Koitin eilen kiinnittää vähän huomiota omaan ajokäyttäytymiseen ratin osalta. Motarilla suht suorilla pätkillä menee automaattisesti hiljaisessa liikenteessä vasen kyynärpää "ikkunalaudalle" ja ratista klo 9 kiinni, oikea kyynärpää kyynärnojalla ja käsi vaihdekepin päällä lepäämässä. Heti kun tulee vähääkään epävarma olo jonkun muun toiminnasta, liikennemäärä lisääntyy tai tulee mutkia, niin siirtyy toinenkin käsi ratille.
Tämä kannatti eilen, mutkaisella pikkutiellä hyppäsi joku hieman poroa pienempi elukka noin 10m auton eteen oikealta tiheästä metsästä. Renkaat ulvahti ja hätävilkut kytkeytyi päälle. Yhtään en ollut varautunut tuommoseen, mutta tulipa testattua omat reaktiot auton jarrujen ohella. Molemmat selvisivät lähinnä henkisillä vaurioilla, mitä nyt niska on vähän jumissa äkkijarrutuksesta.
Tämä kannatti eilen, mutkaisella pikkutiellä hyppäsi joku hieman poroa pienempi elukka noin 10m auton eteen oikealta tiheästä metsästä. Renkaat ulvahti ja hätävilkut kytkeytyi päälle. Yhtään en ollut varautunut tuommoseen, mutta tulipa testattua omat reaktiot auton jarrujen ohella. Molemmat selvisivät lähinnä henkisillä vaurioilla, mitä nyt niska on vähän jumissa äkkijarrutuksesta.
