Minä ihmettelen ihmisiä, joilla on rahaa ja mammonaa, kuitenkin ne he voivat huonosti, ja pitää sitten vielä tuottaa toisilleenkin pahaa mieltä
vaikka autan niitä heitä ilmaiseksi niin aina tulee tunne "älä viitsi häiritä minua, minä tahdon vaan lisää rahaa ja miljoonia, minä otan yhteyttä kun ITSE tarvitsen jotain apua taikka muuta sinulta, piste"
Ei tunnu kivalta, tulee kertakäyttöinen olo kuin huoralla, nooh, pitää varmaankin sitten taas alkaa sanomaan että pidetäänpäs 6kk:n tauko tapaamisissa näin ensi alkuun, niin katsotaan sitten sen jälkeen.
Tosi-asiahan on ettei nämäkään hemmot toinen rouva ja toinen mies, tule toimeen ilman mun atk ja auto-korjaus apuja..
On tämä sitten ihmeellistä nykymaailma, toiset ovat luotuja tekemään toisille pahaa mieltä.
Sitten minäkin vielä, otan niin sikana helposti itseeni, ei aina tarvitsisi ottaa, mutta olen helvetti mikä olen.
Eikä tähän ole lääkitystä.
psykat vaan sanovat "meillä on psykoosipotilaita, sulla on lääkitys kunnossa vaikka sitä ajetaankin alas, mutta ole vain avolla, ei voi vähempää kiinnostaa sun tilanteesi"
Sitten sitä ollaan itsensä kanssa solmussa.
Minä otan toisten ihmisten (kait sitten olen ennustaja koska tiedän) VAIN parin sanomat vittuiluna,
"ei mistään maskeista ole mitään hyötyä, minä olen sitä mieltä että on aivan turhaa touhotusta koko asia"
Nämä varsin vain kaksi hemmoa ovat ärsyttäviä, ne ovat aina "minä tiedän kaikista kaikki, minä olen jeesus, minun sanani on laki, minulla on mania"
ei helvetti......
Aina ei jaksa, eikä tarvisekaan jaksaa, eilen tuli kerholle aivan upouusi asiakas, todella kivalta tuntui, ja osasin aivan sosiaalisesti neuvoa talon tavat ja antaa ruoka-apu lipun mistä saa mistäkin ruokaa halvalla taikka ilmaiseksi ja kerhon loma-sulku-kalenterin, ihanaa kun osaa ja kykenee olemaan sosiaalinen, eikä silloin tule ajateltua "herran isä, mitä mä nyt teen, tulee paniikki, menen veskiin oksentaa"
On mukava kun saa huolehtia toisista ihmisistä ja auttaa, minusta toisen auttamisen ilo on todella suuri asia.
Nytkin menen hakemaan diakonilta kangasmaskeja kerholle asiakkaille, kun he itse eivät kykene hakemaan niitä.
Sen huomaa kun toisilla näille kahdelle soittaa, että "älä viitsi koko ajan soitella, minä tahdon olla rauhassa"
sitten kuten kerholla puhuttiin että aina "normaaleilla" ihmisillä on "hullun pelko" silmissä.
"minun pitää nyt jaksaa kuunnella sitä kaveria koska se on hullu, pipipää"
Pitääkin ottaa asia kerholla esille muitten kanssa, siellä on todella pätevää kun saa ilmaiseksi vertaistukea, monet ovat sanoneet samaa että on vielä vanhakantainen hullun-leima ottassa.
"Ai sinä olet se hullu joka käyttää niitä ja niitä lääkkeitä"
Ei voida olla asiallisia "ai sinäkin olet mielenterveyskuntoutuja"!
Me puhutaan paljon näistä asioista, ajatellaan että hullu on sama kun uskovainen , että iso pyörä on kilahtanut laakereiltaan pahasti vinoon eikä sitä enää koskaan voi korvata...
Pakko on välillä viestittää , sähköposti on hyväke väline simplex, yksipuolinen "minä en jaksa kuunnella enkä häiritä Sinun elämääsi, pidetään toistaiseksi tapaamisistamme sekä yhteydenotoista taukoa, jatketaan kunhan tilanne selviää"
Tämä on minun vakio-lauseeni, sitten tulee puhelinsoitto ja siihen kun ei vastaa niin asia on klaari.
Sitten on kiva kuunnella kautta rantain puskaradiosta että:
"se ei nyt oikein pärjää, ei osaa tehdä tietokoneella mitään, ja on paljon tavaraa jotka pitäisi laittaa nettiin myyntiin ja pitäisi tehdä audio ja karaoke-levyjä mutta kun perheessä ei kukaan osaa" EVVK, vie romusi atk-liikkeeseen ja maksa 80e/h min velotus 30e ja teetä hommat niillä soronoo.
Mutta kun ei voi, se maksaa, ja sinä teet se ilmaiseksi, minulla on tilillä vain 40 000e mutta en kykene maksamaan 2e:a koska sitten minulla on vain 39 998e tilillä ja se tuntuu pahalta.
Tämäkin päivä alkoi niin hienosti, kait minulla on joku multipersoonalllisuus, ensin on upea energinen päivä sitten parin puhelun jälkeen on täysin paska päivä ja veto poissa...
Sitten kun avo-potilailla ei ole ketään kuka kuuntelee! hemmetti!
Joku auttava-puhelinkin "niinh, minä olen nyt täällä etätöissä laskemassa verkkoja vesille, että hyvät jatkot vain sinulle ja koita pärjätä, minä jatkan nyt tätä"
Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemusia "sikarikkaista" hörhöistä?
Kiitos että oli paikka mihinkä purkaa pahaa oloaan, ei elämä ole niin kivaa.
Sitten tämä äijä jolle 2017 pidin 6kk:n tauon, niin sekin sanoo:
"minun pojan pojalla on masennusta ja paniikkia ettei voi kotoa lähteä ulos, SE ON SELLAISTA HÖPÖ-HÖPÖ JUTTUA"!
Mikä helvetin diplomi-insinööri tämäkin on, laitan tähän yhden hyvän kuvan joka kuvastaa tällaista ihmistä