Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kävin jokunen aika sitten tinder-treffeillä. Mukavaa oli ja kun lopuksi kysyin, että nähdäänkö uudestaan niin sain vastaukseksi, että nähdään.

Yritettiin säätää seuraavia treffejä viikon päähän, ei onnannut. Sitten siitä viikon päähän, ei myöskään onnannut. Sitten totesin, että itseäni hieman turhauttaa tämmöinen kauhea säätö. Vastaukseksi sain, että häntä vituttaa tämä "some get together scene".

Kertokaa joku, että mitä tuo "some get together scene" tarkoittaa?

Itse oikeastaan mietin, että vmp, tais olla tässä.
Ei ole kiinnostunut sinusta. Turha sitä kai kaunistella ..
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
86
Ei ole kiinnostunut sinusta. Turha sitä kai kaunistella ..
Niin, näin mä sen itsekin tulkitsen. Jäin vain miettimään tuota enkkupätkää.

Se on kyllä toisaalta hassua, että tämänkin kanssa vietettiin 9 tunnin treffit, että luulisi jonkin sortin kiinnostusta olevan tai sitten jotenkin toisin hoitaa nämä toteamukset, että ei kiinnosta. Tämä se aina jaksaa vain ihmetyttää.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Kävin jokunen aika sitten tinder-treffeillä. Mukavaa oli ja kun lopuksi kysyin, että nähdäänkö uudestaan niin sain vastaukseksi, että nähdään.

Yritettiin säätää seuraavia treffejä viikon päähän, ei onnannut. Sitten siitä viikon päähän, ei myöskään onnannut. Sitten totesin, että itseäni hieman turhauttaa tämmöinen kauhea säätö. Vastaukseksi sain, että häntä vituttaa tämä "some get together scene".

Kertokaa joku, että mitä tuo "some get together scene" tarkoittaa?

Itse oikeastaan mietin, että vmp, tais olla tässä.
Joo tota se on. Kannattaa vaan ehdottaa kerran ja jos ei sovi niin käskeä ehdottaa parempaa aikaa. Jos ei sano mitään tai väistää ei vaan kiinnosta ja voi siirtyä eteenpäin
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Joillekin se vaan on hankala ensinnäkään päättää mitä haluavat tai sitten sitä päätöstään jostain syystä eivät osaa sanoa. Voihan se olla että vähän kuitenkin kiinnosti, mutta ei sitten tarpeeksi paljoa. Mutta joo, ei tuollaista kannata katella. Jos se on noin hankalaa niin kannattaa ainakin itse tehdä se päätös rohkeasti ja kohti uusia pettymyksiä.

Muutenkaan ei kannata liikaa yrittää lämmitellä sellasia naisia, jotka ei meinaa lämmetä. Menee vaan aikaa hukkaan. Ja kyllä sen sitten huomaa kun se nainen alkaa sulle oikeasti lämpiämään, että sitä ei kannata pelätä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hyvä nyrkkisääntö on "sitä ei kiinnosta (tarpeeksi)". Kaikki omituinen käytös, vaikeat aikataulut jne. tapaa mennä sen piikkiin. Sen tosiaan huomaa sitten kun kiinnostaa.

Kyllähän sitä toivoisi, että tuo sanottaisiin suoraan ja kohteliaasti mutta ilmeisen moni ottaa sen niin huonosti vastaan (tenttaus syistä, aggressiivisuus ja toisen haukkuminen, haistattelu johon täälläkin on myönnetty syyllistyneensä), että mieluummin feidataan tai annetaan sitten viesteissä ymmärtää että jatkoa ei tule. Itelleni sanottiin vain kerran suoraan, ettei kannata varmaan toiste tavata (olin aika pitkälti samaa mieltä) ja itse sanoin kerran suoraan, yhden kohdalla en olisi ehkä edes uskaltanut :D. Yleensä on luontevampaa kiittää treffeistä ja kiinnostunut palaa asiaan ja jatkoa tulee tai sitten ei. Ensitreffeillä ei kannata seuraavia sopia koska niihin suostuminen voi olla vain tapa päästä helpolla tilanteesta.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Minua ei haittaisi oikeasti, jos nainen ilmoittaa, että muuttikin mielensä, tai vaikka valehtelee, että jotakin kiireellistä tuli eteen, ja sen jälkeen vetää radiohiljaisuudelle - parempi sekin, kuin antaa toisen varata aikaa allakasta, ja odottaa turhaan sovitulla paikalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
I got stood up, mang!

Tinderissä tuli vastaan viehättävä, hyvin koulutettu nainen, joka itse jopa ehdotti tapaamista. Minullehan se sopi erittäin hyvin, ja treffit tulikin varattua tälle päivälle. Paikalle saavuttua katsastin odotellessa huvikseen puhelinta, ja huomasinkin, että ko. neiti on poistanut minut tinderistä, ja luonnollisesti paikallekaan ei enää saapunut.

Huvittaa jotenkin neidin kuvaus, jossa sanoi etsivänsä pitkää suhdetta hyväluontoisen miehen kanssa. Näemmä hyväluontoisuus ei kuitenkaan koskenut itse naista. :lol:

Tämä oli toinen kerta n. vuoteen, kun nainen viime hetkellä poistaa tinderistä (tunti-pari ennen tapaamista) eikä saavu sovituille treffeille - siten, että se jää itseltä juuri strategisesti huomaamatta (vaikka silloinkin varmuuden vuoksi paikalle tod. näk. tulisin). Sinänsä hassua, koska itselle kyseinen käytös ei tulisi mieleenkään. Vaikka olisin sopinut treffit, ja hollilla olisi kuumempi tapaus, pitäisin silti sovitusta kiinni ja kävisin vaikka pikaisilla kaffeilla hänen kanssaan - sen jälkeenhän on vapaa katsastamaan seuraavaa tapausta.

Itselläni nämä molemmat keissit olivat ihan maisterikoulutettuja, hyvin asiallisen oloisia naisia - kertoo itselleni sen, että periaatteessa fiksuillakin naisilla voi hyvin olla kurssin Käytöstavat 101 tiedot sangen puutteelliset.

Minua ei haittaisi oikeasti, jos nainen ilmoittaa, että muuttikin mielensä, tai vaikka valehtelee, että jotakin kiireellistä tuli eteen, ja sen jälkeen vetää radiohiljaisuudelle - parempi sekin, kuin antaa toisen varata aikaa allakasta, ja odottaa turhaan sovitulla paikalla. Huoh.

No, ei tämä päivää pilannut - kaupungilla tuli joka tapauksessa käytyä kaupassa ym, mutta välillä saa kyllä epäuskoisesti naurahtaa sille, kuinka heikkoa on joidenkin käyttäytyminen.

Lieneekö samantasoisilla miehillä varaa samaan? Vienosti epäilen.
Noh positiivisenä puolena deitit onnistuivat siinä mielessä, että selvisi onko vastapuolessa potentiaalia. Parempi huomata tuollainen käytös alussa kuin vasta myöhemmin...

Mutta on kyllä aivan käsittämätöntä toimintaa, jos ei voi vaan edes valehdella että sori ei onnistukkaan. Ihmeellisiä ihmisiä on olemassa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
I got stood up, mang!

Tinderissä tuli vastaan viehättävä, hyvin koulutettu nainen, joka itse jopa ehdotti tapaamista. Minullehan se sopi erittäin hyvin, ja treffit tulikin varattua tälle päivälle. Paikalle saavuttua katsastin odotellessa huvikseen puhelinta, ja huomasinkin, että ko. neiti on poistanut minut tinderistä, ja luonnollisesti paikallekaan ei enää saapunut.

Huvittaa jotenkin neidin kuvaus, jossa sanoi etsivänsä pitkää suhdetta hyväluontoisen miehen kanssa. Näemmä hyväluontoisuus ei kuitenkaan koskenut itse naista. :lol:

Tämä oli toinen kerta n. vuoteen, kun nainen viime hetkellä poistaa tinderistä (tunti-pari ennen tapaamista) eikä saavu sovituille treffeille - siten, että se jää itseltä juuri strategisesti huomaamatta (vaikka silloinkin varmuuden vuoksi paikalle tod. näk. tulisin). Sinänsä hassua, koska itselle kyseinen käytös ei tulisi mieleenkään. Vaikka olisin sopinut treffit, ja hollilla olisi kuumempi tapaus, pitäisin silti sovitusta kiinni ja kävisin vaikka pikaisilla kaffeilla hänen kanssaan - sen jälkeenhän on vapaa katsastamaan seuraavaa tapausta.

Itselläni nämä molemmat keissit olivat ihan maisterikoulutettuja, hyvin asiallisen oloisia naisia - kertoo itselleni sen, että periaatteessa fiksuillakin naisilla voi hyvin olla kurssin Käytöstavat 101 tiedot sangen puutteelliset.

Minua ei haittaisi oikeasti, jos nainen ilmoittaa, että muuttikin mielensä, tai vaikka valehtelee, että jotakin kiireellistä tuli eteen, ja sen jälkeen vetää radiohiljaisuudelle - parempi sekin, kuin antaa toisen varata aikaa allakasta, ja odottaa turhaan sovitulla paikalla. Huoh.

No, ei tämä päivää pilannut - kaupungilla tuli joka tapauksessa käytyä kaupassa ym, mutta välillä saa kyllä epäuskoisesti naurahtaa sille, kuinka heikkoa on joidenkin käyttäytyminen.

Lieneekö samantasoisilla miehillä varaa samaan? Vienosti epäilen.
Kyllä mä olen lähtenyt paikalta pois niin ettei mua ole nähty kun tajunnut että mamma on +30kg mitä kuvissa.
Toki olen laittanut viestin asiasta että en saavukkaan paikalle ja mistä syystä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nykyään ei ilmeisesti enää oikeita nimiä ja puhelinnumeroita vaihdeta ennen treffejä?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Toiset haluaa tutustua hiukan netissä, toisille netti on vain väline treffien sopimiseen. Sovitaan joku paikka tavata missä voi katsella ensin onko mies tai nainen sitä mitä on kertonut olevansa, jos ei natsaa niin deletee mätsille ja eteenpäin. Aika usein näkee että ikää vähän korjataan alaspäin profiilissa, kokeilin itsekkin ja tuotti tulosta, parit treffit järjesty kun otti 10 vuotta pois iästä. Tuoreet kuvat toki, mutta aika ajattomat kasvot niin menee täydestä
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 556
Aika usein näkee että ikää vähän korjataan alaspäin profiilissa, kokeilin itsekkin ja tuotti tulosta, parit treffit järjesty kun otti 10 vuotta pois iästä. Tuoreet kuvat toki, mutta aika ajattomat kasvot niin menee täydestä

Kohtuullisen törkeä valhe. Tykkäisitkö, jos sulle tehtäisiin samalla tavoin?


Oliko sulla tarkoituksena vain päästä treffeille/sänkyyn, eikä mitään sen vakavampaa? :kahvi:
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Toiset haluaa tutustua hiukan netissä, toisille netti on vain väline treffien sopimiseen. Sovitaan joku paikka tavata missä voi katsella ensin onko mies tai nainen sitä mitä on kertonut olevansa, jos ei natsaa niin deletee mätsille ja eteenpäin. Aika usein näkee että ikää vähän korjataan alaspäin profiilissa, kokeilin itsekkin ja tuotti tulosta, parit treffit järjesty kun otti 10 vuotta pois iästä. Tuoreet kuvat toki, mutta aika ajattomat kasvot niin menee täydestä
Kohtuullisen törkeä valhe. Tykkäisitkö, jos sulle tehtäisiin samalla tavoin?


Oliko sulla tarkoituksena vain päästä treffeille/sänkyyn, eikä mitään sen vakavampaa? :kahvi:
Hah, nykyisin saa oman sukupuolensakin päättää ihan fiiliksen mukaan. Miksei sitten ikääkin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Kohtuullisen törkeä valhe. Tykkäisitkö, jos sulle tehtäisiin samalla tavoin?


Oliko sulla tarkoituksena vain päästä treffeille/sänkyyn, eikä mitään sen vakavampaa? :kahvi:
Eka treffeillä sanoin ikäni ennen iltaa, ei näyttänyt haittaavan, kolmisen kuukautta se kesti. Muutaman kerran nähty senkin jälkeen kavereina. Miksi yksi numero profiilissa vaikuttaisi tarkoitukseen millään tavalla? En nyt ole mikään yhdenillanjutun etsijä, ei ulkonäkö siihen siitä, seksiseuraksi varmaan valkkaavat jotain ihan muuta...
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 556
Eka treffeillä sanoin ikäni ennen iltaa, ei näyttänyt haittaavan, kolmisen kuukautta se kesti. Muutaman kerran nähty senkin jälkeen kavereina. Miksi yksi numero profiilissa vaikuttaisi tarkoitukseen millään tavalla? En nyt ole mikään yhdenillanjutun etsijä, ei ulkonäkö siihen siitä, seksiseuraksi varmaan valkkaavat jotain ihan muuta...
No esimerkiksi itse en lähtisi treffeille kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Ulkonäkö ei vaikuta asiaan. Toki olenkin itse lähempänä neljääkymppiä, ehkä nuoremmat lähtee. Noin isosta ikäerosta valehtelu olisi minulle merkki epäluotettavasta henkilöstä. Samaan sarjaan menisi vanhan kuvan käyttäminen (ulkonäkö muuttunut huomattavasti), sinkkuudesta valehtelu (onkin varattu), jne.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Ikäero oli tietysti enemmän kuin 10 vuotta kun nainen selvästi etsi vanhempaa seuraa. Tinderi ei liene sieltä rehellisimmästä päästä, monet valehtelevat kuvallaan, minulla sentäs kuvan alle viikon vanha kuva perus suihkunraikkaana ilman meikkailua/photoshoppia. Ei näyttänyt haittaavan, oisko pieniin epätarkkuuksiin profiileissa totuttu.

Treffeille pääsy Tinderissä varmaan se ykköstavoite, ainakin itsellä. Nelisen kuukautta ollut oikea nelosella alkava ikä eikä enää yhtään uutta mätsiä, ehkäpä pieni valhe kuitenkin kannattaisi?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eka treffeillä sanoin ikäni ennen iltaa, ei näyttänyt haittaavan, kolmisen kuukautta se kesti. Muutaman kerran nähty senkin jälkeen kavereina. Miksi yksi numero profiilissa vaikuttaisi tarkoitukseen millään tavalla? En nyt ole mikään yhdenillanjutun etsijä, ei ulkonäkö siihen siitä, seksiseuraksi varmaan valkkaavat jotain ihan muuta...
No jos parisuhdetta ajattelee niin se, että koko homma alkaa valehtelulla, antaa aika heikot odotukset tulevaisuudesta. Lisäksi joku kymmenen vuotta on jo ihan oleellinen juttu senkin osalta, että mitä siltä parisuhteelta edes voi odottaa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Joo, ei tuo iän valehteleminen oikein tunnu hyvältä idealta. Ehkä korkeintaan jos yhden yön juttuja hakee.

Toki tuossa on se aspekti, että suurin osa käyttäjistä on 25-35 vuotiaita ja hakukriteereissä ikä lähellä omaa ikää, joten yli nelikymppisillä voi olla pelkästään sen takia hankala saada mätsejä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Omalla kohdalla ehkä 5 vuotta olisi aika passeli iän korjaus alaspäin, pitäisi testata, pääsisi ehkä siihen ikähaarukkaan mistä vielä etsitään vanhempia miehiä.
Kuitenkin face2face keskusteluissa käy niin eivät tahdo uskoa että olen yli 30-vuotias, siis vaikkapa työn kautta tulevat uudet tuttavuudet/kolleegat. Siinä mielessä olen kävelevä valhe, omanikäiset pitävät liian nuorena ja alle kolmikymppiset pelästyvät kun olenkin lähempänä heidän isiensä ikää. Omanikäisille nuori ulkonäkö on ongelma ja nuoremmille ongelmana on numero paperilla. Maksullinen Tinderi mahdollistaisi iän jättämisen pois profiilista, ja voisi "rehellisesti" deittailla alle kolmekymppisiä, ikä tietysti paljastuu treffeillä. Mätsien määrä ei tosin ole minun mielestä ihan 15 euron arvoinen/kk, vai mitä lie maksaneenkaan nykyisin vanhemmalle henkilölle
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Omalla kohdalla ehkä 5 vuotta olisi aika passeli iän korjaus alaspäin, pitäisi testata, pääsisi ehkä siihen ikähaarukkaan mistä vielä etsitään vanhempia miehiä.
Kuitenkin face2face keskusteluissa käy niin eivät tahdo uskoa että olen yli 30-vuotias, siis vaikkapa työn kautta tulevat uudet tuttavuudet/kolleegat. Siinä mielessä olen kävelevä valhe, omanikäiset pitävät liian nuorena ja alle kolmikymppiset pelästyvät kun olenkin lähempänä heidän isiensä ikää. Omanikäisille nuori ulkonäkö on ongelma ja nuoremmille ongelmana on numero paperilla. Maksullinen Tinderi mahdollistaisi iän jättämisen pois profiilista, ja voisi "rehellisesti" deittailla alle kolmekymppisiä, ikä tietysti paljastuu treffeillä. Mätsien määrä ei tosin ole minun mielestä ihan 15 euron arvoinen/kk, vai mitä lie maksaneenkaan nykyisin vanhemmalle henkilölle
No miten naiset on yleisesti ottaneet sen, että paikalle tuleekin 10 vuotta luultua vanhempi mies? Kyllä se olis mulle ihan täys dealbreaker jos skaala olis vaikka joku +/-5 vuotta ja sieltä tulis 15 vuotta itseäni vanhempi vastaan. Jos liikutaan jossain 25 vuotiaiden porukassa niin nelikymppinen on jo ihan toisesta maailmasta.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 556
En jaksa uskoa, että nelikymppinen mies voisi näyttää niin nuorelta, ettei omanikäisille (muutaman vuoden ikähaarukka) lainkaan kelpaa :) Ehkä ns. vika on kuitenkin jossain muualla. (Toki jos neljäkymppinen pukeutuu joihinkin Ed Hardy -tyyppisiin vaatteisiin tai on muuten täysin teinimeininki, niin se voi olla issue...)


Ja omaa kokemusta ikäänsä nuoremmalta näyttämisestä on, se tosin ei tee ihmisestä yhtään sen nuorempaa henkisesti :kahvi:
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Omalla kohdalla ehkä 5 vuotta olisi aika passeli iän korjaus alaspäin, pitäisi testata, pääsisi ehkä siihen ikähaarukkaan mistä vielä etsitään vanhempia miehiä.
Kuitenkin face2face keskusteluissa käy niin eivät tahdo uskoa että olen yli 30-vuotias, siis vaikkapa työn kautta tulevat uudet tuttavuudet/kolleegat. Siinä mielessä olen kävelevä valhe, omanikäiset pitävät liian nuorena ja alle kolmikymppiset pelästyvät kun olenkin lähempänä heidän isiensä ikää. Omanikäisille nuori ulkonäkö on ongelma ja nuoremmille ongelmana on numero paperilla. Maksullinen Tinderi mahdollistaisi iän jättämisen pois profiilista, ja voisi "rehellisesti" deittailla alle kolmekymppisiä, ikä tietysti paljastuu treffeillä. Mätsien määrä ei tosin ole minun mielestä ihan 15 euron arvoinen/kk, vai mitä lie maksaneenkaan nykyisin vanhemmalle henkilölle
Kaikella kunnioituksella, nuorekkaat 30-vuotiaat eivät ole mikään harvinaisuus. Kyllä tuolla katuja mittailee paljon 30-vuotiaita, jotka menisivät 25-vuotiaista, ja 35-vuotiaita, joita monet luulisivat alle 30-vuotiaaksi.

Tinderissä on myös paljon naisia, jotka laittavat ikäasetuksensa maksimiksi esim. 10 vuotta vanhemmat miehet. Jos matcheja ei tule, vika saattaa olla jossain muualla kun iässäsi.

Edit. Eli olikin ikä jo yli 40. Cool. En silti laittaisi ikää väärin, se on iso juttu varmasti useimmille. Ehkä kannattaisi kokeilla aktiivisemmin Tinderin ulkopuolisia areenoita. En jaksa uskoa, että nuorekkuudesta oikeasti on haittaa tuolla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 147
Tinder on erityisesti nuorison palvelu, ei siellä järin paljon edes 40+ vuotiaita pyöri tai ainakaan rehellisesti omalla iällään, eikä myöskään paljon sellaista porukkaa jotka näin vanhoja seuraksi etsii.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En ole kyllä itse kokenut nuorekasta olemusta ongelmaksi sitten armeijavuosien. Jossain lukiossa se nyt olis ehkä ollut edukseen näyttää ikäistään vanhemmalta mutta sitten kun se 40 on tosiaan taakse jäänyttä elämää ja naama on 30 niin pelkästään positiivisena olen kokenut. En tosin ole varsinaisesti lapsenkasvoinen vaan ehkä "hyvin säilynyt" kuvaa paremmin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
En kyllä ymmärrä noista todennettavissa olevista faktoista valehtelemista, kuten ikä jne. Jossain vaiheessa ne valheet kuitenkin paljastuvat.

Ainoa poikkeus on, jos tähtäimessä on vain yhden yön leikit, silloin voi kertoa olevansa kesälomalla oleva NHL-tähti tai kohta breakthroughin tekevä start-up-yrittäjä, minkä ikinä sitten vastapuoleen arvioi parhaiten toimivan. Sitten kun narahtaa, niin uutta matoa koukkuun ja seuraavaa kohdetta kohti.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ei voi kun todeta että ilmeisesti hyvännäköinen mies saa helposti anteeksi tuollaisen ikävalheen?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mistä tällaisen johtopäätöksen vedit?
Eka treffeillä sanoin ikäni ennen iltaa, ei näyttänyt haittaavan, kolmisen kuukautta se kesti. Muutaman kerran nähty senkin jälkeen kavereina. Miksi yksi numero profiilissa vaikuttaisi tarkoitukseen millään tavalla? En nyt ole mikään yhdenillanjutun etsijä, ei ulkonäkö siihen siitä, seksiseuraksi varmaan valkkaavat jotain ihan muuta...
Ymmärsin että @SShadow treffiseurat ei ole olleet asiasta moksiskaan? Johtopäätös on että hän on joko hyvännäköinen tai sitten valehtelu ei ylipäätään haittaa.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
4
Eihän se naisten löytäminen ole vaikeaa, jos hieman tohtii lähteä omilta tutuilta tonteilta kauemmas. Kirjastossa voi olla lukupiiri, työväenopistolla keskustelukerho jollain vieraalla kielellä tai vaikka jokin tanssikurssi, kenties vapaaehtoistyöhön asuinkunnan löytöeläintaloon. Jos saa persoonansa framille niin sellaiset seikat kuin pärstäkerroin on jo tiedossa ja ikä on maneereista arvattu aiemmin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ymmärsin että @SShadow treffiseurat ei ole olleet asiasta moksiskaan? Johtopäätös on että hän on joko hyvännäköinen tai sitten valehtelu ei ylipäätään haittaa.
No seuraavassahan se totes, ettei riitä naama edes etsiä yhden illan juttuja.

Mutta muutenhan tuossa on toki totuuden siemen. Kun ei liikaa valehtele jostain ei-kriittisestä asiasta mutta on jotain toista sitten senkin edestä niin varmaan sitä voi helpommin "saada anteeksi" tai oikeammin kokonaisuus käydä kaikesta huolimatta kaupaksi. Sanoisin silti, että niin paljon epäluuloisesti tuntuisi naiset suhtautuvan miehiin nettideiteillä ja muuten, että en kyllä lähtisi valehtelemaan ennen kuin on edes tavattu. Jos on komistus ja se ikä ei ole este naiselle niin luulis pääsevän treffeille muutenkin. Toki jos istuu sen parin miljoonan päällä niin se pitää päästä ehkä jotenkin ujuttamaan treffeille saakka että voi sitten saada anteeksi muita puutteitaan ;)

Jos nyt on kyse ihan vaan siitä, että ei saa komeita kasvojaan naisten näytille väärän ikäisenä niin kai sitä sitten voi valehdella kohtuudella ja kertoa heti ensimmäisessä viestissä, että niin, olen muuten 45?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos valheet paljastuvatkin, niin mitä väliä, jos sillä saa sen mitä haluaa.
Jos ja jos. Epärehellisyys voi viedä pisteitä mutta jos muuten on asiat kunnossa niin tuskin se kumppanin saamista estää. Täällä nyt vaan välillä tulee sellainen fiilis, että herrojen kannattaisi niin sanotusti maksimoida tsäänssinsä ja joku naurettava valehtelu nyt vaan ei kuulu monien suosimiin piirteisiin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miten olisi vaikka lapsettomuuden valehtelu @petepeluri ? Nainenhan saattaa ajatella olevansa oikeinkin kovaa kamaa markkinoilla mutta ei valitettavasti pääse sitä osoittamaan koska miehet eivät hänen parista lapsestaan lämpene. Jos niistä sitten valehtelee ja saa miehen ihastumaan niin kaikki on hyvin? Voisi tavallaan kuvitella, että aika moni vetäisi herneen nenään vaikka naisen ainoa synti olikin epärehellisyys ja ihan itse pääsi toteamaan, että naisessa ei muuten ihmisenä mitään vikaa ollut.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Miten olisi vaikka lapsettomuuden valehtelu @petepeluri ? Nainenhan saattaa ajatella olevansa oikeinkin kovaa kamaa markkinoilla mutta ei valitettavasti pääse sitä osoittamaan koska miehet eivät hänen parista lapsestaan lämpene. Jos niistä sitten valehtelee ja saa miehen ihastumaan niin kaikki on hyvin? Voisi tavallaan kuvitella, että aika moni vetäisi herneen nenään vaikka naisen ainoa synti olikin epärehellisyys ja ihan itse pääsi toteamaan, että naisessa ei muuten ihmisenä mitään vikaa ollut.
Kertomatta jättäminen ei tietysti ole valehtelua :think:
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Naisista sen 10v valehtelun näkee jo kuvista, aika hyödytöntä siis.
Eivät ne kaiketi valehtelekaan siksi että se olisi uskottavaa, vaan jotta saisivat naamansa näkyviin nuoremmalle käyttäjäkunnalle. Jotkut metsästävät tarkoituksella nuorempaa seikkailuseuraa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Miten olisi vaikka lapsettomuuden valehtelu @petepeluri ? Nainenhan saattaa ajatella olevansa oikeinkin kovaa kamaa markkinoilla mutta ei valitettavasti pääse sitä osoittamaan koska miehet eivät hänen parista lapsestaan lämpene. Jos niistä sitten valehtelee ja saa miehen ihastumaan niin kaikki on hyvin? Voisi tavallaan kuvitella, että aika moni vetäisi herneen nenään vaikka naisen ainoa synti olikin epärehellisyys ja ihan itse pääsi toteamaan, että naisessa ei muuten ihmisenä mitään vikaa ollut.
Kyllä se olisi hei hei siinä vaiheessa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Kertomatta jättäminen ei tietysti ole valehtelua :think:
Tästähän tulee hommaan kyllä sellainen nyanssi. Eihän se ole tosiaan valehtelua, jos ei asiaa heti kerro. Onhan sitä lasten lisäksi muutakin juttua jolla on merkitystä suhteen kannalta, mutta ei niitä kaikkia "huonoja" puolia kannata välttämättä listata siihen ilmoitukseen. Lapset toki suhteellisen iso asia. Lähinnä kyse on siitä peitteleekö noita asioita tai suoraan valehtelee vai kertooko asiat siinä vaiheessa kun alkaa jo hieman olla molemminpuolista kiinnostusta.

Itselläkin on sattunut pari keissiä missä naisesta on paljastunut hetken viestittelyn jälkeen merkittäviä asioita (ei tosin lapsista).
Ensimmäisen kanssa viestittelin yli viikon ja sitten eräs asia selvisi hieman puolivahingossa. Ensin nainen vähätteli asiaa, että ei tämä niin paljon vaikuta, ja oikeastaan vasta seuraavana päivänä selvisi asian koko laajuus. Pistin tuossa kohti homman poikki, en pelkästään sen asian takia vaan eniten sen takia, että ei sitä aiemmin kertonut.
Toisen naisen kanssa olin pari päivää kerinnyt viestittelemään, aika kevyttä keskustelua vielä, ja tämä ilmoitti rehellisesti erään merkittävän asian turhaan kaunistelematta. Tämän kanssa sitten jatkoin viestittelyä, kävin treffeillä ja olisin itse halunnut vielä jatkaakkin tuosta, mutta nainen ei. Jollain oudolla tavalla tuo rehellisyys sai ihastumaan jopa enemmän vaikka jos olisin etukäteen tiennyt niin tuskin olisin aloittanut keskustelua edes.

Mutta tämä on hieman eri asia kuin Tinderiin väärän iän laittaminen. Se on suoraan valehtelua.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Tulipa taas asennettua tämä tinder-peli kesähelteitä kuumentamaan. Eka treffitapaus oli hieman jumissa vaikka yritinkin juottaa neitoa hieman humalaan. Tokan neitosen tapasin viikko sitten ja ollaan nyt tapailtu joka päivä kun sattuu asumaan ihan parin korttelin päässä. Aikaisemmista kokemuksista viisastuneena oon muutenkin pyrkinyt nyt keskittymään vain ihan lähialueen leideihin. Etu joka kannattaa ehdottomasti käyttää varsinkin kun asuu Suomen tiheimmin asutulla alueella.

En tiedä johtuuko vain helteistä mutta kivaa on kieltämättä ollut. On uitu ja naitu ja katsottu huonoja tv-sarjoja ja pussikaljoiteltu. Eihän tämä tällaisena loputtomiin voi jatkua, mutta nautitaan nyt. Kyllähän tämä helle saa selvästi ihmisistä niitä "parempia" puolia esiin. Eli oli ihan hyvä ajoitus varmaan jos jotain seuraa kaipaa. Tulin itseasiassa mökiltä takasin kaupunkiin käväsemään tämän match-tulvan takia. Ja vielä en ole takasin ehtinyt.

Hirveästi en jaksanut kirjoitella kyllä kenellekään vaan melko nopeasti on vaihdettu numeroita. Huomaa helposti tuntuuko jutustelu sujuvan vai vaikuttaako vastapeluri enemmän joltain työhaastattelijalta :happy:

edit: vähän laastarifiiliksillä lähdin liikkeelle kun tyttöystävä lähti kolmisen viikkoa sitten kävelemään. siihen tämä toimii ainakin helvetin hyvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 009
Kaikella kunnioituksella, nuorekkaat 30-vuotiaat eivät ole mikään harvinaisuus. Kyllä tuolla katuja mittailee paljon 30-vuotiaita, jotka menisivät 25-vuotiaista, ja 35-vuotiaita, joita monet luulisivat alle 30-vuotiaaksi.
No tämä. Itsellä menee kohta 35 rikki, mutta mun iäksi veikattiin juuri viime viikonloppuna baarissa 23 :D
Varsinkin jos parran ajaa pois, niin ilman papereita ei kannata lähteä Alkoon ollenkaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sikälihän hommalla ei olisi mitään väliä kai jos ikä olisi pelkkä ulkonäkötekijä.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Aikaisemmista kokemuksista viisastuneena oon muutenkin pyrkinyt nyt keskittymään vain ihan lähialueen leideihin. Etu joka kannattaa ehdottomasti käyttää varsinkin kun asuu Suomen tiheimmin asutulla alueella.

Hirveästi en jaksanut kirjoitella kyllä kenellekään vaan melko nopeasti on vaihdettu numeroita. Huomaa helposti tuntuuko jutustelu sujuvan vai vaikuttaako vastapeluri enemmän joltain työhaastattelijalta :happy:
Joo, suosittelen näitä omien kokemustenkin perusteella.
Omalla kohdalla tosin kyse ei ole Suomen tiheimmin asuttu alue niin joutuu menemään hieman pitemmäksi kalaan. Ja tuosta sitten seuraa se, että tulee viestiteltyä hieman pitempään kun ei viitsi työpäivän jälkeen lähteä ajamaan 2 tuntia suuntaansa kahville jonkun naisen kanssa josta ei tiedä mitään ja sitten viikonloppuisin on usein itsellä tai naisella jo etukäteen sovittuna niin ei se välttämättä heti ekana viikonloppunakaan sovi. Aika itsestäänselvyyshän tuo oikeastaan on että jos lähellä on vapaita naisia niin ei silloin kannata lähteä kauemmas. Pitäisi varmaan muuttaa :grumpy:
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 004
Aika itsestäänselvyyshän tuo oikeastaan on että jos lähellä on vapaita naisia niin ei silloin kannata lähteä kauemmas. Pitäisi varmaan muuttaa :grumpy:
Lol. Totta että ei kannata, mutta helposti joku kauniimpi (aika julmasti sanottu) vaikka 15km kauempana kiinnittää huomion ja lopulta homma kaatuu siihen kun ei jaksa sitä 45min matkaa julkisilla edes joka toinen päivä. Joskus se "paras matchi" onkin se kokonaisuus ja yhdistelmä käytännön helppoutta ja siedettävää persoonaa :joy:

"Kissat ja koiratkin nai naapurista"
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 640
Viestejä
4 186 869
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom