Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 619
Kai se normaali baarista kotiin tuloaika on vilkkaampaa. Matsiin en tiijä vaikuttaako mitään.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Asiasta toiseen, @Markqq on aiemmin puhunut siitä, kun melko monet naiset kaipaavat tunteiden vuoristorataa, ja hesarissa oli artikkeli pariskunnasta jossa tällä kertaa mies oli ilmeisestikin vastaava. Liittyyköhän myös aiemmin olleeseen metatyökeskusteluun? :hmm:
Luin tuon jutun ja mietin, että tuollainen parisuhde olisi itselleni painajainen. En pystyisi elämään tuollaisen ihmisen kanssa viikkoakaan. Ei pidä sekoittaa normaalin rajoissa olevaa tunteiden skaalaa, jota tietysti erityisen tunteikkaissa tilanteissa voi kutsua vuoristoradaksikin, tuollaiseen diagnosoidun neuroepätyypillisen ja tunnesäätelyongelmista kärsivän henkilön hallitsemattomaan tunne-elämään ja siitä seuraavaan holtittomaan käytökseen.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 759
Luin tuon jutun ja mietin, että tuollainen parisuhde olisi itselleni painajainen. En pystyisi elämään tuollaisen ihmisen kanssa viikkoakaan. Ei pidä sekoittaa normaalin rajoissa olevaa tunteiden skaalaa, jota tietysti erityisen tunteikkaissa tilanteissa voi kutsua vuoristoradaksikin, tuollaiseen diagnosoidun neuroepätyypillisen ja tunnesäätelyongelmista kärsivän henkilön hallitsemattomaan tunne-elämään ja siitä seuraavaan holtittomaan käytökseen.
Tämä on toki sinänsä totta, mutta osalla kovin tuuliviirimäisistä Tindernaisista saattaa olla kyse myös jostain tuollaisesta.

Ilmeisesti myös adhd-diagnoosit on räjähtänyt käsiin, varmaan liiankin moni sellainen jota olisi ennen pidetty vaan vähän omalaatuisena on kai saanut semmoisen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Luin tuon jutun ja mietin, että tuollainen parisuhde olisi itselleni painajainen. En pystyisi elämään tuollaisen ihmisen kanssa viikkoakaan. Ei pidä sekoittaa normaalin rajoissa olevaa tunteiden skaalaa, jota tietysti erityisen tunteikkaissa tilanteissa voi kutsua vuoristoradaksikin, tuollaiseen diagnosoidun neuroepätyypillisen ja tunnesäätelyongelmista kärsivän henkilön hallitsemattomaan tunne-elämään ja siitä seuraavaan holtittomaan käytökseen.
Mä elin vastaavanlaisessa siis ed. suhteessa. Oli niitä hyviä kausia mut sit piti saada taas draamaa niin että eron vaiheessa olin itse ainakin henkisesti niin hajalla, että liekö sitä koskaa henkisesti parane, mutta kyllä vaan tässä seistään :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mä elin vastaavanlaisessa siis ed. suhteessa. Oli niitä hyviä kausia mut sit piti saada taas draamaa niin että eron vaiheessa olin itse ainakin henkisesti niin hajalla, että liekö sitä koskaa henkisesti parane, mutta kyllä vaan tässä seistään :)
Sinäpä sen sanoit, draamaa. En jaksa mitään turhaa draamailua kun en itsekään mikään draamailija ihmissuhteissani ole. Tässä tuleekin nyt esiin se, että tunteellisuus ja herkkyys ≠ dramaattisuus, impulsiivisuus ja ailahtelevaisuus. Vaikka olen tunteellinen ja herkkä, osaan kuitenkin käsitellä ja säädellä tunteitani, enkä toimi tunteiden vallassa impulsiivisesti. Iän ja elämänkokemuksen myötä tasapainoisuus on vain lisääntynyt. Samaan aikaan sietokyky minuun kohdistuvalle draamailulle on vähentynyt, mutta toisaalta muiden ihmisten draamailun sivusta seuraaminen ei enää juurikaan hetkauta, kunhan sellaiseen ei tarvitse itse sotkeutua.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 528
Luin tuon jutun ja mietin, että tuollainen parisuhde olisi itselleni painajainen. En pystyisi elämään tuollaisen ihmisen kanssa viikkoakaan. Ei pidä sekoittaa normaalin rajoissa olevaa tunteiden skaalaa, jota tietysti erityisen tunteikkaissa tilanteissa voi kutsua vuoristoradaksikin, tuollaiseen diagnosoidun neuroepätyypillisen ja tunnesäätelyongelmista kärsivän henkilön hallitsemattomaan tunne-elämään ja siitä seuraavaan holtittomaan käytökseen.
Itsellä on hyperfokus ja etenkin lääkityksen ollessa pielessä meno oli välillä sen mukaista. Jos nyt ei mitään vuoristorataa mutta osaan olla impulsiivisuuteni ansiosta kovinkin ilkeä kun sille päälle satun. Ja sille päällehän sattuu melko usien ilman lääkettä.

Sitten kun tuo toinenkin puolisko osaa sanoa takaisin ja varsin hyvin (välillä vähän liiankin hyvin), niin yhteenotot tahtoo olla melko verisiä.

Mutta jotenkin on vaan jo useampi vuosi sitkuteltu eteenpäin ja nyt kun sai jopa kontrollia tuohon lääkitykseen, niin omakin mieli on hitusen pehmeämpi. Ehkä se siitä mutta voin kuvitella vastapuolen mietteet jos asiasta kysyy..
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 619
Minullakin on varmaan hyperfokus. Mutta ei diagnoosia tai lääkitystä. En kyllä tiedosta, että se vaikuttaisi minuun muuta, kun vaihtelevina mielenkiinnonkohteina.
 
Viimeksi muokattu:

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 582
Eiköhän liki jokainen nykypäivänä saisi diagnoosin ties mistä niin halutessaan. Plus tässä on vähän sellaista juttua, et aina vähän väliä jokin on pinnalla. Joskus se on ADHD, joskus se on autismi, toisinaan saattaa ollaa taas joku muu jne. Menee vähän julkkismeiningin mukaan, kun yhtäkkiä kaikki julkimot ovatkin täysiä autisteja kun samat oli pari vuotta sitten ADHD:sta kärsiviä ja sitten ollaankin masentuneita tai mitä vielä. Hieman jenkkipöhinää sillä sektorilla näkyvissä, että kun elämä harvoin on tasaista ja toisinaan jopa yllättävää, niin pitää olla diagnoosi tai tunteiden turrutus se ensimmäinen vaihtoehto. Muotidiagnooseja kun tuntuu saavan rahaa vasten melko nopeasti.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mitä nyt nopeasti tuota hyperfokusta googlettelin, näyttäisi kyse olevan kiistanalaisesta mutta trendikkäästä ADHD:n "oireesta". Minusta se vaikuttaa äkkilukemalta aivan normaalilta uppoutumiselta johonkin itseä kiinnostavaan asiaan, ja sekin on normaalia että näitä kiinnostuksen kohteita on useita ja fokus vaihtelee niiden välillä. Nyt ollaan jo OT:ssa, mutta minusta tämä haiskahtaa vahvasti medikalisoinnilta ja somatisoimiselta. Jos tuo hyperfokus olisi jokin oikea diagnostinen kriteeri, olisi suurimmalla osalla väestöstä nepsy-diagnoosi ja neuroepätyypillinen olisikin sitten neurotyypillistä.

En epäile, etteikö aivan äärimmillään tuo hyperfokuskin voisi olla ongelma, mutta minua hämmentää tämä tarve tehdä nykyään kaikesta aivan tavallisestakin jokin ongelmallinen oire.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 528
En jaksa käydä vääntämään mutta tietäisittepä vaan miten paljon helpompaa elämä on nyt kuin ilman lääkettä.

Saahan sitä nyt itsensä pidettyä aisoissa, ei kaikki ole niitä pulpettien seinälle viskojia tai puukon kanssa heiluvia. Mutta se laittaa väsyttämään.

Itse en myöskään ole diagnoosia rahalla ostanut vaan se on tutkittu koko lailla perinpohjin ihan julkisen puolen toimesta.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
786
Eiköhän liki jokainen nykypäivänä saisi diagnoosin ties mistä niin halutessaan. Plus tässä on vähän sellaista juttua, et aina vähän väliä jokin on pinnalla. Joskus se on ADHD, joskus se on autismi, toisinaan saattaa ollaa taas joku muu jne. Menee vähän julkkismeiningin mukaan, kun yhtäkkiä kaikki julkimot ovatkin täysiä autisteja kun samat oli pari vuotta sitten ADHD:sta kärsiviä ja sitten ollaankin masentuneita tai mitä vielä. Hieman jenkkipöhinää sillä sektorilla näkyvissä, että kun elämä harvoin on tasaista ja toisinaan jopa yllättävää, niin pitää olla diagnoosi tai tunteiden turrutus se ensimmäinen vaihtoehto. Muotidiagnooseja kun tuntuu saavan rahaa vasten melko nopeasti.
Elähän viitsi. Tiedät varmasti, mistä diagnoosien kasvu tulee. Jos asiantuntijoiden mielestä vaikkapa naisten ahdh on alidiagnosoitu, niin diagnoosien kasvu on vain hyvä asia.

Somen kautta saa tietoa sellaisesta, mitä ei ole osannut ajatellakaan. Itselläkin monta asiaa ratkennut, vaikkei niitä ehkä ongelmiksi ole mieltänytkään. Ihan vain keskustelujen takia. Netin kautta jaettu tietomäärä on on ihan käsittämättömissä kertoimissa verrattuna vielä viime vuosituhanteen. Ei mikään ihme, että ihmiset alkavat pohtia asioita ja tarvittaessa kääntyvät ammattilaisten puoleen.

Sairauksien haukkuminen trendiksi on vain typerää. Ihan kuin kovinkaan moni haluaisi olla sairas, syödä lääkkeitä, saati tapella hoitotahon kanssa jopa vuosia. Joo, yksi tuhannesta haluaa tehdä näin, jepujee, sallittakoon sekin hänelle, on sitä palikka vinossa päässä monella muullakin.

Tai kerrotko, mihin se raha pitää siis laittaa? En itse ole aina saanut apua vaivoihin, kun on vain katsottu perusverenkuva, ja se on ok ja sitten heipat. Ostaisin mielelläni koelääkityksiä ym.

End of OT, jos joku kokee tarvetta vastata, niin nostakoon jonkun sopivamman ketjun.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 759
Sinäpä sen sanoit, draamaa. En jaksa mitään turhaa draamailua kun en itsekään mikään draamailija ihmissuhteissani ole. Tässä tuleekin nyt esiin se, että tunteellisuus ja herkkyys ≠ dramaattisuus, impulsiivisuus ja ailahtelevaisuus. Vaikka olen tunteellinen ja herkkä, osaan kuitenkin käsitellä ja säädellä tunteitani, enkä toimi tunteiden vallassa impulsiivisesti. Iän ja elämänkokemuksen myötä tasapainoisuus on vain lisääntynyt.
Luulisin silti, että tuo kaikki on helpompaa jos tunteet on vähemmän voimakkaita, eikä niiden hallintaa siten edes tarvi samassa määrin opetella. Jos taas on kovin tunteellinen, niitä tunnetaitoja tarvii enemmän että saa pidettyä kasetin kasassa.

Oliskohan tässä kyse niistä paljon puhutuissa miesten tunteenhallintataitojen puutteissa? Kun perinteisesti miehiä on pidetty vähemmän tunteellisina, heille on opetettu noita menetelmiä vähemmässä määrin ja sitten ne miehet jotka ovat luonnostaan kovin tunteellisia (ja joista naiset siten saavat kovimpia kicksejä?) ovat ongelmissa tän kanssa? :hmm:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Luulisin silti, että tuo kaikki on helpompaa jos tunteet on vähemmän voimakkaita, eikä niiden hallintaa siten edes tarvi samassa määrin opetella. Jos taas on kovin tunteellinen, niitä tunnetaitoja tarvii enemmän että saa pidettyä kasetin kasassa.

Oliskohan tässä kyse niistä paljon puhutuissa miesten tunteenhallintataitojen puutteissa? Kun perinteisesti miehiä on pidetty vähemmän tunteellisina, heille on opetettu noita menetelmiä vähemmässä määrin ja sitten ne miehet jotka ovat luonnostaan kovin tunteellisia (ja joista naiset siten saavat kovimpia kicksejä?) ovat ongelmissa tän kanssa? :hmm:
Teksteistäsi ja sanavalinnoistasi ("saada kicksejä" yms.) välittyy kuva, että arvottaisit asioita siten, että rationaalisuus ja vähempi tunteellisuus on hyväksi, ja naisten tulisi arvostaa enemmän kylmän analyyttisiä ja vähemmän tunteellisia miehiä. Ja onhan niitä varmasti sellaisiakin naisia, mutta kyllä mä olen sitä mieltä että niitä tunteitakin todella tarvitaan pysyvän parisuhteen liimaksi.

Olen sen itse omakohtaisesti kokenut, että jos alun rakastumista ja sitä seuraavaa rakkautta ja syvää kiintymystä ei ole, niin ei ole motivaatiota pitää parisuhdetta kasassa. Tunteiltaan jähmeälle kumppanillehan on loppupeleissä ihan sama, kuka ihan ok tyyppi siinä rinnalla on, ja se kyllä näkyy ja tuntuu suhteessa monella tapaa. Pahimmassa tapauksessa sitä tuleekin yks'kaks' jätetyksi kuin nalli kalliolle, kun se toinen sitten, ehkä ensi kertaa elämässään, ihan oikeasti rakastuukin. Kokee sen tunteen jonkun muun kanssa, kun ei voi olla ilman toista ja erossa ollessa ikävä raastaa.

Pahimmillaan syntyy siis kolmiodraamoja, jotka kaatavat juuri ne parisuhteet, joissa tunteita ei ole riittävästi, ei ehkä koskaan ole ollutkaan. Ei kukaan halua sellaista omalle kohdalleen, että on joku johon tyydytään, kunnes ei enää tyydytäkään. Siksi mieheltäkin odotetaan tunteita, koska sen oletetaan olevan edes jonkinlainen tae suhteeseen sitoutumisesta ja siihen panostamisesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 015
Mikä juttu tää on? Tinderi piilottaa profiilin välissä, koska biossa on kuulemma somekäyttäjänimi? Eikä edes ole!
No aika mahdotonta kenellekkään täällä kertoa että "mikä juttu" näkemättä sitä sinun biotasi ollenkaan. Onko biossasi esimerkiksi joku @nimi maininta joka voidaan tulkita käyttäjänimeksi? Onko biossasi ollenkaan at-merkkiä? Oletko maininnut nimeltä jonkun toisen sosiaalisen median alustan kuten Facebook, Instagram tai TikTok?

Tuskin noita ilmoituksia ihan turhasta tulee, itselleni ei esimerkiksi ole koskaan tullut. Vaikea vaan sanoa että mikä kohta biossasi tuon mahdollisesti laukaisee kun et sitä bioa näytä.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 813
Itselläkin tuli tuo valitus jokunen aika sitten. Ei varmasti ollut mitään @-nimeä mukana. Muutin profiilia uudestaan, ja ei tullut enää valitusta, mutta en tiedä näkyykö profiili siltikään muille.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Ei mitään nimiä, ei mitään @-merkkejä.
Tuo minun viesti oli Farcolddistancelle (katso lainaus). Hän muutti tekstiä ja sitten homma oli taas ok. Häneltä varmaan saamme tietoa, mitä sieltä tekstistä kannattaa muuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
303
Jos ei sinulla ollut siellä mitään niin mitä sitten muutit siellä, että homma oli taas ok?
Tää tuli väärään vastauksena, mutta kaikki on käyty läpi. Suurinpiirtein Profiili tyhjänä tekstistäkin ja silti herjaa.

Ilmeisesti liian karu Tinderiin ja haluavat minut pois?
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 813
No mikä nimi sinulla siellä sitten oli?
Jaa-a. Mitään oikeaa nimeä ei ollut. Poistin yhden lauseen, jossa oli hieman pidempi sana, joka kai ehkä voisi olla jonkun mielikuvituksettoman ihmisen somenimi. Valitusta ei tuon muutoksen jälkeen tullut, mutta mistäpä minä tiedän näkyykö mun profiili siltikään ihmisille.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 115
Eiköhän liki jokainen nykypäivänä saisi diagnoosin ties mistä niin halutessaan. Plus tässä on vähän sellaista juttua, et aina vähän väliä jokin on pinnalla. Joskus se on ADHD, joskus se on autismi, toisinaan saattaa ollaa taas joku muu jne. Menee vähän julkkismeiningin mukaan, kun yhtäkkiä kaikki julkimot ovatkin täysiä autisteja kun samat oli pari vuotta sitten ADHD:sta kärsiviä ja sitten ollaankin masentuneita tai mitä vielä. Hieman jenkkipöhinää sillä sektorilla näkyvissä, että kun elämä harvoin on tasaista ja toisinaan jopa yllättävää, niin pitää olla diagnoosi tai tunteiden turrutus se ensimmäinen vaihtoehto. Muotidiagnooseja kun tuntuu saavan rahaa vasten melko nopeasti.
näihin voi myös vedota aina ja kaikkialla ja vaatia erityiskohtelua koska olen erityinen ja minulla on viralinen diagnoosi.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 759
Minulla on semmonen käsitys, että tämä sovellus vaatii semmosta long playtä, että kuukausia käytössä ja sitten lotolla ehkä mätchää jonku mielenkiintosen aina sillon tällön. Niin se mulla yleensä menny.
Eikös tää toimi just päinvastoin, että alussa niitä näyttöjä ja kiinnostuneitakin riittää, mutta etenkin pienemmillä paikkakunnilla käyttäjien määrä on niin vähäinen että ei sitä samaa profiilia kannata iäisyyksiä seisottaa kun kaikki on jo swaipannut sen ohi?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
^ Long play toimii jos on hyvä profiili eli tulee ensimmäisinä vastaan uusille.
Muuten profiilin uudelleenluonti silloin tällöin voi olla ihan hyvä asia siinä mielessä, että joku joka on siut swaipannu vasuriin voikin olla nyt oikea. Eikait siinä muuta.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 582
näihin voi myös vedota aina ja kaikkialla ja vaatia erityiskohtelua koska olen erityinen ja minulla on viralinen diagnoosi.
Taitaa olla nykyajan trendi. Vähän sama kuin "ahdistus", eli jos elämä ei olekaan samanlaista kuin Instargramin parhaat palat -> masentaa ja elämä on vaikeaa ja täytyy ahdistua.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 089
Alkubuusti tuntuu tulevan aina, vaikka olisi vasta hiljattain poistanut edellisen profiilin. Tosin jotkut väittävät Tinderin rankaisevan siitä, että tekee jatkuvasti uutta profiilia. Itse otan vielä alkuun aina joko Goldin tai Platinumin mielenkiinnosta, niin näkee, ketkä tykkäävät ja poimin sitten sieltä matchit. Mutta kyllä tuosta sovelluksesta pitkälläkin ajanjaksolla ilman maksullisia juttuja löytää kiinnostavia naisia. Alkuboostin jälkeen meno vain tasaantuu äkkiä.

Edelleen myös tuntuu löytyvän "haastateltavia", vaikka ikähaarukka nousee jonkun verran oman ikääntymisen seurauksena. Taas yksi nainen laittoi heti matchin jälkeen viestin, mutta kehnon aloituksen jälkeen ei enää kysynyt mitään. Itse en yksinkertaisesti jaksa vain haastatella samalla, kun toinen ei kysele mitään, eikä vaikuta edes aloituksesta huolimatta kiinnostuneelta. Todennäköisesti on, mutta ei vain osaa keskustella viestittelyllä. Vaikka toisen kanssa olisi livenä parempi keskustella, niin ei tuo juttu tulisi pidemmän päälle toimimaan. Itselleni on tärkeää olla tiiviisti yhteyksissä myös silloin, kun ei nähdä. Myös yömyöhään jatkuvat syvälliset viestittelyt ovat kivoja.

Ehkä tässä toivoo 30:n iän lähestyessä sitä, että perheestä ja lapsista haaveilevat naiset olisivat oikeasti valmiita sitoutumaan ja myös enemmän aloitteellisia. Toki näitä on paljon nuoremmissakin ja mielenkiintoisia ihmisiä on tullut tavattua sovelluksen kautta. Silti monien kohdalla kertakäyttökulttuuri, jatkuva paremman etsiminen ja sitoutumiskammo on tullut esiin. Kun itse tekee valmistumisen jälkeen uraa sekä pitää kehostaan, mielestään ja sosiaalisista suhteistaan huolta, niin tuskin asema ainakaan huononee deittikulttuurissa. Toki aika kivasti menee nytkin. Muutaman päivän vanhalla profiililla on jo ekat treffit tiedossa. Kyseessä sattuu olemaan vielä vanha tuttu, kenen kohdalla jännitti matchata, vaikka näkyi tykkäyksissä :D
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
786
Taas yksi nainen laittoi heti matchin jälkeen viestin, mutta kehnon aloituksen jälkeen ei enää kysynyt mitään. Itse en yksinkertaisesti jaksa vain haastatella samalla, kun toinen ei kysele mitään, eikä vaikuta edes aloituksesta huolimatta kiinnostuneelta. Todennäköisesti on, mutta ei vain osaa keskustella viestittelyllä. Vaikka toisen kanssa olisi livenä parempi keskustella, niin ei tuo juttu tulisi pidemmän päälle toimimaan. Itselleni on tärkeää olla tiiviisti yhteyksissä myös silloin, kun ei nähdä. Myös yömyöhään jatkuvat syvälliset viestittelyt ovat kivoja.
Voisiko harkita jo täyttä avoimuutta alusta asti ja sanoa tämä ääneen, että tuntuu, ettei toinen ole kiinnostunut keskustelemaan? Voihan se toinen lukea sun kysymykset ihan eri tavalla kuin tarkoitit.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
489
Voisiko harkita jo täyttä avoimuutta alusta asti ja sanoa tämä ääneen, että tuntuu, ettei toinen ole kiinnostunut keskustelemaan? Voihan se toinen lukea sun kysymykset ihan eri tavalla kuin tarkoitit.
Tää olis paras. MUTTA muotoile huolellisesti, ettet vaikuta epätoivoiselta, aggressiiviselta, syyttelevältä tms. Kirjallinen viestintä on taitolaji...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Tää olis paras. MUTTA muotoile huolellisesti, ettet vaikuta epätoivoiselta, aggressiiviselta, syyttelevältä tms. Kirjallinen viestintä on taitolaji...
Kirjallisella ne väärät oletukset tulee. Livenä kun kertoo asiat tietyllä äänensävyllä ja energialla niin lopputulema on aina eri.
Sanoisinkin siis, että antaa viestittelyn mennä miten mennä ja se mitä livenä tapahtuu on merkityksellisempää. Tällöin voi myös ottaa viestittelyä esille ja omia toiveita.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 089
Voisiko harkita jo täyttä avoimuutta alusta asti ja sanoa tämä ääneen, että tuntuu, ettei toinen ole kiinnostunut keskustelemaan? Voihan se toinen lukea sun kysymykset ihan eri tavalla kuin tarkoitit.
Lähinnä tarkoitan semmoisia, jotka vastailevat muutamalla sanalla. Jos vaikka yrittää saada keskustelua rullaamaan ja kysyy "Mistä oot muuten kotoisin?", niin toinen saattaa vastata yhdellä sanalla. Suorastaan tarjoan tilaisuutta vastakysymykselle, mutta haastateltavat eivät tartu niihin. Noita on yllättävän paljon ja itsellä menee niihin järki. Vaikea uskoa, että tilanne muuttuisi tuosta paremmaksikaan etenkin, kun itse tykkään viestitellä pitkästi ja syvällisesti. Eiköhän tuossa ole vain kaksi eri ihmis/viestittelijätyyppiä vastakkain :D

Monien kanssa tulee todella pitkiä viestejä jo alusta alkaen. Jo näistä saa aika hyvin selville, millainen ihmistyyppi on kyseessä ja monesti päädytäänkin treffeille asti. Parasta on, jos viesteissä on jo alusta alkaen pieni pilke silmäkulmassa, eikä ole väkinäistä. Moni haluaa tavata mahdollisimman pian ja viestitellä vähän. Itse haluan tutustua alkuun viesteillä ja se toimii hyvin. Jos viesteillä synkkaa, niin on aika suuret todennäköisyydet jatkolle ensitreffien jälkeenkin. Olettaen, että toinen ei valehtele kuvilla :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Mua kanssa jaksaa yllättää monen naisten keskutelutaidottomuus. Tai sitten vaan keskustelevat niin monen miehen kanssa kerrallaan, että eivät jaksa tehdä mitää vastakysymyksiä.

But it is what it is :D En oo hirveemmin pistänyt painoarvoa vaan pyytänyt sit aika nopee treffeille. Kyl se livenä sit näkee miten synkkaa ja miten vuorovaikutus taittuu.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
489
Jos viesteillä synkkaa, niin on aika suuret todennäköisyydet jatkolle ensitreffien jälkeenkin. Olettaen, että toinen ei valehtele kuvilla
Oma kokemukseni on täysin erilainen :D 99% tapauksista livenä ei kolahda yhtään vaikka olis viesteissä ollut kuinka kivaa ja kuvissa kivan näköinen. Siksi haluan nähdä mahdollisimman pian livenä. Se loputon viestittely vaan kasvattaa niitä odotuksia ja pettymys on sitten sitäkin isompi kun ei vaan livenä nappaa yhtään. Mielummin yllätyn livenä iloisesti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Oma kokemukseni on täysin erilainen :D 99% tapauksista livenä ei kolahda yhtään vaikka olis viesteissä ollut kuinka kivaa ja kuvissa kivan näköinen. Siksi haluan nähdä mahdollisimman pian livenä. Se loputon viestittely vaan kasvattaa niitä odotuksia ja pettymys on sitten sitäkin isompi kun ei vaan livenä nappaa yhtään. Mielummin yllätyn livenä iloisesti.
Parasta kun ei odota mitää. Mä meen ihan "nollat taulussa" treffeille vaikka kuinka kivaa tai ei-kivaa on viestittelyvaiheessa. Livenä on tullut yllätyksiä sekä pettymyksiä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
517
Äkkiä rehveille. Ymmärrän täysin, että ihmisiä ahdistaa/turhauttaa käydä niitä samoja syvällisiä (viesti)keskusteluja aina vain uudestaan ja uudestaan. Eli ei ihmisestä saa oikeaa kuvaa viestien/viestittömyyden perusteella. Mielummin käy ne syvälliset keskustelut sitten livenä jos klikkaa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
489
Näkemisen jälkeen, jos klikkaa, se viestittelykin saa ihan uutta pontta ja syvyyttä.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 089
En nyt sentään viikkokaupalla viestittele. Nytkin match tuli lauantaina ja treffit tulossa torstaina. Viestittely on todella tiivistä ja jatkuvaa tässäkin tapauksessa.

Itse koen, että jo viestittelyn perusteella saan aika tehokkaasti haarukoitua, kannattaako nähdä. Jos viesteillä synkkaa, niin todennäköisesti treffeilläkin synkkaa. Samoin myös toiset treffit on näissä tilanteissa todennäköisesti tiedossa, jos itse niin haluan. Muutenkin itselläni tuntuu olevan hyvin spesifi ihmistyyppi hakusessa ja varmaan yksi 20:sta menee oikealle. Ehkä tarkka ennakkokarsinta auttaa siinä, että löytää ihmisen, kenen kanssa synkkaa ja treffeille tulee jatkoa. Ja ehkä olen enemmän viesittelijätyyppiä ja oma taktiikka Tinderissä erottuu massasta. Mutta ainakin se toimii, vaikka välillä menee järki huonoihin keskusteluihin :D

Olen myös miettinyt sitä, että kävisi todella usein treffeillä ja lähtisi niille spontaanisti lyhyen viestittelyn jälkeen. Pelkään kuitenkin polttavani itseni loppuun tuollaisella ja muutenkin epäilen sen toimivuutta omalla kohdallani.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Pitkän tinderöinnin ja tyhjien arpojen jälkeen se kynnys tutustua uusiin sekä lähteä reffeille nousee nousemistaan. Omat jutut ottaa vaan enemmän tilaa elämässä.

Tokkopa siinä kohtaa ko päätän, että mä tuun soittaa kitaraa loppuelämän enkä enää koskaa mee treffeille - se nainen ilmestyy oven taakse -tyylillä :D
 
Liittynyt
12.01.2024
Viestejä
5
Nyt kevään tullessa on tinder alkanut tarjota pelkkää tyhjää arpaa. Matcheja tulee mutta kukaan ei vastaa mitään, tai viestit loppuu parin jälkeen, toisin kuin aikaisemmin. Ehkäpä kevään tullen on tarjontaakin enemmän, ja nyt vaan jää jalkoihin. Noh, ehkä pitää vielä tutkia omaa lähestymistapaa enemmän.

Olen nyt ihan testimielessä jutellut jonkun Kenialaisen neidon kanssa, tai näin ainakin väittää olevansa. Ihan mukavaa chattailua mutta en tosiaan odota mitään, tai lähinnä sitä milloin alkaa kyselemään rahaa. Tuntuu kyllä melko pitkän linjan scammilta, kun ei ole vielä ollut mitään siihen viittaavaa viesteissä :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 070
Tuurilla kai se näissä menee, voihan se vielä seurusteluvaiheessakin juttu mennä jotenkin mönkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
489
Tuurilla kai se näissä menee, voihan se vielä seurusteluvaiheessakin juttu mennä jotenkin mönkään.
No tämä. Itselle se kiinnostavan henkilön löytäminen on jo niin työn ja tuskan takana, kun kukaan ei oikeen sytytä, että en oo ihan kauheasti jaksanut pohtia miten vaikeeta se jalostaa ihastuksesta ihmissuhde. Koska onhan siinä näitä mutkia matkassa, vaikka sitä toivois, että se kiinnostavan ehdokkaan löytäminen ja molemminpuolinen ihastus riittäis. Pitäs olla samansuuntaiset tulevaisuudensuunnitelmat ja yhteensopivat luonteet ja elämäntavat ja pitäs olla yhtä sitoutunut ja olla yhtä mieltä isoista linjoista ja niin poispäin. Kyllä voi tosiaan moni asia mennä pieleen vielä vaikka olis molemmilla mitä parhaimmat aikomukset.

Kyllä pistää ihmettelemään miten kukaan onnistuu pariutumaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Nyt kevään tullessa on tinder alkanut tarjota pelkkää tyhjää arpaa. Matcheja tulee mutta kukaan ei vastaa mitään, tai viestit loppuu parin jälkeen, toisin kuin aikaisemmin. Ehkäpä kevään tullen on tarjontaakin enemmän, ja nyt vaan jää jalkoihin. Noh, ehkä pitää vielä tutkia omaa lähestymistapaa enemmän.
Tää menee just tällä kaavalla itellä.

Talven yli tulee paljo ghostauksia ja "tyhjiä arpoja".

Kesällä meno on täysin eri. Mimmit kiimasena aktivoituu Tinderiin. Viime kesänä jopa yllätyin siitä kuinka oli pimpslooraa tarjolla ku vaa jakso tinderöidä. Mut ku se ei oo mikää elämän prioriteetti niin tuli käytyä kyläilee ainaku jaksoi. Efforttia toi joka tapauksessa vaatii.

Allekirjoittuu, että naiset tuota peliä hallitsee, vaikka olisi kuinka "chad".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Pitkän tinderöinnin ja tyhjien arpojen jälkeen se kynnys tutustua uusiin sekä lähteä reffeille nousee nousemistaan. Omat jutut ottaa vaan enemmän tilaa elämässä.
Tokkopa siinä kohtaa ko päätän, että mä tuun soittaa kitaraa loppuelämän enkä enää koskaa mee treffeille - se nainen ilmestyy oven taakse -tyylillä :D
Sama käyny itsellä et kynnys noussut. Omat tekemiset ja kaverisuhteet alkanut kiinnostamaan enemmän ja efortin laittaminen tuntemattoman ihmisen tutustumiseen ei tällä hetkellä innosta. Tää on nyt tällanen vaihe ja varmasti kevään mittaan taas jaksaa yrittää enemmän.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 070
Kyllä pistää ihmettelemään miten kukaan onnistuu pariutumaan.
Jos unohdat nuo mainitsemasi asiat ja kuvitellaan, että olen Heppu hei ja sovitaan nyt, että lähdetään vain kahville tulevana viikonloppuna.

Eihän se onnistu, koska:

-naiset eivät lähde kahville Heppu hein kanssa, eivät varmaan juo edes kahvia nykyään
-oletan, että asut etelässä, liian pitkä välimatka
-"pieni" vaatimuslista mahtanee löytyä sinultakin
-varmaan paljon muitakin syitä miksi kahville ei voida viikonloppuna eikä koskaan lähteä :D

Kyllähän nuo asiat itsekin ymmärtää, mutta olisihan se helppoa jos noita asioita ei olisi ja kahville päästäisiin. Jos siellä sitten ihastuttaisiin, niin sitten sovittaisiin jatkosta.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 400
No tämä. Itselle se kiinnostavan henkilön löytäminen on jo niin työn ja tuskan takana, kun kukaan ei oikeen sytytä, että en oo ihan kauheasti jaksanut pohtia miten vaikeeta se jalostaa ihastuksesta ihmissuhde. Koska onhan siinä näitä mutkia matkassa, vaikka sitä toivois, että se kiinnostavan ehdokkaan löytäminen ja molemminpuolinen ihastus riittäis. Pitäs olla samansuuntaiset tulevaisuudensuunnitelmat ja yhteensopivat luonteet ja elämäntavat ja pitäs olla yhtä sitoutunut ja olla yhtä mieltä isoista linjoista ja niin poispäin. Kyllä voi tosiaan moni asia mennä pieleen vielä vaikka olis molemmilla mitä parhaimmat aikomukset.

Kyllä pistää ihmettelemään miten kukaan onnistuu pariutumaan.
Miten ennen ei ollut näin vaikeaa, nykyään on kyllä kaikki pilalla.. ja seuraukset näkyy (syntyvyys). Ennen osa naisista oli tyytymättömiä ja useammat miehet tyytyväisiä. Nyt enemmistö miehistä tyytymättömiä, pieni osa tyytyväisiä ja naiset edelleen tyytymättömiä (eri syistä). :comp2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 070
Syitä on ollut loputtomasti 10 vuoden aikana miksi kahville eikä pidemmällekään pääse. Kerran nainen kysyi onko juonut alkoholia koskaan, ei viitsinyt valehdella ja se olikin ehdoton nou nou, että on maistanut alkoholia joskus 30 vuotta sitten. Exän tuttu myös sattui olemaan eräs... ja yksi nainen olisi vaatinut, että olisi kolmivuorotyö ja yrittäjyys varmaan mieluiten, muu ei tietenkään käy jne.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
489
Jos unohdat nuo mainitsemasi asiat ja kuvitellaan, että olen Heppu hei ja sovitaan nyt, että lähdetään vain kahville tulevana viikonloppuna.

Eihän se onnistu, koska:

-naiset eivät lähde kahville Heppu hein kanssa, eivät varmaan juo edes kahvia nykyään
-oletan, että asut etelässä, liian pitkä välimatka
-"pieni" vaatimuslista mahtanee löytyä sinultakin
-varmaan paljon muitakin syitä miksi kahville ei voida viikonloppuna eikä koskaan lähteä :D

Kyllähän nuo asiat itsekin ymmärtää, mutta olisihan se helppoa jos noita asioita ei olisi ja kahville päästäisiin. Jos siellä sitten ihastuttaisiin, niin sitten sovittaisiin jatkosta.
Kyllä mä kahville lähden hyvinkin matalalla kynnyksellä jos vaan joku pyytää ja itsekin pyydän. Ei vaan oo toistaiseksi näistä kuin yksi ollut sellainen, kenen kanssa voisi kuvitella jotain jatkoja.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
489
Ja sitähän ei voi tietää montako itselleni sopivaa ihanaa tyyppii olen passannut koska bio on tyhjä tai kuvat huonot. :(
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 250
Ja sitähän ei voi tietää montako itselleni sopivaa ihanaa tyyppii olen passannut koska bio on tyhjä tai kuvat huonot. :(
Niin. Ja tosiaan ghostausprosentti hipoo taas lukemia, ettei tää ole yhtään wörttii :D

Edelleen pitää paikkaansa, esimerkillä:
10 mätsiä
4 keskustelua, 6 ghostaa
2 droppaa heti
2 keskustelua jää ylle
1 droppaa/ghostaa

1 kanssa treffeille (ehkä)

Aikalailla saldot. Sit mietitään, että miksi miehet tekee "numbers gamee".
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 540
Viestejä
4 250 161
Jäsenet
71 343
Uusin jäsen
Rikhard

Hinta.fi

Ylös Bottom