Toi on kyllä huimaa. Kakkosautona E220 cdi, 480 tuhatta mittarissa, joista 105 tuhatta omaa. Moottorissa ei mitään vikoja tms.. Sen sijaan muuta vikaa kylläkin, kuten ruostetta, ilmajousia ja jarruja ja peräkontin avausta jne. Vaihtaisin tän varmaan Toyotan bensa-hybridi farkkuun, mutta mitä olen käynyt istumassa, niin Corolla ja Auris on todella pieniä. Pitäis olla se joku Prius+ tms. Se sit on ruma ja kallis.Tuohan on vasta sisäänajettu, joten ihme olisi jos vielä pitäisi mitään isompaa tehdä. Minun A4 B8.5 moottori oli loppu 200tkm ajettuna. Normaalisti huollettu ja ylläpidetty täydellä huoltokirjalla. Vein huoltoon kun söi öljyä. Huoltomiehen suusta kävi ilmi, ettei noilla yleensä paljon yli kahta sataa tuhatta pääse, kun moottori on loppu ja vaatii täydellisen remontin. Olin aivan ällistynyt, mutta toinen huoltomies komppasi samaa.
Tekis mieli vaihtaa tuo kakkosauto uuteen sähkikseen, mutta en ole varma onko meidän talouden tuloilla mahdollista pitää yllä "kahta ykkösautoa" ja vieläpä kahta rahoitusautoa. Ehkä ei.