Nettitreffit + Tinder

Mut joo, tässä yhden kanssa vehkaillut pidempää ja kuten tämäkin nainen tykkää kuristamisesta (en kyl täysin ymmärrä tätä kuristamisen ja alistamisen ilmiöö naisissa, moni on aivan hulluna, mut mikässiinä), tuossa lopuksi tokas että "olisit kuristanut kovempaa".

Kaipa siinä on joku semmonen, että yllättävän monet naiset kuitenkin kaipaa dominoivaa miestä, ja se sitten näkyy joissain tapauksissa tuollaisena? :hmm:

Täähän alkaa menee villiksi. Nyt on 7 daamia odottamassa treffejä. o_O Tinderissä rajoitustoimet alkanut ja enempää ei voi ottaa. Näistä 7:stä huomannut että ei ehdi ja jaksa kaikille näpytellä vastauksia, joka johtaa vielä kovempaan kiinnostukseen. Kolmea pystyy hienosti ylläpitää. Rotaatiossa on nyt 3 hyvää sellasta mitä käy vierailemassa kun tekee mieli.

Tää on kyllä itsellekin ihan perseestä, kun jokaisen kohdalla miettii "jos valitsee tämän niin menettää muut", ja tekeekö sitten kuitenkaa oikeaa päätöstä.

Täähän alkaa menee villiksi. Nyt on 7 daamia odottamassa treffejä. o_O Tinderissä rajoitustoimet alkanut ja enempää ei voi ottaa. Näistä 7:stä huomannut että ei ehdi ja jaksa kaikille näpytellä vastauksia, joka johtaa vielä kovempaan kiinnostukseen. Kolmea pystyy hienosti ylläpitää. Rotaatiossa on nyt 3 hyvää sellasta mitä käy vierailemassa kun tekee mieli.

Tää on kyllä itsellekin ihan perseestä, kun jokaisen kohdalla miettii "jos valitsee tämän niin menettää muut", ja tekeekö sitten kuitenkaa oikeaa päätöstä.

On sulla ongelma... valitaan tietenkin se kenet näät parhaiten yhteisten lasten äitinä.

On sulla ongelma... valitaan tietenkin se kenet näät parhaiten yhteisten lasten äitinä.

Nou shit Sherlock.. on vaan erittäin vaikeaa haravoida, kun kaikissa on jotain hyvää ja huonoa. Sitten kun määrä kasvaa niin valinta on myös eksponentiaalisesti vaikeampaa. Jos saat pointista kiinni.

Noh noh, sen sijaan että vaan kauhistelee, eli kehuu miten kivasti menee..kerro meille kaikki vinkit ja niksit miten tähän tilanteeseen pääsit, kiitos.

on vaan erittäin vaikeaa haravoida, kun kaikissa on jotain hyvää ja huonoa.
Taitaa olla kuule sillä tavalla, että ihan jokaisessa parisuhteessa on jotain hyvää ja huonoa.

Vai meinasitko löytää tinderissä naisen, joka on nätti ja täydennätte 100% toinen toisianne? Koskaan ei tule mistään erimielisyyksiä ja kaikki on pelkästään yhdessä jotain hyvää. Seksikin on yhtä ilotulitusta vuodesta toiseen.

Taitaa olla näitä nykyajan ongelmia missä oletetaan, että parisuhde on jokin valmis paketti, missä ei kenenkään tarvi kasvaa ihmisenä tai tehdä kompromisseja mistään. Eikä sitoutua tietenkään voi, kun siellähän saattaa olla joku parempi, jos ei tänään niin viimeistään huomenna.

Kyllä se taitaa olla niin, että jos pitää ihan valkata plussien ja miinusten pohjalta, niin sitten ei yksikään niistä ole sulle oikea. Jos olis, ei ne muut tulis edes kysymykseen. Itselle olis aika ikävä tulla jonkun "sydämen valituksi" jonkun insinöörimäisen vertailun kautta.

Mutta kukin tietysti tyylillään.

Et ilmeisesti ole ihastunut noista keneenkään. Jatka eteenpäin.

Tai sitten tässä on vaan se että en ole yksinkertaisesti valmis alkamaan seurustelemaan kenenkään kanssa. Iso paradoksi, kun haluaa pitää vaan kivaa, mutta myös sit myös kaipaisi että olis se tuttu ja turvallinen kainalo odottamassa kotona. Mut sit taas, jos ei.

Sun kannattaa varmaan mainita ilmoituksesa BMI vaatimukset niin ei tule pettymyksiä suuntaan tai toiseen.

Tämä. Jos liian korkea BMI on henkilölle deal-breaker, niin miksi ei laittaisi sitä suoraan ilmoitukseen jo ihan ajansäästön vuoksi? Toki se saattaisi paljastaa henkilön pinnallisuuden ja näin ollen jäisi matchit saamatta useammalta, ellei sitten ulkoinen habitus ole itsellä samassa tikissä ja/tai tämä sama asia on myös toiselle osapuolelle yhtä tärkeää.

Tämä. Jos liian korkea BMI on henkilölle deal-breaker, niin miksi ei laittaisi sitä suoraan ilmoitukseen jo ihan ajansäästön vuoksi? Toki se saattaisi paljastaa henkilön pinnallisuuden ja näin ollen jäisi matchit saamatta useammalta ellei ole sitten itsellä ulkoinen habitus samassa tikissä ja/tai tämä sama asia on myös toiselle osapuolelle yhtä tärkeää.
Hyvät vitsit teillä.

Naisten on ihan ok esittää miehen pituusvaatimukset, mutta auta armias jos mies käy ottamaan mitään suoraa kantaa naisten painoon... Siitä paskamyrskystä ei edes sillä selvittäisi, ettei tule mätsejä, vaan seuraukset voisi olla paljon pahempia.

Mutta joo, jatkakaa te vaan vitsailua siellä todellisuudesta irti olevassa rinnakkaismaailmassanne.

Hyvät vitsit teillä.

Naisten on ihan ok esittää miehen pituusvaatimukset, mutta auta armias jos mies käy ottamaan mitään suoraa kantaa naisten painoon... Siitä paskamyrskystä ei edes sillä selvittäisi, ettei tule mätsejä, vaan seuraukset voisi olla paljon pahempia.

Mutta joo, jatkakaa te vaan vitsailua siellä todellisuudesta irti olevassa rinnakkaismaailmassanne.

Ei tämä ollut vitsi. Sä oot vaahdonnut vaikka kuinka paljon kuinka tärkeää sulle että mimmi on fitissä kunnossa, niin mitä sulla on tarjota hänelle takaisin? Löytyy siis sixpäckki ja alle viidentoista pinnan rasvat?

Nainen voi esittää ihan vapaasti vaatimukset, aivan kuten mies. Sä karsit sillä vain keinotekoisesti ihmisiä omaan mieltymykseen sopivaksi, jolloin sun pitäisi onnistua löytämään itsellesi sopiva kumppani aina vaan pienemmästä joukosta. En tiedä susta, itse mieluummin olisin parisuhteessa ei niin fitin huipputyypin kanssa kuin barbin, joka on päästään laho. Mutta meitä on moneen junaan.

Viimeksi muokattu:
Tämä. Jos liian korkea BMI on henkilölle deal-breaker, niin miksi ei laittaisi sitä suoraan ilmoitukseen jo ihan ajansäästön vuoksi? Toki se saattaisi paljastaa henkilön pinnallisuuden ja näin ollen jäisi matchit saamatta useammalta, ellei sitten ulkoinen habitus ole itsellä samassa tikissä ja/tai tämä sama asia on myös toiselle osapuolelle yhtä tärkeää.

Riippuu varmaan kyseessä olevasta BMI-luvusta että kuinka pinnallista se on. Jos yli 22 on liikaa, niin se toki on pinnallista, mutta siinä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä jos selvästi yli 25 BMI (poikkeuksena paljon treenaavat) olisi dealbreaker jos itse on normaalipainoinen. :rolleyes:

Ei tämä ollut vitsi. Sä oot vaahdonnut vaikka kuinka paljon kuinka tärkeää sulle että mimmi on fitissä kunnossa, niin mitä sulla on tarjota hänelle takaisin? Löytyy siis sixpäckki ja alle viidentoista pinnan rasvat?

Nainen voi esittää ihan vapaasti vaatimukset, aivan kuten mies. Sä karsit sillä vain keinotekoisesti ihmisiä omaan mieltymykseen sopivaksi, jolloin sun pitäisi onnistua löytämään itsellesi sopiva kumppani aina vaan pienemmästä joukosta. En tiedä susta, itse mieluummin olisin parisuhteessa ei niin fitin huipputyypin kanssa kuin barbin, joka on päästään laho. Mutta meitä on moneen junaan.
"Fit" on väärä sana, esimerkiksi "sutjakka" olisi oikeampi sana tai vaikka "epäläski". Ei tarvitse olla mikään fitness-malli.

Mulla on tarjota sitä mitä kuvista ja profiilista selvästi näkyy.

Naistenkin profiilista ja kuvista voisi näkyä selvästi mitä on tarjolla. Siitähän tässä taisi pohjimmiltaan olla puhe, mutta te nyt sitten kävitte jostain syystä vitsailemaan, että mun pitäisi itse esittää tarkat painovaatimukset suoraan omassa profiilissani. Joo en todellakaan käy oksaani sahaamaan.

Elämä olisi hirveän paljon helpompaa, jos voisi pystyä syttymään pläskeistä naisista, puhumattakaan että olisi homo tai bi. Elämän helppouskerroin nousisi potenssiin n. Mikäs olisi ympäriinsä vehdatessa. Ai että. Mutta ei omia preferenssejä voi noin vain valita!!!! Voi kun voisikin, mutta kun ei vaan voi!

Riippuu varmaan kyseessä olevasta BMI-luvusta että kuinka pinnallista se on. Jos yli 22 on liikaa, niin se toki on pinnallista, mutta siinä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä jos selvästi yli 25 BMI (poikkeuksena paljon treenaavat) olisi dealbreaker jos itse on normaalipainoinen. :rolleyes:
Sittenhän kaikki voittaa kun se BMI-kriteeri on siinä ilmoituksessa jo valmiina. :giggle:

Niin se on ihan kiinni siitä, mikä itselle on tärkeää. Mä esimerkiksi en ole fiksoitunut siihen mitä kumppanin statsit ovat paperilla, vaan kuinka yhteensopivat hänen elintapansa ovat omiini verrattuna.

"Fit" on väärä sana, esimerkiksi "sutjakka" olisi oikeampi sana tai vaikka "epäläski". Ei tarvitse olla mikään fitness-malli.

Naistenkin profiilista ja kuvista voisi näkyä selvästi mitä on tarjolla. Siitähän tässä taisi pohjimmiltaan olla puhe, mutta te nyt sitten kävitte jostain syystä vitsailemaan, että mun pitäisi itse esittää tarkat painovaatimukset suoraan omassa profiilissani. Joo en todellakaan käy oksaani sahaamaan.

Elämä olisi hirveän paljon helpompaa, jos voisi pystyä syttymään pläskeistä naisista, puhumattakaan että olisi homo tai bi. Elämän helppouskerroin nousisi potenssiin n. Mikäs olisi ympäriinsä vehdatessa. Ai että. Mutta ei omia preferenssejä voi noin vain valita!!!! Voi kun voisikin, mutta kun ei vaan voi!

Kai olet muistanut tuoda profiilissa esiin, että olet kaikinpuolin huippuyksilö ja housuista löytyy myös iso muna?

Sitten se on oltava ilman.

Mitä väärää on siinä, että haluaa laittaa parhaat puolensa esille? Ei Tinder ole kaikille mikään lihatiski, josta sitten valitaan se itselleen mieluisin lihakimpale.

Miksi et ilmoittaisi asioita profiilissasi mitkä sulle on tärkeää? Ikävää tietty sun kannalta tuossa on että moinen ulkonäkökeskeisyys on tietysti monen mielestä pinnallista, mutta eipähän se tule kumppanillesi yllätyksenä.

Noihin omiin preferensseihin voi kyllä vaikuttaa omalla toiminnallaan, uskaltaisin väittää että sulle kelpaisi myös naiset laajemmalla otannalla kun olisit ylipäätään ilman ilman naista tietyn aikaa. Onhan esim. näitä jannuja olemassa, jotka ovat ehdollistaneet itsensä laukeamaan vain deathgrippaamalla omaa meisseliään ja ihmettelevät sitten miksi normi yhdynnässä ei laaki lennäkään enää niin herkästi.

Sitten se on oltava ilman.
Kokonaan ilman ei tarvitse olla, mutta aika moni mies joutuu nykyään olemaan kokonaan ilman ja vähintäänkin osa-aikaisesta puutteesta kärsii jopa puolet. Vaikka siis olisi selvästi vähemmän tiukat painovaatimukset kuin mulla. (Toisaalta mä olen hyvin joustava esimerkiksi iän ja sijainnin suhteen.)

Noihin omiin preferensseihin voi kyllä vaikuttaa omalla toiminnallaan, uskaltaisin väittää että sulle kelpaisi myös naiset laajemmalla otannalla kun olisit ylipäätään ilman ilman naista tietyn aikaa.
Toi varmaan olisi toiminut joskus hyvin kauan sitten, mutta mä olen jo reilusti ohittanut sen pisteen että voisin oppia kiinnostumaan naisista, jotka ei vaan kiinnosta.

Kokonaan ilman ei tarvitse olla, mutta aika moni mies joutuu nykyään olemaan kokonaan ilman ja vähintäänkin osa-aikaisesta puutteesta kärsii jopa puolet. Vaikka siis olisi selvästi vähemmän tiukat painovaatimukset kuin mulla. (Toisaalta mä olen hyvin joustava esimerkiksi iän ja sijainnin suhteen.)

Sellaista se on. Kumppanin valinta on yhä edelleen vapaaehtoista.

Toi varmaan olisi toiminut joskus hyvin kauan sitten, mutta mä olen jo reilusti ohittanut sen pisteen että voisin oppia kiinnostumaan naisista, jotka ei vaan kiinnosta.

Sitten sopii kysyä että miksi se on mielestäsi naisten aiheuttama ongelma, että olet toiminnallasi ajanut itsesi kiinnostumaan ainoastaan vain aina yhä pienenevästä osuudesta naispopulaatiosta? Eikö tässä tapauksessa pitäisi katsoa jo peiliin?

Mitä väärää on siinä, että haluaa laittaa parhaat puolensa esille? Ei Tinder ole kaikille mikään lihatiski, josta sitten valitaan se itselleen mieluisin lihakimpale.

Sä varmaan myös ostat käytetyn auton jobbarilta värivahalla puunattuna ja kotona huomaatkin pesun jälkeen, että puolet kyljestä onkin ruosteessa/naarmuilla (ei kaikki halua virheetöntä maalipintaa mitä ilmoituksissa myytiin).
En ymmärrä tätä logiikkaa. Kyllä pitää olla rehellinen Tinderissä ja samalla tuoda parhaat puolensa esille sillain, että em. ehdot täyttyvät. hohhoijaa..

Sittenhän kaikki voittaa kun se BMI-kriteeri on siinä ilmoituksessa jo valmiina. :giggle:

Se vaan on silti asioita mitä ei kannata sanoa ääneen, kun naiset ottaa asiasta pulttia. Huolimatta siitä että ovat myös itse pinnallisia. :)

Voishan sen tietty sanoa jollain kiertoilmaisulla, kuten että "pitää itsestänsä huolta" tai vastaavaa.

Niin se on ihan kiinni siitä, mikä itselle on tärkeää. Mä esimerkiksi en ole fiksoitunut siihen mitä kumppanin statsit ovat paperilla, vaan kuinka yhteensopivat hänen elintapansa ovat omiini verrattuna.

Toki niidenkin tarvii olla riittävän yhteensopivat. Mutta ei selvästi ylipainoinen silti ole seksuaalisessa mielessä kiinnostava, ja kyseessähän ei ole pelkän kämppiksen tai kaveriseuran etsiminen.

Sä varmaan myös ostat käytetyn auton jobbarilta värivahalla puunattuna ja kotona huomaatkin että puolet kyljeestä onkin ruosteessa/naarmuilla (ei kaikki halua virheetöntä maalipintaa mitä ilmoituksissa myytiin).
En ymmärrä tätä logiikkaa. Kyllä pitää olla rehellinen Tinderissä ja samalla tuoda parhaat puolensa esille sillain, että em. ehdot täyttyvät. hohhoijaa..

Toivottavasti tää oli kieli poskessa heitetty? :lol:

Jos mä ostan käytettyä autoa niin silloin pitää pystyä hyväksymään se tosiasia, että auto ei ole enää uutta vastaava. Ihan sama juttu parisuhteissa, kun ikää tulee niin osasta asioita (etenkin ulkoisista) tulee kyetä tehdä kompromisseja, tai sitten pitää tyytyä siihen että jää yksin omaa joustamattomuuttaan. Nyt täällä etsitään sitä yksisarvista ja valitellaan kuinka flaksi käy heikonlaisesti.

Sitten sopii kysyä että miksi se on mielestäsi naisten aiheuttama ongelma, että olet toiminnallasi ajanut itsesi kiinnostumaan ainoastaan vain aina yhä pienenevästä osuudesta naispopulaatiosta? Eikö tässä tapauksessa pitäisi katsoa jo peiliin?
"Ajanut itseni kiinnostumaan"? Ai samalla tavalla kuin homotkin on "ajaneet itsensä kiinnostumaan" miehistä? :facepalm: Peiliin katsominen ei vaikuta mun preferensseihin mitenkään. En opi läskeistä tykkäämään, vaikka katsoisin peiliin 24/7.

Ei mikään ole kenenkään vika suoraan. Itse sä näitä olkiukkoja rakentelet ja väkisin vänkäät.

Tykkää sä rauhassa läskeistä naisistasi, sitä iloa ei sulta kukaan ole viemässä!

Toivottavasti tää oli kieli poskessa heitetty? :lol:

Jos mä ostan käytettyä autoa niin silloin pitää pystyä hyväksymään se tosiasia, että auto ei ole enää uutta vastaava. Ihan sama juttu parisuhteissa, kun ikää tulee niin osasta asioita (etenkin ulkoisista) tulee kyetä tehdä kompromisseja, tai sitten pitää tyytyä siihen että jää yksin omaa joustamattomuuttaan. Nyt täällä etsitään sitä yksisarvista ja valitellaan kuinka flaksi käy heikonlaisesti.

Kyse oli siitä että onko OK että naiset peittelee kilot kuvakulmilla, koska pitää olla edustava mutta ei rehellinen. Ja vastaus on: ei ole jos annetaan muu käsitys.

Eiköhän softat kehity pian sille tasolle, että kenestä tahansa tulee napin painalluksella "hoikka", joten iloiset ajat on luvassa jatkossa. Muutenkin yhä vähemmän voi enää luottaa mihinkään.

Elämme lopun aikojen alkua.

Eiköhän softat kehity pian sille tasolle, että kenestä tahansa tulee napin painalluksella "hoikka", joten iloiset ajat on luvassa jatkossa. Muutenkin yhä vähemmän voi enää luottaa mihinkään.

Elämme lopun aikojen alkua.
Tai joku ai kehittää vr sovelluksen missä näkee pelkästään laihoja ja halukkaita mimmejä.

Ei ole sitten niin väliä jos siinä samalla joku ottaa loppuun asti poskeen ja vaikka olisikin 500g ylimäärästä painoa.

Eiköhän ne tulevat seksirobotit pelasta miesten elämän. Ehkä naistenkin? :smoke:
Naisilla on jo hyvin tehokkaat apuvälineet seksuaaliseen purkautumiseen, kuten Satisfyer Pro ja vastaavat. Varmaan sunkin lipastosta löytyy. ;)

Miesten seksuaalisuus on visuaalisempaa, joten millään tekopillulla ei ihan samalla tavalla miesten haluja tyydytetä. Pitäisi siis olla uskottavannäköinen humanoidi. Se tuskin tulee olemaan halpa.

Viimeksi muokattu:
Tuli tosiaan taas ketjua lukiessa että itsellä ei kertaakaan ole ollut ns. "tuhtia tyttöä" kumppanina tai viihdykkeenä. Ja se on sinänsä ihme sillä en ole tietoisesti syrjinyt heitäkään. Mutta eipähän vaan ole ollut. Pitänee varmaan jossain kohden kokeilla! :D

"Ajanut itseni kiinnostumaan"? Ai samalla tavalla kuin homotkin on "ajaneet itsensä kiinnostumaan" miehistä? :facepalm: Peiliin katsominen ei vaikuta mun preferensseihin mitenkään. En opi läskeistä tykkäämään, vaikka katsoisin peiliin 24/7.

Ei mikään ole kenenkään vika suoraan. Itse sä näitä olkiukkoja rakentelet ja väkisin vänkäät.

Tykkää sä rauhassa läskeistä naisistasi, sitä iloa ei sulta kukaan ole viemässä!

Menipäs tämä nyt tunteisiin? Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätökset että miksi näin kävi. Itsehän totesit alla jo saman, mutta toisen toteamana tämä olikin jo liikaa? :think:

Mistä tässä olikaan tehty olkiukko ja ylipäätään väännetty? Olisi vähintäänkin kohtuullista perustella moiset väittämät.

Mä tykkään jatkossakin ihan naisista ylipäätään, mikäli ne saa mulla sukat pyörimään jalassa.

Vaikka siis olisi selvästi vähemmän tiukat painovaatimukset kuin mulla.

Kyse oli siitä että onko OK että naiset peittelee kilot kuvakulmilla, koska pitää olla edustava mutta ei rehellinen. Ja vastaus on: ei ole jos annetaan muu käsitys.

Onko yllätys että ulkonäköön painottuvalla sovelluksella halutaan tuoda ensin ne parhaat puolet ensin esiin? Lähtökohtaisesti ei ole ok, mutta ymmärrän oikein hyvin miksi näin halutaan toimia, mikäli halutaan maksimoida omat mahdollisuudet markkinoilla. Siksi onkin koomista itkeä siitä että naiset piilottelevat kuvissaan mahdollisia epäsuotuisia piirteitään, mutta sitten omia vastaavia piilotellaan ilman omantunnontuskia.

Menipäs tämä nyt tunteisiin? Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätökset että miksi näin kävi. Itsehän totesit alla jo saman, mutta toisen toteamana tämä olikin jo liikaa? :think:
Tarkoitin sitä, että joskus 18-vuotiaana olisi voinut panna vaikka millaista suohirviötä, koska olin täysin kokematon ja pillu oli maailman kiinnostavin asia.

Parikymppisenä "retkahdin" pari kertaa, mutta en voi sanoa nauttineeni silloinkaan.

Ja nyt siis olen siinä pisteessä, ettei ole mitään tarvetta eikä kiinnostusta enää retkahdella ja sekaantua naisiin, jotka ei vaan kiinnosta, eivätkä pohjimmiltaan ole koskaan kiinnostaneetkaan.

Tarkoitin sitä, että joskus 18-vuotiaana olisi voinut panna vaikka millaista suohirviötä, koska olin täysin kokematon ja pillu oli maailman kiinnostavin asia.

Parikymppisenä "retkahdin" pari kertaa, mutta en voi sanoa nauttineeni silloinkaan.

Ja nyt siis olen siinä pisteessä, ettei ole mitään tarvetta eikä kiinnostusta enää retkahdella ja sekaantua naisiin, jotka ei vaan kiinnosta, eivätkä pohjimmiltaan ole koskaan kiinnostaneetkaan.

Olenkohan ainoa mielipiteeni kanssa jos toteaisin, että pillunsaanti taitaa olla sulle edelleen varsin korkealle prioriteetilla ihan jo juttujen perusteella? :think:

Musta sä käyt taistelua, jonka tuut häviämään jokatapauksessa. Vaadit kumppaniltasi kovaa tasoa, mutta et sitä syystä tai toisesta pysty tarjoamaan sitten toiselle. Emme varmaan lukisi näistä ongelmistasi saannin suhteen, jos tavaraa tulisi ovista ja ikkunoista.

Mä näkisin sun vaihtoehdot oikeastaan kahtena tällä hetkellä, joko kehität itseäsi kovemmalle statukselle tai sitten laajennat tarjontaasi vaatimuksiasi keventämällä. Muihin seikkoihin kun et voi omalla toiminnallasi suoraan vaikuttaa. Muussa tapauksessa joudut tyytymään yhä harvenevaan omia kriteereitäsi vastaavaan saamiseen.

Olenkohan ainoa mielipiteeni kanssa jos toteaisin, että pillunsaanti taitaa olla sulle edelleen varsin korkealle prioriteetilla ihan jo juttujen perusteella? :think:

Musta sä käyt taistelua, jonka tuut häviämään jokatapauksessa. Vaadit kumppaniltasi kovaa tasoa, mutta et sitä syystä tai toisesta pysty tarjoamaan sitten toiselle. Emme varmaan lukisi näistä ongelmistasi saannin suhteen, jos tavaraa tulisi ovista ja ikkunoista.

Mä näkisin sun vaihtoehdot oikeastaan kahtena tällä hetkellä, joko kehität itseäsi kovemmalle statukselle tai sitten laajennat tarjontaasi vaatimuksiasi keventämällä. Muihin seikkoihin kun et voi omalla toiminnallasi suoraan vaikuttaa. Muussa tapauksessa joudut tyytymään yhä harvenevaan omia kriteereitäsi vastaavaan saamiseen.

Käsittääkseni joidenkin mielestä (ei nyt yksilöidä ketään) ratkaisu ongelmaan on, että tuodaan maahan kehitysmaista muutama kymmen tuhatta nuorta tyttöä, jotka ovat valmiita naimaan minkä tahansa miehen.

Tähän nämä keskustelut yleensä aina johtavat.

Nussiminen on kivaa puuhaa, mutta kaikista kätevintä se on (semi-)vakavan suhteen kontekstissa. En mä mitään yhden illan juttuja hakemalla hae.

Jos se on "kovan tason vaatimista", että haluan kumppanin olevan suht hoikka, niin guilty as charged. Tähänkö on tultu, että TOI on ihan kohtuuton vaatimus, ja kyllä nyt vähintään semi-pläskeistä pitäisi oppia tykkäämään? Joo ei kiitos. Mieluummin ilman kuin Hilman.

Kyllä mä oikeastaan tiedän, mitä piirteitä mun pitäisi itsessäni kehittää, ja tärkein niistä on asuinpaikkakunnan vaihtaminen... Paljon on jäänyt naista saamatta ihan logistisista syistä johtuen. Ja kääntäen, olen jättänyt enemmän naisia teille pelipaikoilla asuville. Kiitokset voi lähettää vaikka bitcoinilla, thank you very much. (Just joking.)

Sä varmaan myös ostat käytetyn auton jobbarilta värivahalla puunattuna ja kotona huomaatkin pesun jälkeen, että puolet kyljestä onkin ruosteessa/naarmuilla (ei kaikki halua virheetöntä maalipintaa mitä ilmoituksissa myytiin).
Nytkö ihmisiin tutustumista tai treffeillä käymistä verrataan jo autokauppaan?

Se vaan on silti asioita mitä ei kannata sanoa ääneen, kun naiset ottaa asiasta pulttia. Huolimatta siitä että ovat myös itse pinnallisia. :)

Voishan sen tietty sanoa jollain kiertoilmaisulla, kuten että "pitää itsestänsä huolta" tai vastaavaa.

Toki niidenkin tarvii olla riittävän yhteensopivat. Mutta ei selvästi ylipainoinen silti ole seksuaalisessa mielessä kiinnostava, ja kyseessähän ei ole pelkän kämppiksen tai kaveriseuran etsiminen.
Silloin kun viimeksi itse tinderöin puoltoista vuotta sitten, niin aika helkkaristi siellä oli naisia kenen urheilullisuus, fitteys, sutjakkuus tai mikä lie oli kyllä hyvin eksplisiittisesti luettavissa kuvista sekä profiileista. Jos ne naiset ei sit päästä teitä jatkoon, niin missä vika?

Silloin kun viimeksi itse tinderöin puoltoista vuotta sitten, niin aika helkkaristi siellä oli naisia kenen urheilullisuus, fitteys, sutjakkuus tai mikä lie oli kyllä hyvin eksplisiittisesti luettavissa kuvista sekä profiileista. Jos ne naiset ei sit päästä teitä jatkoon, niin missä vika?
Kyseisiä profiileja Tinderin algoritmi tyrkyttää ensimmäisenä. Pahnan pohjimmaiset tulee viimeisinä.

Tämä voi hämärtää käsitystä siitä, miltä tyypillinen nainen oikeasti näyttää (Tinderissä).

Joo mutta mites se, että niitä on olemassa liittyy mihinkään? Kyse on kuitenkin lähtökohtaisesti kysynnästä ja tarjonnasta, eli lukumääristä.

Ja ei todellakaan tarvi olla mikään ruudinkeksijä tajutakseen että miksi mätsejä voi olla vaikea saada, eikä sillä yleensä ole mitään tekemistä elämänhallinnan tai koulutuksen kanssa vaikka kaikenlaiset mussuttajat muuta selittääkin. Ensinnäkin kilpailu on helvetin kovaa koska Tinderin käyttäjistä 75% on miehiä. Tämän takia siellä tarvii erottua massasta, ja osata tehdä vaikutus sekä kuvilla että profiilitekstillä, että ylipäätään pääsee treffeille. Omalla kohdalla varmaan voi olla myös se, etten ehkä "sovi rooliin" kun en ole semmoinen kova karju jollainen miehen "kuuluisi" olla.

Jos se on "kovan tason vaatimista", että haluan kumppanin olevan suht hoikka, niin guilty as charged. Tähänkö on tultu, että TOI on ihan kohtuuton vaatimus, ja kyllä nyt vähintään semi-pläskeistä pitäisi oppia tykkäämään? Joo ei kiitos. Mieluummin ilman kuin Hilman.

Onko hoikkuuden haluaminen kovan tason vaatimista riippuu ihan siitä haluajasta. Jos haluaja ei saa niitä himoitsemiaan hoikkia mimmejä niin silloin on vaan myönnettävä, että se oma taso on niin heikko, ettei sillä laatulihaa lohkea. Parempitasoinen jannu saa niitä hoikempia naisia ongelmitta. Naiset ei anna säälistä eikä anna miehetkään. Alemman tason miehen ei kannata tavoitella paremman tason naisia. Turhaan vaan katkeroituu.

Onko hoikkuuden haluaminen kovan tason vaatimista riippuu ihan siitä haluajasta. Jos haluaja ei saa niitä himoitsemiaan hoikkia mimmejä niin silloin on vaan myönnettävä, että se oma taso on niin heikko, ettei sillä laatulihaa lohkea. Parempitasoinen jannu saa niitä hoikempia naisia ongelmitta. Naiset ei anna säälistä eikä anna miehetkään. Alemman tason miehen ei kannata tavoitella paremman tason naisia. Turhaan vaan katkeroituu.
Mä olen sen verran vanha parta, että mun nuoruuden näkövinkkelistä tuntuu naurettavalta, että hoikkuus jo itsessään tekisi naisesta jotenkin "paremman tason laatunaisen", vaikka se nykyaikana periaatteessa totta onkin!

Ja onhan toi nyt objektiivisesti ottaen ihan sairasta. Siis se, että pelkkä tervekroppaisuus tekisi naisesta jotenkin epätavallisen laadukkaan. Sairas aika, sairas maailma. Kirjaimellisesti.

Oli miten oli, niin ainakaan minun seksuaaliset mielitymykset ei ole sellaisia, joita voi noin vain sormia napsauttamalla vaihtaa. Joten jossen tykkää pläskeistä naisista, niin en vaan tykkää, en kerta kaikkiaan tykkää, eikä se ole oma valinta enkä sille mitään mahda. Mieluummin ilman. Ei kiinnosta. Ällöttää pikemminkin. Hyi hitto.

On mulla tänäkin vuonna silti notch-countti kasvanut useammalla pykälällä, enkä todellakaan ole läskeihin sekaantunut. Työn määrä on silti naurettavan suuri, eikä noista mitään pidempiaikaista seuraa ole tullut. En mä valita. Kaipa olen "etuoikeutettu", kun pääsen hoikkia naisia sentään joskus panemaan! Huh huh mikä maailma.

Käsittääkseni joidenkin mielestä (ei nyt yksilöidä ketään) ratkaisu ongelmaan on, että tuodaan maahan kehitysmaista muutama kymmen tuhatta nuorta tyttöä, jotka ovat valmiita naimaan minkä tahansa miehen.

Tähän nämä keskustelut yleensä aina johtavat.

Olisi pitänyt lisätä realistiset vaihtoehdot, tuo on jo melkoista out-of-the-box -ajattelua. :D Mutta joo, helpompaa se on vaatia muiden muuttumista sen sijaan kuin muuttaisi jotain itsessään.

Kyllä mä oikeastaan tiedän, mitä piirteitä mun pitäisi itsessäni kehittää, ja tärkein niistä on asuinpaikkakunnan vaihtaminen... Paljon on jäänyt naista saamatta ihan logistisista syistä johtuen. Ja kääntäen, olen jättänyt enemmän naisia teille pelipaikoilla asuville. Kiitokset voi lähettää vaikka bitcoinilla, thank you very much. (Just joking.)

Toihan on ihan suhteessa siihen mitä itse kykenet toiselle tarjoamaan, jos se urheilullisuus puuttuu niin voi olla nihkeää vaatia sitä kumppaniltakaan.

Jotenkin luulen että asuinpaikkakunnan vaihtaminen ei välttämättä avaa ovia paratiisiin, elleivät tekstisi ole ihan kieli poskella vedettyä.

Tässä ketjussa ei kyllä paljon ole tinderistä ja nettitreffeistä keskusteltu enää viikkoihin.
Voisiko joku panomies tulla nyt kertomaan jotain tinder-treffitarinoita? Nämä parisuhteen muodostamisen teoriat ja markkina-arvohöpinät on kuultu tuhanteen kertaan ja on niin filosofista jargonia ettei selväpäinen näitä pysty lukemaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 523
Jäsenet
78 672
Uusin jäsen
Vaipu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom