Tuo kuulostaa siltä, että ohjeessakin noi on väärinpäin. Ohjeen mukaan käynnistettäessä oikealle ja sitten vasemmalle kun kone on käynnistynyt.Oikealla muistaakseni pidin ryyppyvipua, kun sen käänsi vasemmalle niin kone sakkasi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo kuulostaa siltä, että ohjeessakin noi on väärinpäin. Ohjeen mukaan käynnistettäessä oikealle ja sitten vasemmalle kun kone on käynnistynyt.Oikealla muistaakseni pidin ryyppyvipua, kun sen käänsi vasemmalle niin kone sakkasi.
Samaa ihmettelin, mutta sillä näyttää saavan nostettua "kuupan" ylemmäs esim. siirron ajaksi. Eli polkaise poljinta, työnnä samalla kahvoista alaspäin ja irroita polkimesta.Ihmettelin myös mikä mahtaa olla aisojen välissä olevan kaasujousen alapäässä olevan polkimen idea? Mitään siitä ei tapahdu, mutta joku funktio sillä varmaan on mitä ei ole ohjeissa selitetty.
Okei, itsellä ainakin oli työn ja tuskan takana kun pitää melkein pitää kaasua ja lingon kytkintä vedettynä täysin kiinni kun kytkee niitä vipuihin. Sitten se ottaa kunnolla.
Helppo toki testata niin että kun ei ota kierroksia niin nykii suoraan vaijerista ja katsoo saako lisää kaasua/kierroksia. Jos ei niin sitten ne on oikein.
Jotenkin ajattelin että jospa ne kierrokset olisi ollut ihan ok, ellei se laite nyt siis sammu paikalleen? Kun tuo heikko linkoaminen ja eteneminen kuulostaisi minusta vaan siltä että molemmat luistaa. Ei tuo oma kuustonninenkaan mitenkään kovasti kierrä, ja kierrokset notkahtaa vähän jos on liikaa kuormaa mutta kyllä se 30-senttiseen penkkaan uppoaa hitaimmalla nopeudella että heilahtaa ja lumi lentää toistakymmentä metriä.Niin oli itselläkin vaijerit työn ja tuskan takana, mutta eikös nuo vaijerit vaan kytke vedon ja lingon. Moottorin kierrokset säädetään ihan suoraan sieltä pannusta jota tuossa aiemmin ihmeteltiin, että mitenkä jänis-asenollakin on niin pienet kierrokset ja joutuu ryyppyä käyttämään kaasuna.