Olipas tänään sähkövikaisia autoja liikenteessä, ainakin 3:lla vilkku valot ohituksen jälkeen
. Jopa upouudessa S5:ssäkin sähköongelmaa, tai sitten on hienoa automatiikkaa että jos itse ajaa ~10yli ja joku muu vielä vähän kovempaa niin valoja vilkutellaan...
Keskinopeuden laskin huvikseen jälkikäteen niin 92+ eli käytännössä edettiin keskimäärin vielä selvästi de-facto sakkorajan alla koko matka
kun ottaa huomioon että 240km matkasta joku 40km on satkua ja koko muu osuus 80.
Se vaan ihmetyttää että miten tuolla matkalla paras suoritus oli uudehkolta e-meseltä 50@80 ja liian monta 60-65@80 hinaajaa. jos ajoura on sula ja loskaa korkeintaan sentti/puoli muualla ja taivaalta tulee vähän räntää, niin mitähän vauhtia kyseiset suorittajat sitten ajavat kun keli on oikeasti huono? Jäävät kotiin kenties kun ei tuosta enää juuri voi pudottaakaan... Loska ei haitannut kuin ohittaessa hieman eli sen verran vähän sitä oli.
Se hyvä puoli tuossa loskassa on lisäksi että tarjoaa laillisia ohituspaikkoja enemmän kun kaistamaalaukset piilossa, niin ei ihan kaikkia hattivattikeltaisia keskellä tyhjää suoraa tarvitse noudattaa kun ei keltaista alta näe
Keskinopeuden laskin huvikseen jälkikäteen niin 92+ eli käytännössä edettiin keskimäärin vielä selvästi de-facto sakkorajan alla koko matka
Se vaan ihmetyttää että miten tuolla matkalla paras suoritus oli uudehkolta e-meseltä 50@80 ja liian monta 60-65@80 hinaajaa. jos ajoura on sula ja loskaa korkeintaan sentti/puoli muualla ja taivaalta tulee vähän räntää, niin mitähän vauhtia kyseiset suorittajat sitten ajavat kun keli on oikeasti huono? Jäävät kotiin kenties kun ei tuosta enää juuri voi pudottaakaan... Loska ei haitannut kuin ohittaessa hieman eli sen verran vähän sitä oli.
Se hyvä puoli tuossa loskassa on lisäksi että tarjoaa laillisia ohituspaikkoja enemmän kun kaistamaalaukset piilossa, niin ei ihan kaikkia hattivattikeltaisia keskellä tyhjää suoraa tarvitse noudattaa kun ei keltaista alta näe

