Pitää kyllä Kian vakkarin logiikassa olla jotain perustavanlaatusesti erilailla kuin muissa, jos ei sitä osaa ihmiset käyttää ilman käyttöohjetta. Olen käyttänyt tasan kahdenlaisia vakkareita elämäni aikana, sellaisia jossa ensin kytketään "vakkari moodi" päälle napista ja sitten Set-napilla asetetaan vauhti joka halutaan säilyttää.
Toinen versio on sellainen, jossa vakkari on aina valmiustilassa ja tarvitsee painaa vain Set.
Jos se ei toimi jommalla kummalla em. tavoista, niin Korean poika on kyllä lähtenyt käyttöliittymäsuunnittelussa aivan omille teilleen...
Kolmas yleinen tapa on kytkeä nykyinen nopeus päälle painamalla lyhysti plus tai miinus nappia. Esim. Bemarissa oli aiemmin niin, että vakkari meni päälle yksinkertaisesti vetämällä viikeä itseään kohti (vauhti miinus) tai työntämällä (vauhti plus). Suunnalla ei siis väliä. Nykyään napit on ratissa ja vakkari pitää ensin kytkeä valmiustilaan, josta nopeus edelleen valitaan vivusta ylös- tai alaspäin napauttamalla. Logiikan kyllä keksin koeajolla ilman manuaalia että sikäli riittävän selkeä omasta mielestä.