Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
101
Toisaalta olisi fiksua jättää esim kehätiellä ja moottoritiellä sellainen hajurako edellä ajavaan, että liittymiskaistalta tuleva pääsisi mukaan liikennevirtaan ilman kevätjuhlaliikkeitä.
Tätäkin näkee, että ajellaan pitkässä jonossa toisten konteissa kiinni. Siinäpä on hienoa yrittää mahduttaa väliin vaikka kuinka
Toisaalta olisi fiksua jättää esim kehätiellä ja moottoritiellä sellainen hajurako edellä ajavaan, että liittymiskaistalta tuleva pääsisi mukaan liikennevirtaan ilman kevätjuhlaliikkeitä.
Täälläpäin liitytään kiihdytyskaistalta vilkulla kylkeen vaikka olisit sillä hetkellä ainoa tienkäyttäjä pääväylällä
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 799
Näitä on kuukausittain:


Jossain oli tilastoitu näitä pakenemisia suojatieonnettomuuksissa ja määrä oli hälyyttävän suuri. Osa menee paniikkiin ja lähtee paikalta mutta ilmoittautuu sitten myöhemmin poliisille. Pakeneminen oli hieman harvinaisempaa kun toisena osapuolena on lapsi.

Noilla spekseillä ei kyllä tekijää saada kiinni. Toivottavasti katsovat lähialueen valvontakameroita.
 
Liittynyt
15.07.2022
Viestejä
468
Täälläpäin liitytään kiihdytyskaistalta vilkulla kylkeen vaikka olisit sillä hetkellä ainoa tienkäyttäjä pääväylällä
Totta. Yksi oma kokemus oli ykköstien moottoritieltä Turun lähellä. Paimion liittymästä tuli mersu mukaan liikenteeseen. Itse ajoin vakkarilla todellista nopeutta 123 paikkeilla, enkä väistänyt liittyvää. Olin ainoa auto näköpiirissä moottoritiellä siinä kohdassa. Liittyvä auto olisi voinut siirtyä vähän kiihdyttämällä ongelmitta eteeni tai hidastamalla taakseni, mutta ilmeisesti hän olisi halunnut juuri siihen kohtaan, jossa olin ajamassa. Seurauksena oli mielenosoituksellisia jarrutusperformansseja edessäni koristeltuna paperitavaran ulkoistamisella ikkunasta. Ulkonäon perusteella kuski ei ollut kantasuomalainen. Ei voinut muuta kuin naureskella itsekseni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 982
Viestejä
4 384 979
Jäsenet
72 903
Uusin jäsen
hungrydaddy

Hinta.fi

Ylös Bottom