..and whatthefuck is this crap..: Aston Martin unveils track-only $120,000 motorcycle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäslaisia tunnetiloja uus Blade herättää muilla? Ainakin allekirjottaneen "haavefillari" -listan kärkisijalle meni heittämällä![]()
Ihan Oxfordin Yliopistossa suunnitellut.. Ajeletko kenties ympäri vuoden? :-o Voishan tuonne taas lähtee lämpötilan puolesta oikein mielellään, mutta tuo kosteus ei houkuta.Mulla on nää HOT GRIPS PREMIUM SPORTS HEATED GRIPS OXFORD on muute laadukkaat, kuumat ja mukava grippi ja paksuus.
Ympäri vuoden oon ajanu ja nyt tulee kolmas talvi minkä ajan. Edessä 4mm irtonastat, en mä muuten pystyssä pysyis.Ihan Oxfordin Yliopistossa suunnitellut.. Ajeletko kenties ympäri vuoden? :-o Voishan tuonne taas lähtee lämpötilan puolesta oikein mielellään, mutta tuo kosteus ei houkuta.
Ei helevetti. Oon hamstrannu tuohon omaan pyörääni osia jo aika paljon, mutta nyt taitaakin tulla pieni ylläri eteen. Traficomin mukaan pyörä olisi siis 1980-vuosimallia. Mutta helekutin kalliit diaphragmit (kaasarin kalvot tms) eivät kuitenkaan passanneet kaasareihin.
Tämä johti nyt sitten jatkoselvittelyihin. Traficomin sivuilla lukee, että pyörä olisi otettu käyttöön 3.3.1980 ja tuotu Suomeen joskus vuonna 2000. Tästä lähdin miettimään, että olisikohan pyörä sitten kuitenkin vanhempaa vuosimallia.
Yritin etsiä kuvia Xs1100-mallin kaasareista eri vuosimalleista, mutta eipä niitä liiemmin löytynyt. Se on ainakin varmaa, että kaasareita on joskus avattu, mutta ei sinne osaa ole vaihdettu. Koska esim. nuo kalvot ovat alkuperäiset.
Mutta nyt en sitten tiedä, että onko minulla vanhemman mallin kaasarit ja muutoin pyörä olisikin vuosimallia -78. Siihen ainakin viittaa pyörän valmistenumero: 2H9-007013
Jos nyt tajusin oikein, niin vuonna 1978 on lähtenyt tuo 2H9 rullaamaan seuraavasta numerosta eteenpäin: 2H9-000101. Vuonna 1979 ollaan oltu jo "lukemassa" 2H9-020101. Eli tuo kuusinumeroinen rullaava luku viittaa valmistusmäärään. Ja jokaisen värin kohdalla se lähtee rullaamaan vähän erilailla. Mutta mikään muu kuusinumeroinen valmistusmäärä ei mätsää tuohon mun pyörään kuin tuon ensimmäisen -78 vuosimallin valmistusmäärät.
Lisäksi vuonna -80 on edessä reijitetyt etulevyt, mutta tuossa semmoisia ei ole. Eli sen perusteella tuo olisi vanhempi. MUTTA taasen vuonna -80 lopetettiin jalkastartin laittaminen tuohon keksintöön ja jalkastarttia tuossa ei ole. Eli en tiedä, mikä sekasikiö tuo oikein on.
Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta kaasarit muuttuvat vuonna -80 ja täten ovat erilaiset kuin -78 ja -79. Ja koska nyt pitäisi alkaa kaasarin korjaussarjaa ostamaan, on osien hankinta vähän hakuammuntaa.
Pyörän ostin kyllä japskipyöriä harrastavalta jannulta, mutta tiedä sitten jos silläkin oli väärät tiedot.
Ei helevetti. Oon hamstrannu tuohon omaan pyörääni osia jo aika paljon, mutta nyt taitaakin tulla pieni ylläri eteen. Traficomin mukaan pyörä olisi siis 1980-vuosimallia. Mutta helekutin kalliit diaphragmit (kaasarin kalvot tms) eivät kuitenkaan passanneet kaasareihin.
Tämä johti nyt sitten jatkoselvittelyihin. Traficomin sivuilla lukee, että pyörä olisi otettu käyttöön 3.3.1980 ja tuotu Suomeen joskus vuonna 2000. Tästä lähdin miettimään, että olisikohan pyörä sitten kuitenkin vanhempaa vuosimallia.
Yritin etsiä kuvia Xs1100-mallin kaasareista eri vuosimalleista, mutta eipä niitä liiemmin löytynyt. Se on ainakin varmaa, että kaasareita on joskus avattu, mutta ei sinne osaa ole vaihdettu. Koska esim. nuo kalvot ovat alkuperäiset.
Mutta nyt en sitten tiedä, että onko minulla vanhemman mallin kaasarit ja muutoin pyörä olisikin vuosimallia -78. Siihen ainakin viittaa pyörän valmistenumero: 2H9-007013
Jos nyt tajusin oikein, niin vuonna 1978 on lähtenyt tuo 2H9 rullaamaan seuraavasta numerosta eteenpäin: 2H9-000101. Vuonna 1979 ollaan oltu jo "lukemassa" 2H9-020101. Eli tuo kuusinumeroinen rullaava luku viittaa valmistusmäärään. Ja jokaisen värin kohdalla se lähtee rullaamaan vähän erilailla. Mutta mikään muu kuusinumeroinen valmistusmäärä ei mätsää tuohon mun pyörään kuin tuon ensimmäisen -78 vuosimallin valmistusmäärät.
Lisäksi vuonna -80 on edessä reijitetyt etulevyt, mutta tuossa semmoisia ei ole. Eli sen perusteella tuo olisi vanhempi. MUTTA taasen vuonna -80 lopetettiin jalkastartin laittaminen tuohon keksintöön ja jalkastarttia tuossa ei ole. Eli en tiedä, mikä sekasikiö tuo oikein on.
Muutenhan tässä ei olisi ongelmaa, mutta kaasarit muuttuvat vuonna -80 ja täten ovat erilaiset kuin -78 ja -79. Ja koska nyt pitäisi alkaa kaasarin korjaussarjaa ostamaan, on osien hankinta vähän hakuammuntaa.
Pyörän ostin kyllä japskipyöriä harrastavalta jannulta, mutta tiedä sitten jos silläkin oli väärät tiedot.
CBR 954:sta sai Ahvenistolaillisen kiinapöntöillä. Omistaja on ollut tyytyväinen.Kokemuksia kiinalaisista äänenvaimentimista?
Nuohan ainakin kalliimmat vaikuttavat ulkoisesti samoilta kuin "merkki"mallit (SC project esimerkiksi)
Toimii hyvin 5/5. Saa myös e-hyväksynnällä eräältä myyjältä alista.Kokemuksia kiinalaisista äänenvaimentimista?
Nuohan ainakin kalliimmat vaikuttavat ulkoisesti samoilta kuin "merkki"mallit (SC project esimerkiksi)
Pystyisitkö linkkaamaan?Toimii hyvin 5/5. Saa myös e-hyväksynnällä eräältä myyjältä alista.
Tossa ois yks US $50.96 15% OFF|Modified Motorcycle E Mark AK P511 Exhaust Pipe Universal Muffler For CB CRB YZF TTR KTM EXC R6 ZX 6R ZX 10R GSXR Scooter ATV-in Exhaust & Exhaust Systems from Automobiles & Motorcycles on AliExpressPystyisitkö linkkaamaan?
Eipä ole Termignonin voittanutta![]()
Ei se varsinaisesti kyllä laadulla hurmaa hinta huomioon ottaen. Jenkit kehuu Arrowin olevan paremmin viimeistelty&sovitettu. Itsellä siis Termit.
Ainakin oma Termin Full System istuu nätisti 1098:ssa
Mun mielestä Termignoni kuulostaa aivan perseeltä. Ensimmäisen kerran kun kuulin, olin selkä ääntä kohti ja aloin jo mielessä kiroamaan mopopoikia, jotka hurjistelee monkeylla. Ihmetys oli suuri, kun kyseessä olikin naapurin Ducati...
Itse luotan SC-projectiin, ainakin omaan Ducatiin istuu mielestäni paremmin kun Termi. Koko putkistosta kyllä lähtee ääntä melkoisesti, että miettinyt vanhemmiten jopa killeriä![]()
Tulpissakin on todella suuria eroja.
Ostin viime kesänä alpinen motosafe race tulpat, eikä kyllä kaduttanut. Kaikki äänet kuuluu about kuin ilman tulppiakin, mutta leikkaa haitalliset taajuudet pois.
Jos matka on lähikauppaa pitempi niin ei tule koskaan ajettua ilman tulppia. Ainoa ongelma halvoissa tulpissa ollut, että ei meinaa kuulla aina kunnolla kypäräpuhelinta ja etenkin kun tulee musiikkia kuunneltua.
Pitäisi varmaan tommoset motosafet ostaa, jos niillä kuulisi paremmin kypäräpuhelimen, mutta peittäisi mörinän ja tuulen huminan.
Itsellä tälläiset käytössä: KORVATULPAT 3M MUOVISET 1281 TOISTUVAAN KÄYTTÖÖN 1 PARI
Viime kesän toimineet hyvin, vaimentavat mielestäni hyvin ja ovat mukavat omissa korvissa.
Alista saa sellasia mitkä asennetaan änkän ja putken välisestä liitoksesta änkän sisään.Oisko porukalla ideoita miten asentaa jonkin sortin db-killeri akrapovicin änkkään, jossa ei ole valmiina reikää pultille, jolla yleensä kyseessä oleva palikka asennetaan?![]()
Pitääpä tarkistaa, kiitoksia!Alista saa sellasia mitkä asennetaan änkän ja putken välisestä liitoksesta änkän sisään.
Nyt menee niin korkealentoisesti, että huimaa. Suodattimet ovat ihan samalla tavalla vaimentavat kuin muutkin. Materiaalivalinnalla voi säätää vaimennuksen määrää ja taajuusaluetta. Ainoastaan aktiivikuulosuojaimilla voidaan "leikata" ja sekin vaatii ensin äänen vaimentamista ja sen jälkeen uudelleentoistoa.Näissä on erona noihin suodatinteknologialla oleviin tulppiin se, että nuo nimenomaan vaimentavat ääntä. Nuo suodatintulpat eivät juuri vaimenna, mutta leikkaavat haitalliset pois.
Suosittelen kokeilemaan.
Kuulostaa että helpointa olisi porata vaimentimeen tuo reikä pulttia varten. Ellei vaimentimen pää sitten ole jotenkin erikoisen mallinen.Oisko porukalla ideoita miten asentaa jonkin sortin db-killeri akrapovicin änkkään, jossa ei ole valmiina reikää pultille, jolla yleensä kyseessä oleva palikka asennetaan?![]()
Sitäkin vaihtoehtoa on toki mietitty, mutta vielä on työn alla lopullinen ratkaisu. Luultavasti kierteet pulttia varten on tuossa itse db-killerissä eli saisi vain porata reiän änkästä läpi. Ei ole mikään turhan spesiaali vaimennin, akrapovicin titaaniänkkä ennen tuota hiilikuitupäistä versiota, näitä näkee useimmiten 05-07 vuosien pyörissä.Kuulostaa että helpointa olisi porata vaimentimeen tuo reikä pulttia varten. Ellei vaimentimen pää sitten ole jotenkin erikoisen mallinen.
Nyt menee niin korkealentoisesti, että huimaa. Suodattimet ovat ihan samalla tavalla vaimentavat kuin muutkin. Materiaalivalinnalla voi säätää vaimennuksen määrää ja taajuusaluetta. Ainoastaan aktiivikuulosuojaimilla voidaan "leikata" ja sekin vaatii ensin äänen vaimentamista ja sen jälkeen uudelleentoistoa.
Onko tarkoitus vaihdattaa ns. allelaitettuna vai irtovanteelle? Irtovanteelle asennukset tuo huomattavasti enemmän mahdollisia vaihtopaikkoja.Mistäs pääkaupunkiseudulta kannattais miettiä kumien hankkimista sekä vaihdattamista?
Onko tarkoitus vaihdattaa ns. allelaitettuna vai irtovanteelle? Irtovanteelle asennukset tuo huomattavasti enemmän mahdollisia vaihtopaikkoja.![]()
Irtovanteelle vaihtaa melkein liike kuin liike tai ihan itsekkin ja tasapainoitus onnistuu itseltä myös...
Jos haluaa ajaa paikalle ja avaimet käteen menetelmällä niin sitten joku prätkäpaja tms.
Mistäs pääkaupunkiseudulta kannattais miettiä kumien hankkimista sekä vaihdattamista?