Hieno tiivistelmä. Muistitko mainita, että tuo oli pahoinpitelystä syytetyn ja teon myöntäneen osapuolen meriselitys, eikä pyöräilijää syytetty mistään? Ai et? Joku saattaisi sanoa sellaista valehtelemiseksi.
Mitäs ihmetta nyt taas!? Se peilin rikkominen oli ihan selvä asia, mutta jutussahan sanottiin, että "Poliisitutkinnassa mies ei vaatinut rangaistusta, joten naista ei peilin osalta syytetty vahingonteosta". Autoilija ei siis ollut niin pikkumainen että olisi viitsinyt sitä asiaa edistää enempää, mutta ei se tarkoita että kukaan olisi valehdellut yhtään mitään/missään.
Ja tuo minun kirjoitus oli TLDR-tiivistelmä tuosta artikkelista. Mainitsin siinä vielä että "jutun mukaan" ja mukana oli linkki siihen itse juttuun tarkemmilla tiedoilla. Jos tuota joku mielensäpahoittaja tosiaan kehtaa sanoa valehtelemiseksi, niin aivan sama minulle.
Väitetysti "johtojen varaan roikkumaan jääneestä" peilistä ei oltu mainittu poliiseille mitään, autoilija myönsi ajelleensa miten sattuu ja alkoi riehumaan oikeussalissakin, joten jostain syystä olen taipuvainen uskomaan pyöräilijän versiota.
Missä niin sanottiin, että myönsi ajelleensa miten sattuu, tai ettei peilistä oltu mainittu poliiseille? Tuossa jutussa ainakin sanottiin vain ettei vaadittu rangaistusta siitä.
Ja miten niin väitetysti? Se alaspäin roikkuva peilihän näkyy tuossa videossa?
Jos sinulla on tästä tapauksesta jotain tarkempaa tietoa, niin laita hyvä mies linkkejä sen sijaan että syytät minua valehtelusta ja samaan aikaan horiset itse kaikenlaista mikä ei todellakaan käy tuosta artikkelista ilmi.
Kukaan ei ole eri mieltä siitä, etteikö autoilija tehnyt mitään virhettä (ei edes autoilija itse), mutta pointti olikin, että fillaristilla läikkyi yli vieläkin pahemmin kun piti alkaa rikkomaan paikkoja ja siitä tuli nyt sitten tädille vastapalloon tällä tavalla. Ja sitten vielä perään noita selkärangattomia haistapaska-selityksiä "taitoin peilin, jotta sain lisä-aikaa paeta paikalta" jne.
Miksi vitussa se peili piti paskoa/vääntää?
Eikös tuo ole joissakin piireissä ihan normaali tapa, jos ja kun jumalaista pyöräilijää ahdistaa paha autoilijapesantti, joka kehtaa tulla saastuttavalla kotterollaan millään tavalla siihen fillaristien pyhälle väylälle. Sitten kun joku kopauttaa takaisin, niin ulina kuuluu monen korttelin päähän.
Onhan täälläkin näkynyt kaiken maailman tyyppejä, jotka "opastavat" autoilijoita milloin milläkin tavalla.