Lumilinko

Kuulostaa siltä että teillä on vaijerit liian löysällä. Välillä saa tuossa 6000:ssa kiristää niitä.
 
Vaijerit kiristin niin ettei ole yhtään löysää, kireämmälle niitä ei oikein saakaan. Tarvii ihmetellä tuota ryyppyvipua kun pääsee kotiin.
 
Okei, itsellä ainakin oli työn ja tuskan takana kun pitää melkein pitää kaasua ja lingon kytkintä vedettynä täysin kiinni kun kytkee niitä vipuihin. Sitten se ottaa kunnolla.

Helppo toki testata niin että kun ei ota kierroksia niin nykii suoraan vaijerista ja katsoo saako lisää kaasua/kierroksia. Jos ei niin sitten ne on oikein.
 
Ihmettelin myös mikä mahtaa olla aisojen välissä olevan kaasujousen alapäässä olevan polkimen idea? Mitään siitä ei tapahdu, mutta joku funktio sillä varmaan on mitä ei ole ohjeissa selitetty.
 
Ihmettelin myös mikä mahtaa olla aisojen välissä olevan kaasujousen alapäässä olevan polkimen idea? Mitään siitä ei tapahdu, mutta joku funktio sillä varmaan on mitä ei ole ohjeissa selitetty.
Samaa ihmettelin, mutta sillä näyttää saavan nostettua "kuupan" ylemmäs esim. siirron ajaksi. Eli polkaise poljinta, työnnä samalla kahvoista alaspäin ja irroita polkimesta.
 
Okei, itsellä ainakin oli työn ja tuskan takana kun pitää melkein pitää kaasua ja lingon kytkintä vedettynä täysin kiinni kun kytkee niitä vipuihin. Sitten se ottaa kunnolla.

Helppo toki testata niin että kun ei ota kierroksia niin nykii suoraan vaijerista ja katsoo saako lisää kaasua/kierroksia. Jos ei niin sitten ne on oikein.

Niin oli itselläkin vaijerit työn ja tuskan takana, mutta eikös nuo vaijerit vaan kytke vedon ja lingon. Moottorin kierrokset säädetään ihan suoraan sieltä pannusta jota tuossa aiemmin ihmeteltiin, että mitenkä jänis-asenollakin on niin pienet kierrokset ja joutuu ryyppyä käyttämään kaasuna.
 
Niin oli itselläkin vaijerit työn ja tuskan takana, mutta eikös nuo vaijerit vaan kytke vedon ja lingon. Moottorin kierrokset säädetään ihan suoraan sieltä pannusta jota tuossa aiemmin ihmeteltiin, että mitenkä jänis-asenollakin on niin pienet kierrokset ja joutuu ryyppyä käyttämään kaasuna.
Jotenkin ajattelin että jospa ne kierrokset olisi ollut ihan ok, ellei se laite nyt siis sammu paikalleen? Kun tuo heikko linkoaminen ja eteneminen kuulostaisi minusta vaan siltä että molemmat luistaa. Ei tuo oma kuustonninenkaan mitenkään kovasti kierrä, ja kierrokset notkahtaa vähän jos on liikaa kuormaa mutta kyllä se 30-senttiseen penkkaan uppoaa hitaimmalla nopeudella että heilahtaa ja lumi lentää toistakymmentä metriä.
 
Ensimmäinen koeajo suoritettu S8000T-telamallilla ja ensivaikutelma ei suoraan sanoen ollut mitenkään erityisen positiivinen. Kelikään ei tosin ehkä ollut ihan optimaalinen, kun ajettava pinta oli vaihtelevasti joko jäinen tai paksumman hangen alla vesisohjossa. Ehkä kuvittelin liikoja telojen etenemiskyvystä, mutta todella herkästi niistä loppuu pito kesken ja kone jää sutimaan paikalleen. Ryyppyvivun pitää tosiaan olla oikeassa reunassa, kun kone käy. Peruutusvaihteella vasen tela ei pyöri ollenkaan, tosin en tiedä pitäisikökään sen pyöriä. Moottori vaikuttaisi kyllä ottavan kierroksia ihan normaalisti, mutta eipä tuo siltikään mikään raketti ole suurimmallakaan vaihteella ajettaessa.
 
Ohhoh, täytyy sanoa, että väistin luodin ton S8000T kanssa, olin lähellä tilata. Toivottavasti saatte sen kuitenkin toimimaan kunnolla, ei se ilmainen ollut. Ohi meni Kemin bilteman avajaisten telalinko 999e. Hyvällä alella tuo ja ainakin hyvät arvostelut saanut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 173
Viestejä
4 546 683
Jäsenet
74 938
Uusin jäsen
alcksi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom