Itse sinä puhuit "ovulaatiopanetuksesta" ja "lihaksikkaan miehen hölskymisestä päällä". Toi viittaa aika vahvasti penetrointiin.
Anyway, TOTTAKAI seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä ja orgasmi. Siitä huolimatta molemminpuolinen tuleminen on YLEENSÄ ihan toivottavaa ja siihen pyritään. Tärkeintä ei silti ole päämäärä vaan matkanteko.
Sä aloitit koko aiheen sillä, että naisille riittää hyvin joku laite ja seksiä ei tarvitse. Mä selitin viestitolkulla siitä, mitä naiset saattais haluta ja mitä seksi voi olla, aika paljonkin muuta kuin yhdynnästä. Sä et vaan edelleen näyttänyt ymmärtävän, miten mm. kosketus ja halukkuus liittyvät asiaan, kun ohitit ne taas kerran?
Hienoa, että annoit jo vähän periksi. Mutta ei, se tuleminen ei ole aina kaikilla miehilläkään päämäärä, usko tai älä. Kaikki eivät ole kuten sinä, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Kierrä nyt vielä kerran kehään ja kerro niistä palleistasi, joista koko foorumi on saanut kuulla vuosia. Mä kaipasin vaan keskustelua.
(Se lihaksikas mies ei siis hölsky vaan ne muut. Ja se oli vastaus siihen, että mielestäsi nainen voi kuvittelemalla saada kaikki samat fiilikset kuin seksissä.)
Ja se ovispanetus. Siihen ei auta siis orgasmit, mutta se tuskin loppuu, vaikka saisi futisjoukkueen leikkikaveriksi. Se on hormonaalista. Hormonitasot muuttuvat vasta, kun munasolu on irronnut.
Viimeksi muokattu: