I got stood up, mang!
Tinderissä tuli vastaan viehättävä, hyvin koulutettu nainen, joka itse jopa ehdotti tapaamista. Minullehan se sopi erittäin hyvin, ja treffit tulikin varattua tälle päivälle. Paikalle saavuttua katsastin odotellessa huvikseen puhelinta, ja huomasinkin, että ko. neiti on poistanut minut tinderistä, ja luonnollisesti paikallekaan ei enää saapunut.
Huvittaa jotenkin neidin kuvaus, jossa sanoi etsivänsä pitkää suhdetta hyväluontoisen miehen kanssa. Näemmä hyväluontoisuus ei kuitenkaan koskenut itse naista.
Tämä oli toinen kerta n. vuoteen, kun nainen viime hetkellä poistaa tinderistä (tunti-pari ennen tapaamista) eikä saavu sovituille treffeille - siten, että se jää itseltä juuri strategisesti huomaamatta (vaikka silloinkin varmuuden vuoksi paikalle tod. näk. tulisin). Sinänsä hassua, koska itselle kyseinen käytös ei tulisi mieleenkään. Vaikka olisin sopinut treffit, ja hollilla olisi kuumempi tapaus, pitäisin silti sovitusta kiinni ja kävisin vaikka pikaisilla kaffeilla hänen kanssaan - sen jälkeenhän on vapaa katsastamaan seuraavaa tapausta.
Itselläni nämä molemmat keissit olivat ihan maisterikoulutettuja, hyvin asiallisen oloisia naisia - kertoo itselleni sen, että periaatteessa fiksuillakin naisilla voi hyvin olla kurssin Käytöstavat 101 tiedot sangen puutteelliset.
Minua ei haittaisi oikeasti, jos nainen ilmoittaa, että muuttikin mielensä, tai vaikka valehtelee, että jotakin kiireellistä tuli eteen, ja sen jälkeen vetää radiohiljaisuudelle - parempi sekin, kuin antaa toisen varata aikaa allakasta, ja odottaa turhaan sovitulla paikalla. Huoh.
No, ei tämä päivää pilannut - kaupungilla tuli joka tapauksessa käytyä kaupassa ym, mutta välillä saa kyllä epäuskoisesti naurahtaa sille, kuinka heikkoa on joidenkin käyttäytyminen.
Lieneekö samantasoisilla miehillä varaa samaan? Vienosti epäilen.