Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rengas kuin rengas niin itse ainakin yllätyn joka kerta kuin hyvä se pallomainen uusi on ajaa. Sen tietää ja silti yllättyy.Ohhoh, huomasin pihalla ajelun jälkeen, että takakumi ihan sukea ja kankaat paistaa. Näköjään pitää tilata uusi rengas ennen seuraavia ajoja. Mitä rengasta suosittelisitte vai tilaisko vaan samanlaisen mikä tuossa aikaisemmin oli? Edessä vielä saman kuvion rengas mitä tuossa takana ollut. Saa pyörä olla parkissa ennen uutta rengasta.
Continental ContiMotion 160/60 ZR17 69W
Mikä pyörä ja millaista ajoa? Osaa paremmin jotain suositella.
Road 5 on kyllä äärimmäisen upea rengas. Jyrkkäreunainen profiili, 2 seos rakenne ja se, että rengas on reunoilta käytännössä sliksi mahdollistavat erittäin hyvät ajo-ominaisuudet. "Erikoisen" kuvioinnin ansiosta se on yksi parhaista vesikelin renkaista ja ominaisuudet säilyvät lähes loppuun asti. Yksi Road 5 tärkeimmistä ominaisuuksista on tietenkin myös hyvä kulutuskestävyys, tässä esimerkiksi oma tällä hetkellä 12 tkm ajettu eturengas
Luitko viestiä ollenkaanEikö tuo ole eturengas?
Niin, että kyllä mullakin kestää mikä tahansa eturengas vaikka 20tkm, mutta takarengas ei niinkään.Luitko viestiä ollenkaan
No ei todellakaan mikä tahansa eturengas kestä 20tkm. Edellisnen Road 5 takarenkas kesti n. 10 tkm, mutta ajoin välissä vahingossa jonkun aikaa alipaineisena niin se vähän pilas renkaan. Jos olis tarkkaillut paremmin rengaspaineita, niin olis kestänyt varmasti paljon pidempään kun alipaineet saa ton kulumaan melko eksponentiaalisesti normaalin verrattuna.Niin, että kyllä mullakin kestää mikä tahansa eturengas vaikka 20tkm, mutta takarengas ei niinkään.
Takarengas vaihtuu joka toinen kesä ja eturenkaalla ajan maksimissaan neljä vuotta jo ihan oman turvallisuuden takia.
No ei todellakaan mikä tahansa eturengas kestä 20tkm. Edellisnen Road 5 takarenkas kesti n. 10 tkm, mutta ajoin välissä vahingossa jonkun aikaa alipaineisena niin se vähän pilas renkaan. Jos olis tarkkaillut paremmin rengaspaineita, niin olis kestänyt varmasti paljon pidempään kun alipaineet saa ton kulumaan melko eksponentiaalisesti normaalin verrattuna.
Ja sellainen huomio, että näillä renkailla ei ole ajettu mitään tourinkia vaan kiihdyttelyä ym rengasta kuluttavaa on tehty maksimit.
No hyvin on mulla kestänyt ihan perus bridgestonen rengas ja sikaa saa pyörä päivittäin. Nyt on neljäs kesä menossa ja etunen menee vaihtoon talvella, joka kesä 6-8tkm tullut ajettua...
Road 5 on kyllä äärimmäisen upea rengas. Jyrkkäreunainen profiili, 2 seos rakenne ja se, että rengas on reunoilta käytännössä sliksi mahdollistavat erittäin hyvät ajo-ominaisuudet. "Erikoisen" kuvioinnin ansiosta se on yksi parhaista vesikelin renkaista ja ominaisuudet säilyvät lähes loppuun asti. Yksi Road 5 tärkeimmistä ominaisuuksista on tietenkin myös hyvä kulutuskestävyys, tässä esimerkiksi oma tällä hetkellä 12 tkm ajettu eturengas
Olkoot kuinka mainospuhe, mutta road 5 on yksinkertaisesti parasAikamoinen mainospuhe. 2ct renkaita lähes joka merkillä ja sadekelilläki toimivia on monia esim metukan uusin ja battlax. Etusella tosiaan ajellu itekki melkein 15tkm ku takanen kuluu tuplasti nopeemmin.
Yksi Road 5 tärkeimmistä ominaisuuksista on tietenkin myös hyvä kulutuskestävyys, tässä esimerkiksi oma tällä hetkellä 12 tkm ajettu eturengas
moottoritie ajelua toi koko 12tkm?
Eli 12tkm motarilla körötelty kun kadulla ei voi kanttailla?Sulla ei selvästikään ole pienintäkään käsitystä, millainen profiili kyseisessä renkaassa on, niin kannattaa lopettaa postaaminen ennen kuin nolaat itseäsi enempää
Profiilista on aina vähän vaikea ottaa kuvaa, mutta aika vitun kova kuski saa olla, että ajaa kadulla tämän renkaan reunalle asti kun profiili jyrkkenee huomattavasti jo paljon ennen reunaa.
Tosta 12tkm motaria on ajettu ehkä 200 km ja kanttailtua tulee aina kun mahdollista Ootko sokea vai etkö muuten vaan tajua, että profiili on huomattavan jyrkkä jo paljon ennen reunaa ja esimerkiksi vastaava takarengas on reunalla ennen eturengasta. Oon aika satavarma, että oon ajanu mutkia paljon kovempaa, mitä tuolla sun maamoottorilla edes pystyyEli 12tkm motarilla körötelty kun kadulla ei voi kanttailla?
kiihdyttelyä ym rengasta kuluttavaa on tehty maksimit.
No sen nyt näkee sokeakin että pystyt kanttaamaan enemmän kuin minä, ei se silti sitä tarkoita ettenkö kanttaisi, jalkatapit vain tulee tielle kun raapivat maahan ihan normi katuliikenteessä.Tosta 12tkm motaria on ajettu ehkä 200 km ja kanttailtua tulee aina kun mahdollista Ootko sokea vai etkö muuten vaan tajua, että profiili on huomattavan jyrkkä jo paljon ennen reunaa ja esimerkiksi vastaava takarengas on reunalla ennen eturengasta. Oon aika satavarma, että oon ajanu mutkia paljon kovempaa, mitä tuolla sun maamoottorilla edes pystyy
No reilusti alaspäin pyöristettynäkin renkaan reuna mahdollistaisi mun mittausten mukaan 60-65° kallistuskulman, mut kai se sitten on teidän mielestä vähän (miettii).En tiedä miten tuosta olan profiilista jyrkän saa misukassa mut ok uskotaan ja siirrytään eteenpäin Michelin lippis kenossa.
Viime yön myrsky ainaki vei oman motonetin hupun mennessään, tai ei ainakaa omalta tontilta löytyny. Tai sitten joku köyhä vieny teltaksis tiedä sitten.
Ainakin vastaavan kategorian renkaissa on monia huomattavasti lättänämpiä, tässähän profiili on kutakuinkin yhtä jyrkkä kuin oikeasti sporttisemmissa renkaissa. Ja tottakai oikeissa sporttirenkaissa on paremmin pitoja, mutta road 5:ssa on kadulle aivan tarpeeksi pitoja ja samalla ylivertainen kulutuskestävyys sporttirenkaisiin verrattunaVoiko @Z50 kertoa miten tuon sinun 120/70 tjsp profiili eroaa mitenkään muiden saman koon renkaiden profiilista? En sano etteikö toi misukka ole hyvä, mutta ei se mikään erityisen pitävä rengas oikeasti ole, ainakaan kuivalla verrattuna esim. saman valmistajan sporttisempiin renkaisiin.
99% ajasta normaalissa katuajossa kaatumiseen syynä on joku muu asia kuin renkaan pidon loppuminen.
Omaan pyörään on tullut katseltua jos ensi talven aikana laittaisi vähän pitävämpää alle. Pirelli Supercorsa SP vaikuttaisi ihan mukavalta, märkäpidolla ei itselle niin paljoa merkitystä kun ajo on käytännössä pelkällä kuivalla ajoa ja mahd. paljon mutkapätkää. Ilmeisesti tuon kanssa voi lämppäreitäkin käyttää jos joskus sellaiset erehtyy hankkimaan kun luulee osaavansa ajaa.
Ihan turha niitä eri koon renkaita on katsoa, kun koko ja profiili on suoraan renkaan kyljessä. Tottakai jos vertaat eri kokojen renkaita niin ne on eri kokoisia.Ainakin vastaavan kategorian renkaissa on monia huomattavasti lättänämpiä, tässähän profiili on kutakuinkin yhtä jyrkkä kuin oikeasti sporttisemmissa renkaissa. Ja tottakai oikeissa sporttirenkaissa on paremmin pitoja, mutta road 5:ssa on kadulle aivan tarpeeksi pitoja ja samalla ylivertainen kulutuskestävyys sporttirenkaisiin verrattuna
99% ajasta normaalissa katuajossa kaatumiseen syynä on joku muu asia kuin renkaan pidon loppuminen.
No reilusti alaspäin pyöristettynäkin renkaan reuna mahdollistaisi mun mittausten mukaan 60-65° kallistuskulman, mut kai se sitten on teidän mielestä vähän (miettii).
Veljen suitsaan oli laitettu tollaset Road 5:set ja ainakin omiin road 2:siin verratuna profiili on huomattavasti sporttisempi vitosessa. Ajan edelleen road 2:silla, koska on edulliset ja pitoa riittää mainiosti. Pirelliä(rosso 3) ja Metzeleriä(Z6) on tullut testattua ja Metzelerissä ei ainakaan pitoa ollut riittävästi minun katuajoon. Oikeastaan aika hengenvaarallinen tuntui olevan, kun 100km lämmittelyllä kuivalla kelillä suttas vieläkin kaasulla ja kallistaa ei juuri pystynyt. Rossossa ei muuta vikaa, kuin liian pitkä lämpenemisaika katuajossa, kulutuskestävyys ja tietty märkäpito. Misukoissa ei ole pito loppunut ainakaan minun käytössä. Keulaa nostaa märälläkin, pitää kylmänäkin kohtuullisesti ja kulutuskestävyys on ihan hyvä. Pääsääntöisesti mutkapätkää tulee ajettavan, eikä renkaat oo ikinä kulunut "olalle", joten en tiedä miten jotkut sporttisemmat renkaat nyt vois katuajossa olla yhtään paremmat.Voiko @Z50 kertoa miten tuon sinun 120/70 tjsp profiili eroaa mitenkään muiden saman koon renkaiden profiilista? En sano etteikö toi misukka ole hyvä, mutta ei se mikään erityisen pitävä rengas oikeasti ole, ainakaan kuivalla verrattuna esim. saman valmistajan sporttisempiin renkaisiin.
99% ajasta normaalissa katuajossa kaatumiseen syynä on joku muu asia kuin renkaan pidon loppuminen.
Omaan pyörään on tullut katseltua jos ensi talven aikana laittaisi vähän pitävämpää alle. Pirelli Supercorsa SP vaikuttaisi ihan mukavalta, märkäpidolla ei itselle niin paljoa merkitystä kun ajo on käytännössä pelkällä kuivalla ajoa ja mahd. paljon mutkapätkää. Ilmeisesti tuon kanssa voi lämppäreitäkin käyttää jos joskus sellaiset erehtyy hankkimaan kun luulee osaavansa ajaa.
Saman koon renkaisiin mä olen verrannut Profiilimerkintähän kertoo vain renkaan korkeuden suhteen sen leveyteen, ei siitä voi päätellä mitään renkaan muodosta ja miten rengas kaareutuu reunalle.Ihan turha niitä eri koon renkaita on katsoa, kun koko ja profiili on suoraan renkaan kyljessä. Tottakai jos vertaat eri kokojen renkaita niin ne on eri kokoisia.
Ja kadulle tarpeeksi pitoa löytyy ihan joka renkaasta mitä markkinoilta saa jos on vaan tarpeeksi tuore kumi.
Mitä sää taas selität, oonko jossain sanonut, että saisin ajettua ton renkaan reunalle. Pointtina oli se, että huomattavat kallistuskulmat ovat mahdollisia jo paljon ennen renkaan reunaa.Jees, hyvittavinta yleensä on kun joku kehuu renkaan pidosta tai pidon puutteesta mutta lämpösyklistä ei ole tietoakaan.
Jorge Lorenzo is that you?
Road 2 ja 5 on varmasti aika paljon muutoksia tullut 3 generaation aikana. Oma ajo tälle kesälle on vielä käytännössä 90/10 katu/rata, mutta tarkoitus olisi ensi vuonna yrittää löytää aika vetää se lähemmäs 60/40 ja yrittää oikeasti opetella ratahommia enemmän, siksi vaihtokin mielessä.Veljen suitsaan oli laitettu tollaset Road 5:set ja ainakin omiin road 2:siin verratuna profiili on huomattavasti sporttisempi vitosessa. Ajan edelleen road 2:silla, koska on edulliset ja pitoa riittää mainiosti. Pirelliä(rosso 3) ja Metzeleriä(Z6) on tullut testattua ja Metzelerissä ei ainakaan pitoa ollut riittävästi minun katuajoon. Oikeastaan aika hengenvaarallinen tuntui olevan, kun 100km lämmittelyllä kuivalla kelillä suttas vieläkin kaasulla ja kallistaa ei juuri pystynyt. Rossossa ei muuta vikaa, kuin liian pitkä lämpenemisaika katuajossa, kulutuskestävyys ja tietty märkäpito. Misukoissa ei ole pito loppunut ainakaan minun käytössä. Keulaa nostaa märälläkin, pitää kylmänäkin kohtuullisesti ja kulutuskestävyys on ihan hyvä. Pääsääntöisesti mutkapätkää tulee ajettavan, eikä renkaat oo ikinä kulunut "olalle", joten en tiedä miten jotkut sporttisemmat renkaat nyt vois katuajossa olla yhtään paremmat.
Aikaisemminkin tainnut tämän sanoa, mutta jotkut laittaa noita GT renkaita supermotoon yms, niin ei ne vaan lämpene millään kunnon lämpöihin kun ovat suunniteltu raskaimmille pyörille ja kun eivät lämpene niin eivät pidä.Road 5 nyt toista kautta 675 Street Triplen alla ja ei voi valittaa. Alastarolla hitaan ryhmän vauhdeissa ei helteelläkään sulanut alle ja pitoa tuntui riittävän.
Jotenkin tuntuu erikoiselta miten joillain on pidon kanssa ongelmia kadulla ihan merkkirenkailla. Oikeat Vetomiehet turpopusalla asialla?
LopetaIhan turha niitä eri koon renkaita on katsoa, kun koko ja profiili on suoraan renkaan kyljessä. Tottakai jos vertaat eri kokojen renkaita niin ne on eri kokoisia.
Ja kadulle tarpeeksi pitoa löytyy ihan joka renkaasta mitä markkinoilta saa jos on vaan tarpeeksi tuore kumi.
Aika paska tuuri saa olla, että parin kilometrin matkalla tapahtuu mitään. Verrokkina ajoin pari viikkoa sitten 240km tämmösellä kumilla ilman kuolemanpelkoaTilasin tuon road 5 kumin Yamaha yzf thundercat 600 pyörään koossa 160/60zr17. Ei ollu paha 185€ kuluineen. Ei mistään hyllystä löytynyt lomallakaan mitä kävin lapissa ja kyselin matkalla eri liikkeistä. Noh menee loman jälkeen sitte pyörä ens kerran ajuun kun loma loppuu nyt vkl. Paikallinen pienkone korjaaja nakkaa paikalleen uuden kumin 50€ kuulemma oli hinta. Jos vie vanteen niin 20€ ja painottaa ja uuden kumin. Josko vien koko pyörän niin 50€ ja tekee hommat. Mullei ole rivarissa pukkia pärrälle taikka taljaa millä perä nostaa illmaan terassille niin sama se 30€ extraa maksaa ni se hoitaa asian.
Ja joku oli kyselly paljonko ajettu minun sukealla kumilla niin ite ajanut sillä joku 2-3tkm. Oli se aika sukean oloinen jo kun pärrän ostin mutta kun en tienny mille se normaalisti kuuluu näyttää.. Ajattelin että se on normaalistikki keskeltä hieman sukeampi mitä muuten.. 2,5viikon päästä töistä takasi kotio ni näkee minkalainen on ajaa tuo road 5. Huomenna tai pe jännä kakka housussa ajella tuolla sukealla kumilla 2km matka korjaamolle tuo pärrä ja sinne heittää seisomaan outtamaan kumia...
Nyt kun itekkin luki mitä on tullut 4h unien jälkeen kirjoteltua niin eihän tossa oo mitään järkeä. Sori tästä.Lopeta
Niin vain kävi, että tuli pyörä myytyä ja nyt kova mietintä mitä tilalle. Edellinen oli siis Yamaha FZ1-N vm. 2008, josta tykkäsin kyllä todella paljon. Nyt voisi siirtyä vähän uudempaan ja ehkä ykkösenä mielessä MT-09. Onko jollakulla heittää kokemuksia ko. pyörästä (tyyppivikoja tms.)? Myös muita ehdotuksia voi heittää, kuuntelen mielelläni eri ideoita. Tuntuukohan MT-09 kovinkin tehottomalta FZ1:n jälkeen? Laajempi vääntöalue moottorissa ja kevyempi paino kyllä varmasti paikkaa osan tehoerosta.
Sen verran on kaikki pyörät kyllä hinnoissa, että saatan suosiolla odotella syksyyn pyörän hankinnan kanssa.
Joo en sitten jaksanut asiaa sen enempää järkeillä ja hain alkuviikolla 2014 vuoden MT-09:n tuon FZ1-N:n tilalle. Nyt on parisataa kilometriä mutkateitä takana. Alusta tosiaan oli edellisen omistajan säädöissä tosi huonon tuntuinen mutta sain sen kyllä itselle mieluisammaksi, kun väänsi aikalailla kaikki jäykimmälle mitä saa (itsellä painoa n. 100kg). Moottori vetää kyllä hymyn kasvoille, kun vääntöä tosiaan piisaa ihan alusta asti. Todella mukava ja ketterä ajettava tuommoisen hiukan kömpelön kilopyörän jälkeen. MT tykkää myös nostaa tuota keulaansa todella herkästi, saa olla ihan varovainen ettei liikaa perseile sen kanssa.Itsellä ollut mt-09 sp nyt 8000km verran alla ja pyörä on kyllä loistava all-arounderi. Voi kikkailla ja räppäillä kaupungissa ja mutkapätkillä sekä pitkätkin siivut menee mukavasti pystyn ajoasennon ansiosta(vakio penkki toki aika kova herkkäperseisille). Radalle en ole vielä kerennyt mutta voisin kuvitella että tuolla on hauskaa sielläkin.
Koeajoin normaalia versiota jossa alusta melko pehmeä(mukava kyllä) ja säätöjä ei juuri ole, siitä isot plussat sp-versiolle että kaikki on säädettävissä. Alusta on kyllä sp:ssä todella paljon kovempi mutta ei ala etupään levottomuus pelottamaan mutkissa.
17 vuodesta eteenpäin vakiona assist&slipper kytkin, luistonesto, quickshifteri ja etuhaarukkaa parannettu vakiomalliin.
Mitä tehoon tulee niin tällä pyörällä kyllä naurattaa aina kun lähtee vedättämään. Vääntöhuiput löytyy jo melkein sieltä kolmen tonnin tienoilta. 0-100 sellaiset kolme sekuntia. Olen nähnyt laput 2,7 sekunnistakin. Toki lähempänä kahta markkaa meno alkaa hiipua, mutta eipä tuo pyörä sitä varten olekaan suunniteltu.
Lämmin suositus koeajolle kyseisellä vehkeellä, itsellä oli pyörä viikon jälkeen koeajosta hankittuna
Joo en sitten jaksanut asiaa sen enempää järkeillä ja hain alkuviikolla 2014 vuoden MT-09:n tuon FZ1-N:n tilalle. Nyt on parisataa kilometriä mutkateitä takana. Alusta tosiaan oli edellisen omistajan säädöissä tosi huonon tuntuinen mutta sain sen kyllä itselle mieluisammaksi, kun väänsi aikalailla kaikki jäykimmälle mitä saa (itsellä painoa n. 100kg). Moottori vetää kyllä hymyn kasvoille, kun vääntöä tosiaan pisaa ihan alusta asti. Todella mukava ja ketterä ajettava tuommoisen hiukan kömpelön kilopyörän jälkeen. MT tykkää myös nostaa tuota keulaansa todella herkästi, saa olla ihan varovainen ettei liikaa perseile sen kanssa.
Pientä jatkojalostusta ulkonäköpuoleen ja joku putkisto tuohon olisi mukava saada. Jonkun edellisen omistajan jäljiltä pyörään on ilmeisesti tehty vakioputken modaus ja asennettu Power Commander 5. Itsellä olisi nyt mielessä laittaa Black Widow:n putkisto (koska budjetti) ja heivata PCV pois ja teettää flash tuohon vakio ecuun. Ei siis mitenkään suorituskykymielessä, vaan lähinnä äänien ja optimoinnin takia.
No myönnettäköön, että kyllä itselläkin oli ostopäätös tehtynä jo ennen koeajoa, ihan vaan nettipuheiden ja arvosteluvideoiden perusteella. Pyörää katsomaan meniessäni, olin sen jo päättänyt ostaa. Vähän harmitti kun myyjän puheiden mukaan piti olla uudenveroisessa kunnossa mutta kyllä niitä käytönjälkiä kuitenkin aika paljon oli + säilytetty kerrostalon pihalla säiden armoilla. En kuitenkaan viitsinyt sen ajomatkan jälkeen jättää ostamatta, kun pyörään oli juuri kuitenkin teetetty 20tkm huolto liikkeessä ja renkaat oli uudet Metzeler Roadtec Z8:t. Ja tekniikaltaan oli ihan kunnossa. Itse vaan ole aika tarkka pitämään pyöriäni (periaattella päivä ajoa ja kaksi pesua ). Kyllä siitä kuitenkin kunnon pesun ja vahauksen jälkeen ihan hyvä tuli, ehkä myllytyksen vielä kaipaisi tankkiin ja etulokariin.
Myin edellisen pyörän viime syksynä ja tämän kesän olen ollut ilman. MT-09 on ihan speksien ja netistä luetun perusteella koeajamatta/näkemättä kuumottanut jo parin vuoden ajan, nämä kommentit ei yhtään helpottanut.
No eihän tuo paha mutta oma kun näyttää aika pahalle jo. 30cm matkalta paistaa kankaat mutta muualla ei mitä juuri pyöritin renkaan ympäri. Ei tällä haluta ajaa va josko pääsisi vielä sen 2km....
edit. uskosin että entinen omistaja on hieman polttanutki tuota... radallakin käyny on mutta kuitenkin sivut vielä aika hyvässä pinnassa. Oliko yks ratapäivä sillä takana just ennenku tuon siltä ostin pärrän. Huomas radanlla käymisestä että molemmat jalkatapit kulunut kun menny niin kallellaan pyörä.
No myönnettäköön, että kyllä itselläkin oli ostopäätös tehtynä jo ennen koeajoa, ihan vaan nettipuheiden ja arvosteluvideoiden perusteella. Pyörää katsomaan meniessäni, olin sen jo päättänyt ostaa. Vähän harmitti kun myyjän puheiden mukaan piti olla uudenveroisessa kunnossa mutta kyllä niitä käytönjälkiä kuitenkin aika paljon oli + säilytetty kerrostalon pihalla säiden armoilla. En kuitenkaan viitsinyt sen ajomatkan jälkeen jättää ostamatta, kun pyörään oli juuri kuitenkin teetetty 20tkm huolto liikkeessä ja renkaat oli uudet Metzeler Roadtec Z8:t. Ja tekniikaltaan oli ihan kunnossa. Itse vaan ole aika tarkka pitämään pyöriäni (periaattella päivä ajoa ja kaksi pesua ). Kyllä siitä kuitenkin kunnon pesun ja vahauksen jälkeen ihan hyvä tuli, ehkä myllytyksen vielä kaipaisi tankkiin ja etulokariin.
Joo onhan tuo yleisilmeeltään siisti. Itse vaan olen ehkä turhankin tarkka kaikista pienistä naarmuista maalipinnassa jne. Penkki on Shad Comfort Seat, oli pyörässä ostaessa ja alkuperäistä en saanut mukaan, eli en osaa vertailla mutta ihan hyvältä penkiltä tuo tuntuu.Näyttää olevan kuvan perusteella kyllä nätissä kunnossa! Onko toi ihan originelli penkki, vai ootko vaihtanut? Itse kans upgradesin messuilla MT-07 -> MT-09 se perusmalli. Yllättävän iso ero noiden välillä on loppupeleissä. Oon kyllä itse niin midget, että melkeen karvan verran enemmän pidin MT-07:sta.
Kawasaki EN 500Bobber alkaa olemaan ajokunnossa. Pieniä säätöjä sieltä täältä. Ekat savut, täysin suorat putket ei mitään vaimennuksia. Kuka arvaa minkä mekkinen pyörä tai malli.
Älkää nyt pelotelko. Tuon kuntoisella renkaalla voi vetää vielä muutaman vedon vauhtiburnista, ennen kuin on edes menossa puhki. Sitten kun teräskudokset hakkaa rekisterikilpeen ja takareisiin voi alkaa huolestumaan.Suosittelen kyllä ajamaan hiljaa ja rauhallisesti sinne renkaanvaihtoon. Puhjenneen takakumin kanssa pyörää on erittäin V-mäinen työntää, harvemmin se takakumin puhkeamin tekee muutenkaan hyvää pärrälle(jos sattuu kaatumaan)
Merkki oli oikein, tosin lievästi kompakysymys. En 500 tankki ja mittari, kone on 750cc, tais olla japani tai jenkki malli. Voimansiirto vaihtu hihnasta ketjuun.Kawasaki EN 500