huokaus, tutun kanssa tunti puhe-elimessä.
jännittää aivan sikana.
olen hermoheikkona, vatsaa vääntää. siis kaikki.
koiron haukkumis mahdolliset oikeudekäynnit isännöitsijän kanssa, sitten on palaveri tänään 15:00 pomon kanssa että saako tuota reima koiran taikka kukaan koskaan, sitten atk-näpeltelyä vidaa ineen ja jettan vikakoodin lukua, eikä edes 4*15mg opaa auta
pitää ottaa toiset 2kpl ennen lähtöä kerholle, kädet tärisee ja heikko-peikko olotila.
kumma kyllä, kerholle kun pääsen niin ajatukset ovat siellä ja olen ihan toinen ihminen kun pääsen kotiin.
onhan se kamalaa jos meinaa mennä vuokrakämppä alta 29vuoden jälkeen ja joutuu pakosti muuttamaan :o
aivan paniikissa olen vielä shokki ja psykoosi puuttuu.
onneksi tulee viikonloppu, saadaan tämä karmea viikko pulkkaa, ennen kuin taas tulee kirjettä himppeen.
sitten välirikko siskopuolen kanssa, pelkään satasella milloin se taas pyyhältää oven taakse vaikka olen kieltänyt tulemasta.
sitten sille pitää vaan olla kovana ja sanoa ettei tänne tartte tulla vittuilee ja laittaa verhot kiinni, eikä aukasta ovea ollenkaan.
kaikki tällaiset kaatuu samaan aikaan niskaan ei helvetti
en tiedä miten suurta osaa näyttelee se että rivatrilit loppui seinään ja korvattiin lisäämällä opamoxia.
lekurille jätin viestin, ei ole vieläkään määrännyt mitään muuta kuin opaa lisää
psyyke on se joka temppuilee, muualla kuin kotona on olo ihan jees, kerhollekkin kun menen niin 30minsaa jännitän aivan sikana sitten relaan ja olen rento oma itseni.
kotiin takaisin tullessa ja illalla on ihan rento ja jees olotila, lekuri puoskari vaan sanoi "rivatrilit korvautuu opamoxilla"
sanoin ettei se ihan näin ole, lupasi laittaa uutta mediä, mutta sitä vuotta ei näemmä ole tullut.
ei yhtään kivaa touhua tällainen.
katsotaan sitten miten viikonloppu menee, jos on aamulla samat oireet niin johtuu rivan poistosta.
kiva kun 30vuoden jälkeen tosta vaan vedetään loppu
mahtaa psykiatrit repiä pelihousunsa, eikä rivat ole ainoa, niitä on muitakin lääkkeitä 1600kpl. jotka on loppua.
tuttavalle tuli karmeat krampit ja se sai lekurilta respan ja yliopiston apteekki sekoittaa sille käsin lisää wanhaa tabuja.
Koittakaas kestää, sama täällä :/