Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörien keulat on rst merkkiä, joten halvinta mahdollista. Eihän tuolla muuten väliä, mutta minkäänlaista maastoajoa ei tuollaisella kannata tehdä. Muutenkin osat lienevät sitä itseään. Ilman pyörämalleja aika vaikea sanoaOnko kellään kokemuksia tuosta bafang ultra tai 1000w bbshd moottorista. kiinasta vähän kysellyt kun ei näytä täältä löytyvän. pyörät maksaa sen 1000-1400€ mutta postikulut vaihtelevat 400-600€ välillä yksittäiselle pyörälle. siihen kun tullit ja alvit päälle kokonaishinta yleensä tasan 2200€. noita kahta mallia katellu. toisessa bbshd toisessa bafang ultra katso liitettä 812302katso liitettä 812303
Kannattaa isompi akku ottaa jos haluat vähänkään pidempiä reissuja tehdä.Itse itselleni vastaten: pswpowerilta 350w tsdz2 moottori momentintunnistuksella jalkajarrulle(with coaster brake) ja 12.5ah akku yhteensä 465€. Taidanpa laittaa tilaten.
Jep, tämän jo muutinkin. 19,2ah samsung kennoisella akulla pakettihinnaksi tulee vajaa 543€Kannattaa isompi akku ottaa jos haluat vähänkään pidempiä reissuja tehdä.
Itse itselleni vastaten: pswpowerilta 350w tsdz2 moottori momentintunnistuksella jalkajarrulle(with coaster brake) ja 12.5ah akku yhteensä 465€. Taidanpa laittaa tilaten.
Varmaankin pitää polkea kuitenkin suu vaahdossa, jos haluaa päästä 65 ylämäkeen?
Kuopiolaisille rakkaat huvimajat kunnostettiin historiaa kunnioittaen – "Minua ei ehkä olisi, jos isovanhempani eivät olisi tuolla istuneet"
Matkailuyhdistys rakennutti huvimajat Väinölänniemelle 1800-luvun loppupuolella.yle.fi
part cost in USD info
basic bike $1 950,00 model "Ares Plus", color black
DDP shipping $650,00 door to door delivery and all duties paid
Upgrade to 48V/21Ah battery $100,00
Upgrade to Maxxis 26*4.8" tires $50,00
Upgrade to RST front fork $150,00
1 extra 48V/21Ah battery $380,00 with extra battery charger, europlug
2 extra derailleur hangers $16,00
TOTAL COST $3 296,00
SPECS SHEET
motor Bafang MM G510.1000W
sensor Torque sensor
controller Bafang 30A Controller
display Bafang DPC18 Color Display
shift sensor Included
throttle Half twist throttle
battery Li-ion 48V/21Ah battery, Samsung cells
charger 48v/3A100-240v AC smart Dpower, europlug
frame and size High quality Leili Aluminum alloy frame, 19"
front fork RST Renegade
rear suspension DNM
rims 26*4" rims
tires 26*4.8”, Maxxis Minion FBF in front and FBR in back
break system Tektro E725, 203mm rotors
shifter & derailleur SRAM X5 9 Speed
freewheel DNP 9 Speed 12T-36T
crank wheel 44T
crank arm 170mm length
saddle SR
chain KMC
front & rear hub Alloy 36H*13G
kickstand Included, black
seat post Alloy Ø30.4*300L screw AR
headset VP brand high quality headset
stem 31.8*60mm
handlebar 740mm
2020 heinäkuussa tilattu, saman vuoden marraskuussa oli ovella. Pahoittelen kurjasti muotoiltua excelin pastea, live with it. DDP shipping hinta voi olla jotain muuta tänä päivänä.
Satulaputki vaihdettu pidempään, takapakka ja ketjut vaihdettu eri välityksille, jarrupalat kertaalleen vaihdettu, näyttö vaihdettu EggRideriin, olikohan muuta..
Company Overview - Changzhou Leili Vehicle Parts Co., Ltd.
Changzhou Leili Vehicle Parts Co., Ltd. Products:Electric Bicycles, Electric Bicycles Accessoriesleilicn.en.alibaba.com
Liikennevakuutus on. EggRiderissa on kaksialueinen Road / Offroad apustus ja laittelin nuo Road = 25 km/h ja Offroad = 65 km/h. Offroadia ei saa päälle näytön sammutettua kuin bt-paritetusta kännystäni. Satunnainen konstaapeli saa vapaasti testata että mites tulit viittäkymppiä ylämäkeen tutkaan.
Joo ei noilla maastovälityksillä sitä mennä edes tasaisella, mutta laitoin rajoituksen siihen ettei lopu veto alamäessäkään Jos oikein vihaisesti sotkee menemään, niin 55 gepsin mukaan tasaisella suoralla ajettavissa. Onko siinä sitten yleensä mitään järkeä, paitsi spandexikuskien ja vakiomopoilijoiden ärsyttäminen. Autokauppiaan sanoin; autot myydään tehoilla ja ajetaan väännöllä. Hauskempaa on tosiaan vaikka ajella ylös laskettelurinteitä putkelle polkemaan nousematta.Varmaankin pitää polkea kuitenkin suu vaahdossa, jos haluaa päästä 65 ylämäkeen?
Toimii noin, jos pyörään on asennettu ja kytketty poljinavustus - useimmat toimivat näin. Muussa tapauksessa toimii kuin mopo.Hei, jos ostan sähköpyörän, joka on 250-1000w peukalokaasulla, niin toimiiko tämä kuitenkin samalla lailla kuin "normaali" sähköpyörä? Eli moottori avustaa normaalisti poljettaessa ja tämän lisäksi voi käyttää kaasua, jolloin ei tarvitse polkea ollenkaan? Ettei pyörä vain ole sellainen, että liikkuu sähköavustuksella vain kaasulla. Nopeus siis Max, 25km/h ja liikennevakuutus tuohon tottakai pitäisi ottaa.
Minkälainen laturi kannattaa ostaa akun käyttöikää silmällä pitäen? Joku sellainen joka ei lataa aivan täyteen ja sammuttaa virran kun tietty lataus on saavutettu. Vai onko tuolla oikeasti suurta merkitystä?
Jos on valmis/tehdas akku, jossa käytetää 18650 kennoja. Niissä on sisäinen latauksen ja purkautumisen valvonta ns. BMS piiri. Joten näillä ei onnistu/kannata suorittaa vajaita latauksia saadakseen jotain hyötyä.Minkälainen laturi
Mihin perustuu, että kennon koko tai muoto (18650) vaikuttaisi suositeltavaan latausjännitteeseen?Jos on valmis/tehdas akku, jossa käytetää 18650 kennoja. Niissä on sisäinen latauksen ja purkautumisen valvonta ns. BMS piiri. Joten näillä ei onnistu/kannata suorittaa vajaita latauksia saadakseen jotain hyötyä.
Olet varmaankin oikeassa. Mitäpä ne max/minimi arvot sitten oikeasti ovatkaan. Käsittääkseni 18650 kennossa minimi olis 2,5V ja maksimi 4,3V joten BMS sallii sillle minimin 3,0V ja maksimin 4,2V. Tuo BMS käytäntö lienee jonkinlainen vakio markkinoilla, kaippa sitä isot valmistajat ovat tutkineet .... Onhan toki niitä itseohjelmoitavia BMS piirejä, silloin voi "säätää" minimin vaikka 3,5V ja maxsimin 4,0V.yleisesti käytössä olevia kennoja ei ole suositeltavaa
Itse itselleni vastaten: pswpowerilta 350w tsdz2 moottori momentintunnistuksella jalkajarrulle(with coaster brake) ja 12.5ah akku yhteensä 465€. Taidanpa laittaa tilaten.
Jos nimellisteho on yli 250w ja max 1000w, niin on laillinen mutta vaatii sähköpolkupyörän tieliikennevakuutuksen, joka maksaa esim. IF:llä noin 70e vuodessa (riippuen keskityseduista).Onko tämä 250W ihan sähköpyörälaillinen setti? Jos väännöntuotto on lähellekään Boschin tuntuinen tämä olisi aika hyvä johonkin projektiin. Ehkä joku vanhempi sinkula sähköllä tehostettuna.
Jos nimellisteho on yli 250w ja max 1000w, niin on laillinen mutta vaatii sähköpolkupyörän tieliikennevakuutuksen, joka maksaa esim. IF:llä noin 70e vuodessa (riippuen keskityseduista).
Ilmeisesti Pohjantähdessä korvaa ja kuuluu kotivakuutukseen, tai tällaista olen lukenut muilta foorumeilta. Täytyisi itsekin kilpailuttaa nuo jos pitänee paikkaansa.tuolloin kannattaa ottaa myös osakasko, koska kotivakuutus ei korvaa liikennevakuutusvelvoitettavan kulkuneuvon varkautta. Se on hinnaltaan myös kymppejä vuodessa. Itsellä taitaa 1000 wattisen liikenne+osakaskovakuutus yhteensä olla 150e/v
Kasko+liikennevakuutus polkupyörälle olisi ollut mulle 208€ ifissätuolloin kannattaa ottaa myös osakasko, koska kotivakuutus ei korvaa liikennevakuutusvelvoitettavan kulkuneuvon varkautta. Se on hinnaltaan myös kymppejä vuodessa. Itsellä taitaa 1000 wattisen liikenne+osakaskovakuutus yhteensä olla 150e/v
Ilmeisesti Pohjantähdessä korvaa ja kuuluu kotivakuutukseen, tai tällaista olen lukenut muilta foorumeilta. Täytyisi itsekin kilpailuttaa nuo jos pitänee paikkaansa.
Mitä sä selität, meillä laaja kotivakuutus pohjantähdellä ja se kattaa L1e-A polkupyörän varkauden.Ai ajoneuvon joka kuuluu liikennevakuutusvelvollisuuden piiriin. Enpä kyllä usko tuota. Se on ajoneuvo. Ajoneuvojen varkauksia ei korvata kotivakuutuksesta, vaan osakaskosta.
Kumpaa uskois, tukesia vai trafia?
Ajoneuvolla tarkoitan tässä yhteydessä autoa, auto vaatii liikennevakuutuksen, pyörä ei ole auto vaikka joku if niin luokitteleePolkupyörä on ajoneuvo.
Ajoneuvolla tarkoitan tässä yhteydessä autoa, auto vaatii liikennevakuutuksen, pyörä ei ole auto vaikka joku if niin luokittelee
Ajoneuvolla tarkoitan tässä yhteydessä autoa, auto vaatii liikennevakuutuksen, pyörä ei ole auto vaikka joku if niin luokittelee
Ei tarvitse ottaa pohjantähdellä kaskoaL1e-A luokan sähköpyöräkin vaatii liikennevakuutuksen. -> tuolloin kotivakuutuksen sijasta on otettava osakasko. Eihän kotivakuutus esimerkiksi 50cc mopon varkautta korvaa? Niihinkin otetaan osakasko sen takia, koska ovat liikennevakuututettavia jolloin osakasko on se mitä käytetään varkauden tapahtuessa.
Ei tarvitse ottaa pohjantähdellä kaskoa
Eihän sitä rajoitusta taida poliisi tai katsastus sanoa, muuten kuin että rakenteellisia muutoksia ei saa tehdä, jotta nopeus nousee, eikä se saa kulkea kuin 45.Oon ruvennu kattelemaan tommosta Sur Ron sähkö crossia. Oiskohan täällä jollain kokemuksia moisesta?
Lisäksi mietin sitä, että jos tuosta ottaa sen mopoksi rekisteröitävän mallin mikä menee sen 45kmh niin millainen homma siitä on ottaa rajotin pois ? Meneekö ihan johto katkaisemalla niinkuin jossain videoissa ovat noita poistaneet.
Tästä päästäänkin seuraavaan kysymykseen... jos johdon katkaisee ja laittaa väliin katkaisijan... miten poliisisedät / katsastus tähän suhtautuu. Olettaen siis että katkaisin on sen verran syvällä ettei sitä lennosta pääse räpläämään. Siis että ajais esim duunimatkat 45kmh rajotin päällä ja sit taas jossain metsässä konehuonetta auki ja rajotin pois päältä.
Kyllähän se 45kmh varmaan riittää ihan mainiosti, mutta oishan se kiva joskus päästellä menemään sellasessa paikassa missä se hyvin onnistuu. Moottoripyörällä on asutuksen lähettyvillä vaan vähän huono päästellä... tuppaavat pitämään sellasta meteliä että alkaa asukkaita vituttamaan
Viimeisen silauksen polkupyörällä itsellä, antoi se, että saa ajella ilman maanomistajan lupaa missä vain. Toki tollasella surronilla on epätodennäköistä, että sanomista tulee (kunhan on siististi liikeellä) mutta lain mukaan ajelu ei ole ok ilman lupaaMä ostin moisen viikko sitten. Hauska peli ajella. Rajotuksen poisto on 30 sek homma ja helppo laittaa kytkin väliin, jolla saa päälle/pois. Kilventelineen joutuu askartelemaan, jos maastossa ajelee. Ihan ok riittää omille olemattomille taidoille tehot enskapolulle ja superkevyt viedä vs. polttis, mutta vaatii vähän ajatusta ajolinjoihin. Range jotain 40-50 km luokkaa, jos liikenteen seassa ajelee 40-55 kmh mopovauhteja. Urku auki kulkee reilut 70kmh ja sillä akku kestää 20min eli jotain 20-25 km.
edit. itse arvoin myös sähköpolkupyörän, moottoripyörän ja tämän välillä. Sähkömopoon päädyin, koska 25kmh on liian alhainen rajotin pyöriin imo + tämä mopo maksaa saman kuin polkupyörä. (enduro)moottoripyörissä sitten kulut karkaavat ja isompi säätö kuljetella vs. sähkömopo tai -pyörä, jonka saa auton konttiin tai pyörätelineeseen.
Viimeisen silauksen polkupyörällä itsellä, antoi se, että saa ajella ilman maanomistajan lupaa missä vain. Toki tollasella surronilla on epätodennäköistä, että sanomista tulee (kunhan on siististi liikeellä) mutta lain mukaan ajelu ei ole ok ilman lupaa
Onkohan tämmönen mistään kotosin vai kannattaako vaan ite rakentaa custom?
E/FAT 1000W sähköfatbike kaasukahvalla - Tekniikka
Suomessa suunniteltu laadukkaista ja kestävistä osista valmistettu sähköfatbike.efat.fi
Mietin että ei hirveesti jaksais rakennella niin vois olla ihan hauska tommonen ostaa suoraan. Saiskohan jostain 2000W moottorilla?
Pitääkö tällaiseen momentin tunnistuksen omaavaan moottoriin hommata kuitenkin lisäksi vielä hydraulisten jarrujen tunnistimet (tai uudet jarrukahvat, jos fillarissa V-jarrut)? Toisin sanoen, meneekö moottori helposti rikki, jos erehtyy polkemaan samalla kun jarruttaa? Itsellä ainakin tapana hakea välillä tasapainoa ajamalla ’etujarrua vasten’.Tästä innostuneena tuli tilattua itsellenikin 250 wattisena testiin maastopyörään, toki ilman jalkajarrua. Shimanon ja Boschin moottorilla varusteltuja sähköpyöriä ollut taloudessa muutamia ja ensimmäinen kokeilu nyt sitten DIY-maailmaan.