Jos on ruuhkaa niin ei edes yhdistä. Heti kun pääsee läpi niin pärähtää äänite pyörii, josta valitaan kieli ja mitä asia koskee. Ensimmäiseen 2 eli englanti ja toiseen 3, joka on joku lippujen muutos tms. ja jonotusaika on 10-20min.
Kaksi kertaa olen päässy läpi. Ensimmäisellä kerralla kyselin paljonko saan flex lipusta jos itse perun, koska lentoja ei oltu vielä peruttu lentoyhtiön puolesta. Vähennyksien ja kulujen jälkeen olisin saanut 30 % maksetusta summasta. Kaksi lentoa ja molemmista lähti omat vähennykset.
Toisen kerran kun soitin lentojen peruuntumisen jälkeen niin, jos itse peruisin saisin 60 % takaisin. En tiedä mistä moinen muutos enkä alkanut kyselemään. Samat listahinnat on kuitenkin kuluille.
Pari minuuttia jaksoin inttää, että pitää saada täysi palautus nyt kun lentoyhtiö peru lennot ja mainitsin EU asetuksista myös, jotka velvoittaa lentoyhtiöitä palauttamaan täyden hinnan kun lento tapahtuu EU alueella ja jos ei voi järjestää korvaavaa lentoa samalle ajankohdalle.
Vaikuttaa vähän siltä, että asiakaspalvelijat on ohjeitettu antamaan vain vouchereita, joista saa rahat sitten 18kk jälkeen.
Pitää ensi viikolla soitella uudestaan ja kysellä, väitellä ja vaatia.