Mopokuumetta

Paremmat äänet tossa kolme pyttysessä MT ysissä on.

790 perusmallin hinta täälläpäin maailmaa on 25-30% enemmän kuin Teneren.

Itsellä valinta on joko Africa Twin tai Tenere.
Kaverin AT:lla tullut useampaan kertaan ajettua, toki se ei kovin innostunut ole seuraamaan tolla vstromilla kun vaihdetaan vaikka Karoo 3 renkaat siinä on.
Paino eroa ei paljon ole vstromin tonnisella ja AT:llä paperilla mutta väki valittaa että AT:n painomassa tuntuu korkealta niin on toi Vstromi ihan eri luokassa :D

Täällä ei oikein mistään löydy koeajettavaksi teneretä.
Uutta en toki lähtisi ostamaan mutta eiköhän niitä löydy loppuvuodesta kun noita AT:n myynti-ilmoituksia on jatkuvasti eläkeikäisiltä miehiltä :D

Onko suomessa pitkäkin odotusaika Teneren toimitusajoissa?
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa itekkin hommattua pyörä vähän tuollain ekstempporee tyylillä. Vuosia joka kevät mopoa himoinnut muttei ole kehdannut tai ollut mahdollisuutta hommata. Keskiviikkona sain vihiä vapaana olevasta pyörästä ja sunnuntaina siitä kävin kaupat tekemässä. -05 zx-6r tulee nyt sitten ajoon. Kunnon kamat täytyy vaan hommata. Missäs mahtaisi parhaat valikoimat nahkavarusteita olla jos pysytään Pori-Tampere-Turku -kolmiossa tai lähettyvillä?
 
Tulipa itekkin hommattua pyörä vähän tuollain ekstempporee tyylillä. Vuosia joka kevät mopoa himoinnut muttei ole kehdannut tai ollut mahdollisuutta hommata. Keskiviikkona sain vihiä vapaana olevasta pyörästä ja sunnuntaina siitä kävin kaupat tekemässä. -05 zx-6r tulee nyt sitten ajoon. Kunnon kamat täytyy vaan hommata. Missäs mahtaisi parhaat valikoimat nahkavarusteita olla jos pysytään Pori-Tampere-Turku -kolmiossa tai lähettyvillä?
Motonetistä löytyy vaikka mitä...
 
Jos Vantaalle asti kykenet niin Bike Worldissa oli hyvin nahkoja soviteltavissa.
 
Turussa on Storm ja Motonet (verkkokaupan varasto) ihan vierekkäin. Bike World on 10min ajomatkan päässä näistä ja toiselta puolelta kaupunkia löytyy vielä harrikkakauppa, jos tarvii miesten kokoja :P
 
Tulipa käytyä pikkupikku lenkki heittämässä, kun oli nätti keli helsingissä ja kamala polte ollut pidemmän aikaa päästä ajamaan. Jösses miten taas tuntuu kuin olisi kilogixun tehot triplaantunut. Ihan pelotti avata kaasua, mutta eiköhän keväämmällä ruosteet karise kun pääsee kunnolla ajamaan. o_O

Duunarivaatteet ja kesähanskat päällä ei kyllä kovinkaa mukavaa +1°C lämpötilassa..
 
Mäki sunnuntaina kävin 40km ajelemassa busalla :) Eli kausi korkattu.. Pitäs öljyt käydä vaihtaa :)
 
Onnelliset te :D Täällä Oulun korkeudella on vielä 20 cm lunta. Menee huhti-toukokuulle miellyttävät ajokelit.
 
Tulipa itekkin hommattua pyörä vähän tuollain ekstempporee tyylillä. Vuosia joka kevät mopoa himoinnut muttei ole kehdannut tai ollut mahdollisuutta hommata. Keskiviikkona sain vihiä vapaana olevasta pyörästä ja sunnuntaina siitä kävin kaupat tekemässä. -05 zx-6r tulee nyt sitten ajoon. Kunnon kamat täytyy vaan hommata. Missäs mahtaisi parhaat valikoimat nahkavarusteita olla jos pysytään Pori-Tampere-Turku -kolmiossa tai lähettyvillä?

Hyvä valinta tuo pärrä, oli meikäläisen ensipyörä. Stormin valikoima kannattaa tsekata, liikkeet löytyy Turusta ja Tampereelta.
 
Pitäisi löytää pyörälle siirtoalusta, että saisi työnnettyä sivusuunnassa. On vaikeuksia löytää vaihtoehtoja, joilla olisi saatavuutta.


Motonetin ja Puuilon alustoilla saatavuus on melkein olematon. Mistä tuollaista lähtisi etsimään ja pitääkö johonkin kiinnittää huomiota?
 
Mopo hajos tossa loka-marraskuussa, eipä ollut motivaatiota tai lämmintä paikkaa missä laitella, mutta vihdoin sain hankittua lämpimän tilan.

Laitettua tulee 300 kitti tähän hätään. Kampiakselissa ei ollut välystä, joten en nähnyt syytä avata alakertaa vaikka jo ostinkin kaikki laakerit. (228h tunteja pyörässä ja alakertaa ei ole aukastu, 65h mäntä.)

Saapi nähä jysähtääkö käyntiin kun uuden piuhan hommaan tai kolvaan vanhan.


ktmexc.jpg

ktm5.jpg
ktm1.jpg
ktm3.jpg
Hmm =) Löytyhän se syy.
IMG-20200223-WA0000.jpeg
 
Mäki sunnuntaina kävin 40km ajelemassa busalla :) Eli kausi korkattu.. Pitäs öljyt käydä vaihtaa :)
Et sattunut Turun keskustassa ajalemaan, kun tuollaisen taisin sunnuntaina Pancho Villan kulmilla nähdä?
Hyvä valinta tuo pärrä, oli meikäläisen ensipyörä. Stormin valikoima kannattaa tsekata, liikkeet löytyy Turusta ja Tampereelta.
Niin olen ymmärtänyt että sopii hyvin "aloittelijallekkin", miksi itseni taas vuosien tauon jälkeen lasken. Kerkesinkin jo kaksiosaisen nahkapuvun ostamaan kun lähellä oli tarjolla ja pääsi testaamaan. Sopii vielä prätkän väreihinkin mikä tietysti on olennaista ja tärkeää.

Vanhat Richan nahkahanskatkin löytyi hyväkuntoisina varastosta, joten enää tarvitaan kunnon saappaat ja kypärä.
 
Syksyllä varkaiden mukaan lähteneen ja löydyttyään lunastukseen menneen 06' ktm 950 sm tilalle kävin hieromassa tänään kaupat '10 ktm 990 smt:stä.
990smt.png

Pikku pakkanen ja kevyt lumisade eivät estäneet koeajoa :hungry:
 
Syksyllä varkaiden mukaan lähteneen ja löydyttyään lunastukseen menneen 06' ktm 950 sm tilalle kävin hieromassa tänään kaupat '10 ktm 990 smt:stä.
990smt.png

Pikku pakkanen ja kevyt lumisade eivät estäneet koeajoa :hungry:

:thumbsup: Mikä juttu toi KTM + varkaat on ? Miksi niitä varastetaan niin paljon ?
 
:thumbsup: Mikä juttu toi KTM + varkaat on ? Miksi niitä varastetaan niin paljon ?

950 sm oli ainakin helvetin helppo ollut varastaa, virtalukkoon lyöty joku ruuvimeisseli tms. ja tankolukko saatu jollain helposti murtumaan. Ajonestoakaan kun ei siinä kaasarivehkeessä ollut niin varmaan ihan minuutissa tai parissa lähtenyt ajamalla pois.
Ihme että tuota 950 sm edeltänyt 640 duke sai olla ihan rauhassa pari ajokautta, 990 smt saa nyt ihan varmasti jonkun lisälukituksen ja saattaa hälytinkin tulla siihen.
Noita isoja LC8 "supermoto" kotareita kun ei muutenkaan mahdottoman paljon ole täällä suomessa niin syksystä asti sai taas pitää silmät auki ja nyt vasta löytyi suht siisti yksilö jossa akrapovicin pöntöt ym. jo valmiiksi. 990 smr olisi ollut se mieleisin mutta tuontihommiksi olisi mennyt sellaisen hankinta, pitkälti sama laite tuo 990 smt kuitenkin on ja vähän turhia romuja siistimällä ehkä tuota matkapyörämäistä ulkonäköä saa vähän pois.
 
Syksyllä varkaiden mukaan lähteneen ja löydyttyään lunastukseen menneen 06' ktm 950 sm tilalle kävin hieromassa tänään kaupat '10 ktm 990 smt:stä.
990smt.png

Pikku pakkanen ja kevyt lumisade eivät estäneet koeajoa :hungry:
Tuollainen on välillä käynyt mielessä nyt kun pitäisi löytää jokin kaksipäällä ajoon soveltuva pyörä :hungry:
 
Syksyllä varkaiden mukaan lähteneen ja löydyttyään lunastukseen menneen 06' ktm 950 sm tilalle kävin hieromassa tänään kaupat '10 ktm 990 smt:stä.
990smt.png

Pikku pakkanen ja kevyt lumisade eivät estäneet koeajoa :hungry:
LC8 :kippis:

Pizzalooda ja tuulilasi pois niin Johan tuolla ajelee.

Osa vakuutusyhtiöistä ei myönnä edes kaskoa Kotariin. Kai niitä niin paljo ryöstetään.
 
LC8 :kippis:

Pizzalooda ja tuulilasi pois niin Johan tuolla ajelee.

Osa vakuutusyhtiöistä ei myönnä edes kaskoa Kotariin. Kai niitä niin paljo ryöstetään.

Onhan tuo LC8 oikein makea kone, pienempi kaasarimallikin oli jo kova. Tuosta ruiskullisesta isommasta on jo aiemmin poistettu saastelaitteet ja toisioläpät vai millä nimellä kukin niitä kutsuukin ja akran pönttöjen lisäksi kuulemma akran kartta ecussa. Selvästi hieman enemmän on paukkua kuin 950 sm:ässä. Kunhan saan tuon vehkeen haettua lämpimästä säilöstään pois niin pitää TuneECU laittaa tulille ja kurkistaa softan todellinen tilanne ja katsoa että on myös epc poistettu.
Tarkoitus on juurikin ottaa pleksi pois tai laittaa huomattavasti pienempi tilalle, kaikki laukkujen telineet ym. roina pois, sirommat vilkut, sirompi kilventeline ym. ym.

Vakuutus meni taas tässäkin op:lle, osakaskolla, ilkivallalla ja hinausturvalla omilla bonuksilla karvan yli 600€/vuosi. Op on ollut kaikkiin kolmeen isoon kotariin(640 duke II, 950 sm ja nyt tuo 990 smt) selvästi se halvin yhtiö.
 
Vakuutus meni taas tässäkin op:lle, osakaskolla, ilkivallalla ja hinausturvalla omilla bonuksilla karvan yli 600€/vuosi. Op on ollut kaikkiin kolmeen isoon kotariin(640 duke II, 950 sm ja nyt tuo 990 smt) selvästi se halvin yhtiö.

OP:lta itelläkin halvin 990 super dukeen. IFillä missä muut vakuutukset on olisi ollut satasia kalliimpi vuodessa kuuden kuukauden ajoajalla kuin op:n hinta ympärivuoden voimassa olevalle vakuutukselle.

TuneECUun ja sopiva kaapeli tarttis itsekin jossain vaiheessa katsella, edellisen omistajan mukaan on myös akran karttaa ja vaikka mitä mutta eipä tuota voi varmaksi sanoa ennen kuin sinne pääsee katsomaan.
 
OP:lta itelläkin halvin 990 super dukeen. IFillä missä muut vakuutukset on olisi ollut satasia kalliimpi vuodessa kuuden kuukauden ajoajalla kuin op:n hinta ympärivuoden voimassa olevalle vakuutukselle.

TuneECUun ja sopiva kaapeli tarttis itsekin jossain vaiheessa katsella, edellisen omistajan mukaan on myös akran karttaa ja vaikka mitä mutta eipä tuota voi varmaksi sanoa ennen kuin sinne pääsee katsomaan.

Saan heti pyörän mukana sen kaapelinkin, tulee aika läjä kaikkea muutakin roipetta. Kovat isot laukut kylkiin, normipenkin pyörässä olevan ergopenkin lisäksi, toisen pleksin ym. ym.
 
Täällä Esboon Viherkalliossa joku sekopää oli lähteny taluttamaan miun Ryxiä, joka seisoi tossa pihaparkkixella hupun alla. Oli taluttanu suoraan siitä parkkixen reunalta nurmikolle/metsään päin viis metriä ja kaatanu sitten siihen. Ainuut vahingot onnex vaan katkennut ei alkup. vilkku takaa ja jostain syystä rekisterikilpi väännetty mutkalle. Oisko yrittäny häivyttää sen I.D.iitä.. ei hyvää päivää.
 
Noita vakuutuksia erinäisiin kotareihin tullut ajan saatossa ostettua jokunen. Hiukan nousujohteista hintojen kehitys ollut varmasti suurena syynä tuo varastaminen. Ensimmäisen kotarin ostin 9v sitten ja liikenne + täyskaskosta sai pulittaa vajaa 200e. Nyt ostin 350 exc-f ja täyskasko 900-1400e täysillä bonuksilla. Osa vakuutusyhtiöstä ei kummasti osakaskoon sitten myöntänyt bonuksia ollenkaan.

Pienenä vertauksena IF:llä vakuutettu 1200cc banditti 147e vuosi täysillä bonuksilla ja täyskaskolla...
 
Mulla on Adven vakuutus fenniasa. Liikennevakuutuksen saa muualta halvemmalla, mitta kasko on tuola edullinen. Sitte kun lopetan kaskon (pian) vaihtanen kiskaa. Nyt joku 700€ vuosi täyskaskolla.

Mullaki ollu Tuneecu kaapeli jo useamman vuoden. Kertaakaan en oo käyttäny kun ei oo tietokonetta. Pitäs kyllä käyttää esim. Woimatallisa tai muusa KTämmän päälle ymmärtäväsä paikasa säädösä. Oma pinna ei alkuunkaan riitä noihin ATK näpräyksiin.
 
Noita vakuutuksia erinäisiin kotareihin tullut ajan saatossa ostettua jokunen. Hiukan nousujohteista hintojen kehitys ollut varmasti suurena syynä tuo varastaminen. Ensimmäisen kotarin ostin 9v sitten ja liikenne + täyskaskosta sai pulittaa vajaa 200e. Nyt ostin 350 exc-f ja täyskasko 900-1400e täysillä bonuksilla. Osa vakuutusyhtiöstä ei kummasti osakaskoon sitten myöntänyt bonuksia ollenkaan.

Pienenä vertauksena IF:llä vakuutettu 1200cc banditti 147e vuosi täysillä bonuksilla ja täyskaskolla...
Itsellä 250 EXC osakaskolla lähitapiolassa 410€ vuosi. Täyskasko ois ollu 650e.
 
Miettinyt ensipyörää tälle keväälle ja vahvimmat ehdokkaat ovat siinä vm. -04-05 tienoilla olevat Yamahan YZF R6, Kawasaki Z 750 ja Honda CB 600. Onko kokeneemmilla kuskeilla antaa risuja/ruusuja kyseisille pyörille? Tosiaan, nuo ovat vahvimmat ehdokkaat ensi alkuun, mutta olisi mukava kuulla kokeneempien kommentteja ylipäätään aloittelijoiden pärristä.

Yleismaallisemmin hakuehtojani ovat olleet 600-1000cc sportti/kyykkypyörät, mielellään ruiskukoneella hinnan ollessa n. 2-3 tonnia. Pituutta löytyy 191cm, jos se jotakin vaihtoehtoja rajaa.
 
Miettinyt ensipyörää tälle keväälle ja vahvimmat ehdokkaat ovat siinä vm. -04-05 tienoilla olevat Yamahan YZF R6, Kawasaki Z 750 ja Honda CB 600. Onko kokeneemmilla kuskeilla antaa risuja/ruusuja kyseisille pyörille? Tosiaan, nuo ovat vahvimmat ehdokkaat ensi alkuun, mutta olisi mukava kuulla kokeneempien kommentteja ylipäätään aloittelijoiden pärristä.

Yleismaallisemmin hakuehtojani ovat olleet 600-1000cc sportti/kyykkypyörät, mielellään ruiskukoneella hinnan ollessa n. 2-3 tonnia. Pituutta löytyy 191cm, jos se jotakin vaihtoehtoja rajaa.

Kun pituus on tuota luokkaa niin osa noista pienemmistä japseista on varmasti hankalia, polvikulma saattaa mennä tosi epämukavaksi.
Kannattaa käydä ihan kokeilemassa niitä.
 
Miettinyt ensipyörää tälle keväälle ja vahvimmat ehdokkaat ovat siinä vm. -04-05 tienoilla olevat Yamahan YZF R6, Kawasaki Z 750 ja Honda CB 600. Onko kokeneemmilla kuskeilla antaa risuja/ruusuja kyseisille pyörille? Tosiaan, nuo ovat vahvimmat ehdokkaat ensi alkuun, mutta olisi mukava kuulla kokeneempien kommentteja ylipäätään aloittelijoiden pärristä.

Yleismaallisemmin hakuehtojani ovat olleet 600-1000cc sportti/kyykkypyörät, mielellään ruiskukoneella hinnan ollessa n. 2-3 tonnia. Pituutta löytyy 191cm, jos se jotakin vaihtoehtoja rajaa.
Lähinnä kaikki kyykkypyörät on sulle ahtaita (itse 197cm), mutta sekin on mihin tottuu. Kuitenkin ajelin monta kesää Honcan CBR 1000RR:llä ja hyvin meni. Yllä mainitsemistasi pyöristä olen ajanut R6:lla ja Z750. Riippuen vuosimallista niin taitaa teholukematkin mennä korkeammasta pienempään tuossa järjesyksessä. Perusvarmoja pyöriä kaikki, kunhan öljyt vaihtaa ja perushuoltaa.
 
Vakuutusmaksuthan voi olla aika järkyttävät, jos on nuori kaveri ja ostaa ensipyöräksi jonkun tonnisen kyykyn... kannattaa vähän ennen kaupantekoa niitäkin katsella.
 
Vakuutusmaksuthan voi olla aika järkyttävät, jos on nuori kaveri ja ostaa ensipyöräksi jonkun tonnisen kyykyn... kannattaa vähän ennen kaupantekoa niitäkin katsella.

Jokaisen yksilön vakuutus kannattaa kurkata erikseen, saattaa ihan erilaisia hintoja tarjota ihan vaan erivuotiselle samalle mallillekin.
 
Yleismaallisemmin hakuehtojani ovat olleet 600-1000cc sportti/kyykkypyörät, mielellään ruiskukoneella hinnan ollessa n. 2-3 tonnia. Pituutta löytyy 191cm, jos se jotakin vaihtoehtoja rajaa.

Mainitsemistasi pyöristä omaa kokemusta on Z750 autokoulun ajotuntien verran ja CB600 pieni testilenkki, molemmista jäi tuntuma hyvinä peruspyörinä. Päädyin kuitenkin ostamaan CB900 (2002 malli) ja alkuinnostuksen jälkeenkin tuohon tulee edelleen ~2000km per ajokausi, vaikka onkin jäänyt kakkospyöräksi ja enemmän työmatka/pyhä ajeluun.

Huoltokorttia mukaillen mittariin on kertynyt 75 tuhatta kilometriä ilman ylimääräisiä kommelluksia. Isoimpana erona pienempään Hornettiin taitaa olla lähinnä 20kg enemmän painoa ja marginaalisesti enemmän tehoa/vääntöä pienemmällä kierrosalueella. Hinnat tosin nettimotossa taitaa olla hieman tuon budjetin yli, jossain ~3400 tienoilla.
 
Useamman vuoden ajan aina välillä käynyt mopokuume ja tuossa pari kuukautta sitten satuin vilkaisemaan nettimotoon, vaikkei sillä hetkellä niin kuumetta ollutkaan päällä. Siellähän sattui olemaan juuri sellainen mopo, josta on tullut haaveiltua joskus jo toissa vuosikymmenellä kun tuli pentuna DT:llä päästeltyä. Hintakin oli niin houkutteleva ja matkaakin vain 100km niin eipä siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Ktm 640 Adventure -03.
 

Liitteet

  • IMG_20200305_124021.jpg
    IMG_20200305_124021.jpg
    1,3 MB · Luettu: 114
Täällä samat taustat, DT125R oli loistava pyörä ja viime kesänä XT660R. Pyörien välillä n. 16v aikaa. Siinä välissä ei juuri tullut ajeltua polkupyörää kummempaa kaksrattaista.

Testinä ajoin tuossa pyörättömänä aikana pari lyhyttä kokeilua 600CBR, mutta ei vaan tuo maantiepyöräily innosta ajaa suoraa tietä. Kyllä se elämä alkaa siitä kun soratie/hiekkakuoppa/polku on edessä.
 
Useamman vuoden ajan aina välillä käynyt mopokuume ja tuossa pari kuukautta sitten satuin vilkaisemaan nettimotoon, vaikkei sillä hetkellä niin kuumetta ollutkaan päällä. Siellähän sattui olemaan juuri sellainen mopo, josta on tullut haaveiltua joskus jo toissa vuosikymmenellä kun tuli pentuna DT:llä päästeltyä. Hintakin oli niin houkutteleva ja matkaakin vain 100km niin eipä siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Ktm 640 Adventure -03.
Upea valinta. Tuollainen LC4 on todella hauska laite. Tuossa -03 vuosimallissa on konekkin jo paranneltu aiempiin vuosimalleihin verrattuna. :thumbsup:
 
Useamman vuoden ajan aina välillä käynyt mopokuume ja tuossa pari kuukautta sitten satuin vilkaisemaan nettimotoon, vaikkei sillä hetkellä niin kuumetta ollutkaan päällä. Siellähän sattui olemaan juuri sellainen mopo, josta on tullut haaveiltua joskus jo toissa vuosikymmenellä kun tuli pentuna DT:llä päästeltyä. Hintakin oli niin houkutteleva ja matkaakin vain 100km niin eipä siinä kauaa tarvinnut ihmetellä. Ktm 640 Adventure -03.

Kannattaa kurkata että onko epc poistettu, jos ei ole jo niin poistamalla ei ainakaan kulkupuoli huonone.
Upea laitos :love2:
 
Kannattaa kurkata että onko epc poistettu, jos ei ole jo niin poistamalla ei ainakaan kulkupuoli huonone.
Upea laitos :love2:

Saakohan sen poistettua kun nyppää vaan johdon siitä solenoidilta irti? Ei ole vielä niin tarkoin tullut tutkittua, että mitä kaikkea tuohon on tehty. Paremmin virtaavan äänenvaimentajan ja kaasariin isompaa suutinta ym. säätöjä vähän kohdilleen varmaan jossain vaiheessa laittaa kun niillä on ilmeisesti aika positiivinen vaikutus keskustelujen perusteella.
 
Saakohan sen poistettua kun nyppää vaan johdon siitä solenoidilta irti? Ei ole vielä niin tarkoin tullut tutkittua, että mitä kaikkea tuohon on tehty. Paremmin virtaavan äänenvaimentajan ja kaasariin isompaa suutinta ym. säätöjä vähän kohdilleen varmaan jossain vaiheessa laittaa kun niillä on ilmeisesti aika positiivinen vaikutus keskustelujen perusteella.

epc system.jpg

Tuo kaasarin päälle tuleva letku vaan irti ja joku tulppa siihen tilalle, ei sitten varmasti enää pääse alipaine karkuun ja luisti nousee niin kuin sen kuulukin. Loput epc-rojut voi sitten repiä pois kokonaan.
 
Hain postista Yamahaan katteiden kiinnityssarjan. Aika kätevä kun reilulla parilla kympillä sai englannista kaikki katteiden kiinnikkeet! Paikallisesta liikkeestä hain pari kumimutteria, maksoi 8 euroa kaksi kappaletta :D
Mukavaa pikku puuhaa tiedossa kunhan kelit vähän lämpenevät. Kaasareihin saisi varmaan vaihtaa tiivistesarjat kun ainakin viime vuonna valutti bensat sylintereihin talven aikana. Maksaa vaan sen verran etten vielä ole raskinut hommailla, plus onhan siinä hommaa kun neljä kaasaria purkaa atomeiksi. Hanan tiivistesarjan vaihdoin jo viime kesänä, se oli helppo rasti.
 
Hain postista Yamahaan katteiden kiinnityssarjan. Aika kätevä kun reilulla parilla kympillä sai englannista kaikki katteiden kiinnikkeet! Paikallisesta liikkeestä hain pari kumimutteria, maksoi 8 euroa kaksi kappaletta :D
Mukavaa pikku puuhaa tiedossa kunhan kelit vähän lämpenevät. Kaasareihin saisi varmaan vaihtaa tiivistesarjat kun ainakin viime vuonna valutti bensat sylintereihin talven aikana. Maksaa vaan sen verran etten vielä ole raskinut hommailla, plus onhan siinä hommaa kun neljä kaasaria purkaa atomeiksi. Hanan tiivistesarjan vaihdoin jo viime kesänä, se oli helppo rasti.

Mulla kun meinasi järki mennä kahden kanssa vaikka vain varuiksi purkasin ja katsoin onko missä kunnossa ja synkkaus sitten kannattaa myös laittaa kuntoon.:tup:
 
ZX6R -08 varattuna ja tarkoitus oli ehkä ensi viikolla hakea jos ei mitään estettä tule, sen verran hyvältä jo tiet ainakin PK seudulla näyttää. Vaikuttaako nykyiset poikkeusolot mitenkään moottoripyöräilyyn, luulisi että yksin kypärän sisällä olisi yksi parhaista harrastuksista näissä oloissa.
 
ZX6R -08 varattuna ja tarkoitus oli ehkä ensi viikolla hakea jos ei mitään estettä tule, sen verran hyvältä jo tiet ainakin PK seudulla näyttää. Vaikuttaako nykyiset poikkeusolot mitenkään moottoripyöräilyyn, luulisi että yksin kypärän sisällä olisi yksi parhaista harrastuksista näissä oloissa.
Ei kai, paitsi yli 70- vuotiaiden kokoontumisajoja :D
 
Hain postista Yamahaan katteiden kiinnityssarjan. Aika kätevä kun reilulla parilla kympillä sai englannista kaikki katteiden kiinnikkeet! Paikallisesta liikkeestä hain pari kumimutteria, maksoi 8 euroa kaksi kappaletta :D
Mukavaa pikku puuhaa tiedossa kunhan kelit vähän lämpenevät. Kaasareihin saisi varmaan vaihtaa tiivistesarjat kun ainakin viime vuonna valutti bensat sylintereihin talven aikana. Maksaa vaan sen verran etten vielä ole raskinut hommailla, plus onhan siinä hommaa kun neljä kaasaria purkaa atomeiksi. Hanan tiivistesarjan vaihdoin jo viime kesänä, se oli helppo rasti.

Hei mistäs tilasin katteiden kiinnitystipehöörit? Mahtaisiko sieltä löytyä uusi kierro kiinnitysnikaleita myös Suzuki 1993 750cc Gixeriin järkihinnalla? Voisi uusia ne kaikki piruuttaan itsekin. :)
 
Hei mistäs tilasin katteiden kiinnitystipehöörit? Mahtaisiko sieltä löytyä uusi kierro kiinnitysnikaleita myös Suzuki 1993 750cc Gixeriin järkihinnalla? Voisi uusia ne kaikki piruuttaan itsekin. :)
Ebayn linkki
pikaisesti löyty nuo. Varmaan löytyy laajempiakin settejä. eBaysta löytyy aika hyvin noita ruuvisettejä, viime vuonna tilasin sieltä kaikki Moto Guzzi V65 Larion koneen ja vaihteiston kiinniketarvikkeet.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 864
Viestejä
4 513 879
Jäsenet
74 502
Uusin jäsen
AatosK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom