Eipä tainnut kovasti haitata tuota selän takana tuhisevaa asuinkumppania, että minä laitoin viestin ensin. Mutta olipa taas kiva lukea tollasta paskaa.
Nykyäänkin mätseistä varmaan tulee ilmoitus? Jos olet just pyyhkäissyt (honestly en tiedä mitä siellä nykyään tehdään) oikealle ja hän on tehnyt sen aiemmin, niin ilmoitus tulee heti? Imo järkevintä on laitta se viesti menemään siitä samantien. Oli sit kumpi vaan.
Kynnys siihen, että joku viikkoja sit nähty profiili mätsää nyt ja viitsisi katsoa sen uudelleen jos sieltäpäin ei tule mitään, on jo kasvanut hieman. Ainakin mitä nyt ite kuvittelen.
Sit vielä kun muistetaan syyt, miksi nainen - tai mieskin - jättää vastaamatta viestiin:
- ei avaa enää tinderiä, kun meni hermot
- tinder kosahti sovelluksena tai profiili meni lukkoon (tätäkin tapahtuu naisille)
- ei halua keskeyttää hyvää flowta toisen kanssa
- tinder just poistumassa
- elämässä saakelisti kiirettä tai sotkua ja ei just nyt kerkeä tarkistella profiilia tai alkaa jutustella
- ei halua vastata aloituksesi takia
- ei halua vastata biosi takia
- ei halua vastata kuviesi lähemmän tarkastelun kanssa (yleensä miehet)
- ei vaan jostain syystä vastaa, koska ei ole mitään velkaa vastata yhtään mitään yhtään kenellekään.
Mun mielestä ei ole epäkohteliasta olla vastaamatta aloitusviestiin. Eihän siinä ole sinällään mitään taustalla ja se ei mene ghostauksen puolelle mitenkään. Etenkään naisena, jos niitä oikeasti tuppaa tulemaan useita päivittäin. Vaikka sä olisitkin käyttänyt kolme minuuttia elämästäsi keksimään kivan aloituslauseen.
Eihän täälläkään ole vastattu aina mun kysymyksiin, mutta en mä pidä (niitä) miehiä (sen takia) epäkohteliaita, naurattaa vaan kun joutuivat pussukkaan. Mutta ei niillä ole mitään pakkoa vastata jollekin tuntemattomalle yhtään mitään, kuten ei Tinderissäkään. Vaikka täällä onkin jo keskustelu alla.
Samaan aikaan TIETYSTI se saa harmittaa, kun ei mitään kuulu. Ja todellakin silloin, kun itse laittaa viestin ja vastauksena on mätsin poisto. Onhan se paskaa, vaikka kuinka kovettais ittensä. Mut sit voi kohdata ne tunteensa, miettiä vähän elämää ja todeta, että kaikenlaista jengiä maailmaan mahtuu ja tämä nyt tapahtui ja nyt se hetki jo meni. Turha alkaa mesota, miten kaikki ihmiset on paskoja paitsi mahdollisesti äiti. Eikä tässä nyt aiemmin kukaan tällä tavalla mesonnut, mutta taustallahan se on, kun tuo tuskastuttaa, ja ei osaa antaa tilanteen ja tunteen mennä.