Yksi tärkeimmistä on varallisuutta osoittava kuva. Setelitukku tai Porche yms. toimii.Eikä pidä unohtaa kalastuskuvia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi tärkeimmistä on varallisuutta osoittava kuva. Setelitukku tai Porche yms. toimii.Eikä pidä unohtaa kalastuskuvia.
Yksi tärkeimmistä on varallisuutta osoittava kuva. Setelitukku tai Porche yms. toimii.
Olennaista tällaisissa on tehdä se niin, ettei se ole ilmiselvää, vaan että ne ovat ikään kuin normielämän ohessa tulevia juttuja. Sellaiset liian osoittavat esittelykuvat eivät toimi, koska tuovat sen liian nenille ja vaikuttaa juntilta sekä epävarmalta. Naiset vaistoavat sen hyvin, jos jokin on vain esittelyä tai sitten normaalia päivittäiselämää, joka nyt vain sattuu olemaan paremmin kuin muilla.
Kaipa tuo ajatus tuosta aukeaa.
Totta totta. Joku kuva paidattomasta pihatien/talon remonttia duunaavasta ja taustalla Porche autotallin edessä voisi toimia. Tulee kanssa tuo handy man look samalla. Tällä miehellä on rahaa mutta vasara pysyy kanssa kourassa. Tietenkin lisäksi pitää olla kuva kun harrastat jotain intellektuellia, esim taidenäyttelystä tai konsertista hyvä puku päällä, ettei pelkäksi duunarihommiksi mene.Olennaista tällaisissa on tehdä se niin, ettei se ole ilmiselvää, vaan että ne ovat ikään kuin normielämän ohessa tulevia juttuja. Sellaiset liian osoittavat esittelykuvat eivät toimi, koska tuovat sen liian nenille ja vaikuttaa juntilta sekä epävarmalta. Naiset vaistoavat sen hyvin, jos jokin on vain esittelyä tai sitten normaalia päivittäiselämää, joka nyt vain sattuu olemaan paremmin kuin muilla.
Kaipa tuo ajatus tuosta aukeaa.
Bumblessa on kyllä tuota ideaa, että naiset tekisi aloitteen vain niille miehille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Omien kokemusten mukaan sekään ei mitenkään takaa kumminkaan, että saisi edes omaan viestiin enää vastausta. Yleensä jos nainen laittaa vaan jonkun Moi-viestin, niin vastausta ei ole tulossa. Bumblessahan pitää laittaa eka viesti vuorokauden sisällä matchista tai se poistuu. Niin ilmeisesti tuollaisella pikaisella viestillä lukitaan se profiili ja mietitään vasta sitten, onko se edes oikeasti kiinnostava.
Eli tältä pohjalta tuo @Desperado kaipaama seulomisen jättäminen naisille ei välttämättä toimisi, vaikka kuinka heidän pitäisi tykätä ensin. Sinänsä kyllä ymmärrän turhautumisen, koska meneehän siihen kuvien rullailuun aikaa ja monikaan match ei silti johda mihinkään. Ehkä perimmäinen ongelma on siinä, että moni tuntuu ajattelevan tuota vaan ajanviettona ja katsoo tuleeko mitään 5/5 ihimistä vastaan. Ja jos ei tule, niin aina etsitään sitä seuraavaa parempaa, eikä tutustuta kunnolla niihin jo olemassa oleviin matcheihin. Tämän ratkaiseminen onkin jo sitten huomattavasti vaikeampaa millään sovelluksella, vaikka tuolla No Futuren Tinder gold kikalla voikin saada hieman parempaa onnistumisprosenttia viesteihin.
No kyllä kaikkein pahiten naista vanhentaa pullan ja muun mössön ylensyönti, josta toki kärsiikin vähintään 2/3 heistä ja käytännössä useampikin.
Monet parikymppisetkin näyttää ihan mummoilta tänä päivänä.
Mä pystyn tinkimään melkein kaikesta muusta, mutta tuosta en. Sinänsä harmi, koska mitä jää jäljelle? Ei montaa jää.
Kyllähän se noin pääosin on. Pätee tietenkin myös toiseen suuntaan, eli tietynlaisia naisia sieltä löytyy.Ehkä oma lopputulema on se että niin sanotut tekijä miehet pyörittää näitä nettitreffi hommia. Tämmöiset vähänkään normaalimmat ihmiset ei välttämättä menesty, liian tavalliset ja vaikuttaa naisten mielestä joltain peruspentiltä.
Minkä takia joku "käsittämättömän kaunis" olisi joku este? Vai meinaat, että itse olet todella ruma?Oletteko kokeilleet kirjoittaa mahdollisimman epätodennäköiselle eli käsittämättömän kauniille? Varsin kokeilin eilen ja ihme kyllä vastaushan sieltä tuli
Ehkä hänelle oli vain päässyt kertymään liiaksi asti luppoaikaa ja tilapäinen vakava mielenhäiriö iskenyt kovan helteen vuoksi
Noi shadowbannit on ihan sun omaa keksintöä.
Vähän oudolta kuulostaa ilman tarkempaa selitystä? Jos teidän iät on edes jossain haarukassa keskenään (ja onhan ne kerran olette molemmat likettäneet) ja jos kiinnostuksen kohteet tai profiilit ylipäätään jotenkin resonoi, niin miksei vastaisi?Minkä takia joku "käsittämättömän kaunis" olisi joku este? Vai meinaat, että itse olet todella ruma?
Ekassa kuvassani oli julkkis ja minä. Olen sattumalta saman ikäinen kuin se julkkis. Etunimeni ihan eri. Oletan että moni tuota julkkista inhoava (enemmän mielipiteitä jakava kuin Roope Salminen) on ilmiantanut profiilini koska ei pidä siitä julkkiksesta. Ja moni myös siksi että luulevat jonkun esittävän sitä julkkista.
Muista kuvistani ja profiilitekstistäni olisi selvinnyt että en ole se julkkis tai yritä esittää sitä.
Alkuun (kuvien vaihtamisen jälkeen) tuli 20 tykkäystä 3 päivässä, sen jälkeen tullut 1 tykkäys 21 päivässä. Luulisi että 20 tykkäystä 3 päivässä nostaisi Tinder-scoreani.
Saattoi olla 30 päivän kevyt shadowbanni, eli kohta taas alkaisi taas joitakin likejä tulla.
Jos pitää koiraa lainata kuvaan niin sama kun alatte käydä huorissa. Se että on niin feikkiä niin se ainakin on sitten aitoa
Ja koiraeukot skippaan suosiolla itse.
Eikai tuossa ole mitään ihmeellistä, jos tykkää koirista ja voisi mahdollisesti oman joskus hankkia jne. Mutta jos ei tykkää koirista ja vaan sen kuvan takia lainaa koiraa, niin onhan se aika feikkiä Saattaa myös osua omaan nilkkaan tuo, kun ei kaikki naisetkaan tykkää koirista ja saattaa mennä koirakuvan takia vasuriin, vaikka muuten olisikin tullut tykkäystä.Jos se on tyyliin lähisukulaisen tai kaverin koira, niin ei kai siinä ole sit mitään ihmeellistä? Sanoo vaan sit että se oli hoidossa, ja vaikka koirat on kivoja ei oikein ole kerrostaloon viitsinyt hommata omaa koiraa tjsp.
Ihan hyvin taas mätsei tullut, Tinderissä sekä Badoossa. Bumblessakin useamman kanssa keskustellut, mutta taisi jokainen ghostaa jo Goldissa se hyvä puoli että kun kiertää naapurikyliä niin meikäläisestä tykkäneet voi suoraa swaippaa jompaan kumpaan ilman sen suurempaa vaivaa.
Keskusteluja saanut jonku verran mut nyt ihmisillä on ihan jäätävä kynnys nähdä livenä. Liekö se tää kesä, helle ja lomat. En tiiä. Mut lopputalvesta ja keväällä sai paljon paremmin treffei ja jopa seksiä aikaiseksi. Nyt on ollut jo kohta kuukauden hiljaista. Parit kolmet treffit tainnut olla kesäkuun aikana.
Jos ei tässä kesällä löydy mitää niin täytyy sitten syksyllä raportoida että onko naisoletetut spontaanimpei treffeille kuin nyt. Toki oon mä itsekin ollut vähä kiireisempi tässä.
Stadissa sillä boostilla tuntui aina saavan jonkun 10-30 tykkäystä. Tietty vaikuttaa milloin sen käyttää, viikonloppuyönä voi saada aika erilaisia tyyppejä kuin vaikka maanantai-iltana.
Blue tick verification ei onnistu. Aina tulee virhe parin minsan jälkeen.
Ei pyydä tekemään poseja, vain olemaan ensin liikkumatta (kasvot ovaalin sisässä) ja sitten tulemaan lähemmäs. En löydä netistä tietoa että se kellään ois samanlainen...
Oletan että Tinder pitää minua bottina, ja haluaa vain kasvoni talteen jotta voi laittaa mustalle listalle.
Tuorein Android-versio asennettuna.
Millainen tuo "en ole catfish" verifikaatio teillä muilla on?
Muistutan kuvaani. Mulla vaan on siinä aurinkolasit, tosin silmät näkyy läpi hyvin. Tekoäly ei silti taida tunnistaa... Ja videoklippeihin se ei kai edes vertaa...?
Ne aurinkolasikuvat kannattaa muutenkin jättää pois. Ehkä yks yleisimpiä "ei jatkoon" aiheita naisilla eri artikkeleiden ja kommenttien perusteella, ja Tinderin tilastojenkin mukaan aurnkolasit laskee oikealle swaippausten määrää jotain 15 %. Vähän sama ku jotkut kalan kanssa poseeraamiset.Otan myös pois aurinkolasikuvani, koska saattaa olla että riittää että ei tunnista yhtä kuvaa niin ei tunnista mitään...
Ne aurinkolasikuvat kannattaa muutenkin jättää pois. Ehkä yks yleisimpiä "ei jatkoon" aiheita naisilla eri artikkeleiden ja kommenttien perusteella, ja Tinderin tilastojenkin mukaan aurnkolasit laskee oikealle swaippausten määrää jotain 15 %.
Ehkäpä misulla on oikeasti karvanen pylly ja sille nimi, sekä mietti, että" mitähän heebo tuumaa, kun pääsee näkemään karvaisen pyllyni. Oksentaa varmaan" ja siksi poistanut sutMielenkiintoista välillä. Yhden kanssa jutustelin hyvinkin ja sovin reffit. Hänellä oli siis koira niin yhtäkkiä oli poistanut mätseistä ja ihmettelin että miksköhän ihmeessä. Muistin, että viimeinen kyssärini oli "Mikä siun karvapyllyn nimi on?" ja sitten oli kadonnut Nainen tais tulkita tän ilmeisesti jotenkin epämääräisellä tavalla. Samankaltaisia kyssäreitä aikasemminkin latonut naisille ja ei ole kukaan poistanut mätseistä. Yleensä jos mielenkiinto lakkaa niin ne vain ghostaa, tai oikeastaan aina. Ei ole kuin pari kolme jotka ovat poistaneet mätsin jälkeen.
Nyt ei oo taas mätsei tullut moneen päivään mun onhan noita nykyiseltään tuossa ja juttu luistaa muutaman kanssa. Toisaalta ihan sama. Mun pitäis tehdä profiili uudestaan, koska alkanut käymään vähiin nuo Tinder-profiilit. Tästä syystä varmaan niitä mätsejäkään ei tule.
Ehkäpä misulla on oikeasti karvanen pylly ja sille nimi, sekä mietti, että" mitähän heebo tuumaa, kun pääsee näkemään karvaisen pyllyni. Oksentaa varmaan" ja siksi poistanut sut
Blue tick verification ei onnistu. Aina tulee virhe parin minsan jälkeen.
Ei pyydä tekemään poseja, vain olemaan ensin liikkumatta (kasvot ovaalin sisässä) ja sitten tulemaan lähemmäs. En löydä netistä tietoa että se kellään ois samanlainen...
Oletan että Tinder pitää minua bottina, ja haluaa vain kasvoni talteen jotta voi laittaa mustalle listalle.
Tuorein Android-versio asennettuna.
Millainen tuo "en ole catfish" verifikaatio teillä muilla on?
Kannattaa varmaan myös salata että pelaan lautapelejä ja että mulla ei ole ajokorttia.