Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
En mä mistään jonosta puhunut vaan ihmettelin ettei ole yhtä sopivaa löytynyt.
Ei siinä ole mitään ihmettä, koska speksit täyttäviä miehiä on VÄHÄN ja siis huomattavasti vähemmän kuin naisia.

Toisekseen miehillä ei yleensä ole vastaavia vaatimuksia. Ei korkeakoulutettu vassarimies siis välttämättä etsi kaltaistaan, vaan sille voi kelvata aivan hyvin joku random Alepan kassa. Ja päinvastoin myös, Alepan kassallakaan ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että mies on korkeakoulutettu, päinvastoin.

Eikä tämäkään ole mitään uutta yllättävää rakettitiedettä, vaan aika puussa on saanut asua, jossei tiedä että tämä on juttu. Näistä on Hesarit ja muut kirjoitelleet moneen kertaan. Ratkaisu on kuulemma se, että miesten pitäisi kouluttautua enemmän (jotta koulutetuille naisille olisi miehiä...). :facepalm: Mutta vaikka kouluttautuisivatkin, niin ei ne silti sitä humanistivassaria välttämättä ota naisekseen. Ei se ole mikään prioriteetti miehille. Voi olla jopa negatiivinen piirre naisessa, jos oletetaan, että kyse on usein feministeistä, jotka eivät välttämättä arvosta perinteisiä sukupuolirooleja eivätkä naisellisuuttaan.

Sulle pitäisi olla matalasti koulutettu persu joka on kiimainen kuin kani?
Ei miehillä ole yleensä tällaisia tiukkoja kriteerejä liittyen koulutukseen ja politiikkaan. Naisellisuus, ulkonäkö ja ikä on niitä merkittävimpiä piirteitä naisessa. Ei sillä, että keskivertomies voisi kovin vapaasti valita näidenkään suhteen, vaan pointti oli, että ainakaan koulutuksen ja politiikan pohjalta ei valita senkään vertaa.

Itse kyllä arvostan, että nainen on jonkin verran fiksu ja sen kanssa voi keskustella fiksuista aihepiireistä. Koulutuksella sinänsä ei kuitenkaan ole mitään väliä. Itse tulen toimeen monenlaisten naisten kanssa, kunhan on perusluonteeltaan mukava.
 
Viimeksi muokattu:

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 610
Onhan tämä ymmärrettävää, että naisille poliittinen suunta on aika määräävä tekijä. Vihervassarius toki vaatii sen, että mies on lähtökohtaisesti tossu ja luulisi moisia olevan varsinkin pääkaupunkiseudulla aika paljonkin. Miehille taas kumppanin poliittinen preferenssi on se ja sama.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Itse sinä puhuit "ovulaatiopanetuksesta" ja "lihaksikkaan miehen hölskymisestä päällä". Toi viittaa aika vahvasti penetrointiin.

Anyway, TOTTAKAI seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä ja orgasmi. Siitä huolimatta molemminpuolinen tuleminen on YLEENSÄ ihan toivottavaa ja siihen pyritään. Tärkeintä ei silti ole päämäärä vaan matkanteko.
Sä aloitit koko aiheen sillä, että naisille riittää hyvin joku laite ja seksiä ei tarvitse. Mä selitin viestitolkulla siitä, mitä naiset saattais haluta ja mitä seksi voi olla, aika paljonkin muuta kuin yhdynnästä. Sä et vaan edelleen näyttänyt ymmärtävän, miten mm. kosketus ja halukkuus liittyvät asiaan, kun ohitit ne taas kerran?

Hienoa, että annoit jo vähän periksi. Mutta ei, se tuleminen ei ole aina kaikilla miehilläkään päämäärä, usko tai älä. Kaikki eivät ole kuten sinä, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Kierrä nyt vielä kerran kehään ja kerro niistä palleistasi, joista koko foorumi on saanut kuulla vuosia. Mä kaipasin vaan keskustelua.

(Se lihaksikas mies ei siis hölsky vaan ne muut. Ja se oli vastaus siihen, että mielestäsi nainen voi kuvittelemalla saada kaikki samat fiilikset kuin seksissä.)

Ja se ovispanetus. Siihen ei auta siis orgasmit, mutta se tuskin loppuu, vaikka saisi futisjoukkueen leikkikaveriksi. Se on hormonaalista. Hormonitasot muuttuvat vasta, kun munasolu on irronnut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
607
Mielestäni täytän suurimman osan Annakoo:n kriteereistä paitsi….
Olen korkeakoulutettu, mutta poliittinen näkemys on oikealla ja aina äänestänyt kokoomusta. Toki ymmärrän luonnon tärkeyden ja heikompia pitää auttaa. Mutta luulisin että korkeakoulutus+vihervassareus karsii jo 90% miehistä.
Ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta suurimmalle osalle miehiä. Pahin turnoff on jos tulee fiilis että seksi on naiselle ns pakkopullaa. Oma avioliitto kaatui osin tähän, mutta sen jälkeen olleissa suhteissani ei ole ollut tätä ongelmaa. Ja en edes osaa hahmottaa mitä ”henkinen yhteys” oikein tarkoittaa parisuhteessa. Itselle on riittänyt että toisen kanssa on hyvä olla ja voi olla oma itsensä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
677
On ollut muutamia naisia jotka ovat Tinder kuvien ja profiilin perusteella laittanut ennakkoasenteen "noh, kokeillaan nyt kuitenkin". Ovat kuitenki osoittautuneet treffeillä aivan huikeksi tyypeiksi ja livenä ulkonäkö kuvia parempi.

Jotenki toivoisin et naiset laittais itsestään yhden pykälän huonompia kuvia kuin todellisuudessa. Mä mielummin yllätyn positiivisesti kuin että kuvat ovat liian hyviä todellisuuteen nähden.
Tästä muuten aasin siltana, niin meidän naispuolinen opettaja koulussa totesi naisoppilaille, että laittakaahan sitten koulun profiilikuvaksi sellainen kuva, jota ei ole paljoa käsitelty tai että teillä ei olisi isoa kerrosta meikkiä, kun kuuleman suurinta osaa naisista ei tunnista livenä profiilikuvan perusteella. Jäin vain miettimään tätä, että on muuten hemmetin totta. Nykyisin on niin saakelisesti kaikkia sovelluksia ja filttereitä, joita naiset käyttävät kuvissa. Mielestäni miehet eivät tähän sorru tähän virheeseen läheskään yhtä paljon, kuin naiset. Ei se ole kenenkään etu, että profiilikuva ei vastaa oikeata ulkonäköä, sillä sen perusteella tehdään myös paljon päätöksiä, että miellyttääkö naama vai ei..
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Mä todella haluan seksiä ja arvotan sen elämässä hyvin korkealle. En vaan itsekään haluaisi mitään fuckboita. Jos seksi tulee esille ekoissa viesteissä niin poistoon menisi nopeasti, tosin riippuen muista avuista. Näitä ovat esim. muun viestinnän taso, oikeinkirjoitustaito, tietynlainen elämänasenne.

Mulle ei ole merkitystä työllä, koulutuksella tai pankkitilillä. Ei hiusten rajassa tai pituudessa. Masennus on ollut lähipiirissä sen verran tuttu juttu, että sellaisen skippaan samantien, myös jos näen riskin. Eli se selviää snadisti siitä keskustelusta (paremmin tavattaessa), vaikkei asiasta suoraan puhuta.

Naisten metsästys ja suuret kaatomäärät ovat turnoff. Ei ole minunkaltainen ihminen. Ei kiihota.

Ja mä taas uskon, että suuri osa niistä naisista, joille seksi on pakkopullaa, ovat vain kokeneet huonoja kumppaneita ja ovat varmasti jollain tapaa estyneitä käsittelemään omaa seksuaalisuuttaan. A-seksualisuus on olemassa, mutta se on kyllä pieni virhe luonnossa, joka kuitenkin pyrkii vain lisääntymään.

Edelleen stereotyyppiset ajatukset siitä, että miehet haluavat vain seksiä ja se on tärkeintä, naiset eivät tarvitse seksiä ja Satisfyer riittää, ovat todella vahingollisia kaikille.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Ymmärrättehän, että naiset saavat kuulla ulkonäöstään livetilanteissakin aika paljon. Naama peruslukemilla: "Sun pitäis hymyillä enemmän!" (Miksi? Jotta olisi nätimpi sun silmiin?)
Naama peruslukemilla, vähäinen tai olematon meikki: "Näytät väsyneeltä!" (...ok?)
Nainen *on*: "Hei tyllerö/paksukainen/pihtari%€#@&!"
Ja mua on sanottu rumaksi ihan vaan keskellä katua.

Jos ylipainoisella naisella on kokonainen kuva itsestään, hän saa mätseiltä monia viestejä, joissa suoraan vain haukutaan häntä. En usko, että kukaan vaivautuu tekemään miehille näin. Saako tällaisen kokeneena yrittää suojautua asialta edes vähän? Moni kokee olevansa jo ylipäätään tuijotettavana, eikä ole mukavaa asettaa kuviakin tuijottelun kohteeksi. Osa ei toki koe näin. Ja ei mennä tässä keskustelussa nyt lihavuuden syihin ja määriin, jooko. Päin naamaa haukkuminen vaan nyt ei ole ennenkään auttanut yhtään ketään.

Mulle olisi todella iso kynnys laittaa mitään kuvaa, koska pelkäisin tuottavani pettymyksen. En kuitenkaan halua laittaa sellaista kuvaa, jossa näytän siltä kuin huonolla fiiliksellä mielestäni näytän. Joskus on nättikin olo, mutta sellainen oli silloinkin kun haukut sain.

Mä en saa rahaa siitä, että olen ihmisten katseltavana. Mä en siis ole millään tavalla velkaa sitä, että olisin katsojalle hänen silmiänsä miellyttävä. Muistakaa miettiä, onko teidän näkemänne satunnainen ihminen velkaa teille mitää olemassaolollaan. Jos hän ei miellytä silmäänne, onko hän huono ihminen?

Alun esimerkit ovat alkaneet kyllästyttää naisia. Internetin myötä kokemuksia on voitu jakaa ja on huomattu, että ei tarvitsekaan loukkaantua ja ottaa itseensä, vika on sanojissa. Ja sekös ~voimaantuminen~ tuntuu miehiä kiusaavan kovasti. "Kun ei enää saa mitään sanoa."
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
568
Aluksi näpäytellään muita fleimauksesta:

Muistutuksena, että foorumin käyttäjien fleimaus rikkoo sääntöjä.
Ja sen jälkeen samassa viestissä:

Mutta ilmeisesti asiasta keskusteleminen on liian vaikeaa, vaan hyökätään viestintuojaa vastaan.

PS. Jos kaikki miehet olisi kuten minä, saataisiin kaikki maailman ongelmat ratkottua aika nopeasti meidän kollektiivisen älykkyyden johdosta. Joten meitä ei ole Tinderissä mitenkään liikaa vaan liian vähän...
Uskomatonta, että yksi ja sama tapaus saa jatkaa tämän(kin) triidin paskomista harhaisilla kuvitelmillaan.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 739
Erkki, teet jatkuvasti tiettyjä havaintoja miten tämä maailma toimii, mutta et koskaan sitä ilmeistä johtopäätöstä.
Se ei aina ole kivaa, mutta voisi olla tervettä ja auttaisi ymmärtämään asioita.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 877
Ehdottomasti suurin ongelma oli kuitenkin se, että 90% profiileista oli tekstittömiä tai muuten niin huonoja, ettei ne herättäneet mitään kiinnostusta. Nainen tarvitsee syyn svaipata oikealle, siinä missä miehet tarvitsevat syyn svaipata vasemmalle, noin niin kuin kärjistäen.
Voiskohan olla että Tinderin algoritmi oli vetänyt sut syystä tai toisesta ö-mappiin ja näytti vain vastaavia miehiä? Ilmeisesti näin voi käydä jos swaippaa kaikki oikealle tai vaihtoehtoisesti swaippaa hyvin harvoin vasemmalle, eli on erittäin valikoiva.

En kuitenkaan jaksa uskoa että 90% miesten profiileista on *noin* huonoja... Toki naisillakin oli aika usein tekstittömiä profiileja, mut se on vähän eri asia jos valinnanvaraa on. :hmm:

Tämä kyllä rajoittaa aika paljon, jos mieheltä odotetaan samaa. Nuo puolueet kuitenkin sai alle 15% äänistä viime eduskuntavaaleissa, ja kaiketi luokkaa 2/3 heidän äänestäjistä on naisia... Koulutetut miehet taitaa olla ehkä enemmän Kokoomukseen päin kallellaan. Mutta muuten sun vaatimukset ei kuulostanut mahdottomilta.

PS. Jos kaikki miehet olisi kuten minä, saataisiin kaikki maailman ongelmat ratkottua aika nopeasti meidän kollektiivisen älykkyyden johdosta. Joten meitä ei ole Tinderissä mitenkään liikaa vaan liian vähän...
Kieltämättä sun halut kuulostaa aika pakottavilta, vaikka sulla onkin usein paikkansa pitäviä havaintoja (tulkinnoissa tosin menee välillä yli) joita monet ei halua sanoa ääneen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Tuo nyt on tyhmästi sanottu. Ihan kuin omia seksuaalisia preferenssejä tai sitä, mikä toisessa vetoaa "voisi vaan muuttaa itsessään". Läskit ovat inhottavia oli ne miehiä tai naisia. Se kertoo jo paljon ihmisestä, jos se on lihava ja siitä millaista elämää se elää ja mitä se arvostaa tai ei arvosta. Kaikki maailman pluskoot (läskikoot), body positive (läskipositiivisuus), wellness (josta osa on läskejä tiukoissa urheilutrikoissa) on vaan lihavuuden hyväksyttävämmäksi tekemistä, vailla sitä juurisyyn korjaamista = läski on läskiä, vaikka sen pukisi mihin tahansa sanoihin.
Jännä kun toteat muille mikä on tyhmästi sanottua, mutta syyllistyt samalla karkeaan yleistykseen (lihavoituna).

Muistaakseni tosta taisi olla ihan tutkittua tietoa, että kuluttamasi sisältö vaikuttaa sun preferensseihin naisten suhteen. Jos kaikki mitä näet on sutjakkaa isotissistä naista, kuten peleissä tuppaa monesti naishahmot olemaan, niin lieneekö mikään ihme että on sitten vaikeampi syttyä "tavallisista" naisista joilla mittasuhteet eivät ole samalla tapaa yliammuttuja.

En ole millään tapaa puolustelemassa ylipainoa, jos se on tietoinen valinta. En vaan ole samalla tapaa "rajoittunut" preferensseiltäni kun mua kiinnostaa se ihminen sieltä ulkokuoren alta enempi. Toki itsekin tulee liikuttua sen verran, että jos samankaltaista kumppania haen niin väkisilläänkin se ylipainon määrä jää vähäiseksi vastaavilla elintavoilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Valinnanvarasta - korjaan: RUNSAUDENPULASTA:
Olen itse:
- korkeasti koulutettu
- lapseton
- vihervassari
- itseäni jatkuvasti kehittävä
- omillani mukavasti toimeentuleva
- tavallisen näköinen
- normaalipainoinen
- rento ja nauravainen
- maanläheinen, en pinnallinen
- monogaminen ja uskollinen
- henkistä yhteyttä enemmän kuin seksiä arvostava
- eläinrakas
- melko siisti
- päihde-, raha- ja mt-ongelmaton

Kumppaniehdokkaalle oli suunnilleen nuo samat asiat kriteereinä. Joistakin noista olisin voinut ehkä ihan hiukan tinkiä, jos muuten olisi ollut kaikki kohdallaan. Arvaapa montako tuollaista tuli vastaan? En siis hakenut omaa tasoani parempaa, mistä meitä naisia jatkuvasti syytetään, vaan täysin vertaistani. Ja silti. Valitsin lopulta loppuelämän sinkkuuden.
Lainasin @AnnaKoo sun hyvää listaa. Enkä näkisi mitään syytä miksi samankaltaisista onimaisuuksista pitäisi mahdollisten ajanviettokavereiden kohdallakaan tinkiä. :)

Olen itse:
- korkeasti koulutettu
- vapaaehtoisesti lapseton
- "poliittisesti sitoutumaton", tosin enemmän Kokoomuksen suuntaan kallellaan
- itseäni jatkuvasti kehittävä
- omillani mukavasti toimeentuleva
- tavallisen näköinen, ehkä jopa persoonallinen
- pitkä ja slimmi, BMI-veikkaus 22
- rento ja nauravainen
- analyyttinen ja pohdiskeleva
- maanläheinen, en pinnallinen
- monogaminen ja uskollinen
- sekä henkistä yhteyttä että seksiä arvostava
- eläinrakas
- melko siisti
- päihde-, raha- ja mt-ongelmaton

Kumppaneina on on ollut todella värikästä ja toisistaan poikkeavaa sakkia - usein jopa varsin taiteellista ja luovaa - mikä on kiinnostavaa.

Itse siis olen tällä hetkellä täysin vapaehtoisesti sinkku, jotenkin se tuntuu luontevalta pidemmän suhteen jälkeen nollata tilanne ihan kiireettä. Uudet tuttavuudet toki on aina mukavia jos sama aaltopituus löytyy. :thumbsup:
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
83
Valinnanvarasta - korjaan: RUNSAUDENPULASTA:
Olen itse:
- korkeasti koulutettu
- lapseton
- vihervassari
- itseäni jatkuvasti kehittävä
- omillani mukavasti toimeentuleva
- tavallisen näköinen
- normaalipainoinen
- rento ja nauravainen
- maanläheinen, en pinnallinen
- monogaminen ja uskollinen
- henkistä yhteyttä enemmän kuin seksiä arvostava
- eläinrakas
- melko siisti
- päihde-, raha- ja mt-ongelmaton

Kumppaniehdokkaalle oli suunnilleen nuo samat asiat kriteereinä. Joistakin noista olisin voinut ehkä ihan hiukan tinkiä, jos muuten olisi ollut kaikki kohdallaan. Arvaapa montako tuollaista tuli vastaan? En siis hakenut omaa tasoani parempaa, mistä meitä naisia jatkuvasti syytetään, vaan täysin vertaistani. Ja silti. Valitsin lopulta loppuelämän sinkkuuden.
Olen utelias...minkälaiset odotukset ja halut sinulla on miehen pituuden suhteen?

Huoli pois, kysyn tosiaan ihan vain uteliaisuudesta, enkä välttämättä sinulta vaan yleisesti tätä lukevilta naisilta.
Mietin vain miten voisi verrata miehen toivetta ettei nainen ole turhan tuhti, vaikka kaikki tiedetään että oikeanlainen kurvikkuus aina toimii.
Sitten taas monella naisella on ihan fiksu ja ymmärrettävä ajatus "Kunhan on pidempi".

Jonkin verran törmännyt naisiin jotka ovat...lyhyitä...alle 160 ja SILTI ollut vaatimus että mies vähintään 180 pitkä.xO

Kyllä...olen mieheksi lyhyt, mutta rohkenen sanoa etten ole onneksi katkera, elämässä saanut ja päässyt tutustumaan naisiin sopivan ihanasti.:)

Tämä aihe vaan kiehtoo...odotus ja vaatimus kehon ja pituuden suhteen.
Voiko niitä verrata toisiinsa vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Ymmärrättehän, että naiset saavat kuulla ulkonäöstään livetilanteissakin aika paljon. Naama peruslukemilla: "Sun pitäis hymyillä enemmän!" (Miksi? Jotta olisi nätimpi sun silmiin?)
Naama peruslukemilla, vähäinen tai olematon meikki: "Näytät väsyneeltä!" (...ok?)
Nainen *on*: "Hei tyllerö/paksukainen/pihtari%€#@&!"
Ja mua on sanottu rumaksi ihan vaan keskellä katua.

Jos ylipainoisella naisella on kokonainen kuva itsestään, hän saa mätseiltä monia viestejä, joissa suoraan vain haukutaan häntä. En usko, että kukaan vaivautuu tekemään miehille näin. Saako tällaisen kokeneena yrittää suojautua asialta edes vähän? Moni kokee olevansa jo ylipäätään tuijotettavana, eikä ole mukavaa asettaa kuviakin tuijottelun kohteeksi. Osa ei toki koe näin. Ja ei mennä tässä keskustelussa nyt lihavuuden syihin ja määriin, jooko. Päin naamaa haukkuminen vaan nyt ei ole ennenkään auttanut yhtään ketään.

Mulle olisi todella iso kynnys laittaa mitään kuvaa, koska pelkäisin tuottavani pettymyksen. En kuitenkaan halua laittaa sellaista kuvaa, jossa näytän siltä kuin huonolla fiiliksellä mielestäni näytän. Joskus on nättikin olo, mutta sellainen oli silloinkin kun haukut sain.

Mä en saa rahaa siitä, että olen ihmisten katseltavana. Mä en siis ole millään tavalla velkaa sitä, että olisin katsojalle hänen silmiänsä miellyttävä. Muistakaa miettiä, onko teidän näkemänne satunnainen ihminen velkaa teille mitää olemassaolollaan. Jos hän ei miellytä silmäänne, onko hän huono ihminen?

Alun esimerkit ovat alkaneet kyllästyttää naisia. Internetin myötä kokemuksia on voitu jakaa ja on huomattu, että ei tarvitsekaan loukkaantua ja ottaa itseensä, vika on sanojissa. Ja sekös ~voimaantuminen~ tuntuu miehiä kiusaavan kovasti. "Kun ei enää saa mitään sanoa."
Enemmän ihmisten haukkuminen kertoo ihmisestä itsestään jos kokee sellaiselle tarvetta. En oo koskaan tajunnut mitä random jamppa saa itselleen siitä, että haukkuu toista päin naamaa rumaksi? Noita näkee vielä ihan aikuisten toimestakin, suorastaan surullista. Pitää vissiin olla aika heikosti asiat itselläänkin jos jotain mielialan kohennusta siitä itselleen saa.



Lainasin @AnnaKoo sun hyvää listaa. Enkä näkisi mitään syytä miksi samankaltaisista onimaisuuksista pitäisi mahdollisten ajanviettokavereiden kohdallakaan tinkiä. :)

Olen itse:
- korkeasti koulutettu
- vapaaehtoisesti lapseton
- "poliittisesti sitoutumaton", tosin enemmän Kokoomuksen suuntaan kallellaan
- itseäni jatkuvasti kehittävä
- omillani mukavasti toimeentuleva
- tavallisen näköinen, ehkä jopa persoonallinen
- pitkä ja slimmi, BMI-veikkaus 22
- rento ja nauravainen
- analyyttinen ja pohdiskeleva
- maanläheinen, en pinnallinen
- monogaminen ja uskollinen
- sekä henkistä yhteyttä että seksiä arvostava
- eläinrakas
- melko siisti
- päihde-, raha- ja mt-ongelmaton

Kumppaneina on on ollut todella värikästä ja toisistaan poikkeavaa sakkia - usein jopa varsin taiteellista ja luovaa - mikä on kiinnostavaa.

Itse siis olen tällä hetkellä täysin vapaehtoisesti sinkku, jotenkin se tuntuu luontevalta pidemmän suhteen jälkeen nollata tilanne ihan kiireettä. Uudet tuttavuudet toki on aina mukavia jos sama aaltopituus löytyy. :thumbsup:
@JaySon oma lista pitkälti samanlainen, pitäisikö lähteä kaljalle mikäli vaikutat pääkaupunkiseudulla? Voidaan sitten vertailla kokemuksia nettideittailun ja naisten ihmeellisyyksistä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 877
Ymmärrättehän, että naiset saavat kuulla ulkonäöstään livetilanteissakin aika paljon. Naama peruslukemilla: "Sun pitäis hymyillä enemmän!" (Miksi? Jotta olisi nätimpi sun silmiin?)
Naama peruslukemilla, vähäinen tai olematon meikki: "Näytät väsyneeltä!" (...ok?)
Nainen *on*: "Hei tyllerö/paksukainen/pihtari%€#@&!"
Ja mua on sanottu rumaksi ihan vaan keskellä katua.

Jos ylipainoisella naisella on kokonainen kuva itsestään, hän saa mätseiltä monia viestejä, joissa suoraan vain haukutaan häntä. En usko, että kukaan vaivautuu tekemään miehille näin. Saako tällaisen kokeneena yrittää suojautua asialta edes vähän? Moni kokee olevansa jo ylipäätään tuijotettavana, eikä ole mukavaa asettaa kuviakin tuijottelun kohteeksi. Osa ei toki koe näin. Ja ei mennä tässä keskustelussa nyt lihavuuden syihin ja määriin, jooko. Päin naamaa haukkuminen vaan nyt ei ole ennenkään auttanut yhtään ketään.

Mulle olisi todella iso kynnys laittaa mitään kuvaa, koska pelkäisin tuottavani pettymyksen. En kuitenkaan halua laittaa sellaista kuvaa, jossa näytän siltä kuin huonolla fiiliksellä mielestäni näytän. Joskus on nättikin olo, mutta sellainen oli silloinkin kun haukut sain.
Ok, en kyllä käsitä miksi kukaan sanoisi tuollaista. Ja vaikka joku ei olisikaan kovin hehkeä, ei sitä ole asiallista ruveta haukkumaan. Mutta ilmeisesti paska käytös naisia kohtaan on yllättävän yleistä, vaikka sitä ei sivusta katsoen huomaakaan helposti.

En ole millään tapaa puolustelemassa ylipainoa, jos se on tietoinen valinta. En vaan ole samalla tapaa "rajoittunut" preferensseiltäni kun mua kiinnostaa se ihminen sieltä ulkokuoren alta enempi. Toki itsekin tulee liikuttua sen verran, että jos samankaltaista kumppania haen niin väkisilläänkin se ylipainon määrä jää vähäiseksi vastaavilla elintavoilla.
Meinaatko siis että oikeasti ulkonäkö ei vaikuta sulla seksuaaliseen mielenkiintoon? Toki esim. yleinen penseä asenne saa mielenkiinnon hiipumaan hyvän näköistä naista kohtaan, mutta pelkästään se että joku on ihmisenä hyvä tyyppi ei saa mulla aikaan seksuaalista vetovoimaa - ja foorumin nimimerkin takaa kirjoitellessa on turha teeskennellä muuta. :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Edelleen stereotyyppiset ajatukset siitä, että miehet haluavat vain seksiä ja se on tärkeintä, naiset eivät tarvitse seksiä ja Satisfyer riittää, ovat todella vahingollisia kaikille.
En nyt vastaa suoraan tähän, mutta paljon on tullut vastaan tekstiä ja klippejä missä otetaan esille sitä, että keskimäärin naiset haluavat enemmän seksiä, ja pystyvät harrastamaan sitä enemmän kuin miehet, mutta se vaatii tietynlaiset olosuhteet, mindsetin, hyvän suhteen, jne. Naisen puolella halut häviää yllättävän nopeasti jos "mies ei ole mies" tai tulee muita pieniä arjen murheenkryynejä joka yleensä tappaa naisen seksuaalisuuden miehiä nopeammin.

Kun nainen tuntee itsensä naiseksi, halutuksi, rentoutuneeksi sekä luottamus toista kohtaan on kunnossa, voisin melkeinpä väittää, että seksiä on saatavilla enemmän kuin mies jaksaa jyystää :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Meinaatko siis että oikeasti ulkonäkö ei vaikuta sulla seksuaaliseen mielenkiintoon? Toki esim. yleinen penseä asenne saa mielenkiinnon hiipumaan hyvän näköistä naista kohtaan, mutta pelkästään se että joku on ihmisenä hyvä tyyppi ei saa mulla aikaan seksuaalista vetovoimaa - ja foorumin nimimerkin takaa kirjoitellessa on turha teeskennellä muuta. :hmm:
Vaikuttaa toki, mutta ei vissiin samalla tavalla kuin ketjun "läskifoobikoilla". Sanotaan nyt näin että miten kilojasi kannat on paljon ratkaisevampaa, kyllä ainakin mulle on toiminut itsevarma ja huumorintajuinen ote naisten osalta, vaikka ylimääräistä olisi ehtinyt hieman kertyä matkan varrella. :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 877
Vaikuttaa toki, mutta ei vissiin samalla tavalla kuin ketjun "läskifoobikoilla". Sanotaan nyt näin että miten kilojasi kannat on paljon ratkaisevampaa, kyllä ainakin mulle on toiminut itsevarma ja huumorintajuinen ote naisten osalta, vaikka ylimääräistä olisi ehtinyt hieman kertyä matkan varrella. :)
Itse sanoisin että molempien tarvii olla kunnossa että joku nainen on kiinnostava.

Mutta se toki on tiedossa että naisille miehen ylipaino merkitsee paljon vähemmän. Paljon tärkeämpää taitaa juurikin olla itsevarmuus, karisma ja "asenne". Aika monet naiset on kuitenkin yllättävän konservatiivisia tuossa, ja haluavat että "mies on mies" kuten Markku juuri sanoi, ja että vetää "roolin" oikein. :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Itse sanoisin että molempien tarvii olla kunnossa että joku nainen on kiinnostava.

Mutta se toki on tiedossa että naisille miehen ylipaino merkitsee paljon vähemmän. Paljon tärkeämpää taitaa juurikin olla itsevarmuus, karisma ja "asenne". Aika monet naiset on kuitenkin yllättävän konservatiivisia tuossa, ja haluavat että "mies on mies" kuten Markku juuri sanoi, ja että vetää "roolin" oikein. :hmm:
En tiedä onko tää "rooli" oikea termi tähä. Mä en ainakaa pysty feikkaa mitään. Kun miehet (ei varmasti kaikki, mutta iso osa) ovat pohjimmiltaan ja luonnostaan maskuliinisia, "johtavia" ja dominoivia. Tietää mitä haluaa. jne.. Perusjuttuja niin alkaa nainenki kostuu.

Tinderissä ei itsevarmuus, karisma ja asenne vaa pääse esille, paitsi jos nää huokuu kuvista ja tekstistä. Se ylipaino on enemmän kuin haitta siellä. Toki livenä kun jos iskee daameja, asia on vähä eri.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Enemmän ihmisten haukkuminen kertoo ihmisestä itsestään jos kokee sellaiselle tarvetta. En oo koskaan tajunnut mitä random jamppa saa itselleen siitä, että haukkuu toista päin naamaa rumaksi? Noita näkee vielä ihan aikuisten toimestakin, suorastaan surullista. Pitää vissiin olla aika heikosti asiat itselläänkin jos jotain mielialan kohennusta siitä itselleen saa.





@JaySon oma lista pitkälti samanlainen, pitäisikö lähteä kaljalle mikäli vaikutat pääkaupunkiseudulla? Voidaan sitten vertailla kokemuksia nettideittailun ja naisten ihmeellisyyksistä. :)
Mä olen kans läheltä PK-seutua ja työpaikan toimisto on Pitskussa joten voisin tulla mukaan kupilliselle mikäli Markun seikkailut kinostelee
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Olen utelias...minkälaiset odotukset ja halut sinulla on miehen pituuden suhteen?

Huoli pois, kysyn tosiaan ihan vain uteliaisuudesta, enkä välttämättä sinulta vaan yleisesti tätä lukevilta naisilta.
Mietin vain miten voisi verrata miehen toivetta ettei nainen ole turhan tuhti, vaikka kaikki tiedetään että oikeanlainen kurvikkuus aina toimii.
Sitten taas monella naisella on ihan fiksu ja ymmärrettävä ajatus "Kunhan on pidempi".

Jonkin verran törmännyt naisiin jotka ovat...lyhyitä...alle 160 ja SILTI ollut vaatimus että mies vähintään 180 pitkä.xO

Kyllä...olen mieheksi lyhyt, mutta rohkenen sanoa etten ole onneksi katkera, elämässä saanut ja päässyt tutustumaan naisiin sopivan ihanasti.:)

Tämä aihe vaan kiehtoo...odotus ja vaatimus kehon ja pituuden suhteen.
Voiko niitä verrata toisiinsa vai ei.
Olen alle 160, joten optimaalinen miehen pituus olisi 160-180 cm. Alle 160 kävisi myös, mutta olisi aluksi varmaan outoa. Ex ja muutama tapailumies ovat olleet yli 190, mutta yli 195 olisi jo ehkä liikaa.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
[
Ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta suurimmalle osalle miehiä. Pahin turnoff on jos tulee fiilis että seksi on naiselle ns pakkopullaa. Oma avioliitto kaatui osin tähän, mutta sen jälkeen olleissa suhteissani ei ole ollut tätä ongelmaa. Ja en edes osaa hahmottaa mitä ”henkinen yhteys” oikein tarkoittaa parisuhteessa. Itselle on riittänyt että toisen kanssa on hyvä olla ja voi olla oma itsensä.
Seksi on tärkeää naisillekin (ellei ole aseksuaali tai jotain aiheeseen liittyviä traumoja), muttei läheskään kaikille kuitenkaan kaikkein tärkein asia suhteessa. Monilla, kuten minulla, menee just toi henkinen yhteys ja sellainen syvä kumppanuus viimekädessä edelle. Siis siinä mielessä, että vaikka olisi hyvä seksielämä mutta henkinen yhteys puuttuisi, ei suhteesta lopulta tulisi mitään.

Harva mies tosiaan tajuaa tuota henkistä yhteyttä. Vaikea sitä on määritellä sen kummemmin, kuin että sen vaan tietää kun se on. Se on samalla aaltopituudella olemista ja myös näkymätön liima, joka pitää yhdessä silloinkin kun suhteessa on syystä tai toisesta kuivempi kausi. Joskus niitäkin pitkässä suhteessa väistämättä on. Nähdäkseni ne joilla ei henkistä yhteyttä ole ja suhteen ainut kulmakivi on hyvä seksielämä pistävätkin sitten helpommin lusikat jakoon tai vähintään hakevat seksiä muualta, kun kuiva kausi iskee.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tämä kyllä rajoittaa aika paljon, jos mieheltä odotetaan samaa. Nuo puolueet kuitenkin sai alle 15% äänistä viime eduskuntavaaleissa, ja kaiketi luokkaa 2/3 heidän äänestäjistä on naisia... Koulutetut miehet taitaa olla ehkä enemmän Kokoomukseen päin kallellaan. Mutta muuten sun vaatimukset ei kuulostanut mahdottomilta.
Enemmän tuntuu ainakin näiden keskustelujen perusteella miehille olevan ongelma naisen vihervassarius, kuin minulle snadisti oikealle kallellaan oleminen. Toki sanotte, ettei teitä parinvalinnassa kiinnosta naisen poliittinen suuntaus, mutta toisaalta miehet dissaa aivan älyttömän paljon vihervassareita yleisesti. En mä ainakaan haluaisi kumppania, joka dissaisi mun arvomaailmaa. Ei tartte olla yhtä vihreä eikä yhtä vasemmalla, mutta mieluusti kuitenkin vähän.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Muistutuksena, että foorumin käyttäjien fleimaus rikkoo sääntöjä.

Mutta ilmeisesti asiasta keskusteleminen on liian vaikeaa, vaan hyökätään viestintuojaa vastaan.

PS. Jos kaikki miehet olisi kuten minä, saataisiin kaikki maailman ongelmat ratkottua aika nopeasti meidän kollektiivisen älykkyyden johdosta. Joten meitä ei ole Tinderissä mitenkään liikaa vaan liian vähän...
Sun usko omaan ylivertaisuuteen älykkyydessä, seksitaidoissa ja maskuliinisuudessa sietääkin tulla välillä ravistelluksi. Suorastaan kerjäät sitä, älä edes väitä muuta.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
83
Olen alle 160, joten optimaalinen miehen pituus olisi 160-180 cm. Alle 160 kävisi myös, mutta olisi aluksi varmaan outoa. Ex ja muutama tapailumies ovat olleet yli 190, mutta yli 195 olisi jo ehkä liikaa.
Kiitos vastauksesta.

Voin hyvin uskoa että alkuun lyhyempi mies varmana tuntuisi oudolta.

Tiettyyn pisteeseen fyysiset halut ja rajat ymmärtää, silti se on ollut elämässä ilo huomata että ihan toiseen tutustuminen ja että se sisäinen yhteys löytyy, kykenee muuttamaan myös pinnallisia rajoja.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
Lyhyys on kyllä iso ongelma miehelle, mutta esimerkiksi nimimerkki @Markqq on osoittanut, että seuraa voi saada siitä huolimatta. Eikös hän ollut jotain 172 cm tms.

Käytännössä nainen kuin nainen ottaa mieluummin pitkän miehen kuin lyhyen, omasta pituudesta riippumatta.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Makuja on monenlaisia ja lohdullisesti monelle ne ulkonäköön liittyvät seikat on preferenssejä tyyliin nice-to-have tai jopa ihan toisarvoisia asioita ennemminkin kuin dealbreakereitä. Mulla on ollut tosi monennäköisiä, kokoisia ja pituisia kumppaneita, myös reilusti lyhyempi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Lyhyys on kyllä iso ongelma miehelle, mutta esimerkiksi nimimerkki @Markqq on osoittanut, että seuraa voi saada siitä huolimatta. Eikös hän ollut jotain 172 cm tms.

Käytännössä nainen kuin nainen ottaa mieluummin pitkän miehen kuin lyhyen, omasta pituudesta riippumatta.
Tiedä kuinka monta kymmentä potentiaalista on jäänyt tapaamatta / välistä / nainen ei valinnut jatkoon koska pituus. Mutta nää on näitä! Puutarhatonttuna porskutetaan eteenpäin ;)
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
83
Tiedä kuinka monta kymmentä potentiaalista on jäänyt tapaamatta / välistä / nainen ei valinnut jatkoon koska pituus. Mutta nää on näitä! Puutarhatonttuna porskutetaan eteenpäin ;)
Sama tilannen itsellä ollut aina aikalailla.

Aina sen on tiennyt ja joskus jopa suoraan, mutta pääosin onneksi fiksusti, sanottu että homma ei etene pituuden takia.

Mutta kyllä niitä neitejä on elämässä saanut myös onneksi yhteiselle matkalle.

Pakko sanoa silläkin riskillä että joku näkee sen leuhkimisena, mutta...kerran tuli tapailtua 180cm pitkää neitiä hetki...siinä tuli jo itsellekin hieman hassu olo kadulla kävellä käsikynkkää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Sama tilannen itsellä ollut aina aikalailla.

Aina sen on tiennyt ja joskus jopa suoraan, mutta pääosin onneksi fiksusti, sanottu että homma ei etene pituuden takia.

Mutta kyllä niitä neitejä on elämässä saanut myös onneksi yhteiselle matkalle.

Pakko sanoa silläkin riskillä että joku näkee sen leuhkimisena, mutta...kerran tuli tapailtua 180cm pitkää neitiä hetki...siinä tuli jo itsellekin hieman hassu olo kadulla kävellä käsikynkkää.
Sanotaanko että melkee parhaat "panot" olleet mua pidempiä. Hauska se on just lähes 180cm neitiä riisua siinä ku ite on tissien kohdalla.
No ei näistä suhdetta syntynyt. En tiiä, moni sanoo että pituudella ei oo väliä, deep down aivan varmasti on :D

Emmä tiiä, se on jotenki itselleniki hassua jos on daami paljon pidempi, toisaalta ei haittais. Puutarhatonttu, ninja, alahylly ja pää tisseissä -vitsit uppoo aika hyvin, tosin tissivitsiejä ei ensitreffeillä, ainakaan, ellei sit oo jo keskustelua seksuaalisessa tunnelmissa, harvoin on.

E: Vähä semmone fiilis tulossa että tulee pieni kuiva kausi nyt syksyllä.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
83
Sanotaanko että melkee parhaat "panot" olleet mua pidempiä. Hauska se on just lähes 180cm neitiä riisua siinä ku ite on tissien kohdalla.
No ei näistä suhdetta syntynyt. En tiiä, moni sanoo että pituudella ei oo väliä, deep down aivan varmasti on :D

Emmä tiiä, se on jotenki itselleniki hassua jos on daami paljon pidempi, toisaalta ei haittais. Puutarhatonttu, ninja, alahylly ja pää tisseissä -vitsit uppoo aika hyvin, tosin tissivitsiejä ei ensitreffeillä, ainakaan, ellei sit oo jo keskustelua seksuaalisessa tunnelmissa, harvoin on.

E: Vähä semmone fiilis tulossa että tulee pieni kuiva kausi nyt syksyllä.
Nooh...vanha viisaus, sängyssä ollaan kaikki samanpituisia.
Eli totta kai maailmassa on tapauksia missä mies on lyhyempi ja kyseessä on pitkä totinen suhde, mutta pääosin sen kunnon totisen suhteen saaminen neitiä lyhyempänä on haastavampaa ja harvinaisempaa, uskon myös.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
Ainakin mikäli Youtube-asiantuntijoiden statseissa on mitään perää, niin on äärimmäisen harvinaista, että mies on naista lyhyempi parisuhteessa.

Ja kaipa se totta on kun katsoo ympäröivää todellisuutta kriittisellä silmällä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ainakin mikäli Youtube-asiantuntijoiden statseissa on mitään perää, niin on äärimmäisen harvinaista, että mies on naista lyhyempi parisuhteessa.

Ja kaipa se totta on kun katsoo ympäröivää todellisuutta kriittisellä silmällä.
Jos on fyffee ja riskinottohalukkuutta niin pituutta voi lisätä jalkoihin. Sen enempää syventymättä topicciin, sääriluita katkomalla ja sitten uudelleen luutumalla saadaan pituutta lisää. Se on vuodeksi rollaattoriin ja uudelleen kävelyn opettelu. En nyt iha tarkkaan muista miksi tälläsiä tehdään, vissii jos jalat on eri pitusia? Tai jos on miljonääri ja puutarhatonttu. Riskit olemassa ja onnistumisprosenttikin vissii suht kehno.

Super offtopic, mut menköön :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 877
Ok, hieman erikoisen kuuloinen kyllä. Erityisesti pistää silmään tuo että narsistit olisivat selvästi luotaantyötäviä. Paremminkinhan narsistiset piirteet lisäävät monia haluttuja ominaisuuksia kuten karismaa, itsevarmuutta ja dominoivuutta, sekä kykyä erottua massasta ja tehdä vaikutus. :hmm:



Täällä aiemmin linkattu kuva oli musta parempi, vaikkei sitäkään ehkä täysin vakavissaan kannata ottaa. :)




Harva mies tosiaan tajuaa tuota henkistä yhteyttä. Vaikea sitä on määritellä sen kummemmin, kuin että sen vaan tietää kun se on. Se on samalla aaltopituudella olemista ja myös näkymätön liima, joka pitää yhdessä silloinkin kun suhteessa on syystä tai toisesta kuivempi kausi. Joskus niitäkin pitkässä suhteessa väistämättä on. Nähdäkseni ne joilla ei henkistä yhteyttä ole ja suhteen ainut kulmakivi on hyvä seksielämä pistävätkin sitten helpommin lusikat jakoon tai vähintään hakevat seksiä muualta, kun kuiva kausi iskee.
Tää "henkinen yhteys" kieltämättä kuulostaa aika erikoiselta, jos se siis tarkoittaa jotain muuta kuin mitä @JeanS sanoi. :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ok, hieman erikoisen kuuloinen kyllä. Erityisesti pistää silmään tuo että narsistit olisivat selvästi luotaantyötäviä. Paremminkinhan narsistiset piirteet lisäävät monia haluttuja ominaisuuksia kuten karismaa, itsevarmuutta ja dominoivuutta, sekä kykyä erottua massasta ja tehdä vaikutus. :hmm:



Täällä aiemmin linkattu kuva oli musta parempi, vaikkei sitäkään ehkä täysin vakavissaan kannata ottaa. :)

Jessus tuosta alempaa puuttuu sigma :D Vai meneekö se tuohon a plus. Koen itseäni eniten sigmaksi.
 
Liittynyt
20.08.2020
Viestejä
440
Ok, hieman erikoisen kuuloinen kyllä. Erityisesti pistää silmään tuo että narsistit olisivat selvästi luotaantyötäviä. Paremminkinhan narsistiset piirteet lisäävät monia haluttuja ominaisuuksia kuten karismaa, itsevarmuutta ja dominoivuutta, sekä kykyä erottua massasta ja tehdä vaikutus. :hmm:



Täällä aiemmin linkattu kuva oli musta parempi, vaikkei sitäkään ehkä täysin vakavissaan kannata ottaa. :)






Tää "henkinen yhteys" kieltämättä kuulostaa aika erikoiselta, jos se siis tarkoittaa jotain muuta kuin mitä @JeanS[/USER
Ok, hieman erikoisen kuuloinen kyllä. Erityisesti pistää silmään tuo että narsistit olisivat selvästi luotaantyötäviä. Paremminkinhan narsistiset piirteet lisäävät monia haluttuja ominaisuuksia kuten karismaa, itsevarmuutta ja dominoivuutta, sekä kykyä erottua massasta ja tehdä vaikutus. :hmm:


Noita on paljon kaikenlaisia ja juutuubissa paljon videoita missä sigmoista ja eri persoonallisuustyypeistä kerrotaan.. Kuten varmaan jo tiesitki..

Linkkaamani kuva oli siis vain esimerkki asiasta... Mikään näistähän ei ole absoluuttinen tosiasia joten omaa päätä hyvä käyttää

Omalla kohdalla sigma osuu lähes täydellisesti
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 877
Noita on paljon kaikenlaisia ja juutuubissa paljon videoita missä sigmoista ja eri persoonallisuustyypeistä kerrotaan.. Kuten varmaan jo tiesitki..
No täytyy sanoa että en kyllä tiennyt... en ole kuullut että vakavissaan jaoteltaisiin tuon mukaisiin persoonallisuustyyppeihin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tää "henkinen yhteys" kieltämättä kuulostaa aika erikoiselta, jos se siis tarkoittaa jotain muuta kuin mitä @JeanS sanoi. :hmm:
Jos jotain oon foorumeilta oppinut miesten tunne- ja ajatusmaailmasta niin sen, että sekä se kuuluisa "kipinä" että tää "henkinen yhteys" on aikalailla käsittämättömiä konsepteja valtaosalle miehistä. Kun miehille riittää, että naista kärsii katsoa alasti ja yhdessä on mukavaa = vaimomatskua.
Edit. Joo, kärjistän, ei kaikille miehille onneksi riitä.
 
Liittynyt
20.08.2020
Viestejä
440
No täytyy sanoa että en kyllä tiennyt...
Sit tutkimushousut jalkaan ja tutkimaan
Ihan avaavia juttuja jos pähkäilee asioita kuten omaa identiteettiä tai jos kokee olevansa hieman erilainen kuin muut tai mikä ikinä se oma syynsä onkaa.. Ja kasvattaa myös yleistä tietämystä ihmistyypeistä
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
Jos on fyffee ja riskinottohalukkuutta niin pituutta voi lisätä jalkoihin. Sen enempää syventymättä topicciin, sääriluita katkomalla ja sitten uudelleen luutumalla saadaan pituutta lisää. Se on vuodeksi rollaattoriin ja uudelleen kävelyn opettelu. En nyt iha tarkkaan muista miksi tälläsiä tehdään, vissii jos jalat on eri pitusia? Tai jos on miljonääri ja puutarhatonttu. Riskit olemassa ja onnistumisprosenttikin vissii suht kehno.

Super offtopic, mut menköön :D
Aasiaan matkustaminen/muuttaminen voisi olla viisaampaa varainkäyttöä... Et ainoastaan korjaa pituusongelmaasi (suhteessa ympäröiviin naisiin), vaan myös sijaitsisit paremmilla markkinoilla muutenkin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Sit tutkimushousut jalkaan ja tutkimaan
Ihan avaavia juttuja jos pähkäilee asioita kuten omaa identiteettiä tai jos kokee olevansa hieman erilainen kuin muut tai mikä ikinä se oma syynsä onkaa.. Ja kasvattaa myös yleistä tietämystä ihmistyypeistä
Ei nyt millään pahalla, mutta tuo on täyttä huuhaata eikä noilla jaotteluoilla ole mitään tekemistä persoonallisuuden kanssa. Jos persoonallisuuspiirteet ja itsetuntemuksen kehittäminen oikeasti kiinnostaa, kannattaa tutustua tieteenalaan nimeltä psykologia. Aiheesta on kirjoitettu valtavasti kansantajuisestikin, mutta silti tieteeseen nojaten.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 877
Sit tutkimushousut jalkaan ja tutkimaan
Ihan avaavia juttuja jos pähkäilee asioita kuten omaa identiteettiä tai jos kokee olevansa hieman erilainen kuin muut tai mikä ikinä se oma syynsä onkaa.. Ja kasvattaa myös yleistä tietämystä ihmistyypeistä
Ja minä kun luulin että esim. "big five"olisi kuvaavampi tapa jaotella persoonallisuuksia kuin tuo alfasta omegaan. :rolleyes:

Vähemmän yllättäen siitä myös löytyy netistä erilaisia persoonallisuustestejä.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 779
Viestejä
4 297 483
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom