Juu, minulla on myynnissä kakkosnäyttö , joka on 1917, eli 19" ja vuosimallia 2017. Hyvin yksinkertainen nimeäminen.. Dellin näytöt tuntuu kestävän paljon pidempään ja minulla on vain hyviä kokemuksia niistä. Asus kesti taas 4v ja sitä ennen Samsung kävi takuussa 3v kohdalla, ja hajosi taas 4½ vuoden päästä.
Ei ole kakkosnäyttö nyt hankinnassa, vaan kakkoskoneen näyttö - ja samalla työkoneen näyttö. Kakkoskone on myös telkkariin kiinni ja se on 4K 120Hz, niin tämä Dell olisi täysosuma senkin suhteen. Pääkoneen kakkosnäyttö on nyt 18" Aliexpress-ihme.
Tuolla oli Dellin arvostelu:
The Dell S2725QC is a cost-friendly 4k, 27-inch productivity monitor. Part of Dell's Plus Series of monitors, it's an updated version of the popular Dell S2722QC...
www.rtings.com
Siellä käytännössä lukee, että osta DELL UltraSharp U2725QE , jos haluat hyvän. Tämä on kuitenkin puolet sen hinnasta ja tarpeeksi hyvä minulle. En tarvitse HDR:ää, joka nähtävästi on siinä huono.
--
Lisäksi tästä on sisarmalli S2725QS, joka on sama ilman USB-C:tä (ja latausta) .. Ehkä en kuitenkaan lähde siitä säästämään.
Yllättävin paikka tuon hankkimiseen on Prisma, ja katsotaan, olisiko bonuspäiviä tai muita aleja tulossa:
Dell näyttö 27" s2725qc UHD ja tuhansittain muita tuotteita löydät Prisman verkkokaupasta. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!
www.prisma.fi
Vähän budjetti paukkuu, mutta niitä alennuksia odotellessa.. Tai sitten ostan sen 220€ Dellin, mutta tässä on nyt taas 4 vuoden hankinta, niin ei pidä olla ihan niin pihi..