- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 12 663
Kysymys on siitä, että kuljettaja ei ole lainkaan kytkenyt valoja päälle, jolloin vain huomiovalot palavat. Korealaiset autot eivät tule Japanista. Pimeää perää näkee kyllä ihan samalla frekvenssillä eurooppalaisissa autoissa. Tyypillistä volkkarissa ja skeidassa.Japanilaisissa toteutus on ilmeisen ontuva koska eniten näkee toyota/kia akselin autoja lumituiskussa perä pimeänä, en ymmärrä kuinka tuollainen "automatiikka" on edes laillinen?
Etenkin VW:n valosysteemi vituttelee muutenkin yli kaiken. Osasyy sumuvalokusipäiden toimintaan on kytkentä, jossa takasumuvaloa ei voi käyttää yksinään, vaan pelkästään etusumuvaloja tai molempia. Oikeasti, mitä helvettiä? Samaa syöpää oli jo 80-luvun konserniautoissa, ja todella uskomatonta on että tämä sama tippuri jatkuu jo kohta viidennellä vuosikymmenellä. Onko siellä johdossa pahastikin kehitysvammaisia huumattuja puoliapinoita? Ja juu, minulle ei tarvitse kertoa että samaa featurea löytyy Fordista japsien kautta ties mihin uudelle mantereelle. Nyt avautuminen kohdistui ensimmäisenä keskustelun aiheena olleeseen merkkiin, jossa kyllä on hieno ohjaamoergonomia ja siistit nappulat, mutta pari fataalia mokaa.
Takasumuvaloa tarvitsee usein paskemmalla kaudella viikkotolkulla lähes päivittäin. Etusumuvalojen käytölle normaalissa tieliikenteessä olen kokenut tarvetta elämässäni noin kolme kertaa. Olisi parasta, että keskiverto Prisman parkkipaikalla kolhija ei saisi koskaan tilaisuutta sytyttää sumuvaloja.
Ei pidä paikkaansa. Golfeja on jo muutamaa korimallia, vähän useampaa eri vuosimallia ja samankin sisällä voi olla eri varustelu ja konfiguraatio riippuen markkina-alueesta tai omistajan toiveista. Volkkareissa on hyvin yleistä, että perä on pimeänä jos valokatkaisin on nolla-asennossa.Vag tuotoksissa tuo ei onnistu. Ainakin Golf ja Octavia polttaa aina takavaloja ellei katkaisin ole ole auto asennossa ja on valoisaa. Nolla ja parkkiasennossa palaa päiväajovalo ja takavalot.
Viimeksi muokattu: