Nyt kun on uudessa työkalussa ACC neljä päivää, niin näkee oikeasti kuinka hitaita ihmiset ovat. Siis miten voi kestää kiihdyttää kuivalla kelillä 60km/h nopeuteen niin pirun kauan? Lisänä kun auto vaihtui uuden korimallin mustaan bemariin, niin eihän tuolla saa rauhassa ajaa. Jatkuvasti apinoita moottoritiellä nostamassa vauhtiansa rinnalla kun ensin ajavat hitaammin. En voi käsittää, että mikä siinä on.
Viimeksi eilen kolme autoa nostivat vauhtinsa samaan mun kanssa kun olin heitä moottoritiellä ohittamassa, ajoivat ensin noin 103km/h todellista, minä 110km/h todellista. Kaikki heistä joutuivat jarruttamaan kun tuli liikennettä vastaan, minä olin ohituskaistalla. Ja vielä peräkkäin. Oli Volvoa ja Audia. En voinut hidastaa kenenkään taakse, koska mun takana oli joku saatanan urpo lapsonen ikivanhalla 1990-luvun A4:sellansa aivan kontissa kiinni. Mihinkään väliin en päässyt vaihtamaan oikealle kaistaa, kun välit vedettiin kiinni ja sitten tämä urpo oli tosiaan ihan metrin päässä korkeintaan takanani. Kun sitten viimein rupesin varovaisesti jarruttelemaan kaakkurin työmaan kohdalla ja vilkuttamaan oikealle, niin eiköhän tämä pentu takana vetänyt siihen paikalle, mihin olin menossa pois hänen edestänsä, etten sitten siihenkään päässyt vaihtamaan kaistaa ennenkuin hänen taaksensa. Voi vittu minkälaisia ääliöitä.
Tietty vaihtoehtona olisi voinut riskeerata kortti ja painaa tuplaturbodieselistä kaikki irti, mutta ei oikein huvita. Mielessä kävi kyllä ja ekan Volvokuskin kohdalla vähän painoinkin lisää kaasua, mutta eihän se auttanut. Toki eihän se vanaha D4 V60 tuolle G20 320d:lle olisi pärjännyt jos niin olisin halunnut, mutta ei minua huvita alkaa kilpaa ajamaan enää, eise kuulu liikenteeseen.
Vanahalla 5-sarjalaisella sai ajella ihan rauhassa, nyt jokainen urpo yrittää provosoida ajamaan kilpaa. Vituttaa.