Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Eikös se oo sulle itselle haitallista, siis käytät sun aikaa ja voimia ja ehkä vähän rahaakin naisten tapailuun, panemiseen, ja sitten ei tule suhdetta kuitenkaan?
Miten tuollainen on haitallista? Juuri oikea suhtautuminenhan tuo on, ettei ota asiaa liian vakavasti, vaan katsoo rauhassa, miten asia etenee, jos on edetäkseen. Jos deittailusta lähtee stressaamaan, niin se on haitallista ja negatiivinen kierre on nopeasti valmis.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Miten tuollainen on haitallista? Juuri oikea suhtautuminenhan tuo on, ettei ota asiaa liian vakavasti, vaan katsoo rauhassa, miten asia etenee, jos on edetäkseen. Jos deittailusta lähtee stressaamaan, niin se on haitallista ja negatiivinen kierre on nopeasti valmis.
no eikös turha tekeminen ole haitallista noin ylipäätään. Ainakin jos tavoite on suhde, niin miksi panna jotain akkaa joka ei anna suhdetta? kyllähän sen etukäten aikuinen ihminen tietää kuka antaa suhteen ja kuka ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Eikös se oo sulle itselle haitallista, siis käytät sun aikaa ja voimia ja ehkä vähän rahaakin naisten tapailuun, panemiseen, ja sitten ei tule suhdetta kuitenkaan?
Jokainen varmaan käsittelee ja kokee asiat eri tavalla. Ei mulla mee turhaa voimia tuohon tapailuun ja/tai seksiin. Aikaa toki menee, mut mun arki pyörii niin paljo omien asioiden ympärillä, että kiva välillä päästää irti. Toki näen myös tuttuja ja parhettä, että en mä pelkästään vaihtele kitaran, kuntosalin ja naisten välillä. Ja tosiaan se rentous ja avoin mieli. Eniten mulla on mennyt rahaa polttoaineeseen kuin treffeille. Ja on se ollut sen arvoista :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
no eikös turha tekeminen ole haitallista noin ylipäätään. Ainakin jos tavoite on suhde, niin miksi panna jotain akkaa joka ei anna suhdetta? kyllähän sen etukäten aikuinen ihminen tietää kuka antaa suhteen ja kuka ei.
Joku saattaa kokea sen turhaksi, minä en, ollaan taas erilaisia. Olen tavannut useamman joka on avoimin mielin liikenteessä, joko seksin tai suhteen merkeissä. Se riippuu ihan ihmisestä joka tulee vastaan. Sitten on nämä jotka vain ja ainoastaan hakevat suhdetta eikä yhden illan juttuja. Nämä eivät seksiä tule harrastamaan todennäköisesti edes kolmansilla treffeillä. Ja niitäkin olen tavannut, ei siinä mitään, voin mä tutustua ilman seksiäkin. En ole muuten yhtään ihmistä tavannut joka on ilmaissut suoraan hakevansa seksiä, vaan moni tekee sen tosi epäsuorasti. Nämä suoraan seksiä hakevat olleet jostain kumman syystä enemmänkin turn off :D

Joka tapauksessa kovin moni nainen (kuten itsekin) elää hyvää elämää yksin, joten kriteerit ovat molemminpuolin aika korkeat. Siinä sitten saattaat tulla harrastettua seksiä eikä sen enempää jos ei kipinöi muuten.

Kai nää on asioita jotka heijastuu itsevarmuuteen sekä tietää mitä haluaa. Mikä tahansa voi olla turhaa jos sen kokee turhaksi.

Lisätääs tähän vielä, että en mä joka päivä ole vaihtamassa naisia, jos sellaisen kuvan oot saanut. Mul on ollut tänä vuonna enimmillään 4-6 viikkoa ilman naiskontaktia. Eli loppupeleissä aika harvakseltaan keskimäärin olen seksiä harrastanut, se ei vie kovin paljoa aikaa arjesta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Höpsis.
Mitään pysyvää ei jää tosta
Ei jääkään (paitsi muistot ja kokemukset) mut ei se henkisesti satuta mua, ainakaa nykyään. Eli seksin jälkeen en oo lääppänä toiseen vaan koen sen jopa osana tutustumisprosessia.
Ohan noita mini-ihastumisia tässä tullut mut viikossa selvinnyt eteenpäin. Parit pakit tullut viimeisen kahden kuukauden aikana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Sano yksikin asia ihmisen elämässä, joka on pysyvää.
HIV.

Kannattaa ehkä kokeilla homoseksiä, jos ei heterotouhut kiinnosta. Aseksuaalisuuden todennäköisyys kuitenkin huomattavasti pienempää ja varsinkin uskovaisten kohdalla on vielä näitä hampaat irvessä itseään kaapissa pitäviä tapauksia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Niin. No seksitaudit ovat nyt aina riskinä, etenkin jos ilman kumia. Kumikin välillä hävinnyt kesken touhujen.

Mut HIVin tartunta vanillaseksissä on häviävän pieni, jos toisella se on, vaan siinä on aina riski kuitenkin.

Mut toisaalta, jokainen tekee valinnat ja päätökset sekä ottaa vastuun niistä.

Onneks HIV on nykyään kuitenkin tehokas lääkitys joka pitää sen aisoissa, jos tähän pitäs jotai nasevaa heittää :)

Ja toinen asia elämässä on myös pysyvää: kuolema.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
207
Kannattaa lukea tuo pariutumisen haasteet nykypäivänä -ketju, niin avautuu kyseisen kirjoittajan ajatukset. Kaverin mielestä ainoa tehtävä elämässä on perheen perustaminen. Kaikki muu on turhaa. Viihdettä ja hupia ei saa olla.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 346
jos tavoite on parisuhde, niin miten suhteeseen johtamaton seksi päätyy lokeroon "hyödyllistä tekemistä"?
Seksi on aikuiselle ihmisapinalle perustarve, kuten syöminen, nukkuminen ja paskalla käyminen.

On tietysti poikkeuksia, joillekin sitä piparia tulee sinkkunakin ovista ja ikkunoista, mutta nyrkkisääntönä parisuhteessa säännöllinen seksi on yleisempää kuin sinkkuna.

Seksin harrastaminen liittyy myös länsimaissa kulttuurissa tuohon toisen tutustumiseen ja mahdollisen suhteen muodostamiseen. Poislukien jotkin ääriuskovaiset piirit.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Kannattaa lukea tuo pariutumisen haasteet nykypäivänä -ketju, niin avautuu kyseisen kirjoittajan ajatukset. Kaverin mielestä ainoa tehtävä elämässä on perheen perustaminen. Kaikki muu on turhaa. Viihdettä ja hupia ei saa olla.
Olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkaavat.
Ottaisin tervetulleena vastaan ehdotuksesi viihteestä ja huvista jota elämässä voisi olla
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
samaa mieltä. Tullut kuva että hänen mielestä " jokainen ejakulaatio ansaitsee nimen"...!!
Naurahdin.

Olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkaavat.
Ottaisin tervetulleena vastaan ehdotuksesi viihteestä ja huvista jota elämässä voisi olla
Yritän kuitenkin itse pitää ketjun asiallisena. Jokaisella on omat näkökulmat ja syyt näihin. Se on mulle ihan ok. Mut sitten taas antaa muiden mennä pippeli ojossa naisiin jos siltä tuntuu, ei ole pois sinulta :)
Viihdettä ja huvia on todentotta moneen lähtöön, mut mä en ole löytänyt vielä niin hyvää viihdettä, joka lähtökohtaisesti hyvän seksin korvaisi. Joten se pysyy mulla perustarpeena.
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
207
Olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkaavat.
Ottaisin tervetulleena vastaan ehdotuksesi viihteestä ja huvista jota elämässä voisi olla
Enhän minä loukkaantunut. Hieman vaan kummaksun elämänkatsomustasi, mutta jos koet sen itsellesi sopivaksi, niin siitä vaan. Mikä minä olen toista tuomitsemaan. Jotenkin tuntuu, että minun on turha ehdotella mitään, koska tuskin ne sinulle kelpaavat. Nämä viestini eivät edes enää liity itse ketjun aiheeseen, joten lopetan off topicin tähän.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
En kyllä tiiä millon resetoin tuon profiilin. Teenkö ollenkaan. Mätsei taas tulee sillai ettei jää todella aikaa skruidailla kaikille. Ja naisten tasokin aika kova. Tapaamisprosentin voi ennustaa jo pieneksi. No uniikkeja aloitusviestejä , saanut aika hyvin juttua luistaa. Tre/Stadi seudulla pääasiassa.

Nyt kyl on yksi mimmi Kuopiosta. Vajaa 300km päässä mut synkkaa paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa aikasemmin. Huumori synkkaa ja samoja elämäntapoja. Tää vois olla potentiaalinen. Ellei nyt sitten tule pettymään livenä, eihän näistä aina tiedä. Sen olosta viestittelyä ja settiä, että tapaamishetkellä voi mennä max sekunteja ennenkuin vaatteet lentää seinään.

Noh, täytyy kattoo. Nyt elämässä muuten ihan jäätävä kiire kun on muuttoa ja remonttia ja vapaa-ajan juttuja. Töissäkin pitkästä aikaa ressiä niin en kovin paljoa jaksa tavata ihmisiä juuri nyt. Taitaa olla niin et ne hyvät nyt sitten erottuu joukosta eli ne jotka jaksaa viestitellä pitkään, tulee myös näkemään miut livenä.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
En kyllä tiiä millon resetoin tuon profiilin. Teenkö ollenkaan. Mätsei taas tulee sillai ettei jää todella aikaa skruidailla kaikille. Ja naisten tasokin aika kova. Tapaamisprosentin voi ennustaa jo pieneksi. No uniikkeja aloitusviestejä , saanut aika hyvin juttua luistaa. Tre/Stadi seudulla pääasiassa.

Nyt kyl on yksi mimmi Kuopiosta. Vajaa 300km päässä mut synkkaa paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa aikasemmin. Huumori synkkaa ja samoja elämäntapoja. Tää vois olla potentiaalinen. Ellei nyt sitten tule pettymään livenä, eihän näistä aina tiedä. Sen olosta viestittelyä ja settiä, että tapaamishetkellä voi mennä max sekunteja ennenkuin vaatteet lentää seinään.

Noh, täytyy kattoo. Nyt elämässä muuten ihan jäätävä kiire kun on muuttoa ja remonttia ja vapaa-ajan juttuja. Töissäkin pitkästä aikaa ressiä niin en kovin paljoa jaksa tavata ihmisiä juuri nyt. Taitaa olla niin et ne hyvät nyt sitten erottuu joukosta eli ne jotka jaksaa viestitellä pitkään, tulee myös näkemään miut livenä.
Pakko kysyä, että miksi tapailet noin laajalla kilometriskaalalla? Niistähän tulee pakostakin etäsuhteita, jos lähdet asiaa eteenpäin viemään. Onko sellainen sitten pidemmällä aikavälillä tavoiteltava olotila? Vai asutko sen verran syrjässä, että on pakko?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Pakko kysyä, että miksi tapailet noin laajalla kilometriskaalalla? Niistähän tulee pakostakin etäsuhteita, jos lähdet asiaa eteenpäin viemään. Onko sellainen sitten pidemmällä aikavälillä tavoiteltava olotila? Vai asutko sen verran syrjässä, että on pakko?
Ei tässä 30km säteellä oikein tuu mätsei. Tai jos tekisin rofiilin uudelleen niin varmasti tulisi enemmän (muistan sillo ku tein profiilin, niin mätsei tuli aika paljonkin ihan kilometrisäteellä ja profiili oli huonompi kuin nykyään), joten sitte olen laajentanut. En nyt ihan syrjäseudulla asu, mutta en isossakaan kaupungissa. Etäsuhde ei haittaa jos löytyy sopiva. Mielellään tutustun ihmisiin vaikka onkin kauempana. Sen "oikean" kohdalla ei sinänsä haittaa jos on vähä kauempana. Sitäpaitsi mua ei edes haittaisi etäsuhde tässä kohtaa, koska omat asiat vie niin paljon aikaa :)

Helsinki nyt on aika lähellä, ja sieltä tulee kyllä suurin osa mätseistä, mut eipä oo sopivaa osunut kohdalle. Tampere vähä kauempana, mutta ihan sopivan ajomatkan päässä.

Tää Kuopio keissi vähä harmittaa kun niin kaukana, mut en anna latistaa. Lauantaina olisi tarkoitus siellä kävästä :)

E: Lisätääs, toi Kuopion mätsi tais tulla muuten silloin kun olin mökillä. Eli ei mulla noin kaukana ole normaalisti Tinderissä valittu tuota etäisyyttä. Lähtökohtaisesti 100km säteellä on kaikki mätsit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
38
Hirvee vaikutus tuolla profiilitekstillä. Vaihdoin tuossa tekstiä ja ei oikein ole mätsii paukkunut moneen päivään. Taisi olla saldo kaikkiaan; 5 lihavaa ja rumaa + 2 Ok ulkomaalaista, vaikka vedin oikealle melkein kaikki muijat useammasta kaupungista, 160km etäisyydellä (Turku, Helsinki, Tampere). Tunti sitten uusi profiiliteksti, niin johan. Pikkunippu jo sellasia 8/10 naisia. Onneksi panee kuitenkin pääsin. Vanha Tindertuttu pamahti kiimassa parina päivänä tällä viikolla mun luokse. Pimppi 9/10. Kroppa & kasvot 9,5/10.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Hirvee vaikutus tuolla profiilitekstillä. Vaihdoin tuossa tekstiä ja ei oikein ole mätsii paukkunut moneen päivään. Taisi olla saldo kaikkiaan; 5 lihavaa ja rumaa + 2 Ok ulkomaalaista, vaikka vedin oikealle melkein kaikki muijat useammasta kaupungista, 160km etäisyydellä (Turku, Helsinki, Tampere). Tunti sitten uusi profiiliteksti, niin johan. Pikkunippu jo sellasia 8/10 naisia. Onneksi panee kuitenkin pääsin. Vanha Tindertuttu pamahti kiimassa parina päivänä tällä viikolla mun luokse. Pimppi 9/10. Kroppa & kasvot 9,5/10.
Joo ois kans kiva tietää minkälaisia muutoksia teit.

--

Kävin sitte viikonloppuna 300km päässä tapaamasta tätä naikkosta. Nyt voi jo sanoa bingo. Paljon viestiteltiin etukäteen eikä livetapaaminen muuttanut mielikuvaa naikkosesta. Synkkaa, huumorintaju pelaa, seksi toimi jo heti alkuun. Kroppa kunnossa, kaunis. Elämäntavat samanlaiset, lapsihaaveet, jne. En ois koskaa uskonut, että löytyy yhtä hullu ja outo tyyppi. Ainut vaan, että hän asuu hieman kaukana.

Nyt sitten arvuuttelen jatkoa, molemmin puolin kyllä kiinnostusta ja jo alustavasti soviteltiin seuraavia treffirientoja. Itse olen valmis jo tässä alkuvaiheessa etäsuhteeseen, mut jäitä hattuun ja tutustuu rauhassa. Helvetti ku lievät pinkit lasit taas päässä mut ei kai sitä koskaa suhteeseen ajautuisi jos ei tämänkaltaista kiinnostusta edes olisikaan.

Kuten aikaisemmissa ollut näitä jotka ovat vastikään eronneet ja sitten näitä joiden intuitio kertoi, että en ole sopiva, niin tämän kohdalla on ollut sinkkuna 1.5v ja etsii nimenomaan suhdetta, eikä ole liukuhihnalta tavannut ihmisiä. On enemmänkin "parisuhdetyyppiä". Ehkäpä tästä voisi syntyäkin jotain.

Päivä kerrallaan ja saa nähdä loppuuko mun pälpättely täällä :) Vaikka onhan tämä sinkkuaika ollut kivaa ja tavannut mitä mielenkiintoisempia naisia, sydän kaipaa sitä hyvää ja pysyvää.

E: Jos oon kiinnostunut jostain niin saatan olla vähä yli-innokas. En tiiä puskeeko se toista sitten poispäin. Pitäs vaa jäitä pistää hattuun enemmän. Ja kysyn kiinnostuneena aika vaikeitakin kysymyksiä. Oon itse tosi avoin ja ei ole keskustelun aiheita mistä en voisi puhua heti alkuun. Ja jo 1-2 treffien kohdalla haluan käydä läpi jo perusasiat suhteen osalta. Koska turhaahan se on pitkään treffata vaan todetakseen, että toinen ei esim haluakaan lapsia. Jne.. Toki riippuu ihan missä treffikumpaani sijaitsee. Jos on jo lähtökohtaisesti etäsuhde. Asiat parempi käydä aika nopeasti läpi. Samalla paikkakunnalla ei niin justiinsa. Ehkä vastapuoli kokee vaikeaksi välillä mun avoimuuden. Toisaalta se voi myös selittää että tarviin yhtä vahvaa persoonaa mun rinnalle, joka kestää näitä :)

E2: "Ihan hyvät fiilikset jäi ja mulla oli kivaa. En kuitenkaan saanut tästä meidän tapaamisesta sellaisia fiiliksiä, mitä odotan, joten ei tarvetta uusintatapaamiselle mun puolelta. Pahoitteluni."

Siis nyt tuli samaa lopputulosta kuin kuun alussa erän toisen kanssa. Pitäs vissiin vaihtaa taktiikkaa tai jotain.. Kysyin suoraa palautetta, jos oli jotain. Ei jaksa toistaa samoja virheitä mikäli niitä on. Mut veikkaan enemmän sitä kemiaa kuitenkin.

Alkaa kyl kyllästyttää nämä yhden illan seksikeissit. Vedän kohta niin että mä en anna ennen viidensiä treffejä :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Eipä nainen vastannut vielä miun suoraan kritiikkikyssäriin. Vastaa tai ei vastaa, lopputulos ei muutu, mutta saisin ehkä tulevaisuuteen jotain fiksattavaa omassa käytöksessä tai tekemisessä. Kuitenkin koen olevani naisen kanssa oma itseni ja teen asioita sydämen pohjalta, joten suurin osa miun käyttäytymisestä on vihreää valoa. Naiset viihtyy miun seurassa ja saanti on lähes poikkeuksetta ollut varmaa. Näissä tiedän jo kehitysideat/jäitä hattuun: Se yli-innokkuus pois, huonot vitsit pois, sekä en vihjailisi tai ilmaisisi epäsuorasti niin paljon jatkotreffeistä tai yhteisistä jutuista, vaikka se onkin osoitus kiinnostuksesta toista kohtaan, vaan se saattaa naisen kohdalla tarkoittaa sitä, että mies on liian heleppo. Kuitenkin sen verran kovaa tasoa etenkin tämä edellinen tapaamani nainen, niin en sinänsä ylläty, että pakit tuli. Vientiä varmasti on ja se hyvä ei vaan riitä. Kroppa likimain 10/10 ja kaunis 10/10, ainakin omaan silmään ja arviotasoon. Iho kuin vauvanpyllyllä. Meillä siis ennakkoon synkkas todella hyvin viestien perusteella, oli flirttiä ja palava halu nähdä. Oli myös todella hauskaa se 24h mitä vietettiin yhdessä, mutta ilmeisesti nainen ei sitten löytänyt kanssani sitä haluavansa kemiaa. Fair enough. Mut itse en oikee enää tässä kohtaa taivu siihen, että etsitään parisuhdetta, vietetään tosi kiva ilta tai vuorokausi yhdessä ja sitten pakit. Pitänee rupee tekemään asioita mitä nainen ei odota, laittaa aivokemiaa sekaisin. Ja pääsisin yhä paremmin sisälle omaan tunnemaailmaan. Vähä kyselin naisilta, että mitä he odottavat 30v kynnyksellä mieheltä. Suurin osa kertoo siitä henkisen yhteyden tärkeydestä.

Nyt ihan oikeasti voisi tehdä terää pitää se 1-2kk taukoa ja käsitellä ajatuksia sekä keskittyä omiin juttuihin. Sen verran vauhti päällä tässä, että ei pysy enää henkinen puoli perässä. Muutenki tosi monet projektit aivan levällään. On tämä Tinderöinti aika huumetta loppupeleissä.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Naisten saannin osalta vaikuttaa lähinnä toivottamalta hommalta tuo tinderöinti näitä juttuja lukeneena. Mutta kai se pitäne ruveta testaamaan sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
38

Muutama lause väliin missä hauskasti kerroin itsestäni ja vähän pidempi teksti. Niitä kannattaa vaihtaa ja kokeilla. väillä vaihdellut muutamaa kuvaakin. Sitten ota se vanha profiiliteksti muistiin, voit muokkailla ja yhdistellä niitä myöhemmin.
Kolmet treffit sovittu tälle viikolle + pano :).

Muokkaus; Tässäkin parit treffit loppuviikosta, niin mitään 100% varmuutta ei ole että onnistuuko. Muutaman kerran käynyt niin, että nainen ehtinyt jo tavata kiinnostavan tyypin. Tarjontaa nimittäin rouvilla on ihan perkeleesti, eikä tarvitse olla kummoinenkaan akka.
Jäbät joten nopeus on valttia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
38
Naisten saannin osalta vaikuttaa lähinnä toivottamalta hommalta tuo tinderöinti näitä juttuja lukeneena. Mutta kai se pitäne ruveta testaamaan sitä.
Ainakin omalta kohdalta se vaatii sen Gold-jäsenyyden, jotta riittää se päiväkohtainen oikealle veto/ sekä mahdollisuus vaihtaa sijaintia + valmius liikkua muna pystyssä sen 100-200km suuntaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Mun mielipide ainakin omasta elämästä on että nainen kaipaa viihdyttäjää. Jos et ole tylsä ja saat akan nauramaan vedet silmissä niin yleensä kaikki muukin menee sitten OK. Persaukinen ja ruma ei tietty sais olla mutta rumuudenkin monet paikkaa kyllä luonteella.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ainakin omalta kohdalta se vaatii sen Gold-jäsenyyden, jotta riittää se päiväkohtainen oikealle veto/ sekä mahdollisuus vaihtaa sijaintia + valmius liikkua muna pystyssä sen 100-200km suuntaan.
Nautihan nyt oikein kunnolla. Itse en enää jaksa oikee ajella muna ojossa panemaan kun homma menee liia helposti tunteisiin. Ja nyt vielä pahempi kun etsin parisuhdetta niin se taso on korkeampi. Kesällä ei oo tullu muuta ku pakkeja, vaikka sänkyyn asti on menty. Siis en täysin ihan ymmärrä tätä naisten päänsisäistä analyysia. Jos esim parin kanssa ollaan tutustuttu, on ollut hiton hauskaa ja seksikin luistanut, niin seuraavana päivänä tulee tieto, että ei noussut sellaisia fiilareita mitä odotin, joten goodbye. Fail forward meiningillä tässä eteenpäin. Kyllä jos mä olen suhdetta hakemassa, ja se homma ei etene, vaikka seksiä olisikin, niin vituttaahan se ku fiilareita nousee. Katotaa kuinka paljon näitä pakkeja jaksaa sietää ennenkuin ne ei tunnu enää miltään. Toki jos löytyy kumppani matkan varrella niin ei sitä tarvi sen enempää miettiä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mun mielipide ainakin omasta elämästä on että nainen kaipaa viihdyttäjää. Jos et ole tylsä ja saat akan nauramaan vedet silmissä niin yleensä kaikki muukin menee sitten OK. Persaukinen ja ruma ei tietty sais olla mutta rumuudenkin monet paikkaa kyllä luonteella.
Ihan validi pointti. Ja olen myös kokenut tämän. Kun naisella on kivaa, poistat miehenä sen jännitteen, niin nainenki alkaa avautumaan. Pätee myös sitte parisuhteeseenkin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Nautihan nyt oikein kunnolla. Itse en enää jaksa oikee ajella muna ojossa panemaan kun homma menee liia helposti tunteisiin. Ja nyt vielä pahempi kun etsin parisuhdetta niin se taso on korkeampi. Kesällä ei oo tullu muuta ku pakkeja, vaikka sänkyyn asti on menty. Siis en täysin ihan ymmärrä tätä naisten päänsisäistä analyysia. Jos esim parin kanssa ollaan tutustuttu, on ollut hiton hauskaa ja seksikin luistanut, niin seuraavana päivänä tulee tieto, että ei noussut sellaisia fiilareita mitä odotin, joten goodbye. Fail forward meiningillä tässä eteenpäin. Kyllä jos mä olen suhdetta hakemassa, ja se homma ei etene, vaikka seksiä olisikin, niin vituttaahan se ku fiilareita nousee. Katotaa kuinka paljon näitä pakkeja jaksaa sietää ennenkuin ne ei tunnu enää miltään. Toki jos löytyy kumppani matkan varrella niin ei sitä tarvi sen enempää miettiä.
Voi hyvin olla, että he ovat aistineet sinusta vähän liikaa sen, että olet nimenomaan etsimässä parisuhdetta ja että juuri häntä silläkin hetkellä ajattelit potentiaaliseksi. Oli sitten mies tai nainen, niin moni tykkää ajan kanssa ja ilman paineita oivaltaa itse, että tämä tyyppihän voisi olla hyvä.

Parhaiten homma sujuu, kun ei mene se parisuhde edellä, vaan antaa sen kehittyä jos on kehittyäkseen. Kyllä sen nopeasti sitten huomaa, jos ei ala siihen suuntaan menemään.

Itseäkin alkaa ahdistaa pikavauhtia, jos toinen osapuoli on heti ihan fiiliksissä, vaikka on pari kertaa nähty ja ehkä kunnolla nussittukin. Ei se vielä merkkaa mitään, tai sen ei ainakaan pitäisi nostaa ns. tunteita esiin.

Se sellainen epävarmuus, vaikka sitä itselleen tunnustaisikaan, välittyy sille vastapuolelle herkästi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Voi hyvin olla, että he ovat aistineet sinusta vähän liikaa sen, että olet nimenomaan etsimässä parisuhdetta ja että juuri häntä silläkin hetkellä ajattelit potentiaaliseksi. Oli sitten mies tai nainen, niin moni tykkää ajan kanssa ja ilman paineita oivaltaa itse, että tämä tyyppihän voisi olla hyvä.

Parhaiten homma sujuu, kun ei mene se parisuhde edellä, vaan antaa sen kehittyä jos on kehittyäkseen. Kyllä sen nopeasti sitten huomaa, jos ei ala siihen suuntaan menemään.

Itseäkin alkaa ahdistaa pikavauhtia, jos toinen osapuoli on heti ihan fiiliksissä, vaikka on pari kertaa nähty ja ehkä kunnolla nussittukin. Ei se vielä merkkaa mitään, tai sen ei ainakaan pitäisi nostaa ns. tunteita esiin.

Se sellainen epävarmuus, vaikka sitä itselleen tunnustaisikaan, välittyy sille vastapuolelle herkästi.
Hyvä kirjoitus. Jäitä siis edelleen hattuun. Voi olla osa mun epävarmuutta ja "uutuuden" viehätystä itseäni ns. kovempitasoisista muikeloista, niin sitten se fiilis on aika korkealla. Uskon että ajallaan tasaantuu kun näitä enemmän deittailee. Ne vaaleanpunaiset lasit ei sitten nouse niin nopeasti pinnalle, joka pistää vastapuolen ehkäpä pakittamaan. Olis se munkin mielestä kiva tutustua hiljakseen, mut minkäs tekee näille fiiliksille välillä.

Toki eihän näistä naisista aina sitten tiedä vaikka haluaisivatkin tutustua nopeammin kunhan se sopiva vaa osuu kohdalle.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Jaahas, jaahas.

Vähän huvittaa wanhaa...
Miks sillä ois kauheesti väliä mitä Tinder esittelyyn kirjoittaa, tai onko Tinder profiili niin tai näin? :D

Mietittekö nyt vähän liian tarkkaan.
Parisuhteeseen haetaan sellaista ihmistä joka huolii teidät omana itsenänne.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Jaahas, jaahas.

Vähän huvittaa wanhaa...
Miks sillä ois kauheesti väliä mitä Tinder esittelyyn kirjoittaa, tai onko Tinder profiili niin tai näin? :D

Mietittekö nyt vähän liian tarkkaan.
Parisuhteeseen haetaan sellaista ihmistä joka huolii teidät omana itsenänne.
Samasta syystä sillä on väliä kuin miksi kokonainen mainonnan ala on olemassa. Se on mainos ja ensikosketus sinuun ja vaikuttaa oleellisesti, millainen fiilis toiselle syntyy.

Joskus on jopa parempi ilman tekstiä, mutta silloin pitää olla riittävän hyvännäköinen.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Hyvä kirjoitus. Jäitä siis edelleen hattuun. Voi olla osa mun epävarmuutta ja "uutuuden" viehätystä itseäni ns. kovempitasoisista muikeloista, niin sitten se fiilis on aika korkealla. Uskon että ajallaan tasaantuu kun näitä enemmän deittailee. Ne vaaleanpunaiset lasit ei sitten nouse niin nopeasti pinnalle, joka pistää vastapuolen ehkäpä pakittamaan. Olis se munkin mielestä kiva tutustua hiljakseen, mut minkäs tekee näille fiiliksille välillä.

Toki eihän näistä naisista aina sitten tiedä vaikka haluaisivatkin tutustua nopeammin kunhan se sopiva vaa osuu kohdalle.
Ei tiedä, mutta anna heidän määrätä se tahti. Sillä tuosta ongelmasta pääsee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ei tiedä, mutta anna heidän määrätä se tahti. Sillä tuosta ongelmasta pääsee.
Jep. Pitänee muistaa tämä sääntö. No tuo naikkonen tuossa vastasikin. Hänen mukaansa mikään meikäläisessä ei vaikuttanut lopputulemaan, mutta hänellä jäi vaan puuttumaan tietynlainen fiilis joka on todella tärkeää hänelle. No siis voihan se olla, että siellä oli jotain joka häiritsi häntä esim mun persoonassa tai ulkonäössä. Tai sitten vaan kemiat ei kohdannu loppupeleissä. Mitää dealbreakerii siis asiaan ei erikseen ollut.

No ei siinä mitään, kiitoksien ja hyvän loppuelämän toivotukset hänelle sekä nokka kohti uusia ehdokkaita.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Nii no se fiilis voi jäädä varmaan uupumaan ihan kuun asennosta riipppuen. Eli omalla tekemisellään siihen ei voi välttis vaikuttaa. Joko tykkää tai ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Nii no se fiilis voi jäädä varmaan uupumaan ihan kuun asennosta riipppuen. Eli omalla tekemisellään siihen ei voi välttis vaikuttaa. Joko tykkää tai ei.
Ja naisen kohdalla voi myös olla sopivan kuukautiskierron aikana vielä. Tiedä sitten näistä. No, hauskaa ainakin oli. Nää lyhyet hauskanpidot vaan siirtäisin milelellään johonkin pysyvämpään :D
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Jep. Pitänee muistaa tämä sääntö. No tuo naikkonen tuossa vastasikin. Hänen mukaansa mikään meikäläisessä ei vaikuttanut lopputulemaan, mutta hänellä jäi vaan puuttumaan tietynlainen fiilis joka on todella tärkeää hänelle. No siis voihan se olla, että siellä oli jotain joka häiritsi häntä esim mun persoonassa tai ulkonäössä. Tai sitten vaan kemiat ei kohdannu loppupeleissä. Mitää dealbreakerii siis asiaan ei erikseen ollut.

No ei siinä mitään, kiitoksien ja hyvän loppuelämän toivotukset hänelle sekä nokka kohti uusia ehdokkaita.
Sillä, mitä juuri tavatut tinder-treffit sanovat syyksi, ei juuri koskaan ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä se oikea syy on. "It's not you, it's me". Kyllä ongelma oli sinussa, mutta hän (kuten useimmat) haluaa vain säästää sinua ja välttää draamaa toivoen samalla, että ymmärrät jättää hänet rauhaan. Monesti syy on myös jokin, joka kuulijasta tuntuu pikkumaiselta, mutta on sanojalle ns. deal-breaker.

En minäkään lähde suoraan sanomaan totuuksia tilanteessa, jossa toinen pahoittaisi turhaan mielensä, jos emme tule enää koskaan tapaamaan. Vasta, kun viesti ei mene perille, aletaan latelemaan totuuksia siitä, miksi ei nappaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Sillä, mitä juuri tavatut tinder-treffit sanovat syyksi, ei juuri koskaan ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä se oikea syy on. "It's not you, it's me". Kyllä ongelma oli sinussa, mutta hän (kuten useimmat) haluaa vain säästää sinua ja välttää draamaa toivoen samalla, että ymmärrät jättää hänet rauhaan. Monesti syy on myös jokin, joka kuulijasta tuntuu pikkumaiselta, mutta on sanojalle ns. deal-breaker.

En minäkään lähde suoraan sanomaan totuuksia tilanteessa, jossa toinen pahoittaisi turhaan mielensä, jos emme tule enää koskaan tapaamaan. Vasta, kun viesti ei mene perille, aletaan latelemaan totuuksia siitä, miksi ei nappaa.
No voihan se toki olla. Itsekin mietin hetken, että säästääkö nyt vaan draamalta, että oliko sitten jotain isompaa joka olisi vaikuttanut, mutta tällä on loppupeleissä turha vaivata omaa mieltä. Oli se syy sitten seksissä, kemiassa, omassa naamassa tai persoonassa, jotain mitä sanoin tai tein, näistä voin ottaa vaan omat analyysit ja kehitysideat jatkoon. No hauskaa oli kuitenkin loppuun asti puolin ja toisin.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
293
E: Jos oon kiinnostunut jostain niin saatan olla vähä yli-innokas. En tiiä puskeeko se toista sitten poispäin. Pitäs vaa jäitä pistää hattuun enemmän. Ja kysyn kiinnostuneena aika vaikeitakin kysymyksiä. Oon itse tosi avoin ja ei ole keskustelun aiheita mistä en voisi puhua heti alkuun. Ja jo 1-2 treffien kohdalla haluan käydä läpi jo perusasiat suhteen osalta. Koska turhaahan se on pitkään treffata vaan todetakseen, että toinen ei esim haluakaan lapsia. Jne.. Toki riippuu ihan missä treffikumpaani sijaitsee. Jos on jo lähtökohtaisesti etäsuhde. Asiat parempi käydä aika nopeasti läpi. Samalla paikkakunnalla ei niin justiinsa. Ehkä vastapuoli kokee vaikeaksi välillä mun avoimuuden. Toisaalta se voi myös selittää että tarviin yhtä vahvaa persoonaa mun rinnalle, joka kestää näitä :)

E2: "Ihan hyvät fiilikset jäi ja mulla oli kivaa. En kuitenkaan saanut tästä meidän tapaamisesta sellaisia fiiliksiä, mitä odotan, joten ei tarvetta uusintatapaamiselle mun puolelta. Pahoitteluni."

Siis nyt tuli samaa lopputulosta kuin kuun alussa erän toisen kanssa. Pitäs vissiin vaihtaa taktiikkaa tai jotain.. Kysyin suoraa palautetta, jos oli jotain. Ei jaksa toistaa samoja virheitä mikäli niitä on. Mut veikkaan enemmän sitä kemiaa kuitenkin.

Alkaa kyl kyllästyttää nämä yhden illan seksikeissit. Vedän kohta niin että mä en anna ennen viidensiä treffejä :D
Itsekin tiedät jo ne sun ongelmakohdat, yli-innokas ja todella aikaisin selvittämässä jotain "parisuhteen perusasioita" vaikka hädintuskin tiedätte toisistanne mitään. Muutama deitti ei tarkoita, että se muuttuis mitenkään parisuhteeksi, joten ota nyt hyvä ihminen rauhallisemmin ens kerralla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Itsekin tiedät jo ne sun ongelmakohdat, yli-innokas ja todella aikaisin selvittämässä jotain "parisuhteen perusasioita" vaikka hädintuskin tiedätte toisistanne mitään. Muutama deitti ei tarkoita, että se muuttuis mitenkään parisuhteeksi, joten ota nyt hyvä ihminen rauhallisemmin ens kerralla.
Jep. Loppupeleissä tää taitaa olla nyt suurimmiltaan se ainut asia joka tarvii korjausta tässä deittailussa, eli jäitä hattuun ja etenen hitaammin asioissa. Niin kuin tuossa aikaisemmin tullutkin jo puheeksi :)
Semmosta lievää bashaamista itseeni. Harvemmin sitä teen ja lopetettava samantien. Itseni syyllistäminen ei vie mitään eteenpäin, vaan nyt opikseen asiat ja etiäppäi!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Tapasin naisen Tinderin kautta jo aiemmin keväällä. Nähtiin kolmesti mutta sitten hiljeni. Jossain vaiheessa vähän kyselin, että mitä kävi, niin sanoi että ei ollut motivaatiota nähdä. Sitten oli hiljaista varmaan pari kuukautta kunnes yhtäkkiä hän pyysi mua kävelylle. En päässyt silloin, mutta mentiin sitten muutaman päivän päästä syömään. Nyt kun ehdotin uusia treffejä niin sanoi ettei ole oikein yhteistä puheenaihetta ja ei siksi halua nähdä enää.

Mitä tästä voisi oppia jatkoa varten? Myönnän että ennen ekaa taukoa olin aika hissukka enkä vielä kolmannellakaan kerralla ollut osoittanut kiinnostusta esim. halaamalla. Ajattelin liikaa että mitä jos ei tykkääkään että halaan jne. Nyt kun oli uudet treffit, niin halasin kyllä treffien päätteeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Sillä, mitä juuri tavatut tinder-treffit sanovat syyksi, ei juuri koskaan ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä se oikea syy on. "It's not you, it's me". Kyllä ongelma oli sinussa, mutta hän (kuten useimmat) haluaa vain säästää sinua ja välttää draamaa toivoen samalla, että ymmärrät jättää hänet rauhaan. Monesti syy on myös jokin, joka kuulijasta tuntuu pikkumaiselta, mutta on sanojalle ns. deal-breaker.

En minäkään lähde suoraan sanomaan totuuksia tilanteessa, jossa toinen pahoittaisi turhaan mielensä, jos emme tule enää koskaan tapaamaan. Vasta, kun viesti ei mene perille, aletaan latelemaan totuuksia siitä, miksi ei nappaa.
Todellakin. Pätee molemmin puolin. Harva joka ajattelee yhtään mitä suustaan päästää suostuu kertomaan todellista syytä ja vielä vähemmän jos sitä aletaan kyselemään. Selittäjällä tuossa ei ole mahdollisuutta mihinkään hyvään. Todennäköisesti loukkaa toisen tunteita ja/tai joutuu selittelemään lisää.

En mä todellakan olisi voinut sanoa yhdelle, että kuvassa naama oli ihan ok, mutta kun sitä pidemmän aikaa livenä katteli niin tuli niin ex anoppi mieleen, että kiitos, mutta ei kiitos. Vaan se oli sitten sitä, että ongelma on minussa jada jada...

Tapasin naisen Tinderin kautta jo aiemmin keväällä. Nähtiin kolmesti mutta sitten hiljeni. Jossain vaiheessa vähän kyselin, että mitä kävi, niin sanoi että ei ollut motivaatiota nähdä. Sitten oli hiljaista varmaan pari kuukautta kunnes yhtäkkiä hän pyysi mua kävelylle. En päässyt silloin, mutta mentiin sitten muutaman päivän päästä syömään. Nyt kun ehdotin uusia treffejä niin sanoi ettei ole oikein yhteistä puheenaihetta ja ei siksi halua nähdä enää.

Mitä tästä voisi oppia jatkoa varten? Myönnän että ennen ekaa taukoa olin aika hissukka enkä vielä kolmannellakaan kerralla ollut osoittanut kiinnostusta esim. halaamalla. Ajattelin liikaa että mitä jos ei tykkääkään että halaan jne. Nyt kun oli uudet treffit, niin halasin kyllä treffien päätteeksi.
Ei nyt voi kokemuksen syvällä rinta-äänellä sanoa, mutta kyllä about ekoilla treffeillä nyt pitäisi halta/suudella, jotta vähän näkee onko sitä kipinää/kemiaa puolin tai toisin. Tietenkin tilanteen mukaan, jos järkkää treffit niin ettei onnistu luontevasti niin vähän vaikeampi homma.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Todellakin. Pätee molemmin puolin. Harva joka ajattelee yhtään mitä suustaan päästää suostuu kertomaan todellista syytä ja vielä vähemmän jos sitä aletaan kyselemään. Selittäjällä tuossa ei ole mahdollisuutta mihinkään hyvään. Todennäköisesti loukkaa toisen tunteita ja/tai joutuu selittelemään lisää.

En mä todellakan olisi voinut sanoa yhdelle, että kuvassa naama oli ihan ok, mutta kun sitä pidemmän aikaa livenä katteli niin tuli niin ex anoppi mieleen, että kiitos, mutta ei kiitos. Vaan se oli sitten sitä, että ongelma on minussa jada jada...
Tottahan tämä, ei sitä todellakaan voi sanoa jos joku häiritsee toisen kehossa tai persoonassa. Helpompi sanoo jos jotkut sanat tai teot aiheutti hämmennystä, vaikka kynnys tässäkin on varmasti iso.
Melkein parempi ottaa pykälää huonommat kuvat Tinderiin kun liian hyvät, niin ei tule ainakaan ulkonäön suhteen pettymisiä :) Itse olen ottanut mielestäni aika realistiset kuvat. Toki mun sivuprofiili ja/tai nenän muoto ei tule noissa kuvissa hyvin esille, joista en sen suuremmin itse edes pidä, vaikka olen sujut niiden kanssa. Toinen juttu voi olla myös hampaat. Vaikka oikomishoidon tehneenä ei nuo kauneimmasta päästä. Siis pinnallisia asioita kyllä, mutta eihän näistä tiedä jos ei toista miellytä. Ihan mutuilua nyt vain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Olen vähän yllättynyt siitä käsityksestä, että "kaikki" naiset saavat Tinderissä tyyliin sekunnissa miljoona tykkäystä ja kuinka naisilla on matchejä jonossa satoja. Olen kolmekymppinen nainen ja vuoden tinderöinnin saldo on tasan nolla matchiä suomalaisten miesten kanssa. Muita matchejä on ollut yhteensä noin kymmenen. Toki myös oikeassa elämässä olen aina ollut miehille täysin näkymätön, mutta sinänsä jännää että sama ilmiö toistuu myös netissä.

Tinderin mulle näyttämistä miehistä varmaan 90% on näitä elämäntapaurheilijoita, jotka eivät ainakaan profiilinsa mukaan tee mitään muuta kuin harrastavat eri urheilulajeja 24/7. Sellaisia "tavallisia" miehiä on tuolla ehkä yksi sadasta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Tinderin mulle näyttämistä miehistä varmaan 90% on näitä elämäntapaurheilijoita, jotka eivät ainakaan profiilinsa mukaan tee mitään muuta kuin harrastavat eri urheilulajeja 24/7. Sellaisia "tavallisia" miehiä on tuolla ehkä yksi sadasta.
Minun huomion mukaan iso osa naisista on Tinderissä tuollaisia. Olenkin tullut melkein allergiseksi, jos lukee jotain aktiivisesta elämäntavasta tai varsinkin salilla eka, salilla vika. :D
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Samasta syystä sillä on väliä kuin miksi kokonainen mainonnan ala on olemassa. Se on mainos ja ensikosketus sinuun ja vaikuttaa oleellisesti, millainen fiilis toiselle syntyy.

Joskus on jopa parempi ilman tekstiä, mutta silloin pitää olla riittävän hyvännäköinen.
ei tullut mieleen että tekee profiilin omana itsenä, ja tyytyy siihen mitä sillä saa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 458
Viestejä
4 162 682
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom