Välillä vaikeaa pitää kurissa tota osteluvimmaa, mutta onneksi pysynyt melko hyvin kurissa enkä ole esim. ulosottoihin ym. joutunut kuten yksi bipoa sairastava kaveri...
Täällä on toinen jolla on sama ongelma. Jouduin jo laittamaan verkkopankkiin nettiostoihin sen verran pienen summan että ei netistä ostella mitään ihan helposti. Olen myös laittanut päivittäiseksi nostorajaksi 40€, saan ruokaa ja bensaa tai sitten jompaa kumpaa mutta mitään kallista tavaraa ei onneksi saa. Olikohan mulla sama summa vielä pankkikortin käyttörajanakin.
Tietenkin nuo saa muutettua suuremmiksi jos tarve tulee mutta se vaatii onneksi jo vähän vaivannäköä, joten jos jotain tekee mieli niin saan kuitenkin vähän miettimisaikaa. Käytän tahallani käteistä koska se hillitsee aika paljon rahankäyttöä. Tuntuu aina niin pahalta kun antaa rahaa kaupan kassalla ja ajattelee että taas ollaan jonkun verran köyhempi. Eikö mulla ole puhelimessa mitään maksamiseen tai kaupankäyntiin liittyvää sovellusta.
Omasta mielestäni rahanhallintani on silti kunnossa vaikka välillä vähän hirvittää kun mielessä pyörii kaikkea kallista jonka haluaisin.
Nyt kun luin niin tuo rahan käyttö näyttäisi olevan bipolaarisuuden merkki. Tosin muut oireet eivät sitten täsmää bipolaarisuuteen. Outoa.
Viimeksi muokattu: