastausta. Seuraavana päivänä sain viestin, että tuli migreeni, mutta sopisiko tänään uudestaan. No minulle ei sopinut.
Migreeni tuntuu olevan yllättävän yleinen.
3. tyttö, vähän kauempaa, vaikuttaa kiinnostuneelta ja viesittelee paljon, sovitaan treffit, sitten vähän ennen treffejä se kysyy pituuttani, olen sitä 5 cm lyhyempi, se poistaa match
Nyt on neljäs tyttö, joka on mukava, kuvista vaikea sanoa miten viehättynyt olen siitä. Numeron sain nyt ainakin.

Pari muuta, joilta sain numeron, mutta ei mitään mainittavaa.

Olenko tässä nyt viisi numeroa saanut. Tämä viimeisin on ihan läheltä, katsotaan saisko edes treffit.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Ei tämä tinderöinti kyllä mitään luksusta ole :D

1. tyttö oikein reipas ja mukava, sovittiin teffit, 4 tuntia ennen treffejä peruu ystävällisesti, koska migreeni, tämän jälkeen ei kommunikointia
2. tyttö oikein todella reipas ja monia yhteisiä juttujakin, jopa vähän keskusteltiin chattaamalla, ehdotin treffit joihin vastaus oli epävarma, soitin ja viestitin ennen alustavaa h-hetkeä: ei vastausta. Seuraavana päivänä sain viestin, että tuli migreeni, mutta sopisiko tänään uudestaan. No minulle ei sopinut.
Migreeni tuntuu olevan yllättävän yleinen.
3. tyttö, vähän kauempaa, vaikuttaa kiinnostuneelta ja viesittelee paljon, sovitaan treffit, sitten vähän ennen treffejä se kysyy pituuttani, olen sitä 5 cm lyhyempi, se poistaa match
Nyt on neljäs tyttö, joka on mukava, kuvista vaikea sanoa miten viehättynyt olen siitä. Numeron sain nyt ainakin.

Pari muuta, joilta sain numeron, mutta ei mitään mainittavaa.

Olenko tässä nyt viisi numeroa saanut. Tämä viimeisin on ihan läheltä, katsotaan saisko edes treffit.
Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että mikä tahansa "syy", joka annetaan juuri ennen rehvejä, on puhdasta paskapuhetta, joka sanotaan, kun ei nappaakaan oikeasti tavat. Siinä kannattaa vain poistaa mätsit ja numerot sanomatta mitään. Ihan kuten hekin tekevät. Migreeni on yleinen ja helppo tekosyy, koska sillä kerää samalla vähän sääliä, joten aggressiivisen ja negatiivisen vastauksen saaminen on epätodennäköisempää.

Se on erittäin raakaa peliä nykyään. Järkyttävää on se, että tuo on se oletustila nykyään, ja varsinainen tapaaminen jo sopimisen jälkeenkin on lähinnä positiivinen yllätys.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Roikkuuko tuolla tinderissä ja noissa porukka huvikseen ja sitten, jos tosi hyvä tyyppi sattuu tulemaan vastaan saatetaan tavata?
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Roikkuuko tuolla tinderissä ja noissa porukka huvikseen ja sitten, jos tosi hyvä tyyppi sattuu tulemaan vastaan saatetaan tavata?
Jos naisia meinaat, niin se on se, mikä on todettu monesti. Vähänkään paremman näköinen nainen saa niin paljon osumia, että heillä on runsaudenpulaa. Näin vastapuoli ei heille oikein juurikaan henkilöidy "oikeaksi ihmiseksi", johon kannattaa tutustua yhtään syvemmin, koska kirjaimellisesti jatkuvasti on parempi juuri nurkan takana.
 
Liittynyt
29.06.2018
Viestejä
124
Se on näköjään hyvin pienestä kiinni. Samat kuvat ja samat tekstit, lisäät yhden kuvan (tosi trendikäs look) ➡ jokainen match (joita ei ennen tullu paljoa kun olet vanha) aloittaa keskustelun saman tien.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Se on näköjään hyvin pienestä kiinni. Samat kuvat ja samat tekstit, lisäät yhden kuvan (tosi trendikäs look) ➡ jokainen match (joita ei ennen tullu paljoa kun olet vanha) aloittaa keskustelun saman tien.
Itse tein niin, että jätin vain parhaan kuvan ja poistin muut - tulokset paranivat.

Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että mikä tahansa "syy", joka annetaan juuri ennen rehvejä, on puhdasta paskapuhetta, joka sanotaan, kun ei nappaakaan oikeasti tavat. Siinä kannattaa vain poistaa mätsit ja numerot sanomatta mitään. Ihan kuten hekin tekevät. Migreeni on yleinen ja helppo tekosyy, koska sillä kerää samalla vähän sääliä, joten aggressiivisen ja negatiivisen vastauksen saaminen on epätodennäköisempää.

Se on erittäin raakaa peliä nykyään. Järkyttävää on se, että tuo on se oletustila nykyään, ja varsinainen tapaaminen jo sopimisen jälkeenkin on lähinnä positiivinen yllätys.
Niinhän se on, että ne olivat tekosyitä. Ja ymmärrän hyvin, fiilis voi muuttua. En toki sovi uusia treffejä niiden kanssa. Huvitti se, että olin itse sopinut migreenipotilaiden kanssa vahingossa päällekkäin treffit. Raakaa peliä myös täällä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Jos naisia meinaat, niin se on se, mikä on todettu monesti. Vähänkään paremman näköinen nainen saa niin paljon osumia, että heillä on runsaudenpulaa. Näin vastapuoli ei heille oikein juurikaan henkilöidy "oikeaksi ihmiseksi", johon kannattaa tutustua yhtään syvemmin, koska kirjaimellisesti jatkuvasti on parempi juuri nurkan takana.
Ja tämä on persiistä. Itsehän kuitenkin nautin sinkkuna olemisesta sen verran, että se tutustumisprosessi tulee olemaan pitkä. Eli ei voi välttämättä tietää edes viidensillä treffeillä, että meneekö tämä johonkin, ellei sitten muuten asiast loksahtele. Moni näkee sen kerran, ehkä kaks ja sitten seuraavaan. Itselläni on kuitenkin sen verran "muuria", että sellaset ensirakastumisjutut ei vaan toimi.

Eilen kävin tän yhde naikkosen kanssa toisil treffeil. Eipä tästä nyt mittää selvää taas ota :D Muutama päivä ja kyselen jatkofiilareita ellei itse ole yhteyttä ottanut. Ihan kiva ja mukava tapaus kyllä. Oon pyrkinyt ottaa sen asenteen näillä treffeillä, että tustututaan/pidetään kivvoo, mut en vaadi mitään toiselta mitään (en kysele fiilareita tai muutakaan semmosta joka saattaa toisen pakittamaan) eli saatan max sopia seuraavia treffei tai mutuilla sinnepäin lopussa, mutta muuten "kiitos, oli hauskaa!" ja matka jatkuu.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Mitä prkl, onko kaikki venakot lähtenyt Suomeen karkuun (toki voivat olla myös Tallinnassa kun menee tuo 150km sinne asti). Ihan hitosti tuntuun nykyään olevan venakkoja. Ja thaikkuja mutta niissä nökyy 7000-8000km päässä.
Pitäisi olla suodatin millä voisi rajata tietyt kaupungit/alueet pois.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 430
Viestejä
4 161 390
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom