En mä mistään jonosta puhunut vaan ihmettelin ettei ole yhtä sopivaa löytynyt.
Ei siinä ole mitään ihmettä, koska speksit täyttäviä miehiä on VÄHÄN ja siis huomattavasti vähemmän kuin naisia.
Toisekseen miehillä ei yleensä ole vastaavia vaatimuksia. Ei korkeakoulutettu vassarimies siis välttämättä etsi kaltaistaan, vaan sille voi kelvata aivan hyvin joku random Alepan kassa. Ja päinvastoin myös, Alepan kassallakaan ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että mies on korkeakoulutettu, päinvastoin.
Eikä tämäkään ole mitään uutta yllättävää rakettitiedettä, vaan aika puussa on saanut asua, jossei tiedä että tämä on juttu. Näistä on Hesarit ja muut kirjoitelleet moneen kertaan. Ratkaisu on kuulemma se, että miesten pitäisi kouluttautua enemmän (jotta koulutetuille naisille olisi miehiä...).
Mutta vaikka kouluttautuisivatkin, niin ei ne silti sitä humanistivassaria välttämättä ota naisekseen. Ei se ole mikään prioriteetti miehille. Voi olla jopa negatiivinen piirre naisessa, jos oletetaan, että kyse on usein feministeistä, jotka eivät välttämättä arvosta perinteisiä sukupuolirooleja eivätkä naisellisuuttaan.
Sulle pitäisi olla matalasti koulutettu persu joka on kiimainen kuin kani?
Ei miehillä ole yleensä tällaisia tiukkoja kriteerejä liittyen koulutukseen ja politiikkaan. Naisellisuus, ulkonäkö ja ikä on niitä merkittävimpiä piirteitä naisessa. Ei sillä, että keskivertomies voisi kovin vapaasti valita näidenkään suhteen, vaan pointti oli, että ainakaan koulutuksen ja politiikan pohjalta ei valita senkään vertaa.
Itse kyllä arvostan, että nainen on jonkin verran fiksu ja sen kanssa voi keskustella fiksuista aihepiireistä. Koulutuksella sinänsä ei kuitenkaan ole mitään väliä. Itse tulen toimeen monenlaisten naisten kanssa, kunhan on perusluonteeltaan mukava.