Niin, sen liuskan haitta oli ja on edelleen mielestäni vähäinen. Se on sitten eri asia, jos joku kädettää silti sen kanssa. Olen kuullut, että joskus kävelijät/pyöräilijät kompuroivat ajatukset harhaillen ihan ilman esteitäkin.
Jos se, että useampi ihminen loukkaa itsensä ja näistä ainakin yksi viedään sairaalaan hoidettavaksi on mielestäsi "vähäinen haitta" niin mikähän on sitten mielestäsi suurempi kuin "vähäinen" haitta?
Olen edelleen sitä mieltä, että vika ei ollut suoranaisesti siinä liuskassa tai sen merkinnässä, vaan lähinnä kuskissa. Vaikeahan tätä on todistaa, kun ei ole kamerakuvaa tapahtumista, mutta pointti kuitenkin on että jos ei katso eteensä tai muuten ajelee huolimattomasti, niin kaikenlaista voi sattua, eikä siinä auta syytellä silloin muita ja/tai hakea laista kaikenlaisia pykäliä miten jonkun muun olisi pitänyt toimia aiemmin, jotta fillaristi olisi voinut suhailla ilman mitään vastuuta.
Liuska oli sitä paitsi kohdassa, jossa on jatkuvasti muutakin liikennettä ja selvästi siitä on 99,9% onnistunut ajamaan ilman mitään ongelmaa.
Koska siitä oli ihan selvä valokuva (postattu tännekin useampaan otteeseen) ja koska olen nähnyt vastaavia liuskoja muuallakin. Vai meinaatko ettei kuvan ja oman kokemuksen perusteella ole oikeutettu kommentoimaan asiaa?Miten voi näin sanoa kun ei ole koko paikkaa edes nähnyt?