- Liittynyt
- 04.11.2016
- Viestejä
- 106
Tuli tuossa irrotettua MT-09:stä takavanne irti, että voi kiikuttaa renkaanvaihtoon. Jostain syystä ensiasennusrengas kului ihan sairaan nopeesti kankaille. Huomasin tuossa samalla, että ketjun kiristystä varten olevat ruuvit on eri kireydellä eri puolilla. En ihan ymmärrä miksi näin olisi, mutta tuo on siis uusi pyörä ja liikkeestä tullut näin konffittuna.
Eikö näissä uusissa moottoripyörissä voi luottaa siihen, että voi kiristää merkkien mukaan kummanki puolen samaan loveen? Vai onko toi oikeesti niin, että pitää alkaa mittailemaan onko rengas linjassa?
Ihan mielenkiinnosta, paljonko ensiasennuskumit kesti? Itsellä alkoi kangas paistaa 8-9tkm kohdalla. Nyt alla ollu pilot road 2:t joilla rullattu 14tkm ja varmasti pääsee 20tkm kuluman perusteella.
