Mopokuumetta

Selviskö tai miten meni ? Oma paketti vasta tulossa, mutta on hyvin todennäköistä että jotain lähtee palautukseen kun varusteita tilaa.



Liikkeissä varustevalikoima on olematon. Ainakin Pirkanmaalla. Yamaha Centerillä oli ennen hyvin ajokamoja, mutta muuton jälkeen sekin oli pienentynyt marginaaliin. Oikeastaan ainut vaihtoehto on tilailla ja palauttaa. Tympeää touhua ja mieluusti maksaisi kotimaalisää, mutta se ei ole vaihtoehto. Ainoastaan ajohousut olen ostanut liikkeestä, mutta kaikki muu tullut tilattua.


Palautus on maksullinen, mutta sivustolta voi tosiaan ostaa edullisemman palautustiketin (13.90e) mitä Postin kautta suoraan lähettäessä maksaisi. Tuon ostettaessa meni hetki, kun sähköpostiin tuli Postin lähetyslappu, jolla paketin pystyi lähettämään takaisin. Paketti on nyt seurannan mukaan vastaanotettu perille Saksassa, mutta vielä ei ole rahoja palautunut.

Kivijalkaliikkeistä Motonetissä on jonkin verran ajokamoja - yllätyin itseasiassa positiivisesti, kuinka hyvä valikoima olikin. Ainakin Alpinestarsin käsineet ja kengät tuli tuolla sovitettua.

Liikkeitä, joista olen ajokamoja ostanut:
FC-Moto
Motonet
XL-moto: Varusteita, osia ja tarvikkeita sinun MP:lle - XLmoto.fi
Ranuan tarvikekeskus: Tarvikekeskus Oy
 
Jos menee irtovanteen kanssa liikkeeseen, niin kyllä niille raha kelpaa ja gummit vaihtuu vikkelään. Mutta jos menee mopedilla sinne, voi suhtautuminen olla hieman nuivempaa. Perus rengaspajasta ei välttämättä löydy vehkeitä mopedin renkaan irrottamiseen. Ja mopediliikkeissäkin tuntuu olevan melko nuivaa alta-alle vaihto.

Viimeksi kun yritin paikallisessa tätä alta-alle vaihtoa noin kymmen vuotta sitten, oli suhtautuminen niin mukavaa ettei ole kyseisessä paikassa enää tarvinnut asioida sen erän perään. Alkaa saamaan muuten perus rengaspajoistakin ihan kilpailukykyiseen hintaan mopedin renkaita, kunhan kysyy. Voi päästä halvemmalla kuin netistä tilaamalla ja viemällä liikkeeseen vaihdettavaksi.
Ihme änkyröitä kyllä töissä sitten. Paikallisesta mp/mönkijä/moottorikelkka/pienkone liikkeestä saa renkaat hyvään hintaan ja alle laitto sisältyy hintaan myös.

Heikosti näkyy olevan minulle mieluisia pyöriä (Husqvarna Nuda, Ktm Smc 690, Mv Agusta Brutale) myynnissä. No, on tässä aikaa katsella vaikka ulkomaita myöten, kun en tänä kesänä ehdi kuitenkaan harrastelemaan.
 
kaverilla meni 800 brutale useamman kerran korjattavaksi takuun alla, jotain startti ongelmia oli ja samat osat pistettiin aina uusiksi.

Oli muistaakseni aika yleistä mutta hauska pyörä oli ajaa :)

Nudassa on aika lyhyet noi huoltovälit mutta suomen ajelukaudelle riittävä :D
 
Viimeksi muokattu:
Voi tätä innostuksen laantumista... Pyörä edelleen talvisäilössä ja kohta on kesäkuu.
 
Voi tätä innostuksen laantumista... Pyörä edelleen talvisäilössä ja kohta on kesäkuu.
Kyykkypyörä? Naapuri kehuskeli meikäläisen 35kW mopon nähdessään miten on Fireblade tallissa. En ole kertaakaan nähnyt ajettavan. Peenis on toki ihan vitun iso jos tallissa pitää litran kyykkyä niinkuin tosi mies mutta eihän semmoisella ole kiva ajaa alle 200km/h, tai oikeastaan julkisilla teillä lainkaan.. Itse ajelen tyytyväisenä kaikki työmatkat yms. sään salliessa.
 
Kyykkypyörä? Naapuri kehuskeli meikäläisen 35kW mopon nähdessään miten on Fireblade tallissa. En ole kertaakaan nähnyt ajettavan. Peenis on toki ihan vitun iso jos tallissa pitää litran kyykkyä niinkuin tosi mies mutta eihän semmoisella ole kiva ajaa alle 200km/h, tai oikeastaan julkisilla teillä lainkaan.. Itse ajelen tyytyväisenä kaikki työmatkat yms. sään salliessa.

Puoliksi ehkä, SV 1000 S.
 
Toi on jo iha saatanasta. :D
Omalla tavallaan rauhoittavaa ja varsinkin öljynvaihtoon rutinoituu. Toki noistakin hommista ollut jo parin vuoden tauko, toisaalta olisi mahtava laittaa taas joku 300cc 2-tahti öljysinko Smoto. :D Mutta nyt kun 30v on lähempänä kuin 20v, niin pitänee siirtyä "aikuisten" pyöriin. :cigar2:
 
Omalla tavallaan rauhoittavaa ja varsinkin öljynvaihtoon rutinoituu. Toki noistakin hommista ollut jo parin vuoden tauko, toisaalta olisi mahtava laittaa taas joku 300cc 2-tahti öljysinko Smoto. :D Mutta nyt kun 30v on lähempänä kuin 20v, niin pitänee siirtyä "aikuisten" pyöriin. :cigar2:

Ikä oo millekkään este! ''Aikuisempi'' versio tosta joku mt-09 ois iha kiva setti!
 
Ikä oo millekkään este! ''Aikuisempi'' versio tosta joku mt-09 ois iha kiva setti!

Joku tällainen ehkä sopivampi:
950.png
Melko hauska peli tämä :rolleyes:
 
Joku tällainen ehkä sopivampi:
950.png
Melko hauska peli tämä :rolleyes:
690 Smc ja Husqvarna Nuda tosiaan harkinnassa. Kotarille vastine olisi Husqvarna 701, mutta niitä ei Suomessa kovin montaa ole ja käytetyt on melkein saman hintaisia kuin uudet. :rage:

Smoto/naku sen takia, kun ei tule hirveästi matkaa ajettua, vaan enemmän kaupungissa. Tästä on 10km keskustaan ja suurin sallittu nopeus tuolla pätkällä on 80km/h. Olen kyllä 250cc Tm supermotolla ajanut 200km/suunta reissun, mutta se ei 2-tahtisen vaatiman ajotavan takia ollut järin nautinnollista. :D
 
MT-09 on lantrattu MT-10
yamaha-mt-10-ab27c4208c893991-large.jpg

On, ja hitosti halvempi :tup: Toki jos olis pätäkkää niin tuo MT-10 olis kova, oon sellasella ajanut niin on se vaan siistii. Mutta täysin riittävä olisi varmasti myös tuo MT-09. Ja kuulemma ketterä kun mikä.

Omasta mielestäni myös tuo MT-09 valon/mittariston toteutus on parempi kun kääntyvät stongan mukana, tämä siis oma makua asia toki.

MT-10 transformer lookki on kyllä makee :tup:
 
Kevään seurannut mitä on tarjolla nettimotossa ja tulos on että pyörien määrä on nyt kivasti lisääntynyt, mutta hinnat nousseet ihan käsittämättömiksi noissa vuoden 2000-. vekottimissa. Tällä hetkellä zx10r alla ja haluaisin vaihtaa pystympään, mutta ei näillä hinnoilla.
 
Katoin OP:n vakuutuslaskuria niin Husabergin liikennevakuutus on noussut minun tiedoillani parissa vuodessa 575€:sta (0% bonus) 2479 euroon (0% bonus). Jooh, onko maksimibonus noussut 70%->80%, mutta onhan tuo ihan hävytön hinnankorotus :rage:

Onneksi vanha sopimus pysynee voimassa, mutta ei lupaa hyvää myymisen kannalta. En katsonut muita yhtiöitä
 
Katoin OP:n vakuutuslaskuria niin Husabergin liikennevakuutus on noussut minun tiedoillani parissa vuodessa 575€:sta (0% bonus) 2479 euroon (0% bonus). Jooh, onko maksimibonus noussut 70%->80%, mutta onhan tuo ihan hävytön hinnankorotus :rage:

Onneksi vanha sopimus pysynee voimassa, mutta ei lupaa hyvää myymisen kannalta. En katsonut muita yhtiöitä
Itsellä on vakuutuksen hinta noussut Kawasakissa ja toisaalta bonukset on nousseet myös, johonkin 55%. Ja olen vaihtanut vakuutusyhtiötäkin, kun aika monta vuotta on ollut jo IF yhtiössä, jossa saa laitettua seisontavakuutukseen. Toisaalta ei ole bonuksetkaan enää nousseet, kun ajoa on tullut liian vähän.

Niin siis IF yhtiössä on saattanut olla sama vakuutuksen hinta, mutta siinä jossain edellisessä yhtiössä vakuutusmaksu nousi ja samalla bonukset kasvoi, eli oikeasti vakuutus pysyi siinä 300€ kokoajan. ZX6R 600CC, 2000, 112hv.
 
Itsellä on vakuutuksen hinta noussut Kawasakissa ja toisaalta bonukset on nousseet myös, johonkin 55%. Ja olen vaihtanut vakuutusyhtiötäkin, kun aika monta vuotta on ollut jo IF yhtiössä, jossa saa laitettua seisontavakuutukseen. Toisaalta ei ole bonuksetkaan enää nousseet, kun ajoa on tullut liian vähän.

Niin siis IF yhtiössä on saattanut olla sama vakuutuksen hinta, mutta siinä jossain edellisessä yhtiössä vakuutusmaksu nousi ja samalla bonukset kasvoi, eli oikeasti vakuutus pysyi siinä 300€ kokoajan. ZX6R 600CC, 2000, 112hv.


Jymä puhuu Husabergistä mikä on enduro. Niiden vakuutukset on aivan eri homma kun näiden normaalien. Tuntuu ettei vakuutusyhtiöt halua enää vakuuttaa niitä eli ei köyhille.

Mitä tulee Ninjaan niin itsellä tippui vakuutusmaksut osakaskolla varmaan 300€ kun OP hinnoitteli vakuutuksensa uusiksi eli lähtöbonus täydet ja aina on voimassa oleva vakuutus joka käy itselle vallan mainiosta. Suosittelen kilpailuttamaan.
 
Kävin tänään ajamassa tuollaisella, kun oli Yamahan koeajopäivät. On kyllä tosi ketterä ja pienen tuntuinen. Muut koeajamani pyörät olivat Niken, FJR 1300 ja R1.
Tuo Niken näyttää kyllä vinkeältä vehkeeltä, oliko millanen ajella?

Juu kyllä tuollainen MT-09 on haaveissa :vihellys:
 
Tuo Niken näyttää kyllä vinkeältä vehkeeltä, oliko millanen ajella?

Juu kyllä tuollainen MT-09 on haaveissa :vihellys:

Ei sillä ajaessa kyllä huomannut, että on kaksi eturengasta. Moottorihan on sama, kuin MT-09:ssä. Kolmepyttyinen kuulostaa ihan kivalta, mutta aika kesy oli Akrankin putkella se MT-09. Pitäisi joku räyhäkämpi vielä pistää :cigar2:
 
Saas nähdä mitä tästäkin tulee. Ens kuulle tuli alastarolle ostettua lippu, kurvailemaan sinne dukella sitten. Jos päästävät, ei ollut tapahtuman sivulla sen tarkempaa tietoa desibelirajoista.
 
Saas nähdä mitä tästäkin tulee. Ens kuulle tuli alastarolle ostettua lippu, kurvailemaan sinne dukella sitten. Jos päästävät, ei ollut tapahtuman sivulla sen tarkempaa tietoa desibelirajoista.

Käytännössä alastarossa ei ole desibeli rajaa.

Motopark ja Ahvenisto on ainoat joissa on erikseen melupäivät.
 
Vaihdatteko vaihteita kytkimen kanssa vai "raakana"? Tuostakin tuntuu olevan useampaa koulukuntaa ja toki riippuu pyörästä, kuinka tykkäävät.
 
Vaihdatteko vaihteita kytkimen kanssa vai "raakana"? Tuostakin tuntuu olevan useampaa koulukuntaa ja toki riippuu pyörästä, kuinka tykkäävät.

Radalla ennen shifteriä vaihdoin isommalle "raakana". Pienemmälle kytkimen kanssa kun ei jaksanut ihan loppuun asti opetella käyttämään kaasua pienemmälle vaihtaessa.

Kadulla kun joskus muinoin ajoin niin vaihdoin melkein aina kytkimellä paitsi jossain reippaammassa kiihdytyksessä.
 
Vaihdatteko vaihteita kytkimen kanssa vai "raakana"? Tuostakin tuntuu olevan useampaa koulukuntaa ja toki riippuu pyörästä, kuinka tykkäävät.

Ei siellä laatikossa ole mitään estettä vaihtaa raakana kun ei ole synkroja. Toki jossain pyörissä ei välttämättä vaihda niin hyvin raakana.

Omassa trumpassa varsinki ruuhkassa vaihdan raakana kun toi kytkin on niin saatanan jäykkä käyttää. Itse asiassa yllättävän paljon vaihdan raakana ja pienemmälle kun vaihtaa niin pikkusen kaasua samalla.
 
Vaihdatteko vaihteita kytkimen kanssa vai "raakana"? Tuostakin tuntuu olevan useampaa koulukuntaa ja toki riippuu pyörästä, kuinka tykkäävät.

En ole keksinyt mitään syytä vaihtaa ilman kytkintä niin sillä mennään. Isot pojat joskus sanoi, että kuuluu vaihtaa ilman, mutta sitten vielä isommat sanoi että se kytkin on siinä ihan syystä.
 
En ole keksinyt mitään syytä vaihtaa ilman kytkintä niin sillä mennään. Isot pojat joskus sanoi, että kuuluu vaihtaa ilman, mutta sitten vielä isommat sanoi että se kytkin on siinä ihan syystä.

Se kytkin on siinä sitä varten että vaihdosta tulee pehmeämpi ja osakaasulla se vaihde menee helpommin sisään.

Omassa pyörässä kytkimen vaihdon jälkeen olen enemmän alkanut vaihtamaan raakana kun on niin hiton jäykkä kytkin käyttää että käsi vain väsyy turhaan. Ensi talvena pitää asentaa nestekytkin kun ei toi laakeroitu kahva tarpeeksi auttanut. Sen siitä saa kun tehot nousee -> vakio kytkin luistaa -> paksummat jouset ja levyt kytkimeen -> jäykkä kytkin -> nestekytkin ja siinä sitä rahaa palaa, mutta ei ainakaan kytkin luista enää!:lol:
 
Se kytkin on siinä sitä varten että vaihdosta tulee pehmeämpi ja osakaasulla se vaihde menee helpommin sisään.

Omassa pyörässä kytkimen vaihdon jälkeen olen enemmän alkanut vaihtamaan raakana kun on niin hiton jäykkä kytkin käyttää että käsi vain väsyy turhaan. Ensi talvena pitää asentaa nestekytkin kun ei toi laakeroitu kahva tarpeeksi auttanut. Sen siitä saa kun tehot nousee -> vakio kytkin luistaa -> paksummat jouset ja levyt kytkimeen -> jäykkä kytkin -> nestekytkin ja siinä sitä rahaa palaa, mutta ei ainakaan kytkin luista enää!:lol:

"Jos kaikki rahat ei mene harrastukseen, on väärä harrastus" :) Jäykkä on toi omakin kuivakytkin jäykemmillä jousilla, mutta työntötangon vai mikä onkaan rassaus auttaa aina jonkun verran. Vielä kun saa lyhkäset kahvat mäkeen niin :tup: Edellisen omistajan virityksiä. Todennäköisesti nuo jäykät jousetkin voisi huoletta vaihtaa vakioihin ja varmaan jossain kohdin vaihdankin kun ehtii. Tuskin 15-20hp nousu on sitä luistamaan saanut vaan kyse ulkonäöllisistä seikoista...
 
"Jos kaikki rahat ei mene harrastukseen, on väärä harrastus" :) Jäykkä on toi omakin kuivakytkin jäykemmillä jousilla, mutta työntötangon vai mikä onkaan rassaus auttaa aina jonkun verran. Vielä kun saa lyhkäset kahvat mäkeen niin :tup: Edellisen omistajan virityksiä. Todennäköisesti nuo jäykät jousetkin voisi huoletta vaihtaa vakioihin ja varmaan jossain kohdin vaihdankin kun ehtii. Tuskin 15-20hp nousu on sitä luistamaan saanut vaan kyse ulkonäöllisistä seikoista...

Mulla tällä hetkellä virit 60hv->90hv ja kun uudet kaasarit vielä asentaa on siellä 10-20hv lisää niin tuollainen tehon kaksinkertaistuminen alkaa jo tuntumaan paikoissa.

Nestekytkimellä tarkoitan sitä että vaijeritoiminen kytkin vaihdetaan nestetoimiseen jolloin tarvittava kahvan puristusvoima puolittuu.
 
SD:ssä itsellä ensimmäinen nestekäyttöinen kytkin ja on tuo aika lupsakkaan kevyt käyttää ainakin.
Vertauskohtaa nyt ei tietenkään ole millainen super duke olisi vaijerikäyttöisellä kytkimellä, vain aiemmat pyörät.
 
Mulla tällä hetkellä virit 60hv->90hv ja kun uudet kaasarit vielä asentaa on siellä 10-20hv lisää niin tuollainen tehon kaksinkertaistuminen alkaa jo tuntumaan paikoissa.

Nestekytkimellä tarkoitan sitä että vaijeritoiminen kytkin vaihdetaan nestetoimiseen jolloin tarvittava kahvan puristusvoima puolittuu.

Juu hiffasin kyllä, mutta selitin omani vähän epäselvästi. Itellä siis hydraulitoiminen kuivakytkin. Ei uskalla edes kuvitella mitä se olisi vaijerilla :D
 
Juu hiffasin kyllä, mutta selitin omani vähän epäselvästi. Itellä siis hydraulitoiminen kuivakytkin. Ei uskalla edes kuvitella mitä se olisi vaijerilla :D

Tuolla vaijerilla saan kyllä kahdella sormella käytettyä ihan normaalisti, mutta onhan se raskas ja siksi sitä tulee paljon käytettyä ilman kytkintä tai sitten kolmella sormella jos tulee paljon pysähdyksiä että pakko käyttää kytkintä.

Olen myös säätänyt kytkimen niin että tyhjää on se pari milliä, sitten alkaa irroittamaan mutta kahvaa ei tarvii painaa edes puoleen väliin kun on jo irroittanut kokonaan. En koskaan paina kytkintä ihan pohjaan kaikilla sormilla vaan siellä on aina pari sormea "välissä" koska ei tarvitse.
 
Vaijeri- ja hydraulitoimisen kytkimen jäykkyysero, jos kytkinkahvan liikematka pysyy samana on marginaalinen. Ero tulee tulee siis vaijerin kitkan ja hydraulijärjestelmän kitkan erosta. Tietysti jos hydraulikytkimellä on kahvan päässä pidempi liikematka niin silloin sormivoima kevenee. Hydraulikytkimen etuja on mm. "huolettomuus", parempi tuntuma ja säädön tarpeettomuus.

Moottoripyörän viritys tuplatehoihin alkuperäiseen nähden vaparina vaatii joko tosi muinaisen ja luuskan lähtökohdan tai sitten jotenkin alunperin kuristetun mallin. Tyypillisesti pakoputkella, nokka-akselilla, säädöllä jne saavuttaa yksittäisiä hevosvoimia lisää, monesti ei edes niitä. Ahtimellakaan tehojen tuplaus ei ole mitenkään triviaalia. Tämä vain siksi, että todennäköisesti vapariviritetty laite menee täysin kelvosti vakiolla voimansiirrolla. Virityksessä teho siirtyy ylemmille kierroksille ja voimansiirron päälle käyvä vääntö voi jopa pienentyä alkuperäiseen nähden.
 
Vaijeri- ja hydraulitoimisen kytkimen jäykkyysero, jos kytkinkahvan liikematka pysyy samana on marginaalinen. Ero tulee tulee siis vaijerin kitkan ja hydraulijärjestelmän kitkan erosta. Tietysti jos hydraulikytkimellä on kahvan päässä pidempi liikematka niin silloin sormivoima kevenee. Hydraulikytkimen etuja on mm. "huolettomuus", parempi tuntuma ja säädön tarpeettomuus.

Moottoripyörän viritys tuplatehoihin alkuperäiseen nähden vaparina vaatii joko tosi muinaisen ja luuskan lähtökohdan tai sitten jotenkin alunperin kuristetun mallin. Tyypillisesti pakoputkella, nokka-akselilla, säädöllä jne saavuttaa yksittäisiä hevosvoimia lisää, monesti ei edes niitä. Ahtimellakaan tehojen tuplaus ei ole mitenkään triviaalia. Tämä vain siksi, että todennäköisesti vapariviritetty laite menee täysin kelvosti vakiolla voimansiirrolla. Virityksessä teho siirtyy ylemmille kierroksille ja voimansiirron päälle käyvä vääntö voi jopa pienentyä alkuperäiseen nähden.

Kyseessä 2004 800cc Triumph bonneville missä vakiona 60hv ja maksimi kierrokset rajoitettu 7200rpm eli rajusti kuristettu.

Jyrkkä nokka, pakokaasun takaisinkierrätys pois, kierrosrajoittimen nosto 8500rpm ja samalla sytkäkartan muutos, alkuperäinen ilmansuodatin ja sen kuristava kotelo pois ja tilalle erilliset suodattimet, kaasareissa niin isot suuttimet kuin mahdollista ja kunnon putkisto, näillä mitattu se 88hv ja tehokäyrä nousee koko ajan rajoittimelle asti, eli lisää kierroksia = lisää tehoa vielä, mutta vaatii sitten koneen avaamisen jo. Alakierroksilla melko hengetön kun imupuoli on mahdottoman lyhyt, mutta kierroksilla +5000rpm lähtee sitten todella kiukkusesti.

Isoimilla suoraimu kaasareilla saa noi maagiset 10-20hv lisää millä päästään sen 100hv paremmalle puolelle mikä sekin on vielä vähän tuon kokoiselle moottoripyörän moottorille kun 600cc otetaan 110hv vakiona.
 
Suosituksia suojapeitteeksi Yammun MT-07:lle? Mulla on ollut Oxfordin Rainex, joka on ollut kyllä pirun hyvä. Siitä on vaan nyt alkanut tippua se punainen pehmeä karva, mitä on peitteen sisäpinnalla. Ja sellainen pieni ongelma, että juhannuksen myrsky repi sen ihan silpuksi...

Ei tarvii kestää talvea eikä mitään muutakaan erikoista, ihan nää kesät vaan, ettei tarvii joka päivä pestä pölyjä pyörän päältä. En ole ihan varman viitsiikö tilata uuttaa Oxfordia, kun ei tuo kuitenkaan kestänyt kuin sen ~4 vuotta ja maksoi aika mukavasti.
 
Suosituksia suojapeitteeksi Yammun MT-07:lle? Mulla on ollut Oxfordin Rainex, joka on ollut kyllä pirun hyvä. Siitä on vaan nyt alkanut tippua se punainen pehmeä karva, mitä on peitteen sisäpinnalla. Ja sellainen pieni ongelma, että juhannuksen myrsky repi sen ihan silpuksi...

Ei tarvii kestää talvea eikä mitään muutakaan erikoista, ihan nää kesät vaan, ettei tarvii joka päivä pestä pölyjä pyörän päältä. En ole ihan varman viitsiikö tilata uuttaa Oxfordia, kun ei tuo kuitenkaan kestänyt kuin sen ~4 vuotta ja maksoi aika mukavasti.
Mullakin on kaapissa joku peitto pyörälle, mutta en oo nyt 12 vuoden aikana laittanut sitä pyörän päälle kertaakaan :lol: Yleensä heitän vaan sangolla vettä pyörän päälle ennen ajeluun lähtöä niin lähtee osa irtopölystä :rofl:
 
Suosituksia suojapeitteeksi Yammun MT-07:lle? Mulla on ollut Oxfordin Rainex, joka on ollut kyllä pirun hyvä. Siitä on vaan nyt alkanut tippua se punainen pehmeä karva, mitä on peitteen sisäpinnalla. Ja sellainen pieni ongelma, että juhannuksen myrsky repi sen ihan silpuksi...

Ei tarvii kestää talvea eikä mitään muutakaan erikoista, ihan nää kesät vaan, ettei tarvii joka päivä pestä pölyjä pyörän päältä. En ole ihan varman viitsiikö tilata uuttaa Oxfordia, kun ei tuo kuitenkaan kestänyt kuin sen ~4 vuotta ja maksoi aika mukavasti.

Jep tän voi unohtaa joku kädetön apina yritti pölliä pyörän viime yönä ja pisti sen tuhannen paskaks.
 
Voi olla myös aiemmin kuristettu ennen noita rajoja. Esimerkiksi tällainenkin löytyy 25kw kuristettuna. Kawasaki ZX-12R 1 200 cm³ 2000 - Jyväskylä - Moottoripyörä

Mutta tuota ei saa ajaa A2 kortilla.

https://arkisto.trafi.fi/filebank/a...33b4b9362/24372-MP_tehonrajoitusohje_2017.pdf

"A2-ajokorttiluokkaan (moottoriteho enintään 35 kW) rajoitetun moottoripyörän alkuperäinen moottoriteho saa olla enintään 70 kW. Tehonrajoituksen jälkeen moottoriteho saa olla enintään 35 kW ja tehopainosuhde enintään 0,2 kW/kg"
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 943
Viestejä
4 517 305
Jäsenet
74 517
Uusin jäsen
Hanhinho

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom