Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 367
Mun mielestä ei niitä tuntemuksia "kuulukaan" tulla kenen tahansa kanssa. Se vaan välillä unohtuu etenkin Tinderissä, koska sitä valinnanvaraa on näennäisesti paljon ja se on sellaista luonnotonta suorittamista, jossa tavoitellaan tietoisesti kiinnostuksen heräämistä. Kyllähän me tosiasiassa kohdataan livenäkin tosi paljon ihmisiä, joista tiedetään yhtä vähän kuin Tinder-profiileista, eikä me kuitenkaan kenestä tahansa vastaantulijasta kiinnostuta. Tai no jotkut nyt kuulemma voi kiinnostua kaupan kassajonossakin, mutta itse en lukeudu heihin.
Turhauttaa vaan toi "ihan kiva, mutta..." tilanne useimpien kohdalta toisinaan. Tähän on auttanut että ajattelee jokaisen kohtaamisen olevan lähinnä mukava tapa viettää aikaa uuden ihmisen kanssa vailla sen kummempaa tavoitetta tai odotuksia. Vaikeaa vain tyytyä mukiinmenevään kun hetken sai nauttia jostain aivan erityislaatuisesta...
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Tää on hyvä lähestymistapa, jos siihen pystyy. Se on pitkälti persoonallisuuskysymys, miten Tinderiä ja nettideittailua lähestyy. Minulle tosi introverttina ja jokseenkin herkkänä ja tunteellisena ihmisenä grindaaminen ei sovi yhtään. En halua lähteä treffeille sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään, eikä pelkkä uteliaisuus riitä. Kokeilin matalan kynnyksen treffailuakin kyllä, mutta siitä tuli vain emotionaalisesti väsynyt ja huono fiilis. Toistuva pakkien antaminen oli kauheaa. Haluan olla jokaisessa kohtaamisessa aidosti läsnä, mutta introverttinä se ottaa aikamoiset veronsa. Grindaaminen ei siis vaan luonnistu.
Ymmärrän hyvin tämänkin, ja oon pitänyt paussia useamman kerran, kun ei vaan jaksa. Mutta sieltä se innostus sitten taas nostaa päätään, esim. nyt keväällä kun valon määrä lisääntyy ja hormonit hyrrää jne. Ihan hauskaa on ollut ja kivoja kohtaamisia ja hyviä keskusteluja, vaikkei tästä sen ihmeempää oo vielä syntynytkään.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 846
Tää on hyvä lähestymistapa, jos siihen pystyy. Se on pitkälti persoonallisuuskysymys, miten Tinderiä ja nettideittailua lähestyy. Minulle tosi introverttina ja jokseenkin herkkänä ja tunteellisena ihmisenä grindaaminen ei sovi yhtään. En halua lähteä treffeille sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään, eikä pelkkä uteliaisuus riitä. Kokeilin matalan kynnyksen treffailuakin kyllä, mutta siitä tuli vain emotionaalisesti väsynyt ja huono fiilis. Toistuva pakkien antaminen oli kauheaa. Haluan olla jokaisessa kohtaamisessa aidosti läsnä, mutta introverttinä se ottaa aikamoiset veronsa. Grindaaminen ei siis vaan luonnistu.
Miten ihmeessä edes voisi tuntea mitään jotain sellaista kohtaan, jota ei ole koskaan tavannut ja josta on vaan nähnyt muutaman kuvan, bion ja vähän chattaillyt? Tietenkään nettitreffailu ei voi toimia jos odottaa sellaista...

Minusta tuntuu, että ne valittelijat ovat ehkä kuitenkin pienempi porukka kuin mitä sen äänekkyydestä voisi luulla. Edelleenkin ihan tavalliset ihmiset käyvät treffeillä ja pariutuvat, ja suuri osa tekee sen Tinderissä tmv.
Tuskinpa, ihan jo sen takia että miehiä on noissa apeissa monta kertaa enemmän ja siten numerot on jo heitä vastaan... paremminkin niin päin, että iso osa miehistä tietoisesti tai tiedostamattaan esittää "chadia" tai vähintäänkin kaunistelee tilannetta ettei huonontaisi naismenestystään entisestään. :smoke:
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Jep, parin löytäminen on kyllä ihan puhtaasti numeropeli. Mitä enemmän ihmisiä kohtaa, sitä enemmän nousee todennäköisyys että löytää sen oikean.
Tässä on vaan sellainen perustavanlaatuinen ongelma nyky-yhteiskunnassa, että mitä enemmän ihmisiä kohtaa, niin sitä enemmän se nälkä kasvaa syödessä. Se seuraava voi olla parempi jne.
Juuri tähän ongelma kiteytyykin näillä nykyajan pärstänvalintasovelluksilla.
Jos mä vähän vielä swaippailen, ku voi tulla vielä vähän parempi vastaan.
Lopputulos on siis monen kohdalla se, että ne numerot vaan vilisee, mutta kädessä on tyhjä arpa .
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Tinderissä laitoin vain ikähaarukan oikein. Sen jälkeen spämmäsin sydäntä. Ei niitä profiilien jorinoita kukaan jaksa alkaa lukemaan. Jos mimmi aloittaa keskustelun niin sitten tarkistetaan tilanne.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Minusta tuntuu, että ne valittelijat ovat ehkä kuitenkin pienempi porukka kuin mitä sen äänekkyydestä voisi luulla. Edelleenkin ihan tavalliset ihmiset käyvät treffeillä ja pariutuvat, ja suuri osa tekee sen Tinderissä tmv.
Muuten sanoisin tähän että joo, juuri näin, ja omienkin kokemusten perusteella. Mutta tää keskustelu lähti liikkeelle tästä viestistä:
Mun täytyy kyllä ihmetellä miten monet tosi kivan näköiset ja oloiset miehet kertoo etteivät oo päässeet treffeille kuukausiin tai vuosiin. Siis niin ihmeellistä, kun mun mielestä ovat kuitenkin kiinnostavia. Joko ne vedättää mua, mulla on omituinen miesmaku, tai sitten maailmassa on joku tosi outo vääristymä :D
Ja tätä kai tässä nyt sitten pohdiskeltiin. Kieltämättä kaikesta tulee se mielikuva, että kuitenkin niitä valittelijoita on tosi paljon enemmän miehissä kuin naisissa. Eli vaikka ovatkin ehkä äänekkyyttään pienempi vähemmistö, niin kyllä mä luulen että toi nettideittimaailma vielä äärevöittää sitä miesten vs. naisten kokemusmaailmaa. (Ja kai senkin voi taas ääneen todeta, että sinkkuja kyllä on miehissä ihan merkittävä määrä enemmän ihan demografisista syistä.)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Miten ihmeessä edes voisi tuntea mitään jotain sellaista kohtaan, jota ei ole koskaan tavannut ja josta on vaan nähnyt muutaman kuvan, bion ja vähän chattaillyt? Tietenkään nettitreffailu ei voi toimia jos odottaa sellaista...
Tottakai voi tuntea orastavaa kiinnostusta! Mutta se tietenkin edellyttää, että biossa on muutakin kuin suttuinen kuva, ja että osaa kommunikoida. Treffeillä sitten tsekataan, kuihtuuko vai kasvaako se orastava kiinnostus. Näin mä asian näen/näin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Tottakai voi tuntea orastavaa kiinnostusta! Mutta se tietenkin edellyttää, että biossa on muutakin kuin suttuinen kuva, ja että osaa kommunikoida. Treffeillä sitten tsekataan, kuihtuuko vai kasvaako se orastava kiinnostus. Näin mä asian näen/näin.
Juuri näin. Täytyy siinä JOKU pieni kiinnostuksen murunen olla, että jaksaa nostaa perseen penkistä ja lähtee kahville kuulemaan tyypistä lisää.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Tässä on vaan sellainen perustavanlaatuinen ongelma nyky-yhteiskunnassa, että mitä enemmän ihmisiä kohtaa, niin sitä enemmän se nälkä kasvaa syödessä. Se seuraava voi olla parempi jne.
Juuri tähän ongelma kiteytyykin näillä nykyajan pärstänvalintasovelluksilla.
Jos mä vähän vielä swaippailen, ku voi tulla vielä vähän parempi vastaan.
Lopputulos on siis monen kohdalla se, että ne numerot vaan vilisee, mutta kädessä on tyhjä arpa .
No höpsistä. Tinderit lähtee hiiteen kyllä samantien kun kolahtaa. Kyllä se niin harvinaista herkkua on, että joku sykähdyttää. Ei sellaista halua päästää käsistään!
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 212
No höpsistä. Tinderit lähtee hiiteen kyllä samantien kun kolahtaa. Kyllä se niin harvinaista herkkua on, että joku sykähdyttää. Ei sellaista halua päästää käsistään!
Montako kertaa on kolahtanut ja sitten syystä x ei kolisekaan enää ja tinder tulille?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Mä en usko siihe ainakaa tässä iässä enää, että jonku kanssa päästäis hattarapilviin. Elämän realiteetit on mitä on ja parasta tulee (sekä se riittää) kun huomaa, että toisen kanssa synkkaa ja tulee toimeen ilman että täytyy väkisin keksiä jotain. Hyvä flow/energia. Ikään kuin tanssi. Mut se ei tarkota sitä, etteikö sitten suhteessa tulisi asioita ja kolahduksia mitä täytyisi ottaa pöydälle. Siinä sitten katsotaan onko tarpeeksi aikuinen ja kypsä ottaa vastuun asioista sekä keskustelemaan avoimesti.

Vaan kun yllä todettiin nuo tyhjät arvat missä numerot vilisee, niin ei kukaa jaksa enää tutustua max muutamia treffejä pidempään vaan pitäs heti tuntea jotain uniikkia, jolloin puolen vuoden päästä paljastuukin luurangot kaapista :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mä en usko siihe ainakaa tässä iässä enää, että jonku kanssa päästäis hattarapilviin. Elämän realiteetit on mitä on ja parasta tulee (sekä se riittää) kun huomaa, että toisen kanssa synkkaa ja tulee toimeen ilman että täytyy väkisin keksiä jotain. Hyvä flow/energia. Ikään kuin tanssi. Mut se ei tarkota sitä, etteikö sitten suhteessa tulisi asioita ja kolahduksia mitä täytyisi ottaa pöydälle. Siinä sitten katsotaan onko tarpeeksi aikuinen ja kypsä ottaa vastuun asioista sekä keskustelemaan avoimesti.

Vaan kun yllä todettiin nuo tyhjät arvat missä numerot vilisee, niin ei kukaa jaksa enää tutustua max muutamia treffejä pidempään vaan pitäs heti tuntea jotain uniikkia, jolloin puolen vuoden päästä paljastuukin luurangot kaapista :D
Jaa. Ite rakastuin vielä 40-vuotiaana. Ei siitä suhteesta lopulta mitään tullut, mutta mahdollista se on. En lähde suhteeseen missä ei ole hattaraa, koska miksi lähtisin? Ei-hattaraisia suhteita miehiin kutsun kaveruudeksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Jaa. Ite rakastuin vielä 40-vuotiaana. Ei siitä suhteesta lopulta mitään tullut, mutta mahdollista se on. En lähde suhteeseen missä ei ole hattaraa, koska miksi lähtisin? Ei-hattaraisia suhteita miehiin kutsun kaveruudeksi.
Omana itsenään oleminen on varmasti se tärkein, mutta yhtään oppineena, yleensä näihin hattaroihin tarvitsee muutakin. Itse en vaan edes halua tehdä naisen eteen asioita kuka ei ansaitse mun aikaa tai huomiota. Hyvä esimerkki on jättää arvostus tai kiitos pois jos maksan treffeillä. Meni jo vähä ohi, mut semmonen arvostus/kunnioitus mikä tavallaan näkyy toista kohtaan on ainaki miehelle tärkeää.

Kuten aikasemmin tullut jo ilmi, naisella on erilaiset noi kriteerit tai "klikit" ko miehellä. Jos nainen näkee mut hattarana, itse en välttis sitä koe, vaikka muuten pitäisin naista hyvin pariutumiskelpoisena ja voisin valita rinnalleni, jolloin asiat saattaa hyvin edetä.

Mistä tää "hattaruus" sitten syntyy? Joskus kuullut, että kaikille on sielunkumppani jossain. Onko tälläselle elämänsä grindaavalle tavoitteelliselle introvertille sitä oikeaa? Who knows? :tup:
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Jaa. Ite rakastuin vielä 40-vuotiaana. Ei siitä suhteesta lopulta mitään tullut, mutta mahdollista se on. En lähde suhteeseen missä ei ole hattaraa, koska miksi lähtisin? Ei-hattaraisia suhteita miehiin kutsun kaveruudeksi.
Aa... perus friendzone nainen. Pitää olla pilvilinnoja ja ruusuilla tanssimista. "Sä oot ihan kiva, mutta... kaverina".
Ei sis ihme, että on ollut nihkeää, eikä kiinnostus herää oikein kenenkään kohdalla, kun odotukset on siellä prinsessasaduissa. Nimenomaan reilu 40v ikäisenä pitäisi ymmärtää, että ei se parisuhteilu vaan oikeasti ole mitään hattaraa. Pitää osata olla iloinen ja onnellinen pienistä arkisista asioista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 367
Mä en usko siihe ainakaa tässä iässä enää, että jonku kanssa päästäis hattarapilviin. Elämän realiteetit on mitä on ja parasta tulee (sekä se riittää) kun huomaa, että toisen kanssa synkkaa ja tulee toimeen ilman että täytyy väkisin keksiä jotain. Hyvä flow/energia. Ikään kuin tanssi. Mut se ei tarkota sitä, etteikö sitten suhteessa tulisi asioita ja kolahduksia mitä täytyisi ottaa pöydälle. Siinä sitten katsotaan onko tarpeeksi aikuinen ja kypsä ottaa vastuun asioista sekä keskustelemaan avoimesti.

Vaan kun yllä todettiin nuo tyhjät arvat missä numerot vilisee, niin ei kukaa jaksa enää tutustua max muutamia treffejä pidempään vaan pitäs heti tuntea jotain uniikkia, jolloin puolen vuoden päästä paljastuukin luurangot kaapista :D
Äläs nyt heitä vielä kirvestä kaivoon ystäväiseni. Mä olin about sun ikäinen kun tapasin ex-vaimoni, jonka kans oli etenkin alkuun ihan huikeaa yhdessäoloa. Noihin fiiliksiin kun vielä pääsis uudemman kerran! :love:

Isoin ongelma omalta osalta kokemuksen kertyessä siitä mikä on hyvä ja toimiva suhde omille kriteereille ja mikä on sellaista, mikä sukat pyörimään jalassa, niin vaatimustaso ikäänkuin kasvaa koko ajan. Sit huomaa arvioivansa jokaista kohtaamista vähän turhan analyyttisesti, sen sijaan että tunnustelisi alkuun vaan tunnelmaa millainen kohtaamisesta syntyy.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Aa... perus friendzone nainen. Pitää olla pilvilinnoja ja ruusuilla tanssimista. "Sä oot ihan kiva, mutta... kaverina".
Ei sis ihme, että on ollut nihkeää, eikä kiinnostus herää oikein kenenkään kohdalla, kun odotukset on siellä prinsessasaduissa. Nimenomaan reilu 40v ikäisenä pitäisi ymmärtää, että ei se parisuhteilu vaan oikeasti ole mitään hattaraa. Pitää osata olla iloinen ja onnellinen pienistä arkisista asioista.
Ei tässä mitään pilvilinnoja haluta vaan jotain sellaista, joka erottaa kumppanin kaverista (yleensä se on seksuaalinen vetovoima, jota ilman ei tuu kyllä yhtään mitään).

Mun on vaikee uskoa, että säkään haluaisit sellaista naista, joka ei esim. halua että kosket siihen ollenkaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Äläs nyt heitä vielä kirvestä kaivoon ystäväiseni. Mä olin about sun ikäinen kun tapasin ex-vaimoni, jonka kans oli etenkin alkuun ihan huikeaa yhdessäoloa. Noihin fiiliksiin kun vielä pääsis uudemman kerran! :love:

Isoin ongelma omalta osalta kokemuksen kertyessä siitä mikä on hyvä ja toimiva suhde omille kriteereille ja mikä on sellaista, mikä sukat pyörimään jalassa, niin vaatimustaso ikäänkuin kasvaa koko ajan. Sit huomaa arvioivansa jokaista kohtaamista vähän turhan analyyttisesti, sen sijaan että tunnustelisi alkuun vaan tunnelmaa millainen kohtaamisesta syntyy.
Noh, jos mä haen sen kirveen nyt sieltä kaivosta pois toistaiseksi ;)
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 675
Tavannut nyt yhtä naista pari kertaa. Mitään ei sano oma alotteisesti. Vastaa kyllä, kun juttelee. Ei myöskään viestaa itte mitään. Mikähän lie syy moiseen? En tiijä. Tulee vaan sinin biisi mieleen, että pitää kuoria Mutta, kun ei oikein avaudu. Aina löydän nää sekopäät.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Aa... perus friendzone nainen. Pitää olla pilvilinnoja ja ruusuilla tanssimista. "Sä oot ihan kiva, mutta... kaverina".
Ei sis ihme, että on ollut nihkeää, eikä kiinnostus herää oikein kenenkään kohdalla, kun odotukset on siellä prinsessasaduissa. Nimenomaan reilu 40v ikäisenä pitäisi ymmärtää, että ei se parisuhteilu vaan oikeasti ole mitään hattaraa. Pitää osata olla iloinen ja onnellinen pienistä arkisista asioista.
Ei mulla ole vaikeaa. Päinvastoin, tykkään mahdottomasti elämästäni ilman parisuhdetta. Siksikin pitää vähän sukkien pyöriä jaloissa, että tästä autuudesta luopuisin. Joillekin miehille tällainen elämäänsä tyytyväinen sinkkunainen on punainen vaate, sen olen huomannut. Yleensä taustalla on sen sorttista ajattelua, että parisuhde on jokamiehenoikeus, ja jotta tämä oikeus maailmassa toteutuisi, pitäisi naisten ryhtyä parisuhteeseen ensimmäisen Tinderissä vastaan tulevan y-kromosomisen kanssa. Tunteista viis, ne on naisten joutavaa ja epärationaalista prinsessaunelmahöttöä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 472
Ei mulla ole vaikeaa. Päinvastoin, tykkään mahdottomasti elämästäni ilman parisuhdetta. Siksikin pitää vähän sukkien pyöriä jaloissa, että tästä autuudesta luopuisin. Joillekin miehille tällainen elämäänsä tyytyväinen sinkkunainen on punainen vaate, sen olen huomannut. Yleensä taustalla on sen sorttista ajattelua, että parisuhde on jokamiehenoikeus, ja jotta tämä oikeus maailmassa toteutuisi, pitäisi naisten ryhtyä parisuhteeseen ensimmäisen Tinderissä vastaan tulevan y-kromosomisen kanssa. Tunteista viis, ne on naisten joutavaa ja epärationaalista prinsessaunelmahöttöä.
No, se koetaan epäreiluksi, että mies on yksin koska joutuu, ja nainen taas on yksin koska haluaa.

Maailma ei ole reilu eikä varmaan kuulukaan olla, mutta onko toi nyt ihme että saattaa herättää tunteita.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
No, se koetaan epäreiluksi, että mies on yksin koska joutuu, ja nainen taas on yksin koska haluaa.

Maailma ei ole reilu eikä varmaan kuulukaan olla, mutta onko toi nyt ihme että saattaa herättää tunteita.
No niitä tunteita olisi hyvä oppia käsittelemään jotenkin muuten, kuin syyllistämällä tilanteestaan naisia. Voisi samalla ne omat mahdollisuudetkin parantua.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Kohta siellä Tinderissä on entistäkin vähemmän naisia, kun ne kyynistyy ja kyllästyy näiden ajansäästäjämiesten takia. Mut ei siinä mitään, jatkakaa vaan valitsemallanne tiellä. :rolleyes:
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Ei mulla ole vaikeaa. Päinvastoin, tykkään mahdottomasti elämästäni ilman parisuhdetta. Siksikin pitää vähän sukkien pyöriä jaloissa, että tästä autuudesta luopuisin. Joillekin miehille tällainen elämäänsä tyytyväinen sinkkunainen on punainen vaate, sen olen huomannut. Yleensä taustalla on sen sorttista ajattelua, että parisuhde on jokamiehenoikeus, ja jotta tämä oikeus maailmassa toteutuisi, pitäisi naisten ryhtyä parisuhteeseen ensimmäisen Tinderissä vastaan tulevan y-kromosomisen kanssa. Tunteista viis, ne on naisten joutavaa ja epärationaalista prinsessaunelmahöttöä.
Tälläinen naisen kuuluisikin olla (ja myös miesten), jos et ole sinut oman elämäsi kanssa niin miten sä pystyt silloin hyvään parisuhteeseen? Oman elämäsi täytyy olla ensin hyvällä mallilla ja sun täytyy tykätä myös itsestäsi, silloin sulla on myös annettavaa parisuhteessa. Jos et ole tyytyväinen omaan elämääsi sinkkuna niin todennäköisesti toimit parisuhdevampyyrina jolloin imet enemmän energiaa suhteesta kuin mitä annat sille.
Keskittykää naiset ja miehet ensin omaan hyvinvointiin, se heijastuu hyvällä tavalla parisuhteeseen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
No, se koetaan epäreiluksi, että mies on yksin koska joutuu, ja nainen taas on yksin koska haluaa.

Maailma ei ole reilu eikä varmaan kuulukaan olla, mutta onko toi nyt ihme että saattaa herättää tunteita.
Tää dynamiikka on nykyää mielenkiintoinen ja it is what it is.

Parasta mitä mies voi tehdä itselleen on myös luoda arjen josta nauttii.

Elikkäs grindaa itsellesi taito jolla teet miljoonia, ei oo naisista enää pulaa siinä kohti :) Tää toki vaatii 80%sti sacrificee muusta elämästä vuosien ajan. Onko wörttii? Jokainen voi miettii asiaa itsekseen.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tää dynamiikka on nykyää mielenkiintoinen ja it is what it is.

Parasta mitä mies voi tehdä itselleen on myös luoda arjen josta nauttii.

Elikkäs grindaa itsellesi taito jolla teet miljoonia, ei oo naisista enää pulaa siinä kohti :) Tää toki vaatii 80%sti sacrificee muusta elämästä vuosien ajan. Onko wörttii? Jokainen voi miettii asiaa itsekseen.
Arjesta nauttiminen on mielestäni ymmärretty aika pitkälti väärin, jos kuvitellaan sen edellyttävän kykyä grindaa miltsei ja kaataa beibsei. Tässä haiskahtaa nyt pitkälti MAT- ja MGTOW-opit. Olen sanonut ennenkin, että älä hyvä mies pilaa itseäsi niillä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Arjesta nauttiminen on mielestäni ymmärretty aika pitkälti väärin, jos kuvitellaan sen edellyttävän kykyä grindaa miltsei ja kaataa beibsei. Tässä haiskahtaa nyt pitkälti MAT- ja MGTOW-opit. Olen sanonut ennenkin, että älä hyvä mies pilaa itseäsi niillä.
Hei, pieni huumori ;)

Arki ehdottomasti luoda sellaiseksi mistä nauttii. Oli se mitä vaan, kukin löytää ne kohteet mitä haluaa tehdä tai kehittyä, ainaki toivottavasti!
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Ei mulla ole vaikeaa. Päinvastoin, tykkään mahdottomasti elämästäni ilman parisuhdetta. Siksikin pitää vähän sukkien pyöriä jaloissa, että tästä autuudesta luopuisin. Joillekin miehille tällainen elämäänsä tyytyväinen sinkkunainen on punainen vaate, sen olen huomannut. Yleensä taustalla on sen sorttista ajattelua, että parisuhde on jokamiehenoikeus, ja jotta tämä oikeus maailmassa toteutuisi, pitäisi naisten ryhtyä parisuhteeseen ensimmäisen Tinderissä vastaan tulevan y-kromosomisen kanssa. Tunteista viis, ne on naisten joutavaa ja epärationaalista prinsessaunelmahöttöä.
Tottakai se on punainen vaate. Mitä mies tekee sinkkuelämäänsä tyytyväisellä naisella? Sellainen nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja se mies tulee olemaan pelkkä riippakivi pitkässä juoksussa, koska tällaiset naiset on monesti täysin kompromissikyvyttömiä. Olen itsekin tuhlannut elämääni tällaisen ihmisen takia.

Ei mulla tulis mieleenkään lähteä julistamaan naiselle kuinka tyytyväinen olen sinkkuelämään. Mitä se tuo tälle naiselle? Muuta ku sen, että tuhlasin sen aikaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Tottakai se on punainen vaate. Mitä mies tekee sinkkuelämäänsä tyytyväisellä naisella? Sellainen nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja se mies tulee olemaan pelkkä riippakivi pitkässä juoksussa, koska tällaiset naiset on monesti täysin kompromissikyvyttömiä. Olen itsekin tuhlannut elämääni tällaisen ihmisen takia.

Ei mulla tulis mieleenkään lähteä julistamaan naiselle kuinka tyytyväinen olen sinkkuelämään. Mitä se tuo tälle naiselle? Muuta ku sen, että tuhlasin sen aikaa.
Mikä on käsite "tyytyväiseen sinkkuelämään"?

Tuleeko se siitä, että on hyviä kavereita/ystäviä sekä tekee mielekkäitä asioita elämässä (työn lisäksi) kuten kirjojen lukeminen, pianon pimputus, kokkaaminen, mitä nyt ikinä keksitäänkään mikä tuo ehkä merkitystä ja ns. "eteenpäin" menemistä elämässä?

Vai lisätäänkö tähän se, että miehiä on tarjolla ovista ja ikkunoista? Kun tulee Erkki Erikeepperille tarvetta sujauttaa molo sisään?

--

Ajatellaan tilanne, missä poistetaan 100%sti miesten huomio naiselta eli yleisesti sosiaalinen media kuolisi täysin sekä Tinderissä ei tulisi enää tykkäyksiä/mätsejä - tai jos tulisi, niin joutuisi oikeasti näkee ajatusta ja vaivaa, että menisi treffeille asti miehen kanssa, mutta jätetään nuo mun ensimmäisen viestin asiat tähän.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Toiset ihmiset alkaa tykkäämään yksin olemisesta, kun ovat siitä hetken aikaa nauttineet eron jälkeen jopa niin paljon, että seuraava mahdollinen kumppani on oltava jotain sykähdyttävää, että uuteen suhteeseen haluaa lähteä. Toki aina on ollut ja tulee aina olemaan näitä, jotka eivät kykene henkisesti rauhoittumaan kun joutuvat elämään yksin, ahdistuvat. Yksin oleminen tuntuu miehille olevan isompi paha kuin naisille, tämä siis oma päätelmä irl ihmisistä joita tunnen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 472
Yksin oleminen tuntuu miehille olevan isompi paha kuin naisille, tämä siis oma päätelmä irl ihmisistä joita tunnen.
Tämä selittynee parilla asialla: A) mies kaipaa säännöllistä seksiä ja B) nainen tietää koska tahansa saavansa miesseuraa jos tarve vaatii, vaikka viihtyisikin yksin juuri nyt. Miehelle puolestaan sellainen ei ole ollenkaan itsestäänselvää. Ei ole sitä jokerikorttia, jonka voi koska tahansa vetäistä hihasta, ja heti alkaa seuraa ilmestyä ovista ja ikkunoista.

Vähän sama kuin eutanasia. Siitä on hyötyä niillekin potilaille, jotka ei lopulta edes eutanasiaa tee. Rauhoittaa mieltä, kun tietää tällaisen mahdollisuuden olevan olemassa.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Sinkkunaiset nyt eivät ole täysin sinkkuja, heillä on aina jotain säätöä menossa. Ja äijän voi tilata kännykällä panemaan 5min. Tarjonta on loputonta.

Jos mies jos mielii kastaa melaansa niin se on se 300€ / h kumin kanssa. Tai jos onnistuu jonkun pubiruusun kaatamaan ja mielii limakalvokontaktia niin saaliina on jokin herpes - virus.

Jossain Tinderissä se on miehen kannalta ihan sama. Käyttääkö yksittäisen naisen profiilin jorinoiden läpikäymiseen 5min vai 5ms. Lopputulos on kuitenkin sama 0 tykkäystä.
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Jossain Tinderissä se on miehen kannalta ihan sama. Käyttääkö yksittäisen naisen profiilin jorinoiden läpikäymiseen 5min vai 5ms. Lopputulos on kuitenkin sama 0 tykkäystä.
No näin miehenä mä esitän eriävän mielipiteen tähän asiaan. Profiilissa ei jorinoita, hylkyyn. Profiili mielenkiintoinen ja valottaa ihmistä itseään, todennäköisesti jatkoon jos edes ihmisen näköinen/kokoinen.
Omasta profiilista se on kiinni tuleeko niitä tykkäyksiä vai ei, itse kun vuosia, vuosia sitten viimeksi käytin niin ensimmäisen puolen tunnin käytöllä 12 mätsiä josta löytyi seurustelukumppani.
Toki se vaikuttaa missäpäin käyttää sovellusta. Itse pk-seudulla niin kyllä setämiehille seuraa tuntui löytyvän enkä usko että tilanne on vuosien aikana muuttunut sen suhteen setämiehillä.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 675
Laitapa kokees profiili ja tuu sitten kertoo miten napsuu osumia.
No näin miehenä mä esitän eriävän mielipiteen tähän asiaan. Profiilissa ei jorinoita, hylkyyn. Profiili mielenkiintoinen ja valottaa ihmistä itseään, todennäköisesti jatkoon jos edes ihmisen näköinen/kokoinen.
Omasta profiilista se on kiinni tuleeko niitä tykkäyksiä vai ei, itse kun vuosia, vuosia sitten viimeksi käytin niin ensimmäisen puolen tunnin käytöllä 12 mätsiä josta löytyi seurustelukumppani.
Toki se vaikuttaa missäpäin käyttää sovellusta. Itse pk-seudulla niin kyllä setämiehille seuraa tuntui löytyvän enkä usko että tilanne on vuosien aikana muuttunut sen suhteen setämiehillä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tottakai se on punainen vaate. Mitä mies tekee sinkkuelämäänsä tyytyväisellä naisella? Sellainen nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja se mies tulee olemaan pelkkä riippakivi pitkässä juoksussa, koska tällaiset naiset on monesti täysin kompromissikyvyttömiä. Olen itsekin tuhlannut elämääni tällaisen ihmisen takia.

Ei mulla tulis mieleenkään lähteä julistamaan naiselle kuinka tyytyväinen olen sinkkuelämään. Mitä se tuo tälle naiselle? Muuta ku sen, että tuhlasin sen aikaa.
Niin, onhan se tosi väärin ettei kaikkien naisten tarvitse tehdä tärkeissä asioissa kompromissejä eikä piikoa riippakiviä, vaan valitsevat joko tasaveroisen kumppanuuden kaltaisensa kanssa tai elämän sinkkuna :think: Toisessa vaihtoehdossa ovat onnellisia yksin, toisessa yhdessä jonkun kanssa. Kauheaa. Ja niin väärin.

Ps. Se mun yksisarvinen, jonka vuoksi voisin sinkkuudesta luopua ja ehkä joskus vähän joustaakin, olis just sellainen joka ei tarvitse naista mihinkään ja on onnellinen yksinkin. Kummankaan ei tarvitsisi vetää toista perässä, ei piikoa eikä palvella, mutta rakkaudesta tehtäisiin niitä palveluksiakin. Ei ehkä asuttaisi yhdessä, mutta jos asuttaisiin niin kotityöt jakautuisi tasan, riitelemättä.

Usko tai älä, olen ollut tuollaisessa parisuhteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 212
Niin, onhan se tosi väärin ettei kaikkien naisten tarvitse tehdä tärkeissä asioissa kompromissejä eikä piikoa riippakiviä, vaan valitsevat joko tasaveroisen kumppanuuden kaltaisensa kanssa tai elämän sinkkuna :think: Toisessa vaihtoehdossa ovat onnellisia yksin, toisessa yhdessä jonkun kanssa. Kauheaa. Ja niin väärin.
Kärjistäen vedetty joo tuo lainaamasi, mutta aikuiset tekee kompromisseja.
Ihan niissä tärkeissäkin asioissa, eikä se ole tasaveroisuudesta pois.
Jos ei ole kykyä kompromisseihin ei takuulla löydä pysyvää parisuhdetta, jos sellainen yleensäkään on hakusessa.
Kukaan kun ei ole samanlainen kuin itse.

Tää hattarajuttu tuo itselle mieleen sellaisen lomaromanssin tapaisen. On kivaa niin kauan kunnes pitää palata tosielämään.
Ja sama sitten seuraavalla lomalla/tinderkierroksella.
Eikä siinä mitään. Niinkin voi elää, mutta sisältö jää vaan vähän ohkaiseksi, kun leijutaan vaan ja jutellaan mukavia.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Kärjistäen vedetty joo tuo lainaamasi, mutta aikuiset tekee kompromisseja.
Ihan niissä tärkeissäkin asioissa, eikä se ole tasaveroisuudesta pois.
Jos ei ole kykyä kompromisseihin ei takuulla löydä pysyvää parisuhdetta, jos sellainen yleensäkään on hakusessa.
Kukaan kun ei ole samanlainen kuin itse.

Tää hattarajuttu tuo itselle mieleen sellaisen lomaromanssin tapaisen. On kivaa niin kauan kunnes pitää palata tosielämään.
Ja sama sitten seuraavalla lomalla/tinderkierroksella.
Eikä siinä mitään. Niinkin voi elää, mutta sisältö jää vaan vähän ohkaiseksi, kun leijutaan vaan ja jutellaan mukavia.
Toiset tekee tärkeissä asioissa kompromisseja, toiset eivät katso parisuhdetta sen arvoiseksi. Kumpikaan ei ole väärin. Typerintä on tehdä kompromisseja, joista lopulta katkeroituu. Esim. valinta lapsettomuuden ja lasten yrittämisen välillä on yksi niitä valintoja, joissa kenenkään ei pitäisi tehdä kompromissia jota ei oikeasti haluaisi. Silti sellaista tapahtuu paljon. Itse mieluummin tiedostan kompromissihaluttomuuteni ja elän yksin, juuri sellaista elämää kuin haluan ja juuri sellaisia valintoja tehden mitä haluan. Kukaan ei kärsi, paitsi anonyymit foorumimiehet, joiden agendaan naisen vapaaehtoinen sinkkuus ei kertakaikkisesti sovi.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 212
Toiset tekee tärkeissä asioissa kompromisseja, toiset eivät katso parisuhdetta sen arvoiseksi. Kumpikaan ei ole väärin. Typerintä on tehdä kompromisseja, joista lopulta katkeroituu. Esim. valinta lapsettomuuden ja lasten yrittämisen välillä on yksi niitä valintoja, joissa kenenkään ei pitäisi tehdä kompromissia jota ei oikeasti haluaisi. Silti sellaista tapahtuu paljon. Itse mieluummin tiedostan kompromissihaluttomuuteni ja elän yksin, juuri sellaista elämää kuin haluan ja juuri sellaisia valintoja tehden mitä haluan. Kukaan ei kärsi, paitsi anonyymit foorumimiehet, joiden agendaan naisen vapaaehtoinen sinkkuus ei kertakaikkisesti sovi.
Muksujen teko on jo arvopohjaa.
Ei kai kukaan arvoissa juuri jousta.
Mulla ei ole mitään agendaa, kunhan kirjoittelen.
Tää sinkku lapsettomuus juttu tuntuu olevan kova pala heille jotka sen on ihan valinnut.
Varmasti koetaan paineita yhteiskunnallisesti tai tuttujen toimesta perheen perustamiseen.
Mutta itsehän noi paineet silti luodaan.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Kärjistäen vedetty joo tuo lainaamasi, mutta aikuiset tekee kompromisseja.
Ihan niissä tärkeissäkin asioissa, eikä se ole tasaveroisuudesta pois.
Jos ei ole kykyä kompromisseihin ei takuulla löydä pysyvää parisuhdetta, jos sellainen yleensäkään on hakusessa.
Kukaan kun ei ole samanlainen kuin itse.

Tää hattarajuttu tuo itselle mieleen sellaisen lomaromanssin tapaisen. On kivaa niin kauan kunnes pitää palata tosielämään.
Ja sama sitten seuraavalla lomalla/tinderkierroksella.
Eikä siinä mitään. Niinkin voi elää, mutta sisältö jää vaan vähän ohkaiseksi, kun leijutaan vaan ja jutellaan mukavia.
Erittäin hyvin kiteytetty kaikkinensa.
Toiset tekee tärkeissä asioissa kompromisseja, toiset eivät katso parisuhdetta sen arvoiseksi. Kumpikaan ei ole väärin. Typerintä on tehdä kompromisseja, joista lopulta katkeroituu. Esim. valinta lapsettomuuden ja lasten yrittämisen välillä on yksi niitä valintoja, joissa kenenkään ei pitäisi tehdä kompromissia jota ei oikeasti haluaisi. Silti sellaista tapahtuu paljon. Itse mieluummin tiedostan kompromissihaluttomuuteni ja elän yksin, juuri sellaista elämää kuin haluan ja juuri sellaisia valintoja tehden mitä haluan. Kukaan ei kärsi, paitsi anonyymit foorumimiehet, joiden agendaan naisen vapaaehtoinen sinkkuus ei kertakaikkisesti sovi.
Parisuhde on kompromisseja, piste.

Sitä paitsi, jos sä pyörit treffimarkkinoilla, jossa miehet etsii parisuhdetta, niin silloin sun itsekkäästä kompromissihaluttomuudesta nimenomaan kärsii just ne kaikki muut, kuin anonyymit foorumilaiset.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Muksujen teko on jo arvopohjaa.
Ei kai kukaan arvoissa juuri jousta.
Mulla ei ole mitään agendaa, kunhan kirjoittelen.
Tää sinkku lapsettomuus juttu tuntuu olevan kova pala heille jotka sen on ihan valinnut.
Varmasti koetaan paineita yhteiskunnallisesti tai tuttujen toimesta perheen perustamiseen.
Mutta itsehän noi paineet silti luodaan.
Okei, hyvä kun nostit esiin tuon mitkä asiat koet "arvoiksi". Luultavasti ei olla lopulta edes niin kovin eri mieltä, mä vaan en tullut ajatelleeksi että "itselle tärkeät asiat" on toiselle "arvoja" ja saa siten jotenkin erilaisen käsittelyn. Määrittelyeroja siis vain.

En mä usko olevani kovin poikkeuksellinen siinä, että vanhemmiten omat tarpeet ja arvot ovat kirkastuneet ja sitä aika hyvin tietää mitä tahtoo. Sikäli lähestymistapani parisuhteisiin ja treffailuun on aika analyyttinen, etten lähde kiusaamaan itseäni ja sitä toista suhteeseen jossa arvot, toiveet, tarpeet ja tavoitteet ovat törmäyskurssilla vähän väliä. Aika monen rastin pitäisi osua samoihin ruutuihin, että haluan edes harkita.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Erittäin hyvin kiteytetty kaikkinensa.
Parisuhde on kompromisseja, piste.

Sitä paitsi, jos sä pyörit treffimarkkinoilla, jossa miehet etsii parisuhdetta, niin silloin sun itsekkäästä kompromissihaluttomuudesta nimenomaan kärsii just ne kaikki muut, kuin anonyymit foorumilaiset.
Niin siis mä en pyöri, se oli se pointti. Jos sitten vastaan tulisi yksisarvinen, jonka kanssa kaikki menisi niin hyvin yksiin ettei kompromisseja juurikaan tarvitse edes tehdä, niin ne vähäiset kompromissit tekisi mielellään, eivätkä ne edes tuntuisi niin kompromisseiltä.

Kokemuksesta puhun. Mun mielestä ihmiset menee liian helposti parisuhteisiin ihan epäsopivien kumppaneiden kanssa. Sitten ihmetellään kun menee päin helvettiä ja lopulta erotaan.

Edit. Selvennetään nyt vielä, että kun puhun kompromisseistä niin en tarkoita mitään "mitä vessapaperia ostetaan" -tason asioita. Ei ne ole edes mitään kompromissejä vaan tavallisia arjen valintoja. Ihan sama mitä paperia, kunhan hanuri ei mene ruvelle.
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Laitapa kokees profiili ja tuu sitten kertoo miten napsuu osumia.
No mä saatan tehdäkin kevään aikana profiilin sinne mutta en vaan kokeeksi. Mulla tosin on sellainen lähtökohta että jokaisen kanssa jolle annan tykkäyksen olen valmis menemään treffeille (mikäli ei osoittaudu sitä ennen psykoksi).
Joten jos mä saan siinä alkurytäkässä vaikka sen 10-20 mätsiä niin niilläkin pääsee pitkälle mikäli me on mulle oikeanlaisia naisia. En mä tee millään sadalla mätsillä yhtään mitään. Mä aion kirjoittaa jokaiselle mätsätylle ja jos muutamakin jatkaa keskustelua niin ei mun aika riitä kunnolla edes niille. Joten mihin tarvii helvetinmoista kasaa niitä mätsejä? Paitsi jos hakee pelkästään fwb juttuja niin varmaan sitten siihen. Parisuhteeseen ainakin mulle riittää yksi sopiva.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Niin siis mä en pyöri, se oli se pointti. Jos sitten vastaan tulisi yksisarvinen, jonka kanssa kaikki menisi niin hyvin yksiin ettei kompromisseja juurikaan tarvitse edes tehdä, niin ne vähäiset kompromissit tekisi mielellään, eivätkä ne edes tuntuisi niin kompromisseiltä.

Kokemuksesta puhun. Mun mielestä ihmiset menee liian helposti parisuhteisiin ihan epäsopivien kumppaneiden kanssa. Sitten ihmetellään kun menee päin helvettiä ja lopulta erotaan.

Edit. Selvennetään nyt vielä, että kun puhun kompromisseistä niin en tarkoita mitään "mitä vessapaperia ostetaan" -tason asioita. Ei ne ole edes mitään kompromissejä vaan tavallisia arjen valintoja. Ihan sama mitä paperia, kunhan hanuri ei mene ruvelle.
Kerran kävin reffien lopuksi kaupassa daamin kanssa ja tokas että pyllypaperi loppu. Ostaa kuulemma vain jotain tiettyä merkkiä missä ekologisuus, pehmeys, tuoksu, mitä lie, ei löytynyt koko K-Citymarketista sitä :D 10min pohdinnan ja miehen näkökulman jälkeen otti sit jonkun mahdollisimman lähellä olevan tuotteen. Itsehän otan sen halvimman 3-kerroksisen.

Menee muute varmaa samaa kastiin pesuaineissa. Itsehän höylään hiukseni ja perseeni palasaippualla tyyliin kun toisella on arsenaali pesuaineita :D
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Toiset ihmiset alkaa tykkäämään yksin olemisesta, kun ovat siitä hetken aikaa nauttineet eron jälkeen jopa niin paljon, että seuraava mahdollinen kumppani on oltava jotain sykähdyttävää, että uuteen suhteeseen haluaa lähteä.
Kyllä sen pitää aina olla sykähdyttävää. Se syke ja kemia tai seksuaalinen vetovoima tai hormonimyrsky ai miks sitä nyt haluaa kutsua kantaa niiden hankalampien aikojen yli ja saa jaksamaan silloinkin kun ei jaksais.

Oon ollut sinkku nyt reilun vuoden, ja yksi (1) ihminen on tänä aikana sykähdyttänyt. Mä en voi mitään sille, että ne ihankivat ja hyvässä duunissa olevat ja kivannäköiset ja muuten luonteeltaan sopivat ihannepoikaystäväkandit ei vaan 99,99% tapauksista kolahda. Kun ei kolahda niin ei kolahda, eikä se riipu yhtään mistään kriteereistä tai listoista, vaan siitä, että saako tämä heppu mussa aikaan sellaisen tunteen, et haluan olla sen lähellä kaikin tavoin. Se on niin hirvittävän harvinaista herkkua (ja sen yksisarvisen löytäminen melkoinen työmaa) ainakin itselleni, että totisesti toivoisin voivani asettua suhteeseen jonku ihankivan kanssa, mutta kun en voi niin en voi. Miten helppoo olis vaan ottaa jonosta seuraava kriteerit täyttävä ja elää onnellisena elämänsä loppuun. Oispa! :confused2:

Mutta on kyllä kiinnostavaa keskustelua kaikkiaan, pistää ihmettelemään monellakin tapaa miten miehet ja naiset voi tän asian kokea niin eri tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: MI7
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 367
Ajankäytöllisesti strategia voi olla hyväkin. Miesten profiileja on niin paljon enempi mitä naisten profiileja ni on varsin todennäköstä ettei se oma profiili edes näyttäydy sellaselle henkilölle kenestä on tykänny. Ei se yks nainen käy kaikkia profiileja kumminkaan läpi. Jos miehenä käy läpi vaikka sata profiilia kuluttaen sekunnin per profiili ja antaa kaikille tykkäyksen, menee siihen aikaa 100 s + se aika, jonka käyttää myöhemmin matchien profiileihin tutustumiseen jos niitä osumia tulee. Toisaalta 5 s per profiili panostus vie 500 s. Alla olevasta videosta voi päätellä, kummassa tapauksessa keskivertojätkällä menee aikaa enemmän.
Tässä juuri yksi malliesimerkki toiminnasta jolla miehet pahentaa omaa tilannettaan siirtäen vastuun valinnasta naiselle. Sitten kun keskivertojätkän profiili on mitä on, niin eipä ole ihmekään että tykkäyksien määrä jää heikoksi. En tiedä varmuudella kuinka Tinderin algoritmi toimii, eli pisteytetäänkö esim. profiileja myös tykkäys:match -suhteen perusteella, joita sitten esitellään vastaavanlaisen suhteen profiileille. Omakohtainen kokemus kertoo että parempaan lopputulokseen pääsee, kun vaivautuu käyttämään aikaa profiilien koluamiseen ja miettii edes sen pienen hetken voisiko kuvitella lähtevänsä henkilön kanssa treffeille. Oli aina iloinen yllätys huomata, että tykkäyksen painamisen jälkeen tuli toisinaan match samantien, kun ko. henkilö oli ajatellut selvästi samalla tavalla. :) Eli panostakaa siihen omaan profiiliin, se on merkittävin asia johon voitte Tinderissä itse vaikuttaa. :thumbsup:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 846
Tässä juuri yksi malliesimerkki toiminnasta jolla miehet pahentaa omaa tilannettaan siirtäen vastuun valinnasta naiselle. Sitten kun keskivertojätkän profiili on mitä on, niin eipä ole ihmekään että tykkäyksien määrä jää heikoksi. En tiedä varmuudella kuinka Tinderin algoritmi toimii, eli pisteytetäänkö esim. profiileja myös tykkäys:match -suhteen perusteella, joita sitten esitellään vastaavanlaisen suhteen profiileille. Omakohtainen kokemus kertoo että parempaan lopputulokseen pääsee, kun vaivautuu käyttämään aikaa profiilien koluamiseen ja miettii edes sen pienen hetken voisiko kuvitella lähtevänsä henkilön kanssa treffeille. Oli aina iloinen yllätys huomata, että tykkäyksen painamisen jälkeen tuli toisinaan match samantien, kun ko. henkilö oli ajatellut selvästi samalla tavalla. :) Eli panostakaa siihen omaan profiiliin, se on merkittävin asia johon voitte Tinderissä itse vaikuttaa. :thumbsup:
Pieni tarkennus, olettaen että Tinderin algoritmi ei rankaise strategiasta mies ei tällä huononna OMAA tilannettaan vaan marginaalisesti KAIKKIEN miesten tilannetta. Ja kun iso osa miehistä tekee näin, he huonontavat merkittävästi KAIKKIEN miesten tilannetta, tekivät he itse niin tai eivät.

Eli kyse on profiilinluontitaidoista, EI niinkään siitä miten swaippailee. Ja vaikka algoritmi rankaisisikin kaikki oikealle -strategiasta, niin ei niiden profiilien lukemiseen silti kauheasti kannata aikaa käyttää.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Ja vaikka algoritmi rankaisisikin kaikki oikealle -strategiasta, niin ei niiden profiilien lukemiseen silti kauheasti kannata aikaa käyttää.
En tiedä mitä algoritmi siihen kaikki oikealle-strategiaan sanoo, mutta naiset sanoo aina äkkiä että pitäkää tunkkinne. Se tuskin on tarkoituksenmukaista?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Oon joskus käynyt läpi Tinderin sielunelämää, joka taas ei välttis pidä paikkaansa, koska ilmeisesti tähän ei ole tullut vihreää ylöspeukkua Tinderiltä.

Mutta tuossa pelissä on mitä ilmeisemmin swipe left-right suhde eli jos swaippaat 100 oikealle, josta 1 laittaa sut vasemmalle, oot menossa jossain mapissa Ö ja et näy kenellekään sen takia että
a) swaippaat kaikki oikealle ilman yhtään mätsiä, jolloin profiilisi kiinnostavuus on nolla
b) algoritmi ei edes tiedä minkälaisia mimmejä ehdottaa sulle, että saisit mätsejä sopivien kanssa

Sehän on täysin fakta, että etusivulle hyppää kaikista kauneimmat (tai komeimmat miehet) mimmit, koska nämä profiilit ovat suosittuja. Se mikä on esim. naisella ero suositun ja -ei suositun- profiilin suhteen tykkäyksien määrässä taas ei mitää hajua :D Niitä varmaa riittää joka tapauksessa.

Lisään vielä @Joku_242 kommenttiin, että juurikin näin. Ko 90% miehistä swipee kaikki oikealle niin siinä ammutaan vaa omaan nilkkaan sen sijaan, että katsoisi profiileja läpi ja heittäisi vasuriin sellaiset, jotka ei kiinnosta. Pillukiikarit pois ja aivot työskentelemään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 045
Viestejä
4 276 797
Jäsenet
71 594
Uusin jäsen
Harrryyy

Hinta.fi

Ylös Bottom