Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Se on kyllä ihan se ja sama mitä ennen f2f tapaamista tapahtuu. Tietty jos omaan egoon sattuu, että joku poistaa Kinder matchin niin... Ikävä juttu. Kyseessä ei siinä vaiheessa ole kuitenkaan mikään muu kuin se miten suhtaudut asiaan, joka on käytännössä vielä vain muodostamasi toiveikas fantasia toisesta ihmisestä omassa kuupassasi. Lisäksi hyvännäköisillä naisilla on niitä tykkäyksiä ja matcheja jonoksi asti - eihän se matchin poisto siinäkään tapauksesssa ilman pumpuliselittelyjä ole ehkä niin reilua kohtelua, mutta maailma ei ole reilu eikä myöskään sulle ns. mitään velkaa?
Riittää niitä jonoksi asti ihan meille taviksillekin, vaikka olisi todella ronkeli jo svaippailuvaiheessakin. En mä vaan mitenkään pysty niitä matchejä ja niiden kanssa ekoja viestittelyjä pitämään yhtään sen ihmeellisempänä asiana kuin 25 vuotta sitten irkkiä tai Jyrki-chattiä. Juttukavereita tuli ja meni, ei siinä sen ihmeempää, eikä perään kyselty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Se on kyllä ihan se ja sama mitä ennen f2f tapaamista tapahtuu. Tietty jos omaan egoon sattuu, että joku poistaa Kinder matchin niin... Ikävä juttu. Kyseessä ei siinä vaiheessa ole kuitenkaan mikään muu kuin se miten suhtaudut asiaan, joka on käytännössä vielä vain muodostamasi toiveikas fantasia toisesta ihmisestä omassa kuupassasi. Lisäksi hyvännäköisillä naisilla on niitä tykkäyksiä ja matcheja jonoksi asti - eihän se matchin poisto siinäkään tapauksesssa ilman pumpuliselittelyjä ole ehkä niin reilua kohtelua, mutta maailma ei ole reilu eikä myöskään sulle ns. mitään velkaa?
Sä voit kohdella mun puolesta ihmisiä ihan miten sattuu, ei se ole multa pois. Omiin muroihin tuolla tapaa vaan kusee pitkässä juoksussa. Mä toimin sillä tapaa muita kohden miten toivoisin itseäni kohdeltavan, eipä siinä sen kummempaa.

Se on toki totta, että mitään ei kannata olettaa pelkän matchin perusteella etenkään Tinderissä, kun palvelusta löytyy mitä ihmeellisempää hiihtäjää ja matchien kerääjää. Onneksi sieltä löytyy helmiäkin toisinaan. :)
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
No onhan se silti vähän paskaa käytöstä, ainakin jos on enemmän juteltu, vaikkei sen pitäisi mikään maailmanloppu olla kenellekään. Paska käytös on toki normi Tinderissä, mutta ei se silti tee siitä ei-paskaa, kuten ei myöskään mussutus muuta asiaa mihinkään.
Etenkin jos on enemmän juteltu, ja ghostataan, niin voinee kysyä peilin edessä, että miten meni noin niin kuin omasta mielestä.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Juuh, yksi mätsi laittoi viestiä useampi päivä sen jälkeen kun olin itse laittanut. Siihen suuntaan että kaipaisi seuraa ja läheisyyttä. Pitäisi kai olla iloinen mutta nyt tuli pikemminkin outo olo. Vaikutti meinaan vähän siltä ettei ehkä ole kasetti ihan kunnossa. Vähän sellainen nainen että ei meillä ehkä paljoa yhteistäkään olisi. Todella nätti kyllä... mutta joku siinä tökkii että ryhtyisi johonkin hupisuhteeseen jos toisella on mt-puolella ongelmia. Dear eki, mitä tehdä :confused:
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Juuh, yksi mätsi laittoi viestiä useampi päivä sen jälkeen kun olin itse laittanut. Siihen suuntaan että kaipaisi seuraa ja läheisyyttä. Pitäisi kai olla iloinen mutta nyt tuli pikemminkin outo olo. Vaikutti meinaan vähän siltä ettei ehkä ole kasetti ihan kunnossa. Vähän sellainen nainen että ei meillä ehkä paljoa yhteistäkään olisi. Todella nätti kyllä... mutta joku siinä tökkii että ryhtyisi mt-ongelmaisen kanssa johonkin hupisuhteeseen. Dear eki, mitä tehdä :confused:
Kannattaako ennen tapaamista tehdä vahvoja oletuksia toisen mielenterveydestä, tai siitä paljonko olisi yhteistä? Kaipaatko itse seuraa ja läheisyyttä? Voihan sillä olla kasetti epäkunnossa, tai sitten se on vain sun kuvitelmaa. On vain yksi tapa ottaa asiasta selvää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Sä voit kohdella mun puolesta ihmisiä ihan miten sattuu, ei se ole multa pois. Omiin muroihin tuolla tapaa vaan kusee pitkässä juoksussa. Mä toimin sillä tapaa muita kohden miten toivoisin itseäni kohdeltavan, eipä siinä sen kummempaa.
Niin minäkin toimin. Ei mulle tarvinnut selitellä, jos minut poisti matcheistä. Ja niinkin päin tapahtui toki monet, monet kerrat. Ihan normaalia. Vasta sitten on syytä todeta asia erikseen, jos on jo tavattu eikä halua jatkoa. Tai sovittu treffit, mutta ennen niitä jonkun muun kanssa kolahtikin niin, ettei haluakaan enää treffafa muita.

Kai mäkin otin alussa Tinderin vähän liian vakavasti, mutta paljon helpommalla pääsee kun ei tee niin. Ei se silti vielä kenestäkään kusipäätä tee, että poistaa sen matchin raportoimatta siitä ensin perustelujen kera, että aikoo niin tehdä. Match on vain match, eli ei vielä mitään sen enempää kuin tyyppi jonka kanssa vaihdat katseita ja muutaman sanan baarissa, jos pitää joku analogia entisaikojen pariutumiskulttuuriin vetää. En mä sieltä baarista lähtiessäkään käynyt erikseen jokaiselle kohtaamalleni jantterille pahoitellen ja kohteliain sanakääntein ilmoittamassa, että mä nyt tästä lähden, mutten ota sua mukaan enkä anna numeroa koska et ole riittävän kiinnostava. Matchääminen Tinderissä on kuin sattumanvaraista törmäilyä baarissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Kannattaako ennen tapaamista tehdä vahvoja oletuksia toisen mielenterveydestä, tai siitä paljonko olisi yhteistä? Kaipaatko itse seuraa ja läheisyyttä? Voihan sillä olla kasetti epäkunnossa, tai sitten se on vain sun kuvitelmaa. On vain yksi tapa ottaa asiasta selvää.
Juuh, voi olla että tulkitsen taas vituix. :dead: En tähän kirjoita tarkalleen mitä se viestitti. Tuli vaan välittömästi sellainen fiilis että ei meillä oo mitään yhteistä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Etenkin jos on enemmän juteltu, ja ghostataan, niin voinee kysyä peilin edessä, että miten meni noin niin kuin omasta mielestä.
Ai mites sitä silleen? Ensinnäkin Tinderissä on kaikenlaisia tuuliviiritapauksia, ja toisekseen tässäkin threadissa osa naisista on sanonut että ihan pienikin turnoff saattaa riittää mielenkiinnon lopahtamiseen. Ei pitäisi olla mikään ylläri että sitäkin tapahtuu ilman omaa syytä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Juuh, yksi mätsi laittoi viestiä useampi päivä sen jälkeen kun olin itse laittanut. Siihen suuntaan että kaipaisi seuraa ja läheisyyttä. Pitäisi kai olla iloinen mutta nyt tuli pikemminkin outo olo. Vaikutti meinaan vähän siltä ettei ehkä ole kasetti ihan kunnossa. Vähän sellainen nainen että ei meillä ehkä paljoa yhteistäkään olisi. Todella nätti kyllä... mutta joku siinä tökkii että ryhtyisi johonkin hupisuhteeseen jos toisella on mt-puolella ongelmia. Dear eki, mitä tehdä :confused:
Voihan sillä olla vaikka sydänsuruja tms.

Anyway, ihan omasta moraalista ja panetustilasta kiinni, miten matalalla kynnyksellä haluaa millaisiin tapauksiin sekaantua.

Henkilökohtaisesti olen käyttänyt tilanteet hyväkseni, jos se on ollut logistiikan puolesta mahdollista. Ei pillua niin paljon ole saatavilla, että olisi paljon varaa nirsoilla.

Tähän liittyen yksi hieman hassu juttu viime kesältä. Oli perjantaiksi sovittu treffit 300 kilometrin päähän erittäin innokkaan naisen luokse, se tuntui olevan melkein rakastunut muhun ennen kuin oltiin edes nähty. No, sitten torstaina yksi toinen muija ilmoittelikin, että olisi toosaa tarjolla 200 kilometrin päässä sinä iltana. Mä tietenkin otin tilaisuudesta vaarin ja lähdin sitten sinne. Naisella oli niin pieni suu, että hampaat höyläsi mun parrun aika tehokkaasti vereslihalle. Ei se siitä kunnolla parantunut yli viikkoon. Piti kuitenkin seuraavana päivänä siis lähteä tämän neiti A:n luokse 300 kilometrin päähän. Oli muuten ihan kivaa, mutta hemmetti kun oli vehje hellänä eikä pystynyt kunnolla nauttimaan...

Tarinan opetus on se, että... Olisi voinut jättää sen pienen suun hyödyntämättä tällä kertaa, tai viheltää pelin poikki hyvän sään aikana.

Samalla viikolla oli aiemmin kolmaskin muija. Mutta sitten sen viikon jälkeen ei mitään toimintaa 3 kuukauteen. Jännästi menee nämä jutut, ei millään yhtään tasaisemmin voisi jakautua... Kävin kyllä muutamilla treffeillä, mutta ne arvat ei voittaneet.

Mutta kaipa tässä nyt ensi vuoteen jo pärjäilee pikku hiljaa, olenhan sentään saanut tänäkin vuonna useita kertoja, härre guud sentään. Ensi vuonnakin jos muutaman kerran saisi. Ei kalenterivuotta ilman panoa tai paria, siinä motto... Kuten todettua, ei paljon ole varaa jättää tilaisuuksia käyttämättä ainakaan tällä herralla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880
Ootko miettinyt, miksei yhdestäkään jutustasi tule mitään muuta kuin yksittäinen tai pari hassua seksikertaa?
Tietäähän sen, että ei tulekaan, jos satoja kilometrejä ajelee kastaakseen keppiä. Todella harvoin mistään "kaukoilusta" mitään tuleekaan.
Samalla rahalla käväisee vaikka pyörähtämässä jossain lähikuppilassa, mutta kertoimet paranee huomattavasti useamman kerran näkemiselle... tosin saamisen kanssa ei ole ihan niin satavarmaa.
Noissa pitkänmatkan näkemisissä on jostain syystä jokin kirjoittamaton sääntö, että panohommiksi menee. Välimatkan ollessa on pitkä, niin ei kehdata olla antamatta/ottamatta, kun toinen on viitsinyt nähdä vaivaa ja matkustaa toisen luokse.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Niin minäkin toimin. Ei mulle tarvinnut selitellä, jos minut poisti matcheistä. Ja niinkin päin tapahtui toki monet, monet kerrat. Ihan normaalia. Vasta sitten on syytä todeta asia erikseen, jos on jo tavattu eikä halua jatkoa. Tai sovittu treffit, mutta ennen niitä jonkun muun kanssa kolahtikin niin, ettei haluakaan enää treffafa muita.

Kai mäkin otin alussa Tinderin vähän liian vakavasti, mutta paljon helpommalla pääsee kun ei tee niin. Ei se silti vielä kenestäkään kusipäätä tee, että poistaa sen matchin raportoimatta siitä ensin perustelujen kera, että aikoo niin tehdä. Match on vain match, eli ei vielä mitään sen enempää kuin tyyppi jonka kanssa vaihdat katseita ja muutaman sanan baarissa, jos pitää joku analogia entisaikojen pariutumiskulttuuriin vetää. En mä sieltä baarista lähtiessäkään käynyt erikseen jokaiselle kohtaamalleni jantterille pahoitellen ja kohteliain sanakääntein ilmoittamassa, että mä nyt tästä lähden, mutten ota sua mukaan enkä anna numeroa koska et ole riittävän kiinnostava. Matchääminen Tinderissä on kuin sattumanvaraista törmäilyä baarissa.
Tarkennetaas nyt hieman sitä mistä keskustelu lähti ylipäätään liikenteeseen, eli täällä käyttäjä hämmästeli sitä kun tovin keskustelun jälkeen match poisti hänet osumistaan. Tällöin oli jo jonkunlainen keskusteluyhteys luotu. Toki näkemättä keskustelua on vaikea sanoa, että olisiko jo siitä rivien välistä voinut todeta ettei tämä nyt etene mihinkään. Olen minäkin poistanut matchin tässä tapauksessa sen kummemmin asiaa selittämättä, jos on ollut selkeää että keskustelu ei antanut kummallekaan mitään tai keskustelunavaukseen ei ole vastattu mitään n. pariin viikkoon.

Noi mainitsemasi skenaariot ovat juuri niitä tilanteita joissa olen asiaa perustellut toiselle, joten tässä olen samaa mieltä.

Toi baariesimerkki olisi muuten toimiva, mutta livenä sä näet jo toisen kehonkielestä onko toinen kiinnostunut vai ei. Tällöin lopputulos ei hämmästytä samalla tapaa, eikä kukaan täysijärkinen tule sulta kyselemään perusteita miksi ei tällä kertaa päässyt jatkoon. Tinderissä tuota mahdollisuutta ei ole ja matchin voi poistaa vailla seuraamuksia, kun seuraavat tarjokkaat ovat jo rivissä odottamassa vuoroaan. Siksipä Tinderiä ei kannata ottaa liian vakavasti kun deittailukulttuuri on mitä on.


Voihan sillä olla vaikka sydänsuruja tms.

Anyway, ihan omasta moraalista ja panetustilasta kiinni, miten matalalla kynnyksellä haluaa millaisiin tapauksiin sekaantua.

Henkilökohtaisesti olen käyttänyt tilanteet hyväkseni, jos se on ollut logistiikan puolesta mahdollista. Ei pillua niin paljon ole saatavilla, että olisi paljon varaa nirsoilla.

Tähän liittyen yksi hieman hassu juttu viime kesältä. Oli perjantaiksi sovittu treffit 300 kilometrin päähän erittäin innokkaan naisen luokse, se tuntui olevan melkein rakastunut muhun ennen kuin oltiin edes nähty. No, sitten torstaina yksi toinen muija ilmoittelikin, että olisi toosaa tarjolla 200 kilometrin päässä sinä iltana. Mä tietenkin otin tilaisuudesta vaarin ja lähdin sitten sinne. Naisella oli niin pieni suu, että hampaat höyläsi mun parrun aika tehokkaasti vereslihalle. Ei se siitä kunnolla parantunut yli viikkoon. Piti kuitenkin seuraavana päivänä siis lähteä tämän neiti A:n luokse 300 kilometrin päähän. Oli muuten ihan kivaa, mutta hemmetti kun oli vehje hellänä eikä pystynyt kunnolla nauttimaan...

Tarinan opetus on se, että... Olisi voinut jättää sen pienen suun hyödyntämättä tällä kertaa, tai viheltää pelin poikki hyvän sään aikana.

Samalla viikolla oli aiemmin kolmaskin muija. Mutta sitten sen viikon jälkeen ei mitään toimintaa 3 kuukauteen. Jännästi menee nämä jutut, ei millään yhtään tasaisemmin voisi jakautua... Kävin kyllä muutamilla treffeillä, mutta ne arvat ei voittaneet.

Mutta kaipa tässä nyt ensi vuoteen jo pärjäilee pikku hiljaa, olenhan sentään saanut tänäkin vuonna useita kertoja, härre guud sentään. Ensi vuonnakin jos muutaman kerran saisi. Ei kalenterivuotta ilman panoa tai paria, siinä motto... Kuten todettua, ei paljon ole varaa jättää tilaisuuksia käyttämättä ainakaan tällä herralla.
Susta oli mukavampaa tunkea meisselisi juustoraastimeen sensijaan että olisit maininnut asiasta neidille, silläkin riskillä että saamasi hoito keskeytyy? Mahtoi olla melkoinen panetus. :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Nyt on mimmeillä Tinderissä "flunssa-aaltoa". Parikin vetäny viime tinkaan peruutukset flunssan takia eikä oo palannu asiaan :D Nyt tuli jälleen yksi, mut tässä kohtaa on halukas siirtää, saapi nähdä!
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Susta oli mukavampaa tunkea meisselisi juustoraastimeen sensijaan että olisit maininnut asiasta neidille, silläkin riskillä että saamasi hoito keskeytyy? Mahtoi olla melkoinen panetus. :rofl:
Yleensä hampaat ei ole iso ongelma vaikka vähän tuntuisivatkin, enkä tällä kertaa tajunnut ajoissa että nyt ne on oikeasti ongelma...

Sitä paitsi jos seksissä tulee jotain taisteluvammoja, niin yleensä niitä on aikaa parannella kaikessa rauhassa eikä tarvitse olla heti seuraavana päivänä tositoimissa taas..

Mutta nyt tähän voi suhtautua jo huumorilla. Kaikkea sattuu ja tapahtuu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Yleensä hampaat ei ole iso ongelma vaikka vähän tuntuisivatkin, enkä tällä kertaa tajunnut ajoissa että nyt ne on oikeasti ongelma...

Sitä paitsi jos seksissä tulee jotain taisteluvammoja, niin yleensä niitä on aikaa parannella kaikessa rauhassa eikä tarvitse olla heti seuraavana päivänä tositoimissa taas..
Varmaa tuuri käynyt ku ei ole tullut mut kieltämättä yhen mimmin päälläolo oli semmosta tahtia ja raivoa, että siinä pari kertaa lupsahti niin että pieni säikähdys tuli molemmille. Viiden sekunnin hengähdystauon jälkeen tuumattiin, että nothing happened, keep going.

Joidenkin kanssa seksi on ollut semmosta että onko tää ikinä saanu munaa -mentaliteetilla. Tai sit vaan kaikki miehet osoittautuneet kehnoiksi, mene ja tiedä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880
Yleensä hampaat ei ole iso ongelma vaikka vähän tuntuisivatkin, enkä tällä kertaa tajunnut ajoissa että nyt ne on oikeasti ongelma...

Sitä paitsi jos seksissä tulee jotain taisteluvammoja, niin yleensä niitä on aikaa parannella kaikessa rauhassa eikä tarvitse olla heti seuraavana päivänä tositoimissa taas..

Mutta nyt tähän voi suhtautua jo huumorilla. Kaikkea sattuu ja tapahtuu.
Hampaat on aina ongelma. Ehkä voisi verrata siihen, että naista kynsisi alapäästä pitkillä/terävillä kynsillä omasta mielestä niin kovin hellästi. Herää vaan kysymys, että mitä kukkaan puhkeamassa olevaa teinityttöä setämies on oikein käynyt paijaamassa? Kyllä sen verran normaalia seksin harrastaminenkin on, että kyllähän tuollaisesta juustoraastimesta pitää mainita.
Omat juustoraastinkokemukset on nimenomaan jostain teinivuosilta ja kyllä jo silloinkin hienovaraisesti kannustettiin muuttamaan vähän tekniikkaa.
Tai ehkä se on pelin koko, kyllähän se nettipalstojen perus +20 aiheuttaa varmasti ongelmia monen suussa. Itselläni ei onneksi kyseistä ongelmaa ole.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Hampaat on aina ongelma. Ehkä voisi verrata siihen, että naista kynsisi alapäästä pitkillä/terävillä kynsillä omasta mielestä niin kovin hellästi. Herää vaan kysymys, että mitä kukkaan puhkeamassa olevaa teinityttöä setämies on oikein käynyt paijaamassa? Kyllä sen verran normaalia seksin harrastaminenkin on, että kyllähän tuollaisesta juustoraastimesta pitää mainita.
Omat juustoraastinkokemukset on nimenomaan jostain teinivuosilta ja kyllä jo silloinkin hienovaraisesti kannustettiin muuttamaan vähän tekniikkaa.
Tai ehkä se on pelin koko, kyllähän se nettipalstojen perus +20 aiheuttaa varmasti ongelmia monen suussa. Itselläni ei onneksi kyseistä ongelmaa ole.
Pienikokoinen 3-kymppinen.

Joskus hampaat tuntuu suorastaan hyvältä kun ne ei liikaa raasta. Mutta eihän sitä aina kiimassa huomaa.

Parrulla on tosiaan kokoa kiitettävästi. Etenkin paksuutta. Joten kyllä mä näiden ongelmien kanssa joudun aina välillä painimaan. Positiivinen ongelma?
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Erkki 5v hiekkalaatikolla pippeliä venyttämässä? Jos sulla samanlaiset jutut treffi vonkauksissa, niin karsii varmaan tehokkaasti fiksuimmat pois.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Nyt on mimmeillä Tinderissä "flunssa-aaltoa". Parikin vetäny viime tinkaan peruutukset flunssan takia eikä oo palannu asiaan :D Nyt tuli jälleen yksi, mut tässä kohtaa on halukas siirtää, saapi nähdä!
Nyt on muuten ihan oikeasti tosi paljon syysflunssaa liikkeellä. En heti epäilisi tekosyyksi!
Itsestäni oli tosi kurjaa, kun sairastuttuani koronaan kaksi tosi kiinnostavaa matchiä joko epäili koronaani keksityksi tai muuten vaan kyllästyivät odottelemaan, kun ekoja treffejä piti sen vuoksi siirtää pariinkiin kertaan taudin ollessa sitkeää laatua. Mut nää on näitä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Nyt on muuten ihan oikeasti tosi paljon syysflunssaa liikkeellä. En heti epäilisi tekosyyksi!
Itsestäni oli tosi kurjaa, kun sairastuttuani koronaan kaksi tosi kiinnostavaa matchiä joko epäili koronaani keksityksi tai muuten vaan kyllästyivät odottelemaan, kun ekoja treffejä piti sen vuoksi siirtää pariinkiin kertaan taudin ollessa sitkeää laatua. Mut nää on näitä.
Mää kyl ymmärrän aina ja lähtökohtaisesti uskon mitä toinen sanoo, mut kyl näit tapauksia on sen verra monta ollut missä vetäny "huti" ja syyksi kipeäksi tulemisen - ei oo sit enää kuulunut ollenkaan :D Mulle siis se on ihan sama. Oma elämä jatkuu joka tapauksessa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Nyt on muuten ihan oikeasti tosi paljon syysflunssaa liikkeellä. En heti epäilisi tekosyyksi!
Itsestäni oli tosi kurjaa, kun sairastuttuani koronaan kaksi tosi kiinnostavaa matchiä joko epäili koronaani keksityksi tai muuten vaan kyllästyivät odottelemaan, kun ekoja treffejä piti sen vuoksi siirtää pariinkiin kertaan taudin ollessa sitkeää laatua. Mut nää on näitä.
Kai se on se, kun Tinderissä ghostaus ja tekosyyt on niin yleisiä, ettei kukaan usko jos oikeasti onkin jotain. :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Mä kyl sanon aina rehellisesti että jos en jaksa nähdä toista, mut kyl pyrin mahdollisimman nopeasti sopimaan uuden ajankohdan. Mä en melkee koskaan ole kipeä niin useimmiten se syy on se, että mä en yksinkertaisesti vaan jaksa. Jos on viikon painanut töitä ku robotti, päälle omat menot ja harrastukset, joskus palautumisen tarve on niin suuri, että ei vaan jaksa sosialisoitua.

Mätsiksi en edes huolisi ihmistä jota en haluaisi nähdä, joten mätsit on aina sellaisia joiden kanssa tutustun.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Mä kyl sanon aina rehellisesti että jos en jaksa nähdä toista, mut kyl pyrin mahdollisimman nopeasti sopimaan uuden ajankohdan. Mä en melkee koskaan ole kipeä niin useimmiten se syy on se, että mä en yksinkertaisesti vaan jaksa. Jos on viikon painanut töitä ku robotti, päälle omat menot ja harrastukset, joskus palautumisen tarve on niin suuri, että ei vaan jaksa sosialisoitua.

Mätsiksi en edes huolisi ihmistä jota en haluaisi nähdä, joten mätsit on aina sellaisia joiden kanssa tutustun.
Mä siirtelin ensitapaamista nyksän kanssa muutaman kerran. Töihin sanoin, et on lenssu, mutta oikeasti en kans jaksanut, olin vain levon tarpeessa, sydän hakkasi läpi yöt. Treffiseuralle puhuin totta, hän onneksi ymmärsi tilanteen hyvin. Eikä kyllä ois mitään suhdetta tullutkaan, jos ei ymmärtäisi. Itse en kykenisi minkään duracellin kanssa olemaan, tarvin kotiaikaa ja lepoaikaa ja niistäkin palautumista.

Ghostauksia olen aivan varmasti tehnyt, silloin sille ei tiedetty moista nimeä. Ei sitä vaan osannut muutakaan, hiljentyminen toki oli usein molemminpuolista. Yks yritti parin viikon välein kysellä kuulumisia, mutta mä olin kyllä silloin vaan niin rikki, että en kyennyt ajattelemaan edes omia tunteitani. Viestitin perään sit heti vuoden päästä, kun asia painoi mieltäni. (Tavallaan tiedettiin toisemme deittailun ulkopuoleltakin, mutta ei oltu nähty sattumalta eikä liikuttu samoissa piireissä. Ihan tosi tuntematon tuskin olisi jäänyt vaivaamaan niin.)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Töihin sanoin, et on lenssu, mutta oikeasti en kans jaksanut, olin vain levon tarpeessa, sydän hakkasi läpi yöt. Treffiseuralle puhuin totta, hän onneksi ymmärsi tilanteen hyvin. Eikä kyllä ois mitään suhdetta tullutkaan, jos ei ymmärtäisi. Itse en kykenisi minkään duracellin kanssa olemaan, tarvin kotiaikaa ja lepoaikaa ja niistäkin palautumista.
Saako kysyä et mitä tarkoitat? Mistä siis tarvii palautumista, jos siis ei ole tyyliin ollut pitkiä työpäiviä tai huonoa nukkumista? :hmm:
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Ehkä se sytyttäisi kun sen kohtaisi naamatusten? Sellasta tää on, varsinaista urakointia.
Juuh, kai sitä voisi treffeille kysyä. Tosin sillä taitaa olla lapsikin, että ei meistä varmaan mitään tulisi.

Profiilissa ei siis lue että olisi lapsi mutta "äiti + lapset" emoji kai tarkoittaa sitä yleensä... aika monella on se vaikka ei olisi profiilissa mitään muuta mainintaa lapsista.

Ei tää nettitreffailu ole mun juttuni ja jotenkin on sekavat fiilikset muutenkin tästä hommasta nyt. :dead:

Livenä pitäisi tutustua ja siitä sitten eteenpäin jos siltä tuntuu. :lonely:

Ehkä täytyy kohta lopetella näiden triidien lukeminen/postaaminen myös. :cigarbeye:
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Juuh, kai sitä voisi treffeille kysyä. Tosin sillä taitaa olla lapsikin, että ei meistä varmaan mitään tulisi.

Livenä pitäisi tutustua ja siitä sitten eteenpäin jos siltä tuntuu. :lonely:
Ennakolta todennäköisimminhän mistä tahansa treffikumppaneista ei mitään tule. Mutta kannattaa olla jokaisesta avoimesti kiinnostunut. Jos lapset on sulle vieras juttu, niin sittenhän nämä treffit, joita hän sinulta on toivonut, on mahdollisuus oppia asiasta enemmän, jne jne. Kun olet aidosti kiinnostunut toisen asioista ja elämästä, hän kyllä kertoo niistä mielellään, ja sitä se tutustuminen on.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Saako kysyä et mitä tarkoitat? Mistä siis tarvii palautumista, jos siis ei ole tyyliin ollut pitkiä työpäiviä tai huonoa nukkumista? :hmm:
No yleensä noi on läsnä, mutta stressi nyt ylipäätään. Liika menomeininki. Lepo pitää ihan oikeasti aikatauluttaa, mun siis.

Eta. Kyllähän vaikka lomamatkustuskin uuvuttaa useimpia jne.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Monessa Tinderprofiilissa kun haetaan keskustelutaitoista seuraa niin olen kovasti miettinyt, että olenkohan keskustelutaitoinen kun en jaksa tyhjänpäiväisiä jaaritella.
Turhasta höpöttelyä voi harrastaa liikaakin, sen opin tänä kesänä kantapään kautta. Olin jo tavannut ja astunut neiti X:n aiemmin, ja sitten tein sen virheen, että kävin lörpöttelemään sen kanssa Whatsappissa turhanpäiväisistä asioista kuin exän kanssa konsanaan.

No muijaltahan meni sitten kaikki fiilikset ja sanoikin myöhemmin, että ei tykkää turhasta jaarittelusta. Se siitä.

Pitää olla varovainen siinä, millaisille tavoille naiset sut opettaa, sillä tulevat naiset voi olla taas ihan erilaisia...

Ratkaisu on siis sopiva määrä keskustelua... Mutta tähän ja muuhunkin pätee se, että kannattaa tehdä niin kuin parhaalta tuntuu ja mikä parhaiten toimii. Ei ole mitään yhtä oikeaa sääntöä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Keskustelutaito on ihan ehdoton kriteeri kumppanille. Ei mun kanssa suhteesta tulisi yhtään mitään, jos ei pystyisi kontribuoimaan laajalla aiheskaalalla päivän politiikasta työasioihin ja sielunsa sisimmistä itseironiaan.

Keskustelutaito on siis hurjan paljon enemmän kuin sopiva viestittelyväli. Se edellyttää yleissivistystä, itsetuntemusta, empatiakykyä ja huumorintajua. Ainakin.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Keskustelutaito on ihan ehdoton kriteeri kumppanille. Ei mun kanssa suhteesta tulisi yhtään mitään, jos ei pystyisi kontribuoimaan laajalla aiheskaalalla päivän politiikasta työasioihin ja sielunsa sisimmistä itseironiaan.

Keskustelutaito on siis hurjan paljon enemmän kuin sopiva viestittelyväli. Se edellyttää yleissivistystä, itsetuntemusta ja huumorintajua. Ainakin.
Tämä on ihan leimallinen osa ihmisen viehätystä, jos puhutaan parisuhteesta eikä Erkin astumisista.

Voi jostain pohjanmaaltakin tulla kaupunkiin nättejä naisia ja fiksuja aihioita, mutteivät pärjää alkuunkaan Pispalan suvakeille.

EDIT: Nyt kun muistelen, niin ihan kaikkia, joihin olen ihastunut, yhdistää tuollainen sivistyspohja ja älyllinen terävyys.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 401
Pahoittelen, etten laita lainauksia niistä kymmenistä viestejä, joista seuraavat ajatukset kumpuavat. Kiitokset kuitekin näkökulmistanne ja ajatusten herättelystä!

Jos joku pommittaisi minua tyhjänpäiväisillä viesteillä treffipäivää odotellessa, niin saattaisi alkaa ahdistamaan. Toki muutamalla sanalla vastaisin, jos se on joku kenet haluan tavata, viestiäkseni että olen täällä, mutta enemmän annan arvoa yhdessä tekemiselle ja sitten niistä tekemisistä keskustelemiselle.

Monessa Tinderprofiilissa kun haetaan keskustelutaitoista seuraa niin olen kovasti miettinyt, että olenkohan keskustelutaitoinen kun en jaksa tyhjänpäiväisiä jaaritella. Ehkä jos omista jutuista ja tunteista puhuu, niin tietenkin ne on tärkeitä ja kuuntelen, mutta tuttujen ja naapurien touhuista jauhaminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Varsinkin asiat, jotka ovat enemmän spekuloimista tai toisten sanomisien / tekemisien pohjalta tehtyjä tulkintoja ja niiden pohtimista. Jossitelu on minulle jotenkin täysin tyhjänpäiväistä.

Juuri muuta kodin ulkopuolista elämää ei ole kuin työ ja uutiset, ja työpaikan tapahtumat ja työkavereiden elämästä puhuminen ei kiinnosta. Niin aika vähissä ovat jutun juuret, mistä itse voisin puhua. Siksi itsekin haluaisin mahdollisimman pian treffeille ja tekemään yhdessä juttuja.
Kyllähän alkuun jutun juurta löytyy eletystä elämästä, lapsuudesta, nuoruudesta, koulut työpaikat ja missä kaikkialla on asunut, mutta sen jälkeen ei hirveästi ole puhuttavaa.
Nuoruudessani yhdelle mukavalle rupesin kirjoittamaan runoja vastaukseksi yhteyden ylläpitämisksi kun en muutakaan keksinyt. Oltiin vain muutaman kerran tavattu, mutta kesätyöt veivät kauas toisistamme, niin aika pian loppui runoilut ja viestittelyt :) Ei se toisen kosketusta korvaa.

Takaisin tähän päivään.... Kai sitä voisi hyvällä omatunnolla kuitenkin sanoa olevansa hyvä kuuntelija, vaikken oikein keksi höpöteltävää. Tosin yksi harrastustuttu kun puhuu taukoamatta, niin aika usein siirryn sivummalle harrastelemaan, kun ei kohteliaisuudestakaan jaksa jäädä kuuntelemaan mitä sylki toisen suuhun tuo. Fiksu se on, että kun suodattaa sen tyhjänpäiväisen sieltä niin ne oikeet asiat on tosi oivaltavia. Mutta väsyttävää sellainen. Semmosta en kyllä jaksaisi parisuhteessa.
Etkö tosiaan keksi muuta puhuttavaa kuin omat ja välittömän lähipiirin arkiset asiat ja tapahtumat? Eikö sinulla ole harrastuksia? Musiikkia, elokuvia tai kirjoja joista tykkäät? Mitään sanottavaa yhteiskunnan ilmiöistä ja tapahtumista, menneistä tai tulevista? Filosofiasta, historiasta, teknologiasta, kulttuureista tai jostain abstraktimmasta? Eikö sinua kiinnosta mitä muut ihmiset esim. noista mainituista asioista ajattelevat?

En tarkoita tätä nyt mitenkään vittuiluna, mutta mahdatko olla ihan "neurotyypillinen"?
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Etkö tosiaan keksi muuta puhuttavaa kuin omat ja välittömän lähipiirin arkiset asiat ja tapahtumat? Eikö sinulla ole harrastuksia? Musiikkia, elokuvia tai kirjoja joista tykkäät? Mitään sanottavaa yhteiskunnan ilmiöistä ja tapahtumista, menneistä tai tulevista? Filosofiasta, historiasta, teknologiasta, kulttuureista tai jostain abstraktimmasta? Eikö sinua kiinnosta mitä muut ihmiset esim. noista mainituista asioista ajattelevat?

En tarkoita tätä nyt mitenkään vittuiluna, mutta mahdatko olla ihan "neurotyypillinen"?

Viittaamatta juuri tuohon kirjoittajaan, niin tässäkin ketjussa oli toinen nimimerkki, jolle riitti kommunikaatioksi naisen kanssa pelkät arjen asiat, muusta kuulemma puhuu kavereiden kanssa. Eli meitä on todella, todella moneen junaan. Eikä kait yksi tapa ole toista pahempi, jos parisuhteessa ollaan tyytyväisiä molemmin puolin.

Itselle taas tuollainen olisi ihan käsittämätön ihmissuhde, ja mieluummin olisin sitten kokonaan yksin ajatusteni kanssa. Oon ollut huomaavinani, että naiset on ehkä tässä mielessä keskimäärin vaativampia kumppanin suhteen. Osalle miehistä riittää, että on kämppis jolta saa seksiä ja joka tekee osansa kotitöistä.

Kai sekin voi vaikuttaa alitajuisesti, millaisen mallin on lapsuudenkodistaan saanut.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 876
Hyvä ja monipuolinen keskustelu on minusta ihan pakollista parisuhteessa. Siis mikä on parempaa kuin pötkötellä sängyllä, juoda teetä ja ihan oikeasti keskustella? Ehkä vähän provoava heitto, mutta olen itse tosissani. Tietty seksikin on kivaa oikeassa seurassa.

Tähän vielä tarina teiniajan deiteiltä 25 vuotta sitten. Oli tosi isossa talossa bileet ja minä yhden tytön kanssa siellä. Ei löydetty muuta paikkaa olla rauhassa niin mentiin saunaan istumaan (ei ollut päällä ja vaatteet oli meillä ihan). Siellä sitten juteltiin noin 16-vuotiaiden elämästä ja päivistä. Tuo tilanne on jättänyt minuun merkityksellisen jäljen, jota onneksi ei tarvitse huuhtoa pois. Huvittavaa oli myös kavereiden reaktiot, koska kukaan ei tietenkään uskonut, että juteltiin vaan ilman seksiä (hivenen pussailua oli). Ihana muisto omanlaisestaan viattomuudesta ja miten kokemukset voivat kantaa sekä muokata voimakkaasti tulevaa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Voi jostain pohjanmaaltakin tulla kaupunkiin nättejä naisia ja fiksuja aihioita, mutteivät pärjää alkuunkaan Pispalan suvakeille.
Tämä kuulostaa vähän jo siltä, että keskustelutaidon ja yleissivistyksen lisäksi ei sovi olla eri mieltä asioista. :smoke:

Tosin ei sillä, jos on kovin aktivistihenkinen, niin vähemmän vakaumukselliset ei välttämättä jaksa sitä pöhinää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tämä kuulostaa vähän jo siltä, että keskustelutaidon ja yleissivistyksen lisäksi ei sovi olla eri mieltä asioista. :smoke:

Tosin ei sillä, jos on kovin aktivistihenkinen, niin vähemmän vakaumukselliset ei välttämättä jaksa sitä pöhinää.
Ei tarvii kaikesta olla samaa mieltä, mutta itselleni on ainakin olennaisen tärkeää, että jaetaan suunnilleen samat arvot. Tämä sitten tosiaan sulkee pois jo kaikki kovin oikeistolaisesti ajattelevat. Toki myös vasemmasta laidasta ääripään.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Ei tarvii kaikesta olla samaa mieltä, mutta itselleni on ainakin olennaisen tärkeää, että jaetaan suunnilleen samat arvot. Tämä sitten tosiaan sulkee pois jo kaikki kovin oikeistolaisesti ajattelevat. Toki myös vasemmasta laidasta ääripään.
Niin, riippuu tosiaan että mitä "kovin oikeistolainen" tarkoittaa, onko se sitä että on tyyliin persujen puolueaktiivi vai että äänestää jotain Kepua oikeistolaisempaa puoluetta...
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Tämä kuulostaa vähän jo siltä, että keskustelutaidon ja yleissivistyksen lisäksi ei sovi olla eri mieltä asioista. :smoke:

Tosin ei sillä, jos on kovin aktivistihenkinen, niin vähemmän vakaumukselliset ei välttämättä jaksa sitä pöhinää.
Mistään aktivistihenkisistä ei kyllä ole kokemusta. Exästä on tosin suhteemme jälkeen kehittynyt tällainen, ja sen touhuja onkin kyllä hauska kyseenalaistaa ja opponoida kepeällä vittuilumielellä, toki samalla omia käsityksiään haastaen, kun hyvissä väleissä ollaan.

Kiinnostavat deitit olleet mielenterveyshoitaja, johtava sosiaalityöntekijä, vammaispalvelujen sosiaalityöntekijä, mielenterveyspuolen lähihoitaja, luontokartoittaja, ja kaupunginpuutarhuri. Harrastuksina kulttuuria ja liikuntaa, ja haaveilevat kaikki maaseutumaisesta asumisesta sievässä pienessä mökissä.

Tylsiä kaksi palkanlaskijaa, ostopäällikkö, ja luokanopettaja (jolta olisin kyllä odottanut paljon enemmän, mitä on ammattikuntaansa päässyt asiakkaan näkökulmasta tutustumaan). Harrastavat töissä käymistä, kotona olemista ja neulomista, ja haaveilevat parisuhteesta, josta omaavat kokemusta vähemmän.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Keskustelutaito on ihan ehdoton kriteeri kumppanille. Ei mun kanssa suhteesta tulisi yhtään mitään, jos ei pystyisi kontribuoimaan laajalla aiheskaalalla päivän politiikasta työasioihin ja sielunsa sisimmistä itseironiaan.

Keskustelutaito on siis hurjan paljon enemmän kuin sopiva viestittelyväli. Se edellyttää yleissivistystä, itsetuntemusta, empatiakykyä ja huumorintajua. Ainakin.
Juuh, tässä voi olla kanssa yksi meikäläisen vaikeuksista. Pystyn kyllä keskustelemaan vaikka mistä kunhan olen tarpeeksi rennossa mielentilassa. Mutta sitten kun pitäisi keskustella sosiaalisessa tilanteessa vähänkin tuntemattomien ihmisten kanssa, niin todella helposti menee pää jotenkin jumiin. Voi tapahtua vaikka miespuolisten työkaverien kanssa vaikka ne on sentään joten kuten tuttuja. Puhumattakaan että naisen kanssa treffeillä tai ihastuksen kanssa yhtään missään. Haluaisi ehkä sanoa paljonkin mutta ajatukset jäävät jumiin ja keskustelu köyhtyy.

Tiedä mistä johtuu. Jotenkin hämärästi tuntuu että ala/yläasteella opittu tapa siellä mielen varjoissa kummittelee. Älä ole liian kiinnostunut mistään, älä varsinkaan vääristä asioista. Muuten olet outo. Piiloudu massaan, pidä turpasi kiinni. Sellaista saatoin oppia.
Paljon siellä sai korvaamattomia oppeja, mutta epäilen että paljon myös sellaista minkä takia olen nyt sellainen kuin olen.
Voi olla että analysoin kanssa liikaa mitä tulee sanottua ja pelkään lopputulosta. Pelko sitten hiljentää sen vähänkin mitä olisi sanottavaa. :dead:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Hyvä, nyt selkiintyi, että mitä Tinderissä tarkoittaa jos etsinnässä hyvä keskustelija. On siis eri asia kuin hyvä keskustelun avaaja.
Se tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Jokainen kirjoittelee täällä tietysti lähinnä omasta vinkkelistään. Ihminenhän voi olla "teknisesti" hyvä keskustelija ja opetellut vastavuoroisuutta, keskustelun avaamista ja ylläpitämistä jne. mutta olla kuitenkin tyhjä tynnyri.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Harrastavat töissä käymistä, kotona olemista ja neulomista, ja haaveilevat parisuhteesta, josta omaavat kokemusta vähemmän.
Kieltämättä tuo kuulostaa kyllä aika tylsältä.

Mutta luulisi että tuollaiset naiset kyllä löytäisivät helpostikin seuraa, kunhan tyytyisivät vastaaviin miehiin... :smoke:

Hyvä, nyt selkiintyi, että mitä Tinderissä tarkoittaa jos etsinnässä hyvä keskustelija. On siis eri asia kuin hyvä keskustelun avaaja.
Tinderissä varmaan korostuu tarve olla hyvä keskustelun avaaja, koska se paikka on täynnä himokkaita miehiä ja siksi pitää heti ensimmäisistä viesteistä lähtien erottua joukosta, eikä voi silleen normaalisti tutustua kuten esim. koulussa tai harrastuksissa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Musta on todella masentavaa, että se on make it or break it jonkun yhden avauslauseen takia. Eihän se nyt voi olla näin, vai voiko?

Ehkä syynä on ennemminkin joku yleinen elämäntilanne tai keskustelukumppanin yleinen kiinnostavuus tai muu seikka, joka sitten vaikuttaa siihen huvittaako keskustella enempää.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Mä oon joskus luovuttanut naisen ensimmäisen vastauksen jälkeen, jos hän vastaa jollain tylsällä one-linerilla eikä edes vastaa mun kysymyksiin kunnolla.

Ei jaksa tuollaiseen savottaan ryhtyä, yrittäen jotenkin luoda nyhjää tyhjästä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Kyllä mäkin skippasin kaikki, joiden avaus oli "moi"
Eikä mitään muuta.

Jos panostus ensivaikutelmaan on tuo, niin mitä se on myöhemmin :rolleyes: Ei kiinnosta kivireet enää tällä elämänkokemuksella.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Kyllä mäkin skippasin kaikki, joiden avaus oli "moi"
Eikä mitään muuta.

Jos panostus ensivaikutelmaan on tuo, niin mitä se on myöhemmin :rolleyes: Ei kiinnosta kivireet enää tällä elämänkokemuksella.
No "moi" toki on jo huono aloitus, no shit Sherlock? Sanoisin että joku jossa kysyy jotain profiiliin tai kuvaan liittyvää on perustasoa ja siitä paremmat vaatii jo vähän supliikkia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
No "moi" toki on jo huono aloitus, no shit Sherlock? Sanoisin että joku jossa kysyy jotain profiiliin tai kuvaan liittyvää on perustasoa ja siitä paremmat vaatii jo vähän supliikkia.
Joskus naiset "aloittaa keskustelun" pelkällä heippa-emojilla, mikä siis tarkoittaa suomennettuna, että heipä hei, täällä ollaan, ja nyt sinä mies teet sen aloitteen/avauksen!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Niihin "Moi!" -aloituksiin en ole piruuttani kertaakaan vastannut. Aivan sama vaikka jäisi miten hyvä tyyppi väliin mutta ei anna luonne myöten. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 803
Viestejä
4 299 266
Jäsenet
71 702
Uusin jäsen
suppas

Hinta.fi

Ylös Bottom