Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 669
Niin monta rautaa tulessa ettei pysy itsekään mukana? Saattaa olla 1000 mätsiä helposti "yh-mammalla" Omin silmin todennettu.
Voi olla. Noh sovin treffit toisen matchin kanssa. Se on yllättävästi jaksanut viikon jo kirjotella mun kanssa ni ajattelin et kai on pakko katsoa toi kortti. Noh, peliähän tää Tinder vaan on. Niin ainakin ite siihen suhtaudun et vähän ku korttia pelais.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 654
Voi olla. Noh sovin treffit toisen matchin kanssa. Se on yllättävästi jaksanut viikon jo kirjotella mun kanssa ni ajattelin et kai on pakko katsoa toi kortti. Noh, peliähän tää Tinder vaan on. Niin ainakin ite siihen suhtaudun et vähän ku korttia pelais.
Nyt pelaat korttisi oikein, niin pääset puttailemaan nurmikolta ;)
 
Liittynyt
10.02.2018
Viestejä
436
Jonkin aikaa sitten kun tuota käytin niin oli joku bugi että kun klikkasit hakua niin se palautti vain yhden sivullisen tuloksia. Piti muistaakseni päivittää sivu sen haun jälkeen että se sivuvalitsin tuli näkyviin ja pääsi siirtymään seuraavalle sivulle. Onkohan vieläkin sama ongelma?
Näemmä juurikin siitä kyse. Sinänsä ei yllätä, ei tuon tekniikka ole ikinä vakuuttanut.

Mielenkiintoinen algoritmi Tinderissä. Tuossa aiemmin tuli match, jolle laitoin viestiä ja tämä vastasikin siihen, mutta ilmeisesti sitten poisti mut matcheista. Nyt sama henkilö tuli pakassa uudestaan vastaan ja kun pyyhkäsi oikealle niin taas match.
Minulla on vastaava kokemus. Olin joskus ihan ajankuluksi ja läpällä tyhjällä profiililla liikkeellä, mistä huolimatta tuli jonkin verran mätsejä. Yksi oli niin kiinnostava, että koitin kaikesta huolimatta laittaa viestiä. Tuloksena oli välitön unmatch ja oletin tietenkin, että vahinkoswaipattu. No kohta sama tyyppi oli taas vastassa, kokeilin taas huvikseni oikealle ja tuli match. Joko tuolla jengi operoi jollain "aina oikealla" -taktiikalla tai sitten Tinder on joko helvetin buginen (mitä se kyllä onkin) tai sitten siellä ihan vaan kusetetaan.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
No nyt ei pääse hahmonvalinnasta enää peliin. Jumittaa creating game-ruutuun. Kantsii passata tää paskaläjä kyllä, kunnes saavat servut kuntoon. Tätä jokseenkin ymmärsi D2:n julkaisun yhteydessä, mutta nykyaikana 20v+ myöhemmin ei kyl ymmärrä :beye: Jos tästä sais refundit niin ottaisin heti.

Aiemmin päivällä itemien identifikaatiossa oli jo jotain 30-60s viivettä. Eli id scrollin käytön jälkeen oli pitkä viive, ennen kuin esine paljastui. Pelatkaa mieluummin path of exileä. Siellä on servuongelmia yleensä korkeintaan julkaisuiltana, ei viikkokaupalla julkaisun jälkeen enää. Saatana kun vituttaa tähän käytetyt rahat just nyt :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No nyt ei pääse hahmonvalinnasta enää peliin. Jumittaa creating game-ruutuun. Kantsii passata tää paskaläjä kyllä, kunnes saavat servut kuntoon. Tätä jokseenkin ymmärsi D2:n julkaisun yhteydessä, mutta nykyaikana 20v+ myöhemmin ei kyl ymmärrä :beye: Jos tästä sais refundit niin ottaisin heti.

Aiemmin päivällä itemien identifikaatiossa oli jo jotain 30-60s viivettä. Eli id scrollin käytön jälkeen oli pitkä viive, ennen kuin esine paljastui. Pelatkaa mieluummin path of exileä. Siellä on servuongelmia yleensä korkeintaan julkaisuiltana, ei viikkokaupalla julkaisun jälkeen enää. Saatana kun vituttaa tähän käytetyt rahat just nyt :D
Väärä threadi vai ei? Ei edes kykene varmasti sanomaan :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
No nyt ei pääse hahmonvalinnasta enää peliin. Jumittaa creating game-ruutuun. Kantsii passata tää paskaläjä kyllä, kunnes saavat servut kuntoon. Tätä jokseenkin ymmärsi D2:n julkaisun yhteydessä, mutta nykyaikana 20v+ myöhemmin ei kyl ymmärrä :beye: Jos tästä sais refundit niin ottaisin heti.

Aiemmin päivällä itemien identifikaatiossa oli jo jotain 30-60s viivettä. Eli id scrollin käytön jälkeen oli pitkä viive, ennen kuin esine paljastui. Pelatkaa mieluummin path of exileä. Siellä on servuongelmia yleensä korkeintaan julkaisuiltana, ei viikkokaupalla julkaisun jälkeen enää. Saatana kun vituttaa tähän käytetyt rahat just nyt :D
Kiitos nauruista :lol: sopiva kevennys. Kolme ekaa lausetta olis ihan sopinut nettitreffipalveluihin.

Mulla tinderi vissiin aloitti jotenkin alusta? Efekti siis sama kuin olisi poistanut ja luonut uuden tilin. Eli alkoi tulemaan kaikki profiilit uudelleen vastaan jotka olen jo swaipannut vasemmalle ja siis kymmenittäin. Tein uuden tilin siis parisen viikkoa sitten ja lähialue oli äkkiä swaipattu joten aika tuoreessa muistissa siis naamat.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Väärä threadi vai ei? Ei edes kykene varmasti sanomaan :D
No kyllähä tuo olisi tinderiinkin sopinut, sellainen peli tää on :dead:

Tuli tämäkin ladattua taasen ja gold otettua käyttöön. Sellainen outo ominaisuus on että ennen muistaakseni sai yhden supertykkäyksen per päivä ihan maksamattakin? Ja goldilla viisi. Nyt kuitenkin jos käytät ne viisi supertykkäystä niin joudut odottamaan sen viisi(?) päivää että ne latautuvat takaisin.
Ihan viikko tai kaks sitten sai yhden superliken per päivä, nyt ei saa yhtään jollei maksa :mad:


Mitähän se on kun tinder näyttää mustia kuvia joidenkin käyttäjien kohdalla? Siis ei mitään puhelimen kotelo kiinni otettuja vaan ihan täysin mustia. Vaikuttaa tinderin bugilta koska niitä tulee aika paljon vastaan. :confused:
 
Liittynyt
10.02.2018
Viestejä
436
Mitähän se on kun tinder näyttää mustia kuvia joidenkin käyttäjien kohdalla? Siis ei mitään puhelimen kotelo kiinni otettuja vaan ihan täysin mustia. Vaikuttaa tinderin bugilta koska niitä tulee aika paljon vastaan.
Kun olin katselemassa tarjontaa, niin minulla oli ainakin täysin musta kuva. Voi toki olla bugi jos niitä on kovin paljon.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
82
Mjoo, taitaa ongelmat ratketa itsestään.

Mikähän siinä on omalla kohdalla, että kun pääsee tietyn pisteen yli, niin aktivoituu semmoinen jonkin sortin möläyttelijä mikä sitten saattaa pilata koko homman.
 
Liittynyt
25.10.2021
Viestejä
2
Sain kutsulinkin tinderiin jolla pitäisi sekä mun että uuden käyttäjän saada 5 boostia. Vieläköhän tuo toiminee kun mä jo menin klikkaamaan sitä itse? En kyllä jatkanut mihinkään.

Näkeeköhän joku meikäläisen naamavärkin jos annan sen jollekin tuntemattomalle? :confused:

YV voi laittaa jos kiinnostaapi :kippis:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 669
Nyt pelaat korttisi oikein, niin pääset puttailemaan nurmikolta ;)
Tuonne asti ei päästy, eikä se ollut tarkoituskaan, mutta juttu luisti niin hyvin, että molemmat oli sitä mieltä että ehdottomasti treffataan uudestaan. Loppuviikosta nähdään taas. Välimatka ja työvuorot vähän hidastaa, mutta ehkä se on parempi ni saa sitä odotellessa miettiä että mitä oikeasti haluaa. Whatsapissa viestitellään päivittäin tai melkein päivittäin. Ei mitään pitkiä keskusteluja, mut silloin tällöin ja jos toinen viestin laittaa ni vastaillaan kesken työvuoronkin. Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, mutta silti välillä tulee kyl mieleen et olisko tää nyt se... Jos olisi niin olisi kyllä hieno tarina kun Tinderin lisäksi "amorina" olisi toiminut sattumalta myös toinenkin instanssi. Kerron sit joskus jos on kerrottavaa.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
82
Kaikesta huolimatta hommat on edenneet positiivisesti.

Mutta. Edelleen viestittely tapaamisten välillä on minimaalista mikä häiritsee minua todella paljon. Olemme puhuneet siitä, että emme ole etsimässä kaveria. On tehty fyysisiä juttuja Vastapuoli on ollut oma-aloitteinen monissakin asioissa. Mutta silti tuo viestittelyn minimaalisuus häiritsee. Vaikka olemme siitäkin puhuneet.

Ehkä tuo on syytä nostaa vielä kerran esiin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Kaikesta huolimatta hommat on edenneet positiivisesti.

Mutta. Edelleen viestittely tapaamisten välillä on minimaalista mikä häiritsee minua todella paljon. Olemme puhuneet siitä, että emme ole etsimässä kaveria. On tehty fyysisiä juttuja Vastapuoli on ollut oma-aloitteinen monissakin asioissa. Mutta silti tuo viestittelyn minimaalisuus häiritsee. Vaikka olemme siitäkin puhuneet.

Ehkä tuo on syytä nostaa vielä kerran esiin.
Miksi se häiritsee. Noin se pitää pitääkin. Jos sinä poistat kaiken mysteerin ja viet hänen kaiken aikansa viestittelemällä non-stop, on suhde kuollut ennen kuin se alkaakaan. Treffailu viestittely kannattaa pitää käytännössä lähinnä tapaamisten sopimisvälineenä, ei elämänkerran kerrontavälineenä. --> Tämä on erittäin yleinen virhe, joka tuhoaa naisen kiinnostuksen alkuunsa.

Samalla se, että itket hänelle asiasta antaa kuvan, että sinulla on niin vähän omaa tekemistä, että olet jo nyt nostamassa häntä elämäsi keskiöön (oli asia oikeasti niin tai ei).

Niissä tapaamisissa sitten rakennetaan suhdetta juttelemalla ja panemalla ja tekemällä "juttuja".

Äläkä herranjestas sinä ala kyselemään häneltä "mihin tämä etenee". Anna hänen tehdä se, koska jos juttu oikeasti lähtee toimimaan, hän sen tuo kyllä esiin, kun on valmis.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
82
Miksi se häiritsee. Noin se pitää pitääkin. Jos sinä poistat kaiken mysteerin ja viet hänen kaiken aikansa viestittelemällä non-stop, on suhde kuollut ennen kuin se alkaakaan. Treffailu viestittely kannattaa pitää käytännössä lähinnä tapaamisten sopimisvälineenä, ei elämänkerran kerrontavälineenä. --> Tämä on erittäin yleinen virhe, joka tuhoaa naisen kiinnostuksen alkuunsa.

Samalla se, että itket hänelle asiasta antaa kuvan, että sinulla on niin vähän omaa tekemistä, että olet jo nyt nostamassa häntä elämäsi keskiöön (oli asia oikeasti niin tai ei).

Niissä tapaamisissa sitten rakennetaan suhdetta juttelemalla ja panemalla ja tekemällä "juttuja".

Äläkä herranjestas sinä ala kyselemään häneltä "mihin tämä etenee". Anna hänen tehdä se, koska jos juttu oikeasti lähtee toimimaan, hän sen tuo kyllä esiin, kun on valmis.
Syy miksi asia häiritsee on se, että käytännössä jokaisessa aikaisemmassa suhteessa oli se suhde sitten kehittynyt parisuhteeseen tai vain muutamaan tapailuun, on viestittely ollut huomattavasti aktiivisempaa. Käytännössä siis viestittelyä ei ole tällä hetkellä.

Toisekseen, parin kuukauden treffailu missä tavataan kerran pari kahdessa viikossa, olkoonkin se sitten fyysisiä juttuja tai ei, ei ole sitä mitä itse olen hakemassa. Käytännössä omalta osaltani suhde ei ole kehittymässä siihen suuntaan mihin itse sen haluaisin, enkä tiedä tuleeko se enää omassa ajatusmaailmassa kehittymäänkään, vaikka vastapuoli tavattaessa kertoo haluavansa sitä samaa, mitä minäkin.

Oma tulkintani menee siis siihen suuntaan, että joko olen pelkkä backup tai fwb, vaikka toisin sanotaan ja annetaan ymmärtää.

Ns. mysteeriasiat ja vaikeasti tavoiteltavat eivät taas ole omia juttuja, vaikka sillä peli hävittäisiin ennen aloitusta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Oma tulkintani menee siis siihen suuntaan, että joko olen pelkkä backup tai fwb, vaikka toisin sanotaan ja annetaan ymmärtää.
Mielestäni outoa ettei juurikaan viestitellä, vaikka tavattu useamman kerran.
Sen olen myös huomannut että jos nainen on oikeasti kiinnostunut niin kyllä sitä viestittelyä on. Suurin osa ihmisistä tuntuu olevan muutenkin liimattuja siihen puhelimeen, niin tekosyy siitä ettei kerkeä viestitellä on aika ohut.

Itsellä on edelleen ollut sitä että samat profiilit kiertää kehää itsellä, joko kaikki nuo naiset deleteoivat ja tekevät uusia profiileita tai tinder vain näyttää niitä minulle uudestaan ja uudestaan jotta jatkaisin sen käyttämistä.
 
Liittynyt
10.02.2018
Viestejä
436
Tietenkin tuokin riippuu ihmisestä. Jotkut eivät vaan tykkää viestittelystä. Itse taas en osaa kuvitella tutustuvani kehenkään ilman. Mutta jos tapaamisia on silti vain harvakseltaan, niin voi tietenkin olla ettei hän ole hommassa ihan täysillä mukana. Tai toisaalta voi olla myös hitaasti lämpenevä. Pitää vaan päättää katsooko vielä lähteekö homma liikkeelle vai luovuttaako.

Mutta siitä olen sinänsä samaa mieltä, että asian liiallinen vatvominen naisen kanssa tuskin johtaa hyvään lopputulokseen. Siitä tulee helposti sellainen "no tykkäätkö minusta ihan oikeasti" -fiilis, joka harvemmin sytyttää ketään.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
82
Jeps. Ihan hyviä kommentteja.

Saatoin kirjoittaa hieman epäselvästi, mutta en ole vatvonut asiaa vielä muualla kuin omassa päässäni, paitsi kerran. Ja käytännössä vastapuolelta on tulleet ne kysymykset, että nähdäänkö uudestaan ja millä mielellä olen.

Noh, toistaiseksi jaksan vielä katsoa tätä korttia, koska myös tietynlaisia viitteitä on siihen hitaastilämpeävän suuntaan.
 
Liittynyt
25.10.2021
Viestejä
2
Kaikki techiläiset jo tinderissä kun ei kutsukoodi käy kaupaksi? :comp2: Kovasti tinderi tarjoaa kutsumahdollisuutta, onkohan käyttäjäkatoa havaittavissa... :comp2:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 669
Jos seuraavat treffit on sovittu, niin itse en pidä liiasta kirjoittelusta vaan paljon mieluummin odottaa että pääsee taas kasvotusten juttelemaan. Toki jos treffien välillä on pitkä aika, esim. viikko tai kaksi, niin silloin tällöin siinä välissä on kiva laittaa jotain pientä ja jos toinen siihen vastaa suht nopeasti, niin tietää että molemmat odottaa (toivottavasti) seuraavaa tapaamista yhtä paljon. Itellä ton taannoisen tuttavuuden kanssa nyt kolmannet treffit sovittuna ja viime treffien lopputuleman perusteella molemmat odottaa niitä yhtä paljon. Tästä tulee varmaan elämäni pisimmät kaksi viikkoa.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Mikähän on, kun nykyään on vain pirun vaikea päästä toisille treffeille. Matcheja ja ekoja treffejä saa edelleen täysin kivuttomasti, mutta yhä harvemmin niistä seuraa mitään. Kieltämättä aika kuluttavaa jutella samat jutut, sopia treffit ja tavata, kun tietää, että tuskin siitä mitään tulee. Ja ei, en mielestäni kuitenkaan näytä tuota epätoivoa, eli menen treffeille rennoin ja avoimin mielin pitämään hauskaa. Mietin kuitenkin, painaako epätoivon kierre jotenkin alitajuisesti, jonka naiset sitten huomaavat ja karkaavat. Kuvia on paljon, ne ovat tuoreita ja kuvailen hyvin itseäni pitkässä biossa. Vielä pari vuotta sitten itse olin yleensä se, joka päätti, nähdäänkö uudelleen vai ei ja jo heti kotiin päästyä naiselta saattoi odottaa viesti "Oli mukavaa! Haluaisitko nähdä uudestaan?" :think:

Treffit menevät nykyäänkin samalla kaavalla kuin ennen koronaa, eli halaus alussa ja lopussa, kävelyä, kahville tai yksille ja niissä tilanteissa tarjoudun tarjoamaan. Tykkään tutustua viesteillä hyvin ennen ekoja treffejä, niin yleensä sen myötä jo tietää, että on paljon puhuttavaa ja yhteistä. Eli treffeillä on hauskaa, ei hiljaisia hetkiä ja aika rientää. Tyypillisesti saatan naisen kotiin ja jos olen huonon kelin takia autolla liikkeellä, niin samalla heittänyt naisen kotiin bussin sijaan. Silti treffien jälkeen saattaa tulla perus "oot mukava, mutta haluaisin olla vain kavereita" tai "tapailen yhtä toista nyt", mutta yleensä huomaa vain viesteistä, että toista ei kiinnosta. Jälkimmäinen epävarmuus on kyllä perseestä. Pahimmillaan kysellyt toisista treffeistä, nainen on suostunut ja sitten täysi radiohiljaisuus ja ghostaus.

Koronan aikaan on tullut vielä treenattua ja huhkittua salilla niin pirusti, minkä seurauksena peilistä katsoo komeammat kasvot, naiset katsovat paljon pidempään ja baarissa saa huomiota. Tuon luulisi auttavan Tinderissä, mutta yllättäen ei. Baarissa ja clubilla sentään vielä saa helposti naisia, eikä aina tarvitse edes itse tehdä aloitteita, vaan naiset tulevat juttelemaan ja jopa lääppimään ja kehumaan ulkonäköä. En tiedä, auttaako siinä se, että kännissä olen kivikasvoisen itsevarma ja uskallan mennä juttelemaan ihan kenelle vaan ja monesti joutunut kavereiden puolesta olemaan jäänrikkoja. Mutta tuskin ulkonäkökään on tuon Tinderin ongelman taustalla :D

Varmaan parasta olisi, jos tapaisi vain livenä sen elämänsä naisen ja ei tarvitsisi enää tuskailla Tinderin kanssa, keksiä aloitetta ja kuumotella treffejä ja tapailun alun epävarmuutta. Pitää varmaan laajentaa harrastuksia kodin ja salin ulkopuolellekin. Bändiinkin voisi liittyä. Ihan huolella kyllä kyrpii Tinder ja nykyajan deittikulttuuri, mutta ei nainen kotoakaan tule hakemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikähän on, kun nykyään on vain pirun vaikea päästä toisille treffeille. Matcheja ja ekoja treffejä saa edelleen täysin kivuttomasti, mutta yhä harvemmin niistä seuraa mitään. Kieltämättä aika kuluttavaa jutella samat jutut, sopia treffit ja tavata, kun tietää, että tuskin siitä mitään tulee. Ja ei, en mielestäni kuitenkaan näytä tuota epätoivoa, eli menen treffeille rennoin ja avoimin mielin pitämään hauskaa. Mietin kuitenkin, painaako epätoivon kierre jotenkin alitajuisesti, jonka naiset sitten huomaavat ja karkaavat. Kuvia on paljon, ne ovat tuoreita ja kuvailen hyvin itseäni pitkässä biossa. Vielä pari vuotta sitten itse olin yleensä se, joka päätti, nähdäänkö uudelleen vai ei ja jo heti kotiin päästyä naiselta saattoi odottaa viesti "Oli mukavaa! Haluaisitko nähdä uudestaan?" :think:

Treffit menevät nykyäänkin samalla kaavalla kuin ennen koronaa, eli halaus alussa ja lopussa, kävelyä, kahville tai yksille ja niissä tilanteissa tarjoudun tarjoamaan. Tykkään tutustua viesteillä hyvin ennen ekoja treffejä, niin yleensä sen myötä jo tietää, että on paljon puhuttavaa ja yhteistä. Eli treffeillä on hauskaa, ei hiljaisia hetkiä ja aika rientää. Tyypillisesti saatan naisen kotiin ja jos olen huonon kelin takia autolla liikkeellä, niin samalla heittänyt naisen kotiin bussin sijaan. Silti treffien jälkeen saattaa tulla perus "oot mukava, mutta haluaisin olla vain kavereita" tai "tapailen yhtä toista nyt", mutta yleensä huomaa vain viesteistä, että toista ei kiinnosta. Jälkimmäinen epävarmuus on kyllä perseestä. Pahimmillaan kysellyt toisista treffeistä, nainen on suostunut ja sitten täysi radiohiljaisuus ja ghostaus.

Koronan aikaan on tullut vielä treenattua ja huhkittua salilla niin pirusti, minkä seurauksena peilistä katsoo komeammat kasvot, naiset katsovat paljon pidempään ja baarissa saa huomiota. Tuon luulisi auttavan Tinderissä, mutta yllättäen ei. Baarissa ja clubilla sentään vielä saa helposti naisia, eikä aina tarvitse edes itse tehdä aloitteita, vaan naiset tulevat juttelemaan ja jopa lääppimään ja kehumaan ulkonäköä. En tiedä, auttaako siinä se, että kännissä olen kivikasvoisen itsevarma ja uskallan mennä juttelemaan ihan kenelle vaan ja monesti joutunut kavereiden puolesta olemaan jäänrikkoja. Mutta tuskin ulkonäkökään on tuon Tinderin ongelman taustalla :D

Varmaan parasta olisi, jos tapaisi vain livenä sen elämänsä naisen ja ei tarvitsisi enää tuskailla Tinderin kanssa, keksiä aloitetta ja kuumotella treffejä ja tapailun alun epävarmuutta. Pitää varmaan laajentaa harrastuksia kodin ja salin ulkopuolellekin. Bändiinkin voisi liittyä. Ihan huolella kyllä kyrpii Tinder ja nykyajan deittikulttuuri, mutta ei nainen kotoakaan tule hakemaan.
Jos livenä toimii niin pitäis toimia netissäkin jos treffeille pääsee. Ehkä se homma sitten jää arkisilla treffeillä just renkaiden potkimisen tasolle? Yritä treffejä vkl illalle ja yritä vetää ne ns. "pitkäksi"?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Jos livenä toimii niin pitäis toimia netissäkin jos treffeille pääsee. Ehkä se homma sitten jää arkisilla treffeillä just renkaiden potkimisen tasolle? Yritä treffejä vkl illalle ja yritä vetää ne ns. "pitkäksi"?
Veikkaan samaa - eli se kipinä tai erottuvuus muista tusinatreffeistä jää toteutumatta. Itse olen aina ollut sitä mieltä että ne kahvittelutreffit on kyllä a) saatanan tylsiä ja b) jutut ei mene yhtä syvälle kuin jossain tutustumiseen paremmin soveltuvassa paikassa. Muutamilla kahvittelutreffeillä olen ollut ja yksikään niistä ei ole mennyt jatkoon kokonaisuutena. Joku mukavan rauhaisa baarikin olisi huomattavasti parempi paikka kuin kliininen kahvilaympäristö.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Veikkaan samaa - eli se kipinä tai erottuvuus muista tusinatreffeistä jää toteutumatta. Itse olen aina ollut sitä mieltä että ne kahvittelutreffit on kyllä a) saatanan tylsiä ja b) jutut ei mene yhtä syvälle kuin jossain tutustumiseen paremmin soveltuvassa paikassa. Muutamilla kahvittelutreffeillä olen ollut ja yksikään niistä ei ole mennyt jatkoon kokonaisuutena. Joku mukavan rauhaisa baarikin olisi huomattavasti parempi paikka kuin kliinien kahvilaympäristö.
Täysin sama kokemus. Yhdetkään kahvitreffit ei koskaan johtaneet mihinkään. Vapaaillan treffit yli 75% osuudella ainakin johonkin pieneen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Täysin sama kokemus. Yhdetkään kahvitreffit ei koskaan johtaneet mihinkään. Vapaaillan treffit yli 75% osuudella ainakin johonkin pieneen.
Itsellä jos on ollut neljät "kahvilatreffit" niin niistä ykskään ei herättänyt "ehdottomasti jatkoon" -fiiliksiä ja toisissa olosuhteissa niistä kahdet olisi voineet kiinnostaakin sen verran että olisi jaksanut nähdä uusiksi.

Mutta hyvä että Vihtahousulla toimi kahvittelusettikin. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 349
Veikkaan samaa - eli se kipinä tai erottuvuus muista tusinatreffeistä jää toteutumatta. Itse olen aina ollut sitä mieltä että ne kahvittelutreffit on kyllä a) saatanan tylsiä ja b) jutut ei mene yhtä syvälle kuin jossain tutustumiseen paremmin soveltuvassa paikassa. Muutamilla kahvittelutreffeillä olen ollut ja yksikään niistä ei ole mennyt jatkoon kokonaisuutena. Joku mukavan rauhaisa baarikin olisi huomattavasti parempi paikka kuin kliininen kahvilaympäristö.
En allekirjoita. Menin joskus kahvitreffeille, kestivät 5 tuntia. Toki tehtiin muutakin.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 114
Täysin sama kokemus. Yhdetkään kahvitreffit ei koskaan johtaneet mihinkään. Vapaaillan treffit yli 75% osuudella ainakin johonkin pieneen.
Itse kuitenkin nään ensin mieluiten kahvilla, et pääsee helposti liukenemaan paikalta, jos esim. kuva ei olekkaan vastannut todellisuutta. Tätä on tapahtunut yllättävän usein.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itse kuitenkin nään ensin mieluiten kahvilla, et pääsee helposti liukenemaan paikalta, jos esim. kuva ei olekkaan vastannut todellisuutta. Tätä on tapahtunut yllättävän usein.
Kyllä baaristakin pääsee. En tietenkään tarkoittanut, että suoraan "meille vai teille" :D

Yleensä se vaan kertoi molempien kiinnostuksesta, että oli valmis käyttämään vapaaillan toisen tapaamiseen. Ja hauskaa voi olla ilman parisuhdettakin, se ei kahveilta oikein lähde.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 114
Kyllä baaristakin pääsee. En tietenkään tarkoittanut, että suoraan "meille vai teille" :D
Nojoo, mut nykyään naisilla tuntuu olevan hirveet antipatiat alkoholia kohtaan. Helpommin ne lähtee kahville. Siitä voi sit toki yrittää siirtyä baariin, jos seura miellyttää (tätä ei ole tosin tapahtunut).
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nojoo, mut nykyään naisilla tuntuu olevan hirveet antipatiat alkoholia kohtaan. Helpommin ne lähtee kahville. Siitä voi sit toki yrittää siirtyä baariin, jos seura miellyttää (tätä ei ole tosin tapahtunut).
Ei mulle absolutisti sopisikaan, vaikken edes ryyppää kovaan humalaan. Arkikahvit on sikäli umpikuja, että niiden on tosi vaikea johtaa mihinkään ja sitten seuraava kandidaatti ehtii jo ennen kuin on toiset treffit edes harkinnassa. Tai pitää aina pistää tapailut muiden kanssa katkolle odottamaan ja lopputuloksen haku ei oikein etene.

Yksi nainen totesi kysymykseeni kahvia, teetä vai mitä vai haluatko lasillisen viiniä: "omapa on maksasi" ja se oli siinä. Kohteliaasti puoli tuntia ja moi :D
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 114
Ei mulle absolutisti sopisikaan, vaikken edes ryyppää kovaan humalaan. Arkikahvit on sikäli umpikuja, että niiden on tosi vaikea johtaa mihinkään ja sitten seuraava kandidaatti ehtii jo ennen kuin on toiset treffit edes harkinnassa. Tai pitää aina pistää tapailut muiden kanssa katkolle odottamaan ja lopputuloksen haku ei oikein etene.

Yksi nainen totesi kysymykseeni kahvia, teetä vai mitä vai haluatko lasillisen viiniä: "omapa on maksasi" ja se oli siinä. Kohteliaasti puoli tuntia ja moi :D
Hyvä pointti kyl sinänsä. En mäkään absolutistia jaksais, tai ehkä jaksaisin, jos se ei valittais mun viskiharrastuksesta ja ajoittaisista pikkutumuista. Vaikee sanoa, rajaisko toi liikaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Voitko vähän avata koska otsikon pohjalta gut feeling: Vihainen manospehere dude... vastakaisen sukupuolen profiililla "koepallona" kiusaamassa oikeita ihmisiä... onseniinväärin.
Kyse ei ole kiusaamisesta vaan selvittää kuinka vaikeaa tinderissä on saada seuraa miehen näkökulmasta vaikka tekisi kaiken täydellisesti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyse ei ole kiusaamisesta vaan selvittää kuinka vaikeaa tinderissä on saada seuraa miehen näkökulmasta vaikka tekisi kaiken täydellisesti.
Okei, eli miten ne teki hommat? Jää vaikutelma, että paketti ei ollut täydellinen jos ei onnistu kun normaalitkin monesti onnistuu. Tietenkin jos naama sattuu olemaan ruma niin ei auta mätsäillä kauniita ja yrittää hyviä avauksia.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Okei, eli miten ne teki hommat? Jää vaikutelma, että paketti ei ollut täydellinen jos ei onnistu kun normaalitkin monesti onnistuu. Tietenkin jos naama sattuu olemaan ruma niin ei auta mätsäillä kauniita ja yrittää hyviä avauksia.
Nainen siis teki kaikkensa että saisi seuraa, ja saisi sovittua tapaamisen jne. Tinderin algoritmi anto ekoina päivänä tosi hyvin matcheja, mutta niidenkin kanssa keskustelut oli vähän mitä sattuu. Jotkut harvat niistä vastaili viesteihin mutta yksikään ei ollut siltikään edes oikeasti kiinnostunut. Jne. Ihmeteltiin että miksi "jutella" jos ei ole kiinnostunut tapaamaan. Tai miksi tulee matchi, mutta kukaan ei toisessa päässä puhu mitään.
Homma kuivui parin päivän tms jälkeen aivan täysin eikä matsejä tullut enää kuin n. 1 päivässä ja kukaan ei vastannut enää viesteihin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nainen siis teki kaikkensa että saisi seuraa, ja saisi sovittua tapaamisen jne. Tinderin algoritmi anto ekoina päivänä tosi hyvin matcheja, mutta niidenkin kanssa keskustelut oli vähän mitä sattuu. Jotkut harvat niistä vastaili viesteihin mutta yksikään ei ollut siltikään edes oikeasti kiinnostunut. Jne. Ihmeteltiin että miksi "jutella" jos ei ole kiinnostunut.Tai miksi tulee matchi, mutta kukaan ei toisessa päässä puhu mitään.
Homma kuivui parin päivän tms jälkeen aivan täysin eikä matsejä tullut enää kuin n. 1 päivässä ja kukaan ei vastannut enää viesteihin.
Tän pohjalta on vaikea sanoa, että mikä meni testissä pieleen. Onkohan kyseisellä alueella ylipäänsä millainen tasapaino sinkkumiesten ja -naisten välillä? Pitää myös huomioida, että sukupuolet on erilaisia, mm. kasvatuksesta johtuen. Itse olen huomannut olevani montaa naista valmiimpi menemään "asiaan" ja testaamaan että toimisko homma ja jos niin mahdollisesti fyysisen kautta. Naiset tuntuu olevan kasvatettu enemmän panttaamaan asiaa, tosin onneksi vähenemään päin.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Tän pohjalta on vaikea sanoa, että mikä meni testissä pieleen. Onkohan kyseisellä alueella ylipäänsä millainen tasapaino sinkkumiesten ja -naisten välillä? Pitää myös huomioida, että sukupuolet on erilaisia, mm. kasvatuksesta johtuen. Itse olen huomannut olevani montaa naista valmiimpi menemään "asiaan" ja testaamaan että toimisko homma ja jos niin mahdollisesti fyysisen kautta. Naiset tuntuu olevan kasvatettu enemmän panttaamaan asiaa, tosin onneksi vähenemään päin.
Tuo on yksi toimintamalli, jos seksi on se, miksi Tinderissä pyörit.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuo on yksi toimintamalli, jos seksi on se, miksi Tinderissä pyörit.
Ei se edes ollut. Mutta en näe syytä kieltäytyä siitä jos hommat muuten ok, vaikka mitään takeita parisuhteesta ei olisikaan. Vertaan nyt siihen stereotyyppiseen naisten "toi haluu vaan seksiä, joten en anna" asenteeseen. "Vain seksiä" voi olla ihan hauskaa.

Tietysti on kusipäistä vedättää sitä parisuhteen lupauksella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Mä nain että toi mimmi oli väärällä mindsetilla liikkeellä tuossa Tinder-testissä koska aloitukset mätseille näyttivät olevan usein tasoa "Hei [nimi]!" ja sehän ei tunnetusti juuri tuota tulosta. Naisten avatessa peli tuolla latteudella miesten suuntaan se varmasti toimii monin kerroin paremmin. Mutta noin muuten ihan ok testi.
 
Liittynyt
30.04.2019
Viestejä
118
Mä nain että toi mimmi oli väärällä mindsetilla liikkeellä tuossa Tinder-testissä koska aloitukset mätseille näyttivät olevan usein tasoa "Hei [nimi]!" ja sehän ei tunnetusti juuri tuota tulosta. Naisten avatessa peli tuolla latteudella miesten suuntaan se varmasti toimii monin kerroin paremmin. Mutta noin muuten ihan ok testi.
Tässä tullaan siihen, että tiesikö se nainen että pelkällä lattealla "hei xx" tulee keskustelua tai ei. Hän itse sanoi videosssa, että kukaan mies ei jätä vastaamatta, joten todennäköisesti hänen näkökulmastaan on ihan sama mitä laittaa.

Tuossahan taas vaan paljastuu se, että miehen pitää keksiä ties mitä kommervenkk ja naisen tapaukessa riittää "moi"
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 349
Ei mulle absolutisti sopisikaan, vaikken edes ryyppää kovaan humalaan. Arkikahvit on sikäli umpikuja, että niiden on tosi vaikea johtaa mihinkään ja sitten seuraava kandidaatti ehtii jo ennen kuin on toiset treffit edes harkinnassa. Tai pitää aina pistää tapailut muiden kanssa katkolle odottamaan ja lopputuloksen haku ei oikein etene.

Yksi nainen totesi kysymykseeni kahvia, teetä vai mitä vai haluatko lasillisen viiniä: "omapa on maksasi" ja se oli siinä. Kohteliaasti puoli tuntia ja moi :D
Ei ne varmaan johdakkaan mihinkään jos on valmiiksi sitä mieltä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei ne varmaan johdakkaan mihinkään jos on valmiiksi sitä mieltä.
Ehkä joku auervaara hurmaa naisen jatkoille siinä kolmessa vartissa matkalla kahvien kautta duunista kuntosalille ja seuraavana aamuna aikainen herätys töihin. Mutta miksi lähteä siihen kun on tosiaan ne vapaaillatkin, jolloin ei ole kummallakaan mitään merkintöjä kalenterissa?

Suurimmalla osalla ei kai ole helppoa. Turha hiekoittaa omaa tietään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Olen nyt n. 1,5kk jutellut naisen kanssa ja ollaan nähty kerran sillä aikaa (n. kuukausi sitten). Asutaan eri paikkakunnilla niin näkeminen sillein hankalempaa. Viikonloput käytännössä ainoita mahdollisuuksia nähdä. Ollaan melkein päivittäin viestitelty mutta olen vähän alkanut miettiä että oonko jäänyt kaverizonelle. Nainen kyllä vastaa viesteihin ja jos ei olla pariin päivään viestitelty niin laittanut viestiä, mutta uuteen näkemiseen ollut vähän "katellaan" meiningillä. Sanoi että hänellä on marraskuun puoliväliin viikonloput täynnä menoa, ja en tietenkään odota että peruisi aiemmin sovittuja menoja mun takia. Sanoin että voin matkustaa hänen paikkakunnalleen myös mutta vastaus ollut tota "no katellaan" tyyliä. Eli uutta näkemistä ei ole ainakaan vielä sovittu.

Nyt on kolmas päivä ilman viestittelyä ja mietin että onko turhaa laittaa viestiä. Toisaalta olen saanut naisesta kuvan että on luonteeltaan jokseenkin samanlainen kuin minä.. eli ajatteleeko hän mahdollisesti samaa että "ehkä turha laittaa viestiä, jos sitä ei enää kiinnostakaan". Kysymällähän asiat varmaan selviäisi mutta vähän arastelen laittaa jotain suoraa kysymystä että kiinnostaako siinä mielessä vaiko ei.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Sen kyllä oppinut että kannattaa kysyä suoraan. Pääsee paljon nopeammin siirtymään seuraavaan. Yllättävän moni nainen on semmoinen että ei pysty suoraan sanomaan/kertomaan mitä ajattelee, vaan sitä asiaa pitää itse kysellä. Kysymällä ei menetä mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Tässä tullaan siihen, että tiesikö se nainen että pelkällä lattealla "hei xx" tulee keskustelua tai ei. Hän itse sanoi videosssa, että kukaan mies ei jätä vastaamatta, joten todennäköisesti hänen näkökulmastaan on ihan sama mitä laittaa.

Tuossahan taas vaan paljastuu se, että miehen pitää keksiä ties mitä kommervenkk ja naisen tapaukessa riittää "moi"
Juurikin tämä. Eli siinä mielessä hieman liikaa naisnäkemystä tavallaan toi tuohon testiin oletuksella että "moi riittää". Erilaisella aloituksella olisi melko varmuudella saanut enemmän vastauksia avauksiinsa mätsin jälkeen. Mutta selvisi ainakin hälle ettei ne pelkät mätsit oikeasti tarkoita vielä juuri yhtään mitään - asia joka varmasti lähes joka äijällä oli jo tiedossa. :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Toikin on moniulotteinen juttu, että riittääkö pelkkä "moi". Jos toinen on selvästi kiinnostunut/viehättynyt jo kuvasta (tai täysin epätoivoinen) niin mitä muuta se tarvitsee kuin minkä vaan avauksen, josta "moi" on varmasti helpoin ja yleisin. Sitten taas jos siellä on joku Merkelin tai Halosen näköinen täti niin ajatus, että pelkkä "moi" naiselta riittää? Jos nainen on yleisten standardien mukaan kaunis niin varmaan suurin osa miehistä on jollain tasolla kiinnostuneita ja vastaa. Mutta siihen vaikuttanee tuo aiemmin kommentoimani sukupuolten välinen ero, että naiset jostain syystä panttaa ihan eri malliin "tavaraa" pintapuolisesti kiinnostavien miesten kohdalla jos ei lupausta parisuhteesta ole ollenkaan.

Pitäiskö ihmetellä, että miksi naiset on vaikeita? Vai miksi miehet on helppoja?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 349
Ehkä joku auervaara hurmaa naisen jatkoille siinä kolmessa vartissa matkalla kahvien kautta duunista kuntosalille ja seuraavana aamuna aikainen herätys töihin. Mutta miksi lähteä siihen kun on tosiaan ne vapaaillatkin, jolloin ei ole kummallakaan mitään merkintöjä kalenterissa?

Suurimmalla osalla ei kai ole helppoa. Turha hiekoittaa omaa tietään.
Tarkoitin sitä että arkikahvit ovat mielestäsi umpikuja. Kyllä se selviää kahvillakin kiinnostaako vai ei.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 213
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom