Nettitreffit + Tinder

3dfx

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Vähemmän ohjailtua ja säädeltyähän se olisi, jos yksityiset toimijat voisi pakottaa algoritmittomaan suuntaan.

Maahanmuutollahan ei ole vaikutusta asiaan, jos algoritmeilla tilanne saadaan pidettyä ennallaan deittiapeissa. Katsoitko tuon videon minkä aikaisemmin laitoin?
olen sitä mieltä, että yhdelläkän kaupallisesti toimivalla ja deittiappia pääasiallisena liiketoimintanaan pitävällä deittiapilla ei ole mitään insentiiviä pariuttaa yhtään enempää ihmisiä kuin vain se määrä, mikä on tarpeen jotta palvelun ympärille syntyy "buzz". Sen jälkeen kun buzz on luotu, ei tartte pariuttaa senkään vertaa kun jokanen tuntee jonkun tiderissä tai jossain apissa X pariutuneen. Tää teknokapitalismi myös luo ennätysherkästi monopoleja, joten kilpailuakaan ei tartte pelätä. Kukaan ei tiedä mitään badooita mutta kaikki tietää edes nimeltä tinderin.
 

3dfx

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Yhteiskunta alkaisi säädellä ja ohjailla ihmisten pariutumista? Kuulostaa ihanan keskiaikaiselta.

Juu ei.

Eikä verovaroin rahoitettu vaihtoehto mitään muuttaisi, koska se olisi vain yksi palvelu muiden joukossa.

Jos yhteiskunta haluaisi OIKEASTI tervehdyttää tilannetta, niin siihen voi vaikuttaa tukemalla NAISPUOLISTA MAAHANMUUTTOA. Ja se on jollain tavalla realismia (koska maahanmuuttoa tuetaan joka tapauksessakin).
Tässä on enemmänkin tech-firmojen säätelystä kyse kuin pariutumisen säätelystä...mikä sekin on jotenkin käsittämättömällä tavalla liusunu siitä perhe-ystävät-lähipiirin- kontrollista tonne jonkun amerikkalaisen teknomonopolin kontrolliin.

Verovaroin luodulla palvelulla olisi jonkunlainen intensiivi pariuttaa ihmisiä, tehokkuus on toki kysymysmerkki, mutta sillä ei ole kuitenkaan insentiiviä olla tietentahtoen pariuttamatta ihmisiä kuten jollain tinderillä on.

Maahanmuutto on tyhjä arpa tässä kohtaa. "Ongelma" ryhmät ei mitään mamuvaimoa halua ja ne ketkä haluaa on jo hakenut sellasen.
 

3dfx

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Captain Obvious!
Mies varmaan pitää itsensä puhtaana ja siistinä ilman jotain bullet-listaa.
Pallien pakotuksen aste määrää juttujen limaisuuden. Keskustellaanko Tommy Tabermannin runoista vai jostain muusta. Biologia sen määrää miehellä.
Naiselle miehen status, pankkitilin saldo ja muut maalliset jutut ovat varmasti tärkeitä.

Se että mies pääsee yleensäkin treffeille on jo kova saavutus. Se mitä treffeillä tapahtuu on irrelevanttia jos treffeille ei pääse lainkaan.
Itse sovin naisen kanssa treffit paikkaan ja aikaan. Naiselle tulikin esteitä. Sitä ennen spämmässi viestejä loputtomasti. Pelin henki on tämä.
kuinkakohan iso porukka nää pallienpakotusmiehet todellisuudessa on? veikkaan että todellisuudessa ei kovinkaan suuri. Jokasella joskus, mutta siis ne kenellä on joku krooninen ja pakonomainen panotarve päällä eikä vaan "olis se nyt ihan kivaa"- tyyppinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
170
Ei ole, ei hätää. Voishan sitä iteki laittaa profiilikuvaksi miehen pärstän, niin ehkä mun viestit luettaisiin ja vastauksissa ei mentäisi henkilökohtaisuuksiin. :rofl:
Sullahan on jo toi pystyssä sojottava fallos-symboli profiilikuvan paikalla? Vai ovatko sen sitten jotkut ymmärtäneet raoksi?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 481
Pöh. Mä en oo niin tarkasti vissii lukenu hänen tekstejänsä mut mul tuli semmone tuntuma että olisi naaras :)
Teitä on siis neljään, ellei joku yllätä.
Hän oli siis naisoletettu. Heh heh.

Ei kyllä oikeasti yhtään ole ollut naismaiset jutut hänellä, toisin kuin palstan oikeilla naisilla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Joitakin Badoo -deittejä oon mätsännyt niin että heillä seksiseura haussa (tai epäsuorasti profiilissa). Itsellä siis deittailu tuolla ollut tovin aikaa. Muutamia tapauksia ollut niin, että keskustelu synkannu ja flow ollut hyvä. Sit ykskaks toinen häviää.

Mitä näitä on yleensä yhdistänyt on se, että he laittavat jo jonkun semi-tyrkyn kuvan viestittelyvaiheessa. Joihinkin sit oon laittanut oman kuvan (voi toki olla että naama ei sit miellyttänytkään).
Skenaariossa, mitä todennäköisimmin, on moni muu jonossa tai kenen kanssa viestittelee, ja on helpompi vaan poistaa mätsi kenen kanssa tietää ettei ole jatkoa. Mut rupesin myös miettimään, että tälläsen mimmin kohdalla, jos esim. ghostais miehiä, profiili varmasti tulee saamaan reportteja (näin viisastuneena miesten reaktioista naisia kohtaan tuolla nettideiteillä). Lukasin, että Badoo bannaa aika kevyesti.

Tämmöstä mutuilua.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
637
Siinä vaiheessa kun alkaa pyytämään rahaa matkakuluihin, että voi tulla sinua tapaamaan, voit sanoa byebye.
Tämähän etenee nopeasti. Nyt jo ghoustas. Ei kun seuraava matoa koukkuun. Hassu laji tämä, mutta säännöt kun tietää niin pelataan.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Jos profiilissa on se sininen check mark, hän on "verifioitu" eli kuvat on omat. Tää on kaiketi suht luotettava markkeri sille, ettei kuvien hyvännäköinen naishenkilö ole oikeesti Pertti 48v Pattijoelta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Mä rupesin miettii tuota Valoa ko tykkäyksiä on vaikka mitä ja ei tule yhtään ainutta vastaan näistä. Ja sit jotenkin tuntuu, että profiilit ovat tosi "vajaita" ja samankaltaisia. Paljonkoha tuolla pyörii bottitilejä? Ei tuota edes viitti maksaa ku tiedä minkälaisia nuo tykkäykset on. Ei anna mitää osviittaa ku yhtään miusta tykännyttä ei tule swaipattavaksi.

Voin toki olla väärässä. Tuo sovellus vaan tuntuu tosi oudolta :D
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 682
Mä rupesin miettii tuota Valoa ko tykkäyksiä on vaikka mitä ja ei tule yhtään ainutta vastaan näistä. Ja sit jotenkin tuntuu, että profiilit ovat tosi "vajaita" ja samankaltaisia. Paljonkoha tuolla pyörii bottitilejä? Ei tuota edes viitti maksaa ku tiedä minkälaisia nuo tykkäykset on. Ei anna mitää osviittaa ku yhtään miusta tykännyttä ei tule swaipattavaksi.

Voin toki olla väärässä. Tuo sovellus vaan tuntuu tosi oudolta :D
Ootko nostanut ikärajaa? Siellä yleensä vanhempaa porukkaa. Ja toisekseen ei ilmoita jos ohitat susta tykänneen. Ite oon estänyt sieltä niitä profiileja niin häviää tykkäykset.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Ootko nostanut ikärajaa? Siellä yleensä vanhempaa porukkaa. Ja toisekseen ei ilmoita jos ohitat susta tykänneen. Ite oon estänyt sieltä niitä profiileja niin häviää tykkäykset.
No siis ikähaarukka on semmone minkä kanssa voisi jotai miettiä, toisinsanoen ei liian nuorta tai vanhaa mut kyl tuota haarukkaa on. Itse 32.
Tuntuu vaa oudolta. Siis jotai 60 tykkäystä tällä hetkellä siellä ja jos Tinderis näin olisi, se antaisi ehkä joka neljännellä miusta tykänneen vastaan. Tuskin kaikkia tykättyjä swaippaisin vasuriin.
Ilman että tuosta maksaa ei saa juurikaa mätsei.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 854
(Offtopic)
Kotihoidon työntekijät tykkää näköjään asennella vanhuksille Tindereitä.
hänen äitinsä kertoi Keusoten kotihoidon hoitajan ladanneen hänen tablettiinsa seuranhakuun suunnatun sovelluksen, jotta äiti voisi löytää itselleen uuden puolison viime syksynä edesmenneen puolison tilalle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
"Top-miehet" on ainoita jotka hyötyy tästä kokonaisuudesta loppupeleissä. Ja miehenä on hyvä muistaa se, että jos ei tuu mätsejä tai tykkäyksiä niin se ei johdu sinusta vaan tästä dynamiikasta. It is what it is.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Mun täytyy kyllä ihmetellä miten monet tosi kivan näköiset ja oloiset miehet kertoo etteivät oo päässeet treffeille kuukausiin tai vuosiin. Siis niin ihmeellistä, kun mun mielestä ovat kuitenkin kiinnostavia. Joko ne vedättää mua, mulla on omituinen miesmaku, tai sitten maailmassa on joku tosi outo vääristymä :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Mun täytyy kyllä ihmetellä miten monet tosi kivan näköiset ja oloiset miehet kertoo etteivät oo päässeet treffeille kuukausiin tai vuosiin. Siis niin ihmeellistä, kun mun mielestä ovat kuitenkin kiinnostavia. Joko ne vedättää mua, mulla on omituinen miesmaku, tai sitten maailmassa on joku tosi outo vääristymä :D
En usko, että vedättää. Ei tää helppoa ole miehille. Joku kommentti videossa (vai oliko toisessa), että naiset ns. erää eri maailmassa ja tuon deittailun suhteen mun mielestä pitää aika hyvin paikkaansa.

Tässä nyt tullu muutama kivanoloinen mimmi vastaan Tinderissä lyhyellä aikanajalla ja saatu pienellä flirtlillä hoystettyä pitkiä keskusteluja, semmosta mitä itsekin toivoo. Sitten vaa ghostaus. Hypännyt seuraavaan.

Ei se moti riitä tähä tekemiseen just nyt.. :D

Nyt kyl ollut jo maksuton tovi enkä ole hankkimassa ennen kevättä. Keskittyä tuohon kitaransoitteluun!
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 481
Mun täytyy kyllä ihmetellä miten monet tosi kivan näköiset ja oloiset miehet kertoo etteivät oo päässeet treffeille kuukausiin tai vuosiin. Siis niin ihmeellistä, kun mun mielestä ovat kuitenkin kiinnostavia. Joko ne vedättää mua, mulla on omituinen miesmaku, tai sitten maailmassa on joku tosi outo vääristymä :D
Pitää olla peliä ja lujaa luonnetta, ja sijainti jossain järkevällä paikalla maapalloa.

Ei se miehille helppoa ole. Ja sitten jos kuvitellaan, että vähän kyynistyy eikä palleissakaan enää pakota kuten teininä, niin helpompaa on vaan antaa olla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
138
Hetken aikaa sinkkuna olleena olen samaa mieltä monen muun säikeen miehen kanssa. Tinderöinti on ihan helvetin typerää ja turhauttavaa hommaa miehelle. Ellei satu olemaan juurikin siinä top 5% joukossa jolloin voi vaihtaa naista useammin kuin sukkia. Parempi pysyä kaukana poissa näistä apeista.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Pitää olla peliä ja lujaa luonnetta, ja sijainti jossain järkevällä paikalla maapalloa.

Ei se miehille helppoa ole. Ja sitten jos kuvitellaan, että vähän kyynistyy eikä palleissakaan enää pakota kuten teininä, niin helpompaa on vaan antaa olla.
Niin siis nämä on sellaisia joiden kanssa olen itse siellä Tinderissä mätsännyt ja mennyt treffeille. edit. Tinderissä, FB:n sinkkuryhmässä tms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Mun täytyy kyllä ihmetellä miten monet tosi kivan näköiset ja oloiset miehet kertoo etteivät oo päässeet treffeille kuukausiin tai vuosiin. Siis niin ihmeellistä, kun mun mielestä ovat kuitenkin kiinnostavia. Joko ne vedättää mua, mulla on omituinen miesmaku, tai sitten maailmassa on joku tosi outo vääristymä :D
Tarkemmin tilannetta tietämättä vaikea sanoa, mikä siinä on. Kuulostaa kieltämättä vähän ihmeelliseltä, jos miehet ovat kivoja ja hyvän näköisiä, ja efforttia kuitenkin on ollut. Minkä ikäisiä nämä miehet ovat? Ja tiedätkö minkä ikäisten naisten kanssa he yrittävät päästä treffeille ja mitä kanavia pitkin?

Mietin vaan että onko tämä joku sukupolvi- ja pariutumiskanavajuttu. Ainakin Tinderissä pyörivät alle 30-vuotiaat naiset tuntuu olevan aika rauhattomia ja toisaalta ihan ylikysyttyjä siellä. En ihmettele jos heidän kanssaan sitä kautta treffeille pääseminen voi olla monille kiven takana. Kuten monesti on todettu, niin Tinder on numeroiden valossa ylipäänsä tosi paska paikka miehille.

Toinen mieleen tuleva syy on vaikeudet kommunikaatiossa. Monet miehet on ilmeisesti aika huonoja kommunikoimaan tekstaamalla, jolloin on vaikea päästä appien kautta treffeille. Vaikken itse ole mikään super komistus, niin kun olin 5 kuukautta Tinderissä, kävin treffeillä 7 eri naisen kanssa, enempään ei ollut itsellä aikaa. Oon suht hyvä kirjoittamaan ja muutenkin kommunikoimaan ihmisten kanssa, joten olisko tässä yksi iso selittävä tekijä?

Ja sit kolmanneks, mä en ollut mielettömän kranttu ulkonäön suhteen. Jos olisin yrittänyt vain niiden eniten silmää hivelevien naisten kanssa Tinderin kautta treffeille, niin olis saattanut jäädä nollaksi saldo itselläkin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 481
Toinen mieleen tuleva syy on vaikeudet kommunikaatiossa. Monet miehet on ilmeisesti aika huonoja kommunikoimaan tekstaamalla, jolloin on vaikea päästä appien kautta treffeille. Vaikken itse ole mikään super komistus, niin kun olin 5 kuukautta Tinderissä, kävin treffeillä 7 eri naisen kanssa, enempään ei ollut itsellä aikaa. Oon suht hyvä kirjoittamaan ja muutenkin kommunikoimaan ihmisten kanssa, joten olisko tässä yksi iso selittävä tekijä?
Voin sanoa, että mullakin oli viime vuonna rajoittavana tekijänä etenkin aika, energia ja logistiikka, eikä niinkään se, etteikö treffitilaisuuksia olisi ollut.

Mutta treffit sinänsä ei vielä mitään meinaa. Vaikka olisikin virtuaalisesti synkannut, niin livenä ei välttämättä synkkaakaan. Ja niinhän siinä yleensä käy.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Okei, eli kanava oli Tinder ja ikähaarukka ei ollut mitenkään rajoittunut vain nuoriin beibeihin. No sit veikkaan tosiaan, että yksi suurin syy vois olla tuossa tekstikommunikaatiossa. Toisaalta jos @gramma kävit heidän kanssa tindertreffeillä niin tiedät millaista heidän kommunikaatio siellä chatissa oli, näkisitkö itse että siinä voisi olla syytä miksi heillä käy huono flaksi?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Yks asia mitä kanssa mietin on se, että jos yhtää lähtee tuonne Jyväskylä - Kuopio akselille niin naiset ovat paljon avoimempia sekä elävät enemmän maan pinnalla. Sijainti on hyvin iso tekijä tässä tekemisessä ku itse saan mätsiä, keskusteluja tai tykkäyksiä semmosista kaupungeista, mihin en vaa yksinkertaisesti jaksa lähtee. Kieltämättä tuossa on kaksi mimmiä kenen kanssa juttu luistanut useamman kuukauden, mutta välimatkaa 300km. Olisivat valmiita treffaamaan. Mua yllättää se, että mitä "landempi" meininki, sitä enemmä jaksetaa jauhaa, odottaa sekä heittää huulta ilman että ghostataan tai muuta.

Yksi kauneimmista ja muutenki huikeimmist mimmeist ketä treffannut oli jostai Pohjanmaan traktorikylästä lähtenyt Tampereelle opiskelemaan.

Kyllä tää Markun tinderöinti kyllä näyttää siltä, että pitää lähitulevaisuudessa lähtee täältä Pohjois-Uudeltamaalta pois ja kalastaa muualle :D
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Okei, eli kanava oli Tinder ja ikähaarukka ei ollut mitenkään rajoittunut vain nuoriin beibeihin. No sit veikkaan tosiaan, että yksi suurin syy vois olla tuossa tekstikommunikaatiossa. Toisaalta jos @gramma kävit heidän kanssa tindertreffeillä niin tiedät millaista heidän kommunikaatio siellä chatissa oli, näkisitkö itse että siinä voisi olla syytä miksi heillä käy huono flaksi?
Siis tuskin olisin treffeille lähtenyt, jos heidän kommunikaationsa olis ollut jotenki ihan surkeeta. Siks just ihmettelen, et mikä vääristymä täs maailmassa oikein on. :rofl: Oma ikäni on siis lähempänä 50 kuin 45 ja mun ikähaarukka 32-50 (ja km-raja ihan maksimissaan 30km). Asuinkaupunkina Turku.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Vaikka olisikin virtuaalisesti synkannut, niin livenä ei välttämättä synkkaakaan. Ja niinhän siinä yleensä käy.
Tän takia haluan itse treffata mieluiten samantien, enkä lätistä loputtomiin kasvattamassa jotain utopistista haavekuvaa joka ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Viikon sisään mätsistä pitäs nähdä, että voi siirtyy seuraavaan.

Unohtui tosta aiemmasta, että Tinderin lisäksi olen myös löytänyt treffikavereita FB:n sinkkuryhmästä ja Jodelista.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 857
Toinen mieleen tuleva syy on vaikeudet kommunikaatiossa. Monet miehet on ilmeisesti aika huonoja kommunikoimaan tekstaamalla, jolloin on vaikea päästä appien kautta treffeille. Vaikken itse ole mikään super komistus, niin kun olin 5 kuukautta Tinderissä, kävin treffeillä 7 eri naisen kanssa, enempään ei ollut itsellä aikaa. Oon suht hyvä kirjoittamaan ja muutenkin kommunikoimaan ihmisten kanssa, joten olisko tässä yksi iso selittävä tekijä?
Mitä muuten tarkoitat tässä tapauksessa sillä että on huonoja kommunikoimaan, ihan sitä että tavallinenkin kommunikointi tekstin kautta on haastavaa vai jotain pidemmälle menevää kuten tunteiden herättelyä ja mielikuvien luontia? :hmm:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Lyhyt kontribuutio ketjuun omasta tilanteesta: Kokeilin yksi päivä asentaa Tinderin, ihan testimielessä millaisia fiiliksiä se herättää ja tsekatakseni uteliaisuudesta mitä uusia ominaisuuksia siinä on. Ei tullut enää lainkaan sitä sellaista kutkuttavaa jännityksen tunnetta, mikä joskus ekoilla kerroilla tuli. Päinvastoin, selailin hetken ja olo oli vain epämiellyttävä, ja poistin koko kikkareen painamatta kertaakaan sydäntä. Ei vaan pysty.

Koska mikään eikä kukaan Tinderissä enää sytyttänyt aloin jo ajatella, että vika on meikäläisen korvien välissä tai hormonitasoissa tms. Etten vaan kykene kiinnostumaan enää kenestäkään. Mutta ei ollutkaan kyse siitä, koska olen pitkästä aikaa kiinnostunut jostakusta miekkosesta. Tinder on vaan yksinkertaisesti täysin toimimaton alusta ja konsepti minulle, ei siinä sen kummempaa ole. Ja näin se varmaan on noin tsiljoonan muunkin naisen ja miehenkin kohdalla. Toiset vaan jatkaa sitä selailua, vaikka ei tuntuisi missään tai tuntuisi jopa vähän ikävältä. Eihän sellaisesta voi oikein mitään syntyä, kuin niitä ghostauksia ja muuta kakkelia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 481
Unohtui tosta aiemmasta, että Tinderin lisäksi olen myös löytänyt treffikavereita FB:n sinkkuryhmästä ja Jodelista.
Mistäpä ei naiset seuraa löytäisi. Pohjoisnavalta? No löytää sieltäkin, jos osaa hakeutua jonkun miehitetyn tukikohdan äärille. Tai vaikka ei osaisikaan. Kyllä ne ehkä noutaa sut, jos haahuilet jossain eksyksissä ja niillä on välineet sun pelastamiseksi.

Koska mikään eikä kukaan Tinderissä enää sytyttänyt aloin jo ajatella, että vika on meikäläisen korvien välissä tai hormonitasoissa tms. Etten vaan kykene kiinnostumaan enää kenestäkään. Mutta ei ollutkaan kyse siitä, koska olen pitkästä aikaa kiinnostunut jostakusta miekkosesta. Tinder on vaan yksinkertaisesti täysin toimimaton alusta ja konsepti minulle, ei siinä sen kummempaa ole. Ja näin se varmaan on noin tsiljoonan muunkin naisen ja miehenkin kohdalla. Toiset vaan jatkaa sitä selailua, vaikka ei tuntuisi missään tai tuntuisi jopa vähän ikävältä. Eihän sellaisesta voi oikein mitään syntyä, kuin niitä ghostauksia ja muuta kakkelia.
Se, ettei Tinder muka "toimi" naisille on kyllä aika ylimielistä naispuhetta, betrefolkin valitusta siitä kuinka rapujuhlissa on liikaa valinnanvaraa eikä osaa päättää minkä merkkistä rapua sitä vatsaan nyt pistäisikään.

Kyllä Tinder "toimii" naisille erittäin hyvin. Mutta tottakai sitä pitää osata käyttää oikein, jotta löytää sellaista seuraa, jota haluaa.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 399
Yks asia mitä kanssa mietin on se, että jos yhtää lähtee tuonne Jyväskylä - Kuopio akselille niin naiset ovat paljon avoimempia sekä elävät enemmän maan pinnalla.
Täytyy sanoa, että omat kokemukset on aina olleet hyvin samansuuntaisia. Puhun nyt tietysti erittäin karkeilla yleistyksillä ja oikeasti spektriä löytyy varmasti vaikka muille jakaa, mutta PKS:n ja varsinkin zadin mimmeillä on paljon yleisempää sellainen tietynlainen pintakoreus, "kiireellisyyden" larppaaminen ja eräänlainen ylimielisyys ja/tai jonkinlaisen roolin vetäminen. Maakunnista taas tuntui tulevan paljon välittömämpiä ja "aitoja" ihmisiä, joiden kanssa tulee heti paljon paremmin juttuun, vaikka itse olenkin suurimman osan elämästäni PKS:llä viettänyt. Tuolta JKL-Kuopio suunnaltahan tuo omakin unelmien tinderella sitten löytyi. :D

Mitä muuten tarkoitat tässä tapauksessa sillä että on huonoja kommunikoimaan, ihan sitä että tavallinenkin kommunikointi tekstin kautta on haastavaa vai jotain pidemmälle menevää kuten tunteiden herättelyä ja mielikuvien luontia? :hmm:
Aika monet miehet on yksinkertaisesti huonoja kirjoittamaan yhtään mitään. Lähinnä homma on sellaista alkeellisia kirjoitusvirheitä vilisevää murahtelua tai korkeintaan funktionaalista informaationvälitystä. Aika monet naiset tykkää miehistä, jotka osaavat ilmaista itseään monipuolisesti myös kirjallisessa muodossa. Tähän kuuluu sitten monenlaista ja yksityiskohdat siitä mikä vetoaa on tietenkin voimakkaasti vastaanottajariippuvaista. Yleisesti ottaen esim. kaikenlainen sanoilla ja merkityksillä leikittely, erilaisten tekstilajien taitaminen, niiden välillä sujuvasti hyppiminen ja ylipäätään mielenkiintoisen tekstin tuottaminen on asioita joita monet naiset arvostavat. Ei toki kaikki ja toki ihan yhtä kalluja elämäm koulun murahtelijoita heistäkin löytyy, mutta jälleen karkeasti yleistäen naiset tuppaavat olemaan miehiä kielellisesti lahjakkaampia ja täten myös kielellisistä asioista enemmän kiinostuneita potentiaalisissa kumppaneissaan. Enkä puhu nyt (pelkästään) makuuhuoneesta.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mistäpä ei naiset seuraa löytäisi. Pohjoisnavalta? No löytää sieltäkin, jos osaa hakeutua jonkun miehitetyn tukikohdan äärille. Tai vaikka ei osaisikaan. Kyllä ne ehkä noutaa sut, jos haahuilet jossain eksyksissä ja niillä on välineet sun pelastamiseksi.


Se, ettei Tinder muka "toimi" naisille on kyllä aika ylimielistä naispuhetta, betrefolkin valitusta siitä kuinka rapujuhlissa on liikaa valinnanvaraa eikä osaa päättää minkä merkkistä rapua sitä vatsaan nyt pistäisikään.

Kyllä Tinder "toimii" naisille erittäin hyvin. Mutta tottakai sitä pitää osata käyttää oikein, jotta löytää sellaista seuraa, jota haluaa.
Hyvät naiset ja herrat, Erkki jälleen tietää paremmin kuin naiset itse, miltä Tinder naisista tuntuu. Vika on naisen ylimielisyydessä, jos se ei tunnu kivalta. Kylä jämpti on näin :hammer:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 481
Hyvät naiset ja herrat, Erkki jälleen tietää paremmin kuin naiset itse, miltä Tinder naisista tuntuu. Vika on naisen ylimielisyydessä, jos se ei tunnu kivalta. Kylä jämpti on näin :hammer:
Mä en tosiaan pysty peilaamaan asiaa minkään "naistunteiden" kautta vaan ihan kliinisen tieteellisesti. Naiset TODELLAKIN löytää seuraa Tinderistä.

Täytyy sanoa, että omat kokemukset on aina olleet hyvin samansuuntaisia. Puhun nyt tietysti erittäin karkeilla yleistyksillä ja oikeasti spektriä löytyy varmasti vaikka muille jakaa, mutta PKS:n ja varsinkin zadin mimmeillä on paljon yleisempää sellainen tietynlainen pintakoreus, "kiireellisyyden" larppaaminen ja eräänlainen ylimielisyys ja/tai jonkinlaisen roolin vetäminen. Maakunnista taas tuntui tulevan paljon välittömämpiä ja "aitoja" ihmisiä, joiden kanssa tulee heti paljon paremmin juttuun, vaikka itse olenkin suurimman osan elämästäni PKS:llä viettänyt. Tuolta JKL-Kuopio suunnaltahan tuo omakin unelmien tinderella sitten löytyi. :D
Se on ihan totta, että PKS:n alueella naiset on pinnallisempia, mutta ei nyt pidä silti unohtaa, että määrässä on laatua ja lisäksi noilla huudeilla asuminen tarkoittaa, että pelikenttänä voi pitää koko eteläistä Suomea suurin piirtein, give or take.

Kun mennään jonnekin Jyväskylän ja Kuopion huudeille, niin piirit alkaa pienentyä huomattavasti, ja kyllä sekin sitten voi puuduttavaa olla hyvin nopeasti ellei sitten käy munkki.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mä en tosiaan pysty peilaamaan asiaa minkään "naistunteiden" kautta vaan ihan kliinisen tieteellisesti. Naiset TODELLAKIN löytää seuraa Tinderistä.


Se on ihan totta, että PKS:n alueella naiset on pinnallisempia, mutta ei nyt pidä silti unohtaa, että määrässä on laatua ja lisäksi noilla huudeilla asuminen tarkoittaa, että pelikenttänä voi pitää koko eteläistä Suomea suurin piirtein, give or take.

Kun mennään jonnekin Jyväskylän ja Kuopion huudeille, niin piirit alkaa pienentyä huomattavasti, ja kyllä sekin sitten voi puuduttavaa olla hyvin nopeasti ellei sitten käy munkki.
Sinä puhut seurasta, minä puhun seurasta josta kiinnostuisin ja johon voisin vaikka ihastua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 372
Koska mikään eikä kukaan Tinderissä enää sytyttänyt aloin jo ajatella, että vika on meikäläisen korvien välissä tai hormonitasoissa tms. Etten vaan kykene kiinnostumaan enää kenestäkään. Mutta ei ollutkaan kyse siitä, koska olen pitkästä aikaa kiinnostunut jostakusta miekkosesta. Tinder on vaan yksinkertaisesti täysin toimimaton alusta ja konsepti minulle, ei siinä sen kummempaa ole. Ja näin se varmaan on noin tsiljoonan muunkin naisen ja miehenkin kohdalla. Toiset vaan jatkaa sitä selailua, vaikka ei tuntuisi missään tai tuntuisi jopa vähän ikävältä. Eihän sellaisesta voi oikein mitään syntyä, kuin niitä ghostauksia ja muuta kakkelia.
Aloin pohtia tätä vähän tarkemmin kun olen havainnut hieman samaa omasta tilanteestani, eli seuraa kyllä saisi tarvittaessa mutta vääjäämättäkin tulee se fiilis että vuorovaikutuksesta puuttuu jotain. Mulla oli viime vuonna puoli vuotta kestänyt seurustelukokemus, jossa tuntui olevan kaikkea mitä suhteelta kaipasin. Harmi vaan että kyseinen naishenkilö oli vastikään eronnut, mutta ei annettu sen häiritä tutustumista. Loppujen lopuksi se kuitenkin tuli väliimme, koska molemmilla oli vielä eroista käsittelemättömiä asioita.

Silti kyseinen seurustelu ei kaduttanut, paljon tuli opittua niin itsestä kuin toisesta. Tän jutun jälkeen vaan oikein mikään kohtaaminen ei ole herättänyt samanlaisia tunteita enää ja sitä alkaa väkisinkin ajattelemaan että onko jotenkin rikki, kun ei kiinnostu samalla tapaa toisista enää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Aloin pohtia tätä vähän tarkemmin kun olen havainnut hieman samaa omasta tilanteestani, eli seuraa kyllä saisi tarvittaessa mutta vääjäämättäkin tulee se fiilis että vuorovaikutuksesta puuttuu jotain. Mulla oli viime vuonna puoli vuotta kestänyt seurustelukokemus, jossa tuntui olevan kaikkea mitä suhteelta kaipasin. Harmi vaan että kyseinen naishenkilö oli vastikään eronnut, mutta ei annettu sen häiritä tutustumista. Loppujen lopuksi se kuitenkin tuli väliimme, koska molemmilla oli vielä eroista käsittelemättömiä asioita.

Silti kyseinen seurustelu ei kaduttanut, paljon tuli opittua niin itsestä kuin toisesta. Tän jutun jälkeen vaan oikein mikään kohtaaminen ei ole herättänyt samanlaisia tunteita enää ja sitä alkaa väkisinkin ajattelemaan että onko jotenkin rikki, kun ei kiinnostu samalla tapaa toisista enää.
Mun mielestä ei niitä tuntemuksia "kuulukaan" tulla kenen tahansa kanssa. Se vaan välillä unohtuu etenkin Tinderissä, koska sitä valinnanvaraa on näennäisesti paljon ja se on sellaista luonnotonta suorittamista, jossa tavoitellaan tietoisesti kiinnostuksen heräämistä. Kyllähän me tosiasiassa kohdataan livenäkin tosi paljon ihmisiä, joista tiedetään yhtä vähän kuin Tinder-profiileista, eikä me kuitenkaan kenestä tahansa vastaantulijasta kiinnostuta. Tai no jotkut nyt kuulemma voi kiinnostua kaupan kassajonossakin, mutta itse en lukeudu heihin.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Mitä muuten tarkoitat tässä tapauksessa sillä että on huonoja kommunikoimaan, ihan sitä että tavallinenkin kommunikointi tekstin kautta on haastavaa vai jotain pidemmälle menevää kuten tunteiden herättelyä ja mielikuvien luontia? :hmm:
BongisKhan tuossa jo kiteytti aika hyvin, ei paljoa lisättävää.
Aika monet miehet on yksinkertaisesti huonoja kirjoittamaan yhtään mitään. Lähinnä homma on sellaista alkeellisia kirjoitusvirheitä vilisevää murahtelua tai korkeintaan funktionaalista informaationvälitystä. Aika monet naiset tykkää miehistä, jotka osaavat ilmaista itseään monipuolisesti myös kirjallisessa muodossa. Tähän kuuluu sitten monenlaista ja yksityiskohdat siitä mikä vetoaa on tietenkin voimakkaasti vastaanottajariippuvaista. Yleisesti ottaen esim. kaikenlainen sanoilla ja merkityksillä leikittely, erilaisten tekstilajien taitaminen, niiden välillä sujuvasti hyppiminen ja ylipäätään mielenkiintoisen tekstin tuottaminen on asioita joita monet naiset arvostavat. Ei toki kaikki ja toki ihan yhtä kalluja elämäm koulun murahtelijoita heistäkin löytyy, mutta jälleen karkeasti yleistäen naiset tuppaavat olemaan miehiä kielellisesti lahjakkaampia ja täten myös kielellisistä asioista enemmän kiinostuneita potentiaalisissa kumppaneissaan. Enkä puhu nyt (pelkästään) makuuhuoneesta.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Mä olen ajatellut tän tinderöinnin pragmaattisesti siten, että jos en koskaan tapaa ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa (koska etätyöt, harrastukset "yksilölajeja" jne), niin mun saumat löytää rakkautta on tasan nolla. Joten vaikka se nyt onkin aikamoista grindaamista, niin voin kohdata rakkauden vain siten, että ihan oikeasti tapaan niitä erilaisia ihmisiä. Joten silleen lähden kyllä suhteellisen matalalla kynnyksellä treffaamaan. Ei se oo ku tunti tai pari mun elämästä, mielestäni sen ROI on ihan kelpo vaikka 99% ei sitten sytyttäiskään millään lailla. Sehän riittää, että yksi sytyttää :love:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 481
Juurihan mä kerroin, että niitä miehiä on yhä jotka herättää kiinnostuksen. Se kiinnostuminen on vain aika mahdotonta Tinderissä, koska... noh. Turha sitä sinulle on selittää.
Kyllä sä Tinderin kautta saat treffejä järjestymään, ja sitten voit livenä tarkkailla, alkaako sitä oikeaa kiinnostumista tulla vai ei.

Volyymipeliä tämä miehillekin on. Et sinäkään voi odottaa, että saat kaiken kultalautasella.

Mitä taas tulee kiinnostumiseen tuolla luonnossa, niin kaikesta päätellen ei sekään sulle oikein toimi, koska toivotunlaista miestä ei ole elämään löytynyt.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 857
Aika monet miehet on yksinkertaisesti huonoja kirjoittamaan yhtään mitään. Lähinnä homma on sellaista alkeellisia kirjoitusvirheitä vilisevää murahtelua tai korkeintaan funktionaalista informaationvälitystä. Aika monet naiset tykkää miehistä, jotka osaavat ilmaista itseään monipuolisesti myös kirjallisessa muodossa. Tähän kuuluu sitten monenlaista ja yksityiskohdat siitä mikä vetoaa on tietenkin voimakkaasti vastaanottajariippuvaista. Yleisesti ottaen esim. kaikenlainen sanoilla ja merkityksillä leikittely, erilaisten tekstilajien taitaminen, niiden välillä sujuvasti hyppiminen ja ylipäätään mielenkiintoisen tekstin tuottaminen on asioita joita monet naiset arvostavat. Ei toki kaikki ja toki ihan yhtä kalluja elämäm koulun murahtelijoita heistäkin löytyy, mutta jälleen karkeasti yleistäen naiset tuppaavat olemaan miehiä kielellisesti lahjakkaampia ja täten myös kielellisistä asioista enemmän kiinostuneita potentiaalisissa kumppaneissaan. Enkä puhu nyt (pelkästään) makuuhuoneesta.
BongisKhan tuossa jo kiteytti aika hyvin, ei paljoa lisättävää.
Ehkä elän kuplassa, mutten ole tuohon kirjoitusvirheitä vilisevään murahteluun silleen törmännyt. :confused2:

Mikäköhän tässä sitten olisi "normaali" taso, kun olen lähinnä pitänyt omaa kirjoitustyyliä silleen perustasona - ei isompia kirjoitus- tai kielioppivirheitä, muttei myöskään mitään erityisesti tunteita puhuttelevaa. :hmm:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mä olen ajatellut tän tinderöinnin pragmaattisesti siten, että jos en koskaan tapaa ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa (koska etätyöt, harrastukset "yksilölajeja" jne), niin mun saumat löytää rakkautta on tasan nolla. Joten vaikka se nyt onkin aikamoista grindaamista, niin voin kohdata rakkauden vain siten, että ihan oikeasti tapaan niitä erilaisia ihmisiä. Joten silleen lähden kyllä suhteellisen matalalla kynnyksellä treffaamaan. Ei se oo ku tunti tai pari mun elämästä, mielestäni sen ROI on ihan kelpo vaikka 99% ei sitten sytyttäiskään millään lailla. Sehän riittää, että yksi sytyttää :love:
Tää on hyvä lähestymistapa, jos siihen pystyy. Se on pitkälti persoonallisuuskysymys, miten Tinderiä ja nettideittailua lähestyy. Minulle tosi introverttina ja jokseenkin herkkänä ja tunteellisena ihmisenä grindaaminen ei sovi yhtään. En halua lähteä treffeille sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään, eikä pelkkä uteliaisuus riitä. Kokeilin matalan kynnyksen treffailuakin kyllä, mutta siitä tuli vain emotionaalisesti väsynyt ja huono fiilis. Toistuva pakkien antaminen oli kauheaa. Haluan olla jokaisessa kohtaamisessa aidosti läsnä, mutta introverttinä se ottaa aikamoiset veronsa. Grindaaminen ei siis vaan luonnistu.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Mä olen ajatellut tän tinderöinnin pragmaattisesti siten, että jos en koskaan tapaa ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa (koska etätyöt, harrastukset "yksilölajeja" jne), niin mun saumat löytää rakkautta on tasan nolla. Joten vaikka se nyt onkin aikamoista grindaamista, niin voin kohdata rakkauden vain siten, että ihan oikeasti tapaan niitä erilaisia ihmisiä. Joten silleen lähden kyllä suhteellisen matalalla kynnyksellä treffaamaan. Ei se oo ku tunti tai pari mun elämästä, mielestäni sen ROI on ihan kelpo vaikka 99% ei sitten sytyttäiskään millään lailla. Sehän riittää, että yksi sytyttää :love:
Jep, parin löytäminen on kyllä ihan puhtaasti numeropeli. Mitä enemmän ihmisiä kohtaa, sitä enemmän nousee todennäköisyys että löytää sen oikean. Tän kannalta vaan yhteiskunta on mun mielestä aika hankala nykyään, koska niin monella tilanne on just se, että ollaan etätyössa (ja -opiskelussakin nykyään!), ja iso osa ajasta menee ruutujen ääressä ja kotona.

Vähän epäsuhtaisia nuo nettisovellukset kyllä sikäli ovat, että jos nainen on kiinnostunut treffailemaan matalalla kynnyksellä (kuten sinä), niin niitä treffejä järjestyy helposti siellä iso määrä. Mutta miksi sama tuntuu olevan sitten monille kivoille ja asiallisillekin miehille niin vaikeaa, on mulle pienoinen kysymysmerkki! Tai siis ymmärrän sen havainnollisen youtube-videon kautta sen kyllä periaatteessa. Mediaanimiehen grindaamisaika treffeille pääsemiseksi saattaa jossain Tinderissä olla 10x se mitä naiselle.

Mutta onhan tää kieltämättä vähän mystistä - koska tosiaan, jonkun miehen kanssahan ne naiset käy treffeillä, kun heteroista puhutaan. Miksi miehet valittelee treffeille pääsyn hankaluutta, mutta ei naiset niinkään? Onks tää joku juttu tyyliin, että treffien määrään/saatavuuteen tyytyväisiä on 30 % miehistä ja 60 % naisista? Eli olisiko kuitenkin jotain perää siinä, että tietty vähemmistö miehistä käy aika paljon treffeillä? Onkohan tätä tutkittu?
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Jep, parin löytäminen on kyllä ihan puhtaasti numeropeli. Mitä enemmän ihmisiä kohtaa, sitä enemmän nousee todennäköisyys että löytää sen oikean. Tän kannalta vaan yhteiskunta on mun mielestä aika hankala nykyään, koska niin monella tilanne on just se, että ollaan etätyössa (ja -opiskelussakin nykyään!), ja iso osa ajasta menee ruutujen ääressä ja kotona.

Vähän epäsuhtaisia nuo nettisovellukset kyllä sikäli ovat, että jos nainen on kiinnostunut treffailemaan matalalla kynnyksellä (kuten sinä), niin niitä treffejä järjestyy helposti siellä iso määrä. Mutta miksi sama tuntuu olevan sitten monille kivoille ja asiallisillekin miehille niin vaikeaa, on mulle pienoinen kysymysmerkki! Tai siis ymmärrän sen havainnollisen youtube-videon kautta sen kyllä periaatteessa. Mediaanimiehen grindaamisaika treffeille pääsemiseksi saattaa jossain Tinderissä olla 10x se mitä naiselle.

Mutta onhan tää kieltämättä vähän mystistä - koska tosiaan, jonkun miehen kanssahan ne naiset käy treffeillä, kun heteroista puhutaan. Miksi miehet valittelee treffeille pääsyn hankaluutta, mutta ei naiset niinkään? Onks tää joku juttu tyyliin, että treffien määrään/saatavuuteen tyytyväisiä on 30 % miehistä ja 60 % naisista? Eli olisiko kuitenkin jotain perää siinä, että tietty vähemmistö miehistä käy aika paljon treffeillä? Onkohan tätä tutkittu?
Minusta tuntuu, että ne valittelijat ovat ehkä kuitenkin pienempi porukka kuin mitä sen äänekkyydestä voisi luulla. Edelleenkin ihan tavalliset ihmiset käyvät treffeillä ja pariutuvat, ja suuri osa tekee sen Tinderissä tmv.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 388
Viestejä
4 284 671
Jäsenet
71 648
Uusin jäsen
AaKaarlela

Hinta.fi

Ylös Bottom