Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
No jos tuolla tavalla ajatellaan, niin maailmassa on 4 miljardia "varavaihtoehtoa", joista johonkin usein päädytään kun vanha suhde loppuu. Voi voi kuinka "huono lähtöasetelma".

Se, että sulla nyt sattui olemaan mätsi päällä tämän miehen kanssa ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että sä olet etulyöntiasemassa suhteessa noihin 4 miljardiin naiseen eli suorastaan ensisijainen vaihtoehto. ;) Suhteessa miehen nykyiseen naiseen et ollut ensisijainen vaihtoehto, koska olit ajallisesti myöhässä. Ei siinä sen kummempaa.
Sä ajattelet tämänkin taas puhtaasti matemaattisena pelinä. Tunteet tässäkin kuitenkin näyttelee isointa roolia, ja kyllä mun kiinnostusta on aika vaikea herätellä uudestaan jos juttu on jo kerran lässähtänyt. Muutenkin mulla on tapana elämässä mennä eteenpäin. Tuuliviireily "joo - ei - eiku sittenkin joo" on sitäpaitsi huono ennusmerkki.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Pahoittelut. Piti nimittäin kommentoida tuota sinun aikaisemmasta viestistä alleviivaamaani kohtaa myös (ks. edit, alleviivaus näkyvillä myös alkuperäisessä). Kuten nähdään, niin en ole virheetön kommunikoija itsekään, mutta kukapa meistä olisi? Lähinnä tässä sinun viestissäsi yhdistyi nämä kaksi eri tyyppistä tilannetta, jotka ei tämän ketjun ja AFK käytyjen keskustelujen perusteella ole mitenkään tavattomia. En välttämättä ole ainoa ketjun hiljainen lueskelija, ja jos yksikin viestit lukenut hoksaa tulevaisuudessa antaa pakit tyylillä, niin tällä keskustelulla on ollut joku edistävä merkitys.

Ei ollut sen kummempaa tarkotusta vainota @ironth. Käyn säännöllisin väliajoin lueskelemassa näitä, niin pysyy kirkkaampana mielessä ettei minun kannata puuttua noihin deittiappeihin enää, enkä voi niitä tämän ketjun ja AFK keskustelujen perusteella suositella kenellekään. Jokainen tietty tekee omat päätökset ja se tuskin on minulta pois jos muut niitä käyttää.
Kiitos vastauksesta, ei hätää. Itselläkin menee herkästi sormet eri suuntaan, kuin mihin piti aivojen kanssa lähteä. Se pitkä viestinikin oli aikalailla tajunnanvirtaa, kun asioita muistui mieleen.
Ehkä tulevaisuutta ajatellen noiden muistelu oli kuitenkin itsellekin hyvä, vaikkakin koko ghostaus-käsitteen tulo on antanut uusia näkökulmia varmaan monellekin.

-------------

Lisään vielä, että tämä vuosiviesti oli ihan tekstariaikaa, ennen pikaviestimiä. Tekstareiden kulttuuri oli erilainen, vaikka rajaton määrä kuussa vähän vaikuttikin. Ne olivat pitkiä, eikä toisen lukemista tai paikallaoloa nähnyt. En usko, että tuo olisi mennyt samalla tavalla WhatsAppissa. :) Eikä vastaukseni edelleenkään hänelle ollut mikään yhteydenotto, vaan anteeksipyynnön ja selityksen kaltainen viesti – vaikea nyt tarkemmin enää muistaa! Enemmänkin closure itselleni. En varmasti vatvonut asiaa vuotta, vaan olin erilainen ihmisenä ja kuluva vuodenaika toi hänet mieleen, ja päätin käsitellä kuitenkin jollain tavalla roikkuneen asian. Tämän nyt voisi nähdä mielestäni myös kohteliaana käytöksenä, mutta teillä taisi olla jo omat projektiot päällä.

Joka tapauksessa kyseessä oli henkilökohtainen muistelmani yhdestä (1) asiasta, joten sen puinti voitaisiin jättää väliin ketjussa, joka koskee Tinderiä. Ikibannit jokaiselle, joka vääntää tästä kuukauden päästä, että "naiset vastaavat vasta vuoden päästä". Teillä ei ole mitään hajua siitä, millainen minä olin ja se toinen oli, mitkä olivat syymme käyttäytymiseemme (kommunikaatioon tarvitaan vähintään kaksi) eikä tarvitse ollakaan.

Carry on. Harmi, kun mulla ei ole tuoreempaa näkökulmaa henkilökohtaisesti deittailusta, voin vain tuoda jotain naisen näkökulmia asiaan. Saa kysyä mitä lystää, jos haluaa. Tässä ketjussa näkisin mieluusti enemmän tinderöitsijöiden keskustelua ja auttamista – naisethan auttavat paljonkin toisiaan siinä, mitä viestiä laitetaan jne.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 455
Sä ajattelet tämänkin taas puhtaasti matemaattisena pelinä. Tunteet tässäkin kuitenkin näyttelee isointa roolia, ja kyllä mun kiinnostusta on aika vaikea herätellä uudestaan jos juttu on jo kerran lässähtänyt. Muutenkin mulla on tapana elämässä mennä eteenpäin. Tuuliviireily "joo - ei - eiku sittenkin joo" on sitäpaitsi huono ennusmerkki.
Onkohan tuo syynä joillekkin naisille siihen että ghostataan eikä kerrota suoraan ettei kiinnosta? Jätetään sinne "varalle" roikkumaan jos edellisistä ei tulekkaan mitään?
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Onkohan tuo syynä joillekkin naisille siihen että ghostataan eikä kerrota suoraan ettei kiinnosta? Jätetään sinne "varalle" roikkumaan jos edellisistä ei tulekkaan mitään?

Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta myöhemminkään.

Ghostaus on vain tapa lopettaa yhteydenpito ilman, että tarttis kestää toisen pettymys. Jossain nettikirjoittelussa ihan ok, tapailussa pelkurimaista.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Onkohan tuo syynä joillekkin naisille siihen että ghostataan eikä kerrota suoraan ettei kiinnosta? Jätetään sinne "varalle" roikkumaan jos edellisistä ei tulekkaan mitään?
Varmaan joillekin, toiset taas eivät tiedä mitä haluavat, joillekin tulee oikeasti muu elämä eteen, joku unohtaa, jooku bannataan Tinderistä, joku jättää tahallaan vastaamatta kun on loukkaantunut, jne. Et voi tietää, mitä siellä toisessa päässä tapahtuu etkä voi keksiä yleistettävää syytä, valitettavasti.

Eta. Ja joissain tapauksissa se EI on selkeästi jo sanottu, mutta tätä ei toinen ole noteerannut tai jättää pari kuukautta väliin ja taas alkaa viestit.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 567
Mitäs pahaa siinä on, jos joku ex. kyselee kuulumisia pitkän ajan päästä? :hmm: Siis jos ollaan sovussa erottu eikä siis koko ajan kysellä.

Ei mua ainakaan haittaa yhtään, jos exät kyselee kuulumisia..
Ehkä siinä voi tulla kuva että on taka-ajatuksia ja vanha suola janottaa? Tietenkin jos molemmat ovat sinkkuja niin ei siinä mitään väärää ole.

Toi sopuisuus on vähän kaksiteräinen miekka. Itsellä on yksi niin kaunis ero nuoruudessa että ei tulisi mieleenkään enää ottaa yhtettä. Se oli varmaan suhteen onnellisin päivä. Jäi hyvä mieli molemmille, kaikesta.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Onkohan tuo syynä joillekkin naisille siihen että ghostataan eikä kerrota suoraan ettei kiinnosta? Jätetään sinne "varalle" roikkumaan jos edellisistä ei tulekkaan mitään?
Ei.

Se on vaikeeta sanoa toiselle, että ei mua nyt kiinnostakaan. Tässä pitäisi kyllä ryhdistäytyä. Tuntuu tökeröltä vaan poistaa mätsi mutta vähintään yhtä tökeröltä tuntuu selitellä kiinnostuksen puutettaan, etenkin jos siihen ei oo mitään erityistä syytä (vaikkapa etäisyys tai erilaiset perhehaaveet tai mitä tällaisia nyt voisi olla, vs joku kipinän puute tms).

Sain kerran kaksien treffien jälkeen todella kivan viestin yhdeltä mieheltä, että miksi tästä ei tuu mitään, vaikka olenkin kaunis ja ihana :giggle: Siitä jäi hyvä mieli kyllä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Lisäksi tuo, kun lähtee selittämään miksi ei kiinnosta, niin johtaa monesti vaan vänkäämiseen ja selittelykierteeseen ja yrityksiin korjata tilanne tai tarve selittää tarkemmin ja muuta aikaa vievää ja turhautumista aiheuttavaa, joita ei ymmärrettävästi jaksa. Ja ymmärrän tän täysin varsinkin naisilla, kun sitä ei varmaan muuta kerkeis tehdäkään päivän aikana ku selitellä mätseille, että miksi ei napostele :D
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Kyllä naisella sen verran pitää olla munasarjoja että ghostauksen sijaan kerrotaan miehelle: "Olet ruma ja läski. Ei kiinnosta".
Sen sijaan valitaan se kaikkein laiskin vaihtoehto eli ghostaus.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tämä keskustelu palauttaa hyvin mieleen niitä fiiliksiä, joita tinderöidessä oli. Kun et vaan voi toimia oikein ja reilusti kaikkia kohtaan ja niin, ettei kukaan loukkaantuisi.

Mä olisin kyllä pitänyt hyvin erikoisena ja ylimielisenä, jos joku Tinder-tuttavuus olisi alkanut perustelemaan ominaisuuksillani sitä miksei kiinnosta jatkaa tutustumista. Se "kipinä puuttuu" on oikein oivallinen ja riittävä perustelu, jos tilanne sellaisia vaatii.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Minä en keksi yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi kenellekään sanoa noin rumasti?
Ei nyt ehkä juuri noita sanoja kannata käyttää.
Itse joskus tinderöidessä raakkasin ulos kaikki yh-mamit, 35v+ ja XXL-leidit sanomalla: "Ei kiitos". Ei aikomustakaan mennä papin aamenia kuulemaan. En ghostannut ja roikuttanut heitä "varalla" löysässä hirressä.

Ghostaamista tapahtuu ihan livenäkin. Parit deitit kävin yhden naaraan kanssa. Tuntui että meni ihan ok. Mutta sen jälkeen täydellinen radiohiljaisuus kuin SETIn UFO-etsinnöissä.
Tinder kyllä tuntui aivan liian pinnalliselta. Mitä se toki on. Leidit olivat kuin mustia aukkoja johon kaikki energiani katosi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 641
Ei nyt ehkä juuri noita sanoja kannata käyttää.
Itse joskus tinderöidessä raakkasin ulos kaikki yh-mamit, 35v+ ja XXL-leidit sanomalla: "Ei kiitos". Ei aikomustakaan mennä papin aamenia kuulemaan. En ghostannut ja roikuttanut heitä "varalla" löysässä hirressä.
Mites tää kuulostaa vähän kummalta. Ei kai heille joutunut sanomaan "Ei kiitos" jos ei alun alkaenkaan svaippaillut niitä oikealle? Etenkin tuo 35v+ ja XXL-himmelin nyt näkee profiilista aika helposti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 329
No ainakin silon kun mää viä tinderöin, läskit harvoin laittoi kokovartalokuvaa tai sitten oli kuva jostain vuodelta nyrkki ja kyrpä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Parasta olis vaan laittaa ihan rehellisesti sekä se pituus että kokovartalokuva ja kaikki muutkin mahdolliset deal brekerit, kuten lapset, kyllähän nää asiat sitten viimeistään selviää kun livenä tavataan joka tapauksessa.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Kohta varmaan joku tulee avautumaan kuinka sisäinen kauneus on kaikista tärkeintä, ei muilla seikoilla ole niin väliä. ;)
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 455
Vielä kummempaa on samaan hengenvetoon kritisoida Tinderiä pinnalliseksi paikaksi :asif:
Ei se välttämättä ole pinnallisuutta jos ei yksinhuoltajan kanssa halua seurustella. Kaikki ei halua lapsia, varsinkaan jos ne ei ole edes omia.

Samoiten myös "XXL" = reilu ylipaino kertoo terveysongelmista ja myös elämänhallinnan kanssa olevista haasteista. Ei se ole pelkkä pinnallinen ulkonäkö asia
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Parasta olis vaan laittaa ihan rehellisesti sekä se pituus että kokovartalokuva ja kaikki muutkin mahdolliset deal brekerit, kuten lapset, kyllähän nää asiat sitten viimeistään selviää kun livenä tavataan joka tapauksessa.
Ennen vanhaan oli painolukemakin rehdisti esillä deittisivustoilla. Nykyään ei taideta oikein enää edes missikisoissa puhua tarkasta painosta mitään. Ihan tabu koko aihepiiri.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
Vielä kummempaa on samaan hengenvetoon kritisoida Tinderiä pinnalliseksi paikaksi :asif:
Ei se välttämättä ole pinnallisuutta jos ei yksinhuoltajan kanssa halua seurustella. Kaikki ei halua lapsia, varsinkaan jos ne ei ole edes omia.

Samoiten myös "XXL" = reilu ylipaino kertoo terveysongelmista ja myös elämänhallinnan kanssa olevista haasteista. Ei se ole pelkkä pinnallinen ulkonäkö asia
Lisäksi ulkonäöstä välittämisessäkin on aika paljon aste-eroja. Ei ole kovin pinnallista jos "XXL" ei kelpaa ulkonäön takia, se taas on jo selvästi pinnallisempaa jos esimerkiksi pitää käydä salilla (näyttää lihaksikkaalta) ja olla selvästi keskimääräistä pidempi...
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Samoiten myös "XXL" = reilu ylipaino kertoo terveysongelmista ja myös elämänhallinnan kanssa olevista haasteista. Ei se ole pelkkä pinnallinen ulkonäkö asia
No siis mikä nyt on XXL? Sellanen joka pitää nosturilla poistaa kotoa vai pallonmallinen vai sellanen, jolla on jenkkakahvat ja selluliittia? Ei isokaan ylipaino mitenkään väistämättä tarkoita, että ihminen olis jotenki sairas tai sen elämänhallinta olis kadoksissa. Okei no sit kyllä on, jos ei omin jaloin pysty liikkumaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Ei isokaan ylipaino mitenkään väistämättä tarkoita, että ihminen olis jotenki sairas tai sen elämänhallinta olis kadoksissa.
Sehän on vähän tarkastelijasta ja yksilöstä kiinni, mutta kyllä iso ylipaino pääasiassa juuri sitä tarkoittaa, että kroppa ei voi hyvin ja elämänhallinnassa on parantamisen varaa. Pienikin ylipaino usein tarkoittaa tuota.

Ihan jos omaa itseänikin mietin, niin todellakin olisin ällöttävä ja epähyvinvoiva edes pienellä ylipainolla, sikäli kun se ei olisi salilla pumpattua lihasta. Joskus olen käynyt niillä rajoilla, ja jo silloin olin ihan täysi läskipossu peilistä tarkasteltuna. Hyi hitto. Ja ihan samalla tavalla ajattelen muistakin ihmisistä, ei ne ansaitse sen hellempää arvostelua kuin itsekään ansaitsen.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 885
No siis mikä nyt on XXL? Sellanen joka pitää nosturilla poistaa kotoa vai pallonmallinen vai sellanen, jolla on jenkkakahvat ja selluliittia? Ei isokaan ylipaino mitenkään väistämättä tarkoita, että ihminen olis jotenki sairas tai sen elämänhallinta olis kadoksissa. Okei no sit kyllä on, jos ei omin jaloin pysty liikkumaan.
Kai se tarkoittaa että on lihava (BMI 30 tai yli) tai ainakin lähellä sitä.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
No siis mikä nyt on XXL? Sellanen joka pitää nosturilla poistaa kotoa vai pallonmallinen vai sellanen, jolla on jenkkakahvat ja selluliittia? Ei isokaan ylipaino mitenkään väistämättä tarkoita, että ihminen olis jotenki sairas tai sen elämänhallinta olis kadoksissa. Okei no sit kyllä on, jos ei omin jaloin pysty liikkumaan.
Kyllä se jotain kertoo syömisongelmista. Minä en halua olla kenenkään henkilökohtainen 24/7 PT ja ruokavalmentaja. XXL nyt naisissa on täysin tapauskohtaista. En nyt mitään tiettyä kg voi sanoa. Joillakin naisilla ylimääräiset kilot ovat ns. oikeissa paikoissa. Sanotaan vaikka että naisista red flaginä huomaan ensimmäisenä isot lihavat pohkeet, jotka eivät ole pulleita vahvojen gastrocnemiuksen tai soleuksen takia. Vaan rasvan.

Miehillä yleensä on paskat pohjelihakset.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Siinä maha missä painitaan, kirjaimellisesti.

Naisten vyötäröt on levenneet vuoden 2005 jälkeen 7 sentillä ja miesten 4 sentillä. Naisista noin puolet on keskivartaloläskejä, miehistä 44%.

Huom, "keskivartalolihava" ei siis tarkoita, että on lievästi suositusten yläpuolella, vaan että on ihan reilusti keskivartaloläski. Suositukset ovat silloin jo 10+ sentin päässä. Naisilla suositus on alle 80 senttiä. Keskiarvo on nyt jo yli 90... On siitä jo perinteiset "90-60-90" -ihannemitat "aika" kaukana!!

 
Viimeksi muokattu:

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Siinä maha missä painitaan, kirjaimellisesti.

Naisten vyötäröt on levenneet vuoden 2005 jälkeen 7 sentillä ja miesten 4 sentillä. Naisista noin puolet on keskivartaloläskejä, miehistä 44%.

Huom, "keskivartalolihava" ei siis tarkoita, että on lievästi suositusten yläpuolella, vaan että on ihan reilusti keskivartaloläski. Suositukset ovat silloin jo 10+ sentin päässä. Naisilla suositus on alle 80 senttiä. Keskiarvo on nyt jo yli 90... On siitä jo perinteiset "90-60-90" -ihannemitat "aika" kaukana!!

"You can't outrun a bad diet". Salit ja pururadat pullistelevat naisia. Ei yrityksestä jää kiinni. Mutta ei pienintäkään käsitystä ravinnosta, makroista ja ruokailusta. Salilla naiset yleensä treenaavat aivan liian pienillä painoilla. Keskivartalo jää löysäksi. Pelätään "isoja lihaksia". Kun itse teen tuplatempausta 32kg kahvakuulilla joka kerta failureen. Minua ei kiinnosta mitkään "baarilihakset" naisien iskemiseen vaan raaka yleisvoima.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 455
No siis mikä nyt on XXL? Sellanen joka pitää nosturilla poistaa kotoa vai pallonmallinen vai sellanen, jolla on jenkkakahvat ja selluliittia? Ei isokaan ylipaino mitenkään väistämättä tarkoita, että ihminen olis jotenki sairas tai sen elämänhallinta olis kadoksissa. Okei no sit kyllä on, jos ei omin jaloin pysty liikkumaan.
Kuvitellaan vaikka että menee suurinpiirtein vaatekokojen mukaan. XXS/XS alipainoinen, S-M normaalipainoinen, L lievästi ylipainoinen, XL ylipainoinen, XXL lihava...

Toki niinkuin vaatekokojenkin kanssa ei pelkkä painolukema kerro vielä kaikkea...

Ja kyllä itsekkin olen huomannut omassa terveydessä ja olossa heti muutosta huonompaan jos paino on päässyt lähelle XL luokkaa...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Kuvitellaan vaikka että menee suurinpiirtein vaatekokojen mukaan. XXS/XS alipainoinen, S-M normaalipainoinen, L lievästi ylipainoinen, XL ylipainoinen, XXL lihava...

Toki niinkuin vaatekokojenkin kanssa ei pelkkä painolukema kerro vielä kaikkea...

Ja kyllä itsekkin olen huomannut omassa terveydessä ja olossa heti muutosta huonompaan jos paino on päässyt lähelle XL luokkaa...
Vaatekoot on muuttuneet vuosien varrella ja ne on aika huono mittari mistään etenkin pienimpien kokojen osalta.

Mutta XL toki usein tarkoittaa ylipainoa.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Vaatekoot on muuttuneet vuosien varrella ja ne on aika huono mittari mistään etenkin pienimpien kokojen osalta.

Mutta XL toki usein tarkoittaa ylipainoa.
XXL tarkoittaa ~118cm+ vyötärön ympärysmittaa. Mikä on metabolisen oireyhtymän varmin merkki. Vaatekoot ovat aika huono määrittely. Tom Platzin jalat olivat aivan eri paria pienen yläkropan kanssa.
Oliko ainoa bodari jonka reiden ympärys oli suurempi kuin vyötärön ympärismitta?

Kun vertaa esimerkiksi 1950-missiä 2000-luvun missiin. Niin rinnanympärys on pienentynyt -3cm. Lantio -0.5cm. Paino noussut +4kg. Mutta vyötärö on paisunut +9cm !!!
Melkoinen takapakki otettu misseissä. Puhumattakaan taviksista. En edes halua nähdä dataa asiasta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 570
Pysykääs sitten taas aiheessa - nämä BMI- ja vaatekokokeskustelut ei näytä enää liittyvän mitenkään ketjun aiheeseen, eli Tinderiin ja nettitreffeihin.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 611
Pysykääs sitten taas aiheessa - nämä BMI- ja vaatekokokeskustelut ei näytä enää liittyvän mitenkään ketjun aiheeseen, eli Tinderiin ja nettitreffeihin.
Kyllähän nämä liittyy melko vahvasti siihen, jos etsii normaalipainoista (ja normaali ei ole 167cm ja 70kg) naista. Lihavuuden glorifioinnin aikana eli ns. kehopositiivisuuden aikana yritetään vaan tehdä lihavuudesta normaalia. Aika useinhan Tinderissäkin voi olla naisen profiilissa maininta "L" ja oikeasti sieltä paljastuu ne pari X-muuttujaa sen kirjaimen edestä livenä.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 570
Kyllähän nämä liittyy melko vahvasti siihen, jos etsii normaalipainoista (ja normaali ei ole 167cm ja 70kg) naista. Lihavuuden glorifioinnin aikana eli ns. kehopositiivisuuden aikana yritetään vaan tehdä lihavuudesta normaalia. Aika useinhan Tinderissäkin voi olla naisen profiilissa maininta "L" ja oikeasti sieltä paljastuu ne pari X-muuttujaa sen kirjaimen edestä livenä.
No sitten kannattaa puhua aiheesta ketjun kontekstissa, jota tuossa yllä ei tehty.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Pienen paussin jälkeen lähdin taas pläräämään tinderiä, eikä voi muuta sanoa kuin että KIRJOITTAKAA SIIHEN PROFIILIIN EDES JOTAIN. Jokainen profiilitekstitön menee vasempaan automaattisesti vaikka olis tuhat hyvää kuvaa. Ugh. :rolleyes:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Okei ja yksi poikkeus löytyi heti, tunnustan, että jos mies on 195cm tai pidempi, saatan laittaa oikeaan vaikka profiilitekstiä ei olisikaan. Nää on niin harvinaista herkkua :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
95
Itse laittaisin vasuriin. Liikaa pituuseroa.
Toki henkilökohtainen preferenssi, mutta miksi näin? Itse olen 195cm ja aiempi seurustelukumppani oli 155cm. Ei tuo pituusero kyllä aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia, eikä sitä ihan suhteen alun jälkeen kyllä enää itse millään tavalla noteerannut.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Toki henkilökohtainen preferenssi, mutta miksi näin? Itse olen 195cm ja aiempi seurustelukumppani oli 155cm. Ei tuo pituusero kyllä aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia, eikä sitä ihan suhteen alun jälkeen kyllä enää itse millään tavalla noteerannut.
Mulla on ollut seurustelukumppanin kanssa pituuseroa 31 senttiä ja "tapailukumppanin" kanssa lähemmäs 40 cm...

Eipä mitään haitannut.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Toki henkilökohtainen preferenssi, mutta miksi näin? Itse olen 195cm ja aiempi seurustelukumppani oli 155cm. Ei tuo pituusero kyllä aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia, eikä sitä ihan suhteen alun jälkeen kyllä enää itse millään tavalla noteerannut.

Olen seurustellut itseä 30 cm pidemmän miehen kanssa joskus, epämukavaa ja hassun näköistä. Ja ei, eivät ole olennaisia kysymyksiä sen suhteen onko parisuhde hyvä vai ei.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Kyllähän ihminen saa kumppaninsa valita omien preferenssiensä mukaan vaikka ne tuntuis miten omituisilta tai hassuilta muiden mielestä. Se helposti aina unohtuu, itseltäkin, kun tekee mieli sanoa kaikille naisille että anna nyt mahis sille itseäsi lyhyemmälle. Ei tarvi antaa mahista yhtään kenellekään kenelle ei halua, näin se vaan menee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Onko muillaki samoja kokemuksia, että tällei talvella ei vaan saa keskusteluja / treffejä läheskään niin helposti aikaseks kuin kesällä?
Mä ostin Platinumin tuossa taas mutta en mä ole jaksanut sitten panostaa yhtää eli rahat melkeenpä menee nyt hukkaan :D

Ja tuo sää ulkona ei kieltämättä inspaa lähtee treffeille :D Himassa hyvä olla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
itselle (179cm) toi olis just hyvä pituus. Kerran olen seurustellut 197cm pituisen miehen kanssa ja se oli kyllä tosi kiva pituus. Kerrankin mahtui mukavasti kainaloon jne. :love:

Mutta olen seukannut myös itseäni reilusti lyhyemmän kanssa, no probs senkään suhteen.
Äh, oon varmaa taas vammanen, mut vaikka väitän, että naisen pituudella ei ole väliä, mun mielestä on outoa seurustella pidemmän naisen kanssa. Joten tällei puutarhatonttuna rajoitan omia tsäännsejä taas hienosti :D
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Äh, oon varmaa taas vammanen, mut vaikka väitän, että naisen pituudella ei ole väliä, mun mielestä on outoa seurustella pidemmän naisen kanssa. Joten tällei puutarhatonttuna rajoitan omia tsäännsejä taas hienosti :D
Sä oot poikkeus, mun kokemuksen mukaan suurin osa miehistä ei piittaa yhtään suuntaan tai toiseen ja jotku jopa erityisesti tykkää kun nainen on reilusti pidempi :cool:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 516
Sä oot poikkeus, mun kokemuksen mukaan suurin osa miehistä ei piittaa yhtään suuntaan tai toiseen ja jotku jopa erityisesti tykkää kun nainen on reilusti pidempi :cool:
Minä taas sanoisin, että suurin osa miehistä kyllä "piittaa", mutta piittamisen määrä ei välttämättä ole ratkaiseva.

Naisten "piittaaminen" on sitten ihan eri juttu, ja naiset kyllä totta tosiaan piittaa. Aika harva nainen haluaa itseään lyhyempää miestä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Totta, siinä on eroa on joku ominaisuus dealbreaker vai (vahva) preferenssi, josta voi joustaa jos muut seikat mätsää. edit tai aidosti "aivan sama" tason asia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 758
Viestejä
4 291 445
Jäsenet
71 719
Uusin jäsen
Temetsku

Hinta.fi

Ylös Bottom