No mä kyllä miellän painoindeksin 22-23 laihaksi, ainakin jo ei nyt ihan oo lihakseton. Riippuu paljon miten itsensä kantaa. En nyt katsonut oliko tossa linkkiä ja oliko niille näytetty siis kuvia vai oliko nää avoimia vastauksia?
Mun mielestä hyvin voi olla painoindeksi korkeampikin, erityisesti jos treenaa. Mutta en myöskään lukenut kauhean tarkkaan, eli en tiedä näytettiinkö kuvia. Mutta pelkkä painoindeksi tosiaan voi johtaa harhaan - kyse oli kuitenkin vaan mielikuvista.
Surullista. Ehkä sen takia pariutuminen ei onnistu?
Kyllä mun jokainen kumppani on käsittääkseni kokenut yhteyttä, mikä on ollut muutakin kuin halu olla "jonkun kanssa".. Sit se ero tulee kun ei enää ole voimakkaita tunteita.
Varmaan onkin että toimin sisäisesti täysin eri tavalla kuin iso osa naisista, mutta veikkaisin että tämä on aika yleistä miehillä. Ehkä monet miehet vaan osaa ja haluaa "maskata" tätä paremmin?
Musta ainakin kuulostaa erikoiselta tämä että on vain aniharvoja joiden kanssa tulisi riittävän hyvin juttuun (ja joiden kanssa viettää mielellään aikaa) että voisi harkita parisuhdetta.