Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
Sä oot poikkeus, mun kokemuksen mukaan suurin osa miehistä ei piittaa yhtään suuntaan tai toiseen ja jotku jopa erityisesti tykkää kun nainen on reilusti pidempi :cool:
Minä taas sanoisin, että suurin osa miehistä kyllä "piittaa", mutta piittamisen määrä ei välttämättä ole ratkaiseva.

Naisten "piittaaminen" on sitten ihan eri juttu, ja naiset kyllä totta tosiaan piittaa. Aika harva nainen haluaa itseään lyhyempää miestä.
Mustakin on paremminkin niin päin, että pitkät naiset on hieman kiinnostavampia, mutta ei se ole mitenkään merkittävä juttu. Tosin hyvin harvoin näkee missään edes oman pituista naista, vaikka on vähän keskimääräistä pidempi... useimmat naiset on aika lyhyitä. :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
Jahas, jahas! Pitäskö pyörtää aiemmat päätökset olla koskematta deittiappeihin, kun nyt on kerran priimaa liikenteessä ;). Noh, todennäköisestihän ei oltais edes toistemme rangessa. Vuoden vaihtuminen ja pari elämään liittyvää asiaa (jotka eivät liity millään tapaa ketjun aihepiiriin) sai kuitenkin harkitsemaan asiaa uudelleen: miksipä niitä lähes olemattomia todennäköisyyksiä tavata joku ei lisäisi infinitesimaalisesti?

Lähes jo latasin Tinderin, kunnes sitten kurkkasin Trustpilotista ja siitä Play storen kautta sovelluksen reviewejä. Trustpilot 1.2/5 ja aika paljon on annettu 1/5 tähteä Play storen revieweissäkin. Samaa yhden ja kahden tähden arvostelua myös Apple storessa. Palautetekstit on karua luettavaa: monet vaikuttaisi saaneen aiheettomia banneja, kärsineen boteista ja ihan silkoista bugeista. Nuo bugit on monelle tehneet ilmeisesti sovelluksen käyttökelvottomaksi - tai lähes sitä. Myös asiakastuki on noissa palautteissa kirottu alimpaan helvettiin.

Onko näiden sovelluskauppojen ja trustpilotin palautteet teidän mielestänne miten todenperäisiä? Ylipäätäänhän suurin osa palveluiden käyttäjistä tuskin antaa mitään arvosteluja, ja sen lisäksi vielä yleensä lähdetään paljon herkemmin valittamaan kuin kehumaan. Niin tai näin, eihän nuo palautteet juuri Tinderin käyttöön rohkaise - varsinkaan mihinkään maksullisiin tilauksiin. Ihan tarpeeksi olisi haastetta varmasti toimivallakin alustalla.
Eiköhän käyttäjäkunta ole se vittumaisin osa Tinderiä... :smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 641
Onko muillaki samoja kokemuksia, että tällei talvella ei vaan saa keskusteluja / treffejä läheskään niin helposti aikaseks kuin kesällä?
Mä ostin Platinumin tuossa taas mutta en mä ole jaksanut sitten panostaa yhtää eli rahat melkeenpä menee nyt hukkaan :D

Ja tuo sää ulkona ei kieltämättä inspaa lähtee treffeille :D Himassa hyvä olla.
Itse en kyllä osaa erottaa että nyt olisi huonompi tilanne. Toki disclaimerina: Mä oon välillä niin saatanan laiska etten jaksa avata koko appia - saatika jutella siellä. Silleen saa mätsit ainakin hyvin katoamaan, ei aina tarvi odottaa kauaakaan! :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Muistakaa arvon sinkut tämä, että yksin on enemmän aikaa tehdä asioita mistä nauttii ja voi kehittyä. Paremmaksi ”sinuksi” joka päivä.

Sitäpaitsi puolet suhteista päättyy eroon ja kuinka moni kaikista parisuhteista on oikeasti hyviä?

Sinkkuna olo on suorastaan siunaus rakentaa syvällistä suhdetta oman itsensä kanssa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Muistakaa arvon sinkut tämä, että yksin on enemmän aikaa tehdä asioita mistä nauttii ja voi kehittyä. Paremmaksi ”sinuksi” joka päivä.

Sitäpaitsi puolet suhteista päättyy eroon ja kuinka moni kaikista parisuhteista on oikeasti hyviä?

Sinkkuna olo on suorastaan siunaus rakentaa syvällistä suhdetta oman itsensä kanssa.
Ei minusta paremmaksi "sinuksi" tulemisen esteenä ole parisuhde mitenkään paitsi toki, jos suhde on huono ja sekin opettaa oikein käsiteltynä.

Yksin ollessa on hienot puolensa, mutta omanlaisensa heijastus ja ymmärrys toisen kautta jää vaillinaiseksi. Sokeita pisteitä voi syntyä enemmän ja todennäköisesti niin käykin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Puolensa ja puolensa molemmissa. Sanoisin, etä se yksin olemisen aika on tärkeää silti kaikille. Se, että pärjää ja pystyy ja on onnellinen yksin on ihan edellytys sille, että kun se sopiva tulee vastaan, siihen ei tarvi ripustautua tai väkisin alkaa jollekin "sinne päin" olevalla suhteelle. Ja sitten toisaalta kaikilla meillä (okei poikkeuksia on mutta uskallan tässä kohtaaa kyllä yleistää) on tarve yhteyteen ja läheisyyteen jonkun kanssa. Et ymmärrän senkin, että yksinolo alkaa jossain vaiheessa todellakin riittää.

Itsellä sinkkuutta takana nyt aika tarkkaan vuosi, ja on tässä kaikenlaista edellisen suhteen shittiä prosessoitu ja vielä riittää prosessoitavaa, myös kaikessa mitä sitä ennen on ollut. Nyt sitä olis ehkä kohta pisteessä, jossa sitä prosessointia olis ihan kivakin pikkuhiljaa jatkaa jonkun toisen kanssa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Ei minusta paremmaksi "sinuksi" tulemisen esteenä ole parisuhde mitenkään paitsi toki, jos suhde on huono ja sekin opettaa oikein käsiteltynä.

Yksin ollessa on hienot puolensa, mutta omanlaisensa heijastus ja ymmärrys toisen kautta jää vaillinaiseksi. Sokeita pisteitä voi syntyä enemmän ja todennäköisesti niin käykin.
Nimenomaan hyvä ja antava suhde voittaa yksinolon ja antaa myös tarvittavaa lisäboostia omaan elämään. Mut pariutuminen vaikeutuu mitä pidempää on sinkkuna. Oma seura ja "peace" on vaan niin mukavaa ja ei tarvitse diilaa ihmisten kanssa.

Mulla on tapani ja tekemiset, mut ko on yksin, ei muiden tarvitse niitä katsella. Jos tai kun suhteeseen joskus ajaudun niin sitten tiettyjä juttuja pitää kyl viilaa :D Mut ne on osattava ottaa huumorilla.

Toki mä oon sinkkuna pystynyt tekemään syvätyöskentelyä itseni kanssa ja ratkonnut useita ongelmia. Tavallaan ku koen elämän juuri sellaiseksi kuin sen haluan ja otan vastuun omista asioista, uskoisin näiden asioiden reflektoivan positiivisesti joskus parisuhteeseen.

Tiedä sitten ko tunteet tulee peliin, että miltä se taas tuntuu ja nouseeko luurangot jostai ytimestä asti, mut niitä on ainaki paljo helpompi sitten käsitellä kuin menneisyydessä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Puolensa ja puolensa molemmissa. Sanoisin, etä se yksin olemisen aika on tärkeää silti kaikille. Se, että pärjää ja pystyy ja on onnellinen yksin on ihan edellytys sille, että kun se sopiva tulee vastaan, siihen ei tarvi ripustautua tai väkisin alkaa jollekin "sinne päin" olevalla suhteelle. Ja sitten toisaalta kaikilla meillä (okei poikkeuksia on mutta uskallan tässä kohtaaa kyllä yleistää) on tarve yhteyteen ja läheisyyteen jonkun kanssa. Et ymmärrän senkin, että yksinolo alkaa jossain vaiheessa todellakin riittää.

Itsellä sinkkuutta takana nyt aika tarkkaan vuosi, ja on tässä kaikenlaista edellisen suhteen shittiä prosessoitu ja vielä riittää prosessoitavaa, myös kaikessa mitä sitä ennen on ollut. Nyt sitä olis ehkä kohta pisteessä, jossa sitä prosessointia olis ihan kivakin pikkuhiljaa jatkaa jonkun toisen kanssa.
Täällä alkaa kolmas sinkkuvuosi :D Ja itseni kanssa perseily tuntuu päivä päivältä hauskemmalta..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Puolensa ja puolensa molemmissa. Sanoisin, etä se yksin olemisen aika on tärkeää silti kaikille. Se, että pärjää ja pystyy ja on onnellinen yksin on ihan edellytys sille, että kun se sopiva tulee vastaan, siihen ei tarvi ripustautua tai väkisin alkaa jollekin "sinne päin" olevalla suhteelle. Ja sitten toisaalta kaikilla meillä (okei poikkeuksia on mutta uskallan tässä kohtaaa kyllä yleistää) on tarve yhteyteen ja läheisyyteen jonkun kanssa. Et ymmärrän senkin, että yksinolo alkaa jossain vaiheessa todellakin riittää.

Itsellä sinkkuutta takana nyt aika tarkkaan vuosi, ja on tässä kaikenlaista edellisen suhteen shittiä prosessoitu ja vielä riittää prosessoitavaa, myös kaikessa mitä sitä ennen on ollut. Nyt sitä olis ehkä kohta pisteessä, jossa sitä prosessointia olis ihan kivakin pikkuhiljaa jatkaa jonkun toisen kanssa.
Tuo tarve olla yhteydessä ja läheisyys. Allekirjoitan. No läheisyyttä ei nyt hirveemmin ole jos ei oo suhteessa, mut toi yhteydessä oleminen on tosi tärkeää. Onneksi sitä saa mm. töistä ja tietyilt kavereilta/ystäviltä. Mut nykyää ku oma elämä on ajautunut niin, että moni ihminen on jäänyt pois mun elämästä, toki on tullut uusia matkalle ja vastikää tapasin ihan huipputyypin.

Mun sosiaaliset tarpeet tällä hetkellä täyttyy ihan hyvin ja varmasti tulee uusia tyyppejä matkalle.

Mut se parisuhteen kaltainen läheisyys, ja aamupanot :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 878
Minäkin olen sinkkuna käsitellyt monia asioita itsessäni ja uskoakseni kehittynyt tietyissä asioissa, mutta ehkä olen myös ottanut joissakin asioissa takapakkia ja jäänyt jostain paitsikin. Tälläistä toki elämä meni miten tahansa päin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Ihan sinkkuuden alussa mulla oli sellaista hieman päätöntä sinkoilua ja lievää epätoivoa, markkina-arvon testaamista yms. ja suoraan sanottuna ihan sekoilua (anteeksi niille, ketä sekoiluillani olen loukannut). Mutta se lienee osa prosessia. Varsinkin kun pitkän liiton aikana oli tullut ihan uudet tavat etsiä seuraa, siinä alkoi ehkä hieman mopo keulia :lol:

Silleen oli kyllä mukava huomata, että viittäkymppiä kolkutteleva matami ei oo mitään paarialuokan roskaa vaan ihan hyvin on ollut kiinnostusta deittirintamalla. Seksiä saisi käytännössä aina kun haluaa, erityisesti yllätti nuorten miesten (20-35) valtaisa kiinnostus. Kaikki ei ehkä halua olla tällaisen "fetisoinnin" kohteina, mutta itse suhtaudun asiaan lempeän hyväksyvästi :geek: kaikki voittaa, what's not to love :love:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Itselläniki meni lujaa sinkkuuden alussa mut siihen oikeesti kyllästyy ajallaan. Sitten "normi" elämä jatkuu ja kiinnostua muista asioista sekä haave luoda jotain pitkäaikaista korostuu.

Tää menee taas varmaa tähä "miesvikinä" -kategoriaan, mut naisilla nyt harvemmin on ongelmia saada seksiä :D Mä ihan oikeesti tässä talvella joudun jälleen tekemään omaehtoisen selibaatin (no varmaa sais jos standardei laskisi, mutta tiedän arvoni :D). Kesällä on tarjolla jopa enemmän ku ajella ehtii, talvella homma on täysin seis.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Joo, kyllä se näin on, vaikka nuorena ja nättinä ja hoikempana sai yleensä poikkeuksetta lähtee yksin baarista kotiin. Nyt nykypäivän deittiskenessä näitä mahdollisuuksia ja seuranhakukanavia on niin paljon, että tulee suorastaan runsaudenpula ja puhelin täyttyy munakoisojojen kuvista :rofl:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Joo, kyllä se näin on, vaikka nuorena ja nättinä ja hoikempana sai yleensä poikkeuksetta lähtee yksin baarista kotiin. Nyt nykypäivän deittiskenessä näitä mahdollisuuksia ja seuranhakukanavia on niin paljon, että tulee suorastaan runsaudenpula ja puhelin täyttyy munakoisojojen kuvista :rofl:
Mä oon aina käsittänyt että kaikki tälläset dikpikit ynnä muut on täysin turn off. Tosin, jos on 25cm ja ei muuta hae kuin seksiä, niin ehkä sitten homma toimii, mut kun on keskipituutta alakerrassa ja vähemmän kuin keskipituutta yläkerrassa niin ei kuvilla pitkälle pötki :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
@gramma , tuo yltäkylläisyys Tinderissä ja muissa nettideiteissä kuulostaa juurikin siltä mitä olen arvellut naisten tilanteen olevan, selittää hyvin yleistä menoa siellä. Mutta oikeasti propsit että sanot asian suoraan, yleensä naiset ei halua tuota myöntää. :thumbsup:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Mä oon aina käsittänyt että kaikki tälläset dikpikit ynnä muut on täysin turn off.
Suurimmalle osalle se varmasti onkin, mutta meitä on moneen junaan. Sen olen nyt kuitenkin huomannut, että kaikki on kohteliaasti kysyneet ensin, että saako laittaa kuvia. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Suurimmalle osalle se varmasti onkin, mutta meitä on moneen junaan. Sen olen nyt kuitenkin huomannut, että kaikki on kohteliaasti kysyneet ensin, että saako laittaa kuvia. :D
Mä oon ehkä sit erilainen mut ei mul tulis mielee kysellä, että voinko laittaa munakuvia :D Keskustelut jossai ihan muualla.
Toki parisuhteessa voi sitten lähetellä vähä intiimimpiä kuvia IMO.

Mut nää on näitä mun mielipiteitä.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
@gramma , tuo yltäkylläisyys Tinderissä ja muissa nettideiteissä kuulostaa juurikin siltä mitä olen arvellut naisten tilanteen olevan, selittää hyvin yleistä menoa siellä. Mutta oikeasti propsit että sanot asian suoraan, yleensä naiset ei halua tuota myöntää. :thumbsup:
Kyllä kai enemmistö naisista sanoo, että saisi kyllä munaa kotiin, jos niin haluaisi. Mutta kun se vaan on eri asia, onko se kamalan hyvä ja toivottava juttu. Eihän suuri osa miehistäkään mene maksullisiin hakemaan tunteetonta panemista, vaikka seksintarpeessa olisikin. Eri asia toki olla pantava reikä tai maksava asiakas, mutta edelleen on miesten ihan turha olla kateellisia tästä "loistomahdollisuudesta".

Yleensä naiset kai sanovat, ettei se hyvän seuran haku ole helppoa. Tai siis en minä ainakaan loppupeleissä näe hirveästi edes keskustelua tuosta seksin saamisesta, muuta kuin miesten puheena.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Eihän suuri osa miehistäkään mene maksullisiin hakemaan tunteetonta panemista, vaikka seksintarpeessa olisikin.
Kyseessä on kallis ja hankala "harrastus" Suomessa, joten ei näitä nyt oikein kannata käydä rinnastamaan. Sen sijaan "sinun kotiisi" moni kyllä tulisi varmaan ihan mielellään. Kuten siis itsekin myönnät. Miehille nääs "tunteeton paneminen" on aika normaali tavoite. Tai tunteellinen paneminen. Kunhan pääsee panemaan.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Kyllä kai enemmistö naisista sanoo, että saisi kyllä munaa kotiin, jos niin haluaisi. Mutta kun se vaan on eri asia, onko se kamalan hyvä ja toivottava juttu.
Nimenomaan, mitä tällaisella "edulla" tekee, jos se ei itseä kiinnosta milläänlailla? Sama kuin olis kaupassa supertarjous pähkinöistä, kun itse on niille allerginen. Tai täysi autoetu, kun itsellä ei ole ajokorttia. Kiva mut täysin hyödytöntä itselle.

Miehet ei tietenkään osaa ajatella asiaa tältä kantilta, koska asian aatteleminen täysin erilaisesta viitekehyksestä lähtien on todella haastavaa itse kullekin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Nimenomaan, mitä tällaisella "edulla" tekee, jos se ei itseä kiinnosta milläänlailla? Sama kuin olis kaupassa supertarjous pähkinöistä, kun itse on niille allerginen. Kiva mut täysin hyödytöntä itselle.

Miehet ei tietenkään osaa ajatella asiaa tältä kantilta, koska asian aatteleminen täysin erilaisesta viitekehyksestä lähtien on todella haastavaa itse kullekin.
Mutta kumpi on kivempi, olla niiden baari-iltojen varassa kuten takavuosina ja kävellä sieltä yksin kotiin kuten sanoit, vai se, että on rajaton tarjonta seurasta, jonka jäsentely ja valkkailu on sitten (positiivinen) ongelma, jota voi kätevästi kotisohvalta käsin ratkoa?

Miehen näkökulmasta taas melkein pitäisin kyllä vanhoja aikoja parempina, koska siellä baarissa oli kuitenkin ihan erilainen pariutumisen mentaliteetti kuin nykyaikana ja naiset oli ihan juonessa mukana. Ja kilpailu oli rajallista ja rajoittui siis paikalla oleviin miehiin.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Kyseessä on kallis ja hankala "harrastus" Suomessa, joten ei näitä nyt oikein kannata käydä rinnastamaan. Sen sijaan "sinun kotiisi" moni kyllä tulisi varmaan ihan mielellään. Kuten siis itsekin myönnät. Miehille nääs "tunteeton paneminen" on aika normaali tavoite. Tai tunteellinen paneminen. Kunhan pääsee panemaan.
Ja mä en ole missään välissä kieltänyt asiaa, vaan ihan itsekin kertonut tästä - lisäten nimenomaan tuon edellisen, että eipä tässä ole mitään kadehdittavaa.

Rinnastus maksullisiin oli siinä, että ei kaikille miehillekään, rahasta ja maineesta riippumatta, jokapäiväinen "kunhan panen" ole mitenkään tavoiteltavaa. Sinäkään et voi puhua kaikkien miesten puolesta.

Lisäksi tuon esiintuominen, että miehille käy mikä tahansa, on omiaan vaikeuttamaan asiaa naisten puolesta. Mitä enemmän olen ollut somessa lukemassa miesten juttuja, sitä todennäköisemmin en tule antamaan randomille miehelle vaikka miten puutteessa itse olisin ja tyytyväinen satunnaiseen, tunteettomaan seksiin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Rinnastus maksullisiin oli siinä, että ei kaikille miehillekään, rahasta ja maineesta riippumatta, jokapäiväinen "kunhan panen" ole mitenkään tavoiteltavaa. Sinäkään et voi puhua kaikkien miesten puolesta.
Olet oikeassa, mutta maksullisen seuran suosiosta ei voi silti mitään suoria johtopäätöksiä vetää, koska se on hankala ja kallis harrastus.

Jos elettäisiin jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa maksulliset naiset ei olisikaan maksullisia, vaan ilmaisia, ja näitä olisi runsaasti tarjolla joka kaupungissa, niin mitä luulet, kävisikö ovi aika tiheään...? ;) Luottaisitko sinä mieheesi, että ei se ainakaan sorru sellaiseen..?
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Mutta kumpi on kivempi, olla niiden baari-iltojen varassa kuten takavuosina ja kävellä sieltä yksin kotiin kuten sanoit, vai se, että on rajaton tarjonta seurasta, jonka jäsentely ja valkkailu on sitten (positiivinen) ongelma, jota voi kätevästi kotisohvalta käsin ratkoa?

Miehen näkökulmasta taas melkein pitäisin kyllä vanhoja aikoja parempina, koska siellä baarissa oli kuitenkin ihan erilainen pariutumisen mentaliteetti kuin nykyaikana ja naiset oli ihan juonessa mukana.
No kyllä tää nykytilanne (seksin saralla) itseni kaltaiselle (ilmeisen vähemmistössä olevalle) naiselle on tietysti ihan rajatonta riemua. :D Mutta kun suurin osa naisista ei selkeästikään ole kiinnostunut tällaisesta toiminnasta millään lailla, niin asiahan on heille täysin samantekevä.

Mitä sitten tulee pariutumiseen, niin siinä vanhat konstit oli kyllä parempia ku nämä uudet. Tässä tulee sitten kuvioihin erilaiset fb:n sinkkuryhmät yms, joissa on mahdollista vähän etukäten hahmottaa minkälaisia tyyppejä ne yksäreihin pyrkivät heput oikeen ovat (ovatko kohteliaista, ystävällisiä kaikille yms vai jotain epäkohteliaita vittua viljeleviä mörököllejä). Ja nää järjestää usein kaikenlaista miittiä ja baari-iltaa ja sellaista, joissa pääsee ihan livenä, ilman paineita tutustumaan muihin isommalla porukalla. Suosittelen lämpimästi, vaikka fb onkin ihan so noughties ja boomereiden temmellyskenttä :lol:
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Olet oikeassa, mutta maksullisen seuran suosiosta ei voi silti mitään suoria johtopäätöksiä vetää, koska se on hankala ja kallis harrastus.

Jos elettäisiin jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa maksulliset naiset ei olisikaan maksullisia, vaan ilmaisia, ja näitä olisi runsaasti tarjolla joka kaupungissa, niin mitä luulet, kävisikö ovi aika tiheään...? ;) Luottaisitko sinä mieheesi, että ei se ainakaan sorru sellaiseen..?
Mä en tiedä mitään sen suosiosta, joten en tee siitä mitään johtopäätöksiä. Tässähän on ollut kyse lähinnä puheista ja oletetuista, yleistetyistä asioista.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Ja mitä näihin maksullisiin naisiin tulee, niin siellä laukkaa sekä sinkkuja että varattuja miehiä. Tämä harrastus ei sovi piheille miehille, koska rahaa sinne saa palamaan vaikka joku on joskus sanonut, että silti se tulee halvemmaksi kuin vaimon/tyttöystävän pitäminen. Tiedä sitten tuosta onko totta vai ei, itse en ole koskaan asiaa laskenut. Moni varattu ukko käy maksullisissa toteuttamassa omia fantasioitaan, jos ei kotona voi toteuttaa tai kun haluaa nuorempaa naista, eikä halua riskeerata iskemällä baarista tai Tinderistä jotain naista, joka saattaisi mustasukkaisuuksissaan järjestää kolmiodraaman, siksi turvallisempaa käydä maksullisissa, eivät soittele perään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Mäpä pistin ihan huviksee testiin joillekki mimmeille ketä tässä aikasemmi nähnyt (joko siis menty päätyyn asti, muuten päätetty että ei luoda suhdetta syystä tai toisesta, tai jokin muu (nyt ei siis kyseessä tapaukset joilta oon saanu pakit, nämä annan täysin olla)), että kiinnostaisiko fwb suhde?

Mä hieman yllätyin tähän mennessä vastauksista. Keltään ei tullu suoraa vastausta, että kyllä/ei, mutta enemmänkin keskustelua aiheesta.

Saa nähdä meneekö kenenkään kanssa siihen pisteeseen. Mua ei haittaa vaikka yksikään ei lopulta suostuisi :D

Testaan tässä enemmänkin suoria pyyntöjä/kysymyksiä viitaten erääseen tämän palstan olevaan henkilöön (sori nyt en ulkoa muista enkä juuri nyt tässä hetkessä jaksa kaivaa), joka on siis treffeillä joiltain naisilta kysynyt, että mennäänkö panee, ja kuulemma aika hyvällä "kyllä" prosentilla.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Mäpä pistin ihan huviksee testiin joillekki mimmeille ketä tässä aikasemmi nähnyt (joko siis menty päätyyn asti, muuten päätetty että ei luoda suhdetta syystä tai toisesta, tai jokin muu (nyt ei siis kyseessä tapaukset joilta oon saanu pakit, nämä annan täysin olla)), että kiinnostaisiko fwb suhde?

Mä hieman yllätyin tähän mennessä vastauksista. Keltään ei tullu suoraa vastausta, että kyllä/ei, mutta enemmänkin keskustelua aiheesta.

Saa nähdä meneekö kenenkään kanssa siihen pisteeseen. Mua ei haittaa vaikka yksikään ei lopulta suostuisi :D

Testaan tässä enemmänkin suoria pyyntöjä/kysymyksiä viitaten erääseen tämän palstan olevaan henkilöön (sori nyt en ulkoa muista enkä juuri nyt tässä hetkessä jaksa kaivaa), joka on siis treffeillä joiltain naisilta kysynyt, että mennäänkö panee, ja kuulemma aika hyvällä "kyllä" prosentilla.
Itse saanut kirjoituksistasi käsityksen että etsit parisuhdetta. Ehkä et sitten kuitenkaan tiedä mitä loppupeleissä haluat, jos tarkoitus lähteä fb linjalle?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
Kyllä kai enemmistö naisista sanoo, että saisi kyllä munaa kotiin, jos niin haluaisi. Mutta kun se vaan on eri asia, onko se kamalan hyvä ja toivottava juttu. Eihän suuri osa miehistäkään mene maksullisiin hakemaan tunteetonta panemista, vaikka seksintarpeessa olisikin. Eri asia toki olla pantava reikä tai maksava asiakas, mutta edelleen on miesten ihan turha olla kateellisia tästä "loistomahdollisuudesta".

Yleensä naiset kai sanovat, ettei se hyvän seuran haku ole helppoa. Tai siis en minä ainakaan loppupeleissä näe hirveästi edes keskustelua tuosta seksin saamisesta, muuta kuin miesten puheena.
Nimenomaan, mitä tällaisella "edulla" tekee, jos se ei itseä kiinnosta milläänlailla? Sama kuin olis kaupassa supertarjous pähkinöistä, kun itse on niille allerginen. Kiva mut täysin hyödytöntä itselle.

Miehet ei tietenkään osaa ajatella asiaa tältä kantilta, koska asian aatteleminen täysin erilaisesta viitekehyksestä lähtien on todella haastavaa itse kullekin.
En kyllä jaksa uskoa että suhteenkaan saaminen olisi naisille niin vaikeaa kuin nämä sanovat. Toki jos etsii Suurta Rakkautta tai sitä harvinaista henkistä yhteyttä voi olla vaikeampaa, mutta vaikea kuvitella että semmoisen perushyvän suhteen saaminen olisi kovin iso haaste. Ainakaan jos ei yritä pariutua kovin paljoa ylöspäin. Eli voisiko siinäkin olla kyse siitä, että monien naisten on vaan vaikea syttyä enää mistään kun kaikki on jo kokeiltu? :hmm:

Lisäksi tuon esiintuominen, että miehille käy mikä tahansa, on omiaan vaikeuttamaan asiaa naisten puolesta. Mitä enemmän olen ollut somessa lukemassa miesten juttuja, sitä todennäköisemmin en tule antamaan randomille miehelle vaikka miten puutteessa itse olisin ja tyytyväinen satunnaiseen, tunteettomaan seksiin.
No niinhän asia valitettavasti on, että iso osa miehistä on erittäin himokkaita ja heille kelpaa ihan mikä vaan. Yllättävää tässä on lähinnä se, että tämä tulee naisille yllätyksenä. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Itse saanut kirjoituksistasi käsityksen että etsit parisuhdetta. Ehkä et sitten kuitenkaan tiedä mitä loppupeleissä haluat, jos tarkoitus lähteä fb linjalle?
Joo olen "etsinyt" pitkäaikaista kumppania, mut mikään ei vaa etene, joten tällä hetkellä on enemmä hälläväliä asenne :D

Tässä talvella en edes oikee jaksa tutustua niin hyvin ihmisiin saati on tosi vaikea tutustuu uusiin (ihmiset ovat paljo passiivisempia Tinderissä) joten semmonen fiilis, että voisi hyvin ottaa taukoa tuosta suhteen etsimisestä.
Keväällä/kesällä ihmiset aktivoituu enemmän, joten silloin on taas saa paremmin luotua yhteyksiä.

Onhan tuo parisuhde päällimmäisenä, mut sit taas ei huvita koko kevättalvea soitella skebaa himassa yksin ja käydä salillla repeatilla :D
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Itselleni fwb-suhde olisi pahimpia virheitä, kun toiveena on kuitenkin parisuhde ihan. Muutenkaan minun pää ei taivu sellaiseen suhteeseen. Varmaan se joillakin onnistuu. :)
Itselle on muutama nainen ehdottanut fb suhdetta, mutta ei ole mun juttu.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Toki jos etsii Suurta Rakkautta tai sitä harvinaista henkistä yhteyttä voi olla vaikeampaa, mutta vaikea kuvitella että semmoisen perushyvän suhteen saaminen olisi kovin iso haaste.
Miks pitäs tyytyä johonkin kädenlämpöiseen rakkaudettomaan ihankivaan? Haluatko sä ite olla jonkun "no okei otetaan tää sit kun ei parempia näytä nyt olevan"? Mä en nyt aidosti käsitä mitä mä tekisin jollain "perushyvällä" suhteella jossa ei ole henkistä yhteyttä tai suurta rakkautta. Oikeesti, ei. En mä halua sellasta, enkä todellakaan halua olla kenenkään sellainen.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
No niinhän asia valitettavasti on, että iso osa miehistä on erittäin himokkaita ja heille kelpaa ihan mikä vaan. Yllättävää tässä on lähinnä se, että tämä tulee naisille yllätyksenä. :)
Ei se tule yllätyksenä. Korostuu vaan se, että itseäni ei todellakaan kiinnosta olla joku "ruma muija mut sainpahan pillua". Ennen en olisi ajatellut ehkä näin.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Fwb-jutut ovat aina johtaneet tuntemuksien heräämiseen, mutta vain jommalla kummalla osapuolella. Varoituksen sanana siitä, mitä voi tuleman.
Tuo sama vaara on olemassa normaalissa parisuhteessa. Toinen tykkää toisesta enemmän kuin toinen eikä ajattele asioista samoin, roikkuu kuitenkin mukana. Toinen ei vaan asiasta ole tietoinen kun olettaa että toinen ajattelee samoin kuin hän.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
Ei se tule yllätyksenä. Korostuu vaan se, että itseäni ei todellakaan kiinnosta olla joku "ruma muija mut sainpahan pillua". Ennen en olisi ajatellut ehkä näin.
No se on se maailma missä eletään, minkäs teet...

Miks pitäs tyytyä johonkin kädenlämpöiseen rakkaudettomaan ihankivaan? Haluatko sä ite olla jonkun "no okei otetaan tää sit kun ei parempia näytä nyt olevan"? Mä en nyt aidosti käsitä mitä mä tekisin jollain "perushyvällä" suhteella jossa ei ole henkistä yhteyttä tai suurta rakkautta. Oikeesti, ei. En mä halua sellasta, enkä todellakaan halua olla kenenkään sellainen.
Taisit tulkita vähän liikaa? En tarkoittanut jotain vanhan ajan "järkiliittoa" jossa kumpaakaan ei kiinnosta pätkän vertaa, vaan että joutuu vähän karsimaan vaatimuslistaa ja hyväksymään ettei ehkä enää edes kykene tuntemaan samalla intensiteetillä kuin jossain teinivuosien ihastumisessa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Taisit tulkita vähän liikaa? En tarkoittanut jotain vanhan ajan "järkiliittoa" jossa kumpaakaan ei kiinnosta pätkän vertaa, vaan että joutuu vähän karsimaan vaatimuslistaa ja hyväksymään ettei ehkä enää edes kykene tuntemaan samalla intensiteetillä kuin jossain teinivuosien ihastumisessa.
Toisen pään sisään ei pääse, joten tulkinnat on tietysti omasta viitekehyksestä käsin. En kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä vaatimuslistan konseptia kyllä muutenkaan. Loppupeleissä siinä vaatimuslistassa on tasan kaks asiaa: että olen rakastunut siihen ihmiseen (ja se minuun), ja että se kohtelee mua hyvin. Kaikki muu on lopulta toisarvoista. Näistä kahdesta en (enää) tingi.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Pitkässä suhteessa on vaarana että leipääntyy toiseen. Jos huomaa että tietyn välein rakastuu uudestaan puolisoonsa, voin sanoa ettei ole mitään hätää silloin, jos puoliso vielä tuntee samoin. Pitkä suhde vaatii että toiseen rakastuu uudestaan ja uudestaan, se alku rakastuminen ei kanna kuin korkeintaan seitsemän vuoden päähän. Olen huomannut että suhteet kulkee seitsemän vuoden sykleissä, kaikki iso muutos tulee seitsemän vuoden välein, ihmiset muuttuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
371
Taisit tulkita vähän liikaa? En tarkoittanut jotain vanhan ajan "järkiliittoa" jossa kumpaakaan ei kiinnosta pätkän vertaa, vaan että joutuu vähän karsimaan vaatimuslistaa ja hyväksymään ettei ehkä enää edes kykene tuntemaan samalla intensiteetillä kuin jossain teinivuosien ihastumisessa.
Tuli mieleen psykologi Barry Schwartzin valinnanvapauden paradoksi, että kun on hyvin runsas valintojen mahdollisuus, se johtaa lopulta päättämättömyyteen ja tyytymättömyyteen. Standardit hivuttautuvat vaivihvaa hyvin korkealle.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
Henkkoht teen sen, että en tilaile miehiä kotiini mälläämään verhojani. :'D
No siitä vaan, kunhan ihmettelin sun järkytystä aiheesta. Kuitenkin varmaan yksi maailman vanhimpia asioita...

Toisen pään sisään ei pääse, joten tulkinnat on tietysti omasta viitekehyksestä käsin. En kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä vaatimuslistan konseptia kyllä muutenkaan. Loppupeleissä siinä vaatimuslistassa on tasan kaks asiaa: että olen rakastunut siihen ihmiseen (ja se minuun), ja että se kohtelee mua hyvin. Kaikki muu on lopulta toisarvoista. Näistä kahdesta en (enää) tingi.
Ei taida kovin moni Tindernainen olla liikkeellä yhtä lyhyellä listalla, eli sinänsä hyvä sulle.

Tosin yritin hakea vähän sitä, että tunteet laimenee iän mukana ja siten vanhempana ei todennäköisesti enää koe yhtä voimakasta rakkauttakaan kuin joskus teininä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Tuli mieleen psykologi Barry Schwartzin valinnanvapauden paradoksi, että kun on hyvin runsas valintojen mahdollisuus, se johtaa lopulta päättämättömyyteen ja tyytymättömyyteen. Standardit hivuttautuvat vaivihvaa hyvin korkealle.
Tää nykyinen tapa, jossa raakataan sohvalla maaten jäätävä läjä ihmisiä tosi pinnallisten piirteiden perusteella on se ongelma. Ei tämmöstä ennen ollut, kun ihmisistä kiinnostuttiin ennen kuin niistä tiedettiin oikein mitään. En tykkää tästä kyllä itse enkä siis näissä palveluissakaan oo hakemassa mitään vakavaa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Tosin yritin hakea vähän sitä, että tunteet laimenee iän mukana ja siten vanhempana ei todennäköisesti enää koe yhtä voimakasta rakkauttakaan kuin joskus teininä.
Mä en usko tällaiseen itse ollenkaan. Siis että vanhemmiten jotenkin "laimenee". Mut jos tää on yleistä, ni ehkä pysyn sitten niissä nuoremmissa ja kyynistymättömissä.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Tosin yritin hakea vähän sitä, että tunteet laimenee iän mukana ja siten vanhempana ei todennäköisesti enää koe yhtä voimakasta rakkauttakaan kuin joskus teininä.
Rakkaus muuttaa muotoaan, ei se kymmenien vuosien jälkeen enää ole niin intohimoisen voimakasta, mutta se yhteenkuuluvuuden tunne ei poistu, se tunne kun tietää että tuntee toisen ja tietää mitä hän ajattelee vaikka ei sitä ääneen sano, se on sitä lopun rakkautta.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Rakkaus siihen samaan ihmiseen tietysti muuttaa muotoaan ja rauhoittuu, arkipäiväistyy yms, mutta en kyllä suostu siihen, että enää en voisi rakastua tulisesti ja täydellä teholla tässäkin iässä johonkin uuteen ihmiseen.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Rakkaus siihen samaan ihmiseen tietysti muuttaa muotoaan ja rauhoittuu, arkipäiväistyy yms, mutta en kyllä suostu siihen, että enää en voisi rakastua tulisesti ja täydellä teholla tässäkin iässä johonkin uuteen ihmiseen.
On se mahdollista, koska se on uusi suhde. Ei se ole iästä kiinni. Tietenkin nuoremmalla iällä ne hormoonit jyllää lujempaa eli tuntemukset on voimakkaammat ja muutenkin kun nuorena kaikki on uutta ennen kokematonta, niin se tuntuu ainutlaatuiselta.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
306
Itse olen äärimmäisen tyytyväinen, etten ole suhteessa ja huojentunut ja helpottunut, että en ole koskaan myös ollutkaan. Päässyt vähällä, ilman mitään ylimääräistä kuormitusta.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
On se mahdollista, koska se on uusi suhde. Ei se ole iästä kiinni. Tietenkin nuoremmalla iällä ne hormoonit jyllää lujempaa eli tuntemukset on voimakkaammat ja muutenkin kun nuorena kaikki on uutta ennen kokematonta, niin se tuntuu ainutlaatuiselta.
Todellakin :love: järki vaan vähän suitsii pahimpia päättömyyksiä näin vanhempana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 759
Viestejä
4 291 494
Jäsenet
71 720
Uusin jäsen
vippop

Hinta.fi

Ylös Bottom