Tere, lainaan hieman tätä triidiä omiin kyselyihin..
Elikkäs MPY (Mikkelin puhelinyhtiö) sössi taas jotain, ja mun kaapeli (siis tv kaapeli) netti ei taas kerran toimi. Olen käyttänyt kaapelimodeemia sen ~20v juurikin sen takia, että jos se on poikki, niin silloin ei myöskään TV toimi, ja toisinpäin... ja tuo toimi aiemmin todella hyvin, eli netti toimi 24/365, mutta viime aikoina on alkanut tulla säröjä liittoon...
Liittymä on 50Mbps/~2?¿?mpbs ja tuo on riittänyt kaikkeen mikäli on toiminut, mitä se ei viimeaikoina ole tehnyt. Noh, iskin kännykän USB-väylään, ilman sen suurempia odotuksia... ja perkules sehän rokkas ihan kympillä, speednetin mukaan 47Mbps down ja 27Mbps up...
Tuo riittää youtuben katseluun paremmin kuin hyvin, mutta onko joku koittanut pelata tällä virityksellä? mulla on joku nettimeter (netmeter evo 2.0.0) koneella mutta se ei ymmärrä että mulla on netti kun se tulee usb väylän kautta, eli en näe pätkiikö tämä liikaa pelaamiseen...
Toinen asia mikä askarruttaa on turvallisuus, siis jos käyn katsomassa jotain hydrauliikka videoita niin tuleeko minun puhelimesta niin saastainen että siihen ei voi edes vastata ilman että kuolee kuppaan¿
jos mobiililla pystyy pelaamaan, voisin päivittää ton kännykän liittymän ja irtisanoa tän kaapelin.... tosin... mulla on niin huonoja kokemuksia kaiken maailman mokkuloista että....
kännykkä on oneplus 7 jos se nyt jotenkin liittyy tähän.. (ei varmaan liity, mutta pääsinpähän kehumaan oneplussaa ^^)