Mikä olisi paras psykiatri just sulle?
Mulla tulee joskus keväällä jotain tutkimuksia. Koitan olla sekoilematta mitään, tai niin olen ainakin ajatellut. Saa sitten se tutkimusten vetäjä kysellä ja selvittää juttuja, kun itse en viitsi liikaa sekoilla. Jos siis kerron jotain outoja, niin alan itsekin vähän ihmetellä asiaa, että mites sen nyt menikään.
Itse olin just jonkun ylilääkärin luona ja meinasi jotain, että kohtalaisessa kunnossa. Ja kertoi että nyt ei tehdä mitään, vaan vaatii nuo tutkimukset ekaksi. Ja myös se että tutkimusten aikana ei saa olla mitään muuta "häiriötä" samaan aikaan. Ja sitä piti hyvänä, että osallistuu vain kaikkiin mahdollisiin juttuihin, mihin riittää jaksamista. Aattelin kyllä että lomailen tässä enimmäkseen vaan kaikessa rauhassa. Jos tekee liikaa, niin ei sekään ehkä niin kivaa aina ole.
Itse voisin ainakin soittaa lääkärille, mutta ei ole onneksi mitään asiaa nyt.
Kuulostaa hyvältä. Eli miten se nyt taas menikään? Kahden puolittamisen, eli 1mg. Ja sitten sama, mutta 2x0.5mg.
Mulla loppuu nuo kaikki lääkkeet noin 3kk päästä, niin saa sitten taas haettua lisää.
Mulla huomenna taas aikainen herätys, hematologi siirsi ajan 13->09:ään, eli 07 ylös arg..
eilen karmea hedari, en tiedä johtuuko niskasta tms. pakko kuitenkin sanoa hemolle että tällaisia kohtauksia on ollut, joku hiton aivokasvain tullut taas
ei kun selitin väärin, eli mulla on 0.5mg:sia, ja niitä puolitan sitten 2viikon välein, sitten kun on lopussa tammikuun lopussa niin jos alkaa tulee pahoja juttuja eikä kestä, eikä opamoxkaan auta niin sitten varastosta aloitan uudestaan ja katsotaan sitten miten mennään, mutta eihän sitä kukaan kestä jatkuvaa hedaria joka on luokkaa migreeni