- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 2 360
Itsehän avasin kauden ja ajoin töihin 12. päivä, sen jälkeen ollut hiljaisempaaEnsiviikko näyttää siltä että voisi ajokauden aloittaa. Rupee oleen jo yli +10 asteen lämpötiloja iltapäivisin.
Itsehän avasin kauden ja ajoin töihin 12. päivä, sen jälkeen ollut hiljaisempaaEnsiviikko näyttää siltä että voisi ajokauden aloittaa. Rupee oleen jo yli +10 asteen lämpötiloja iltapäivisin.
Kunnioitettavat kilometrit!Tänään se kevät sitten oikeasti alkoi, kun otin myös Hayabusan ulos, vaivaiset 153tkm sen mittarissa joten kaipa tuo kestää seuraavatkin 16 vuotta (vm. 2008, ollut minulla vuodesta 2010 ja ostin sen kun sillä oli ajettu 9995km). On muuten vallan mukavaa ajella kummallakin, mutta ovat hyvin, hyvin erilaisia kokemuksia. Vielä kun joskus löytyisi hyväkuntoinen eikä ihan kivikautinen Suzuki DR650 tai 800 isotohtori niin pääsisi erämaahankin kaatuilemaan. Kevät nyt, vappuja motoristeille vaan!
PS1. Tuo sininen kaari lienee aurinkoheijastuma linssissä tms.
PS2. Tiedän että talo kaipaa julkisivuehostusta. Teen sit joskus eläkkeellä, ehkä.
Mykistävät kilsat kyllä susukissa ja mikä parasta, eivät todellakaan näy kuvassa. Tässähän tuntuu oma vasta sitten sisäänajetulta (60tkm). Ilmeisesti ei ole jouduttu suurempia koskaan tekemään? No, onhan ne siellä japaniassa sen 25 vuotta kyseisen koneen kanssa puuhailleet, niin varmaankin lastentaudit taitaa puuttuaTänään se kevät sitten oikeasti alkoi, kun otin myös Hayabusan ulos, vaivaiset 153tkm sen mittarissa joten kaipa tuo kestää seuraavatkin 16 vuotta (vm. 2008, ollut minulla vuodesta 2010 ja ostin sen kun sillä oli ajettu 9995km). On muuten vallan mukavaa ajella kummallakin, mutta ovat hyvin, hyvin erilaisia kokemuksia. Vielä kun joskus löytyisi hyväkuntoinen eikä ihan kivikautinen Suzuki DR650 tai 800 isotohtori niin pääsisi erämaahankin kaatuilemaan. Kevät nyt, vappuja motoristeille vaan!
PS1. Tuo sininen kaari lienee aurinkoheijastuma linssissä tms.
PS2. Tiedän että talo kaipaa julkisivuehostusta. Teen sit joskus eläkkeellä, ehkä.
Ei mitään suurempia, edes venttiilivälyksiä ei ole tarvinnut säätää, ovat aina spekseissä kun mitataan. Öljyä ei syö juuri yhtään. Kulumien ja tärinän tuomia sähkövikoja on toki ollut, jokunen vuosi sitten alkoi sammumaan kun stongaa käänsi ääriasentoon. Uutta virtalukkoa ehjine johtoineen tilalle ja sen jälkeen toimi taas (ajoneston sirut piti siirtää vanhasta avaimesta uuteen). Ja pari vuotta sitten kytkin ei enää irroittanut, ilmeni että lohkon vasemmanpuoleinen etuhammasratasta peittävä koppa jossa hydrauliikka "kytkinpuikolle" oli haljennut ja fleksasi kun kytkintä painoi. Muuten tietenkin peruskulumaa; kytkinlevyjä, jarrupaloja, laakereita yms. saa vaihdella, ja kerran noin 120tkm kohdalla etupumppujen stefat meni. Vaihdoin samalla etujarrulevyt kun keula oli muutenkin purettu.Mykistävät kilsat kyllä susukissa ja mikä parasta, eivät todellakaan näy kuvassa. Tässähän tuntuu oma vasta sitten sisäänajetulta (60tkm). Ilmeisesti ei ole jouduttu suurempia koskaan tekemään? No, onhan ne siellä japaniassa sen 25 vuotta kyseisen koneen kanssa puuhailleet, niin varmaankin lastentaudit taitaa puuttua