mulla on käytännössä varmaan sama vehje mutta eri merkkisenä eli ryobin akku linko ja näistä pienistä akkuvehkeistä ei taida yksikään olla vetävä joka tavallaan kyllä hyvä asia sillä paksulla lumella itse voi omalla työntönopeudella "säätää" lingon kuormitusta eli kävelemällä nopeammin umpihankeen saa koneen myös nopeammin tukehtumaan tms.
minulla tuo ryobin akkuvehje kestää juuri sen verran että saa nopeasti suurimmat veke 30m tiestä ja vähän pihaakin mutta ei sen enempää.
se pitää heti sanoa että noissa kaikissa joista laitoit linkin niin on muovinen tuo heittokierukka niinkuin mullakin ryobissa niin se on tosi kakka.... ja varsinkin jos tie on hiekka tie tms niin mulla linko heittelee talvella ainakin niin "puolet tiestäkin" mukanaan (routa nostaa kiviä tms sopivasti) ja mullahan meni tuo muovikierukka säpäleiksi runsaan kuukauden kuluttua ja talvella kun monella muullakin käy samoin niin toimitusaika uudelle kierukalle oli puolisen vuotta...
suosittelen siis vähintäänkin kahdella akulla olevaa mallia ja sellaista jossa kierukka on terästä tms ja sen lapoina on kumia tms niin silloin se sietää paremmin kiviä yms ja kaksiakkuseina sillä saa jo märkääkin lunta varmasti pihalta veke
esim
mutta kaksiakkuisuus toki nostaa hintaajo melkeen pariin tonniin eli sillä hinnalla saa jo toimivan bensalingonkin
jos sulla on asfaltti piha niin silloin se on tietenkin kaikkein paras lingottava. itse olen jo miettinyt että hiekkatieni takia siirtyisin kokonaan vain mönkijä ja puskulevyyn koska se sietää pihaa parhaiten