Nyt toimii jarrutpääsylinteri putsattu ja satulan työsylinterissäkin jotain herkistelyä tehty. Jarrukahvan mikrokytkimen yksi pinni oli irti ja kytkin ei palautunut riittävästi mikä aiheutti hd:ssa tyypillistä jarruvalon kokoajan palamista. Tätä asiaa itseasiassa lähdinkin korjaamaan mistä koko homma sai alkunsa. Eli huomasin ajon jälkeen, että jarruvalo palaa kokoajan. Korjaus tähän on laittaa jokin ”uloke” kahvan sisään joka painaa mikrokytkintä pohjaan ettei jarruvalo pala kokoajan. Pyörittelin kahvaa siinä propun pätkää liimatessa kahvan sisään ja onnistuin sitten kääntämään säiliön ylös alasin ja ilmaa pääsi jarruihin. 260e köyhempänä + jarrunesteet ja työkalut mitä hommasin koko operaatiota varten
halvemmaksi olisi ollut viedä suoraan pajalle, mutta asian piti olla yksinkertaista.
Tekemällä oppii eikä se ole mikään häpeä luovuttaa jos ei vaan onnistu. Tyhmempää se olisi jääräpäisesti hakata päätä seinään



Oli sitten auto tai mp niin jarruissa kun on jotain niin kannattaa vaan suosiolla laittaa kaikki uutta sen tiivistehipostelun sijaan.
Jarrunesteet on vähän kuin jäähdytinnesteet. Tuurilla voi koittaa mutta varmin on vaihtaa kokonaan ja kirjoittaa sitten ylös mitä siellä oikeasti on.