Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt

Ostin kotitoimistoon ton Dellin s2722dc. Ihan hyvältä näyttää 222€ hintaan. Ei kuolleita pikseleitä pikaisella silmäyksellä. Lataa usb-c llä läppäriä, tosin tässä kai vain 65w lataus. Näyttösignaali menee samalla, ja näppis oli kiinni näytön usbissa, joita on vain 2. Multitronicista tuli. Ei oo suunnitelmissa pelata tällä.

KTC m27t6 tuli testiin. Varsin kirkas HDR, ei voi muuta sanoa. Bloomingia en ole huomannut, vaikka olen pitänyt local dimmingin kirkkaimmalla. Ufotestin lisäksi en nähnyt ghostaamista tai muuta peleissä. HDR-testivideot näytti kyllä hyvältä, mutta perinteisesti joku tähtitaivas on vaikea miniledeille. Sellaisia kohtia on onneksi harvassa. Värit mun silmään hyvät suoraan paketista, niin en ajatellut kummosemmin kalibroida - HDR:n kävin kalibroimassa, mutta parempi pitää se moodi päällä vain peleille ja videoille, samoin kuin local dimming. SDR päällä perus VA-näyttö: värit on hyvät ja mustat mustia eikä ole IPS-hehkua.

AOC q27g3xmn odottaisi postissa, mutta en taida jaksaa repiä paketista kun olin jo tähän tyytyväinen. Halusiko joku poistaa tuon about sillä tarjoushinnalla vai laitanko takaisin Giguliin (sillä ehdolla, että itselleni ei siitä vaivaa ole)?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 760
Jäsenet
79 842
Uusin jäsen
ChadeFIN

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom