Noitavainoa, toki itsestään selvää että jos vaihtaa sen n. 3 litraa mitä sieltä saa propusta ulos mustaa paskaöljyä, niin sutta tulee tai ei ainakaan hyvä. Näissä askeissa on öljynjäähdytin pultattu vaihteiston kylkeen joten huuhtelu ei ole niin helppoa kuin niissä joissa jäähdytin letkujen nokassa.Harkitsisin kaksi kertaa sitä öljynvaihtoa. Säännöllisesti tehtynä se on hyvä juttu, mutta se vaihtaminen pitäisi aloittaa riittävän aikaisin. 150 tkm toisella puolella alkaa melkeinpä olla myöhäistä, tai ainakin riski on iso, että vaihdon yhteydessä laatikossa lähtee liikkeelle kaikki paska... Ei ole yksi eikä kaksi laatikkoa, jotka on saatu juntturaan, kun vanhan auton laatikon ikiöljyjä on alettu vaihtaa.
Itse vaihdoin sen n. 3 litraa kerrallaan mitä propusta ulos saa ja käytin aina välissä vaihteiston lämpimäksi paikallaan. Toistin niin monta kertaa että ulos tuli samannäköisiä tavaraa kuin mitä purkista kaadoin hetkeä aiemmin sisään. Jotain 15-20litraa sitä öljyä kului. Vaihdan vielä uudelleen n. 10tonnin ajon jälkeen et näkee vieläkö on paskaa irronnut.
Vanha öljy oli samanväristä kuin käytetty dieselmoottoriöljy, sellaisen kuran kanssa olisi väistämättä ollut tiedossa ongelmia.