Kumma juttu kun ne silti hajoaa vain siinä kovassa harrastuskäytössä. Mistähän lie johtuu.
Väärin. Hajoaa ihan normaalissa työmatka-ajossa. Jota ne "ei-pyöräilyharrastajat" ei talvella paljoa tee vaan laittaa pyörän 5 kuukaudeksi talliin odottamaan kevättä

Vastaan muutamaan mihin nyt kerkeän:
 Vastaan muutamaan mihin nyt kerkeän:
 Riippuuko se raekoosta vai lajikkeesta? Pyöräilet varmasti moninkertaisesti enemmän kuin minä, mutta uskon että ajan aika paljon enemmän sepelin päällä (3-6, 3-8, 8-16, 16-32, 8-20 jne.). Pyöränrenkaista en niin tarkemmin tiedä, mutta 0 puhki niin kai sitä voi jonain suorituksena pitää
 Riippuuko se raekoosta vai lajikkeesta? Pyöräilet varmasti moninkertaisesti enemmän kuin minä, mutta uskon että ajan aika paljon enemmän sepelin päällä (3-6, 3-8, 8-16, 16-32, 8-20 jne.). Pyöränrenkaista en niin tarkemmin tiedä, mutta 0 puhki niin kai sitä voi jonain suorituksena pitää  

Että tämän perusteella paljon yksinkertaisempaa kun tehdään niinkuin liikennesäännöt velvoittaa, eikä aleta sooloilemaan.
 Että tämän perusteella paljon yksinkertaisempaa kun tehdään niinkuin liikennesäännöt velvoittaa, eikä aleta sooloilemaan. 

Oon huomannu että ei ne ihmiset halua päälle sit lopulta ajaa.
 Oon huomannu että ei ne ihmiset halua päälle sit lopulta ajaa.