Asiakashankintaan liittyvä hintojen polkeminen nykyisten asiakkaiden kustannuksella on yleistä.
www.hs.fi
Ihmeellistä tekstiä tuolta kylteriltä.
"Jos nimittäin olet vanha asiakas, operaattori ei kaihda käyttää hyväkseen uskollisuuttasi vaan vie tililtäsi kahden vuoden aikana yhteensä 456 euroa enemmän kuin minulta, joka olisi vasta tulossa asiakkaaksi. "
Siis eihän operaattori vie tililtä mitään vaan asiakas maksaa sen 25€ liittymästään omasta tahdostaan. Ainahan kilpailluttamisella voittaa ja senhän näkee ihan sähkösoppareissakin, että jos ei kilpailluta, niin maksaa kovaa hintaa siitä laiskuudesta. Näinhän on jokaisen tuotteen ja palvelun kohdalla.
"Lyhyet, 1–3 kuukautta kestävät tarjoukset uusille asiakkaille voitaisiin säilyttää. Ne olisivat riittävän pitkäaikaisia uuden operaattorin kokeilemista varten mutta samalla riittävän lyhyitä, jotta suurin osa liittymän vaihtajista lopettaisi hyppelyn operaattorien välillä."
Tuohain tarkoittaisi vain sitä että joutuisi 3kk välein kilpailluttaa ja tehdä MOI rumbaa jne

Kaikista parashan on nykyinen tilanne että saa noita 24kk tarjouksia niin ei heti tarvitse kilpailluttaa. Miten ne jotka eivät jaksa edes 24kk välein kilpailluttaa jaksaisi yhtäkkiä 3kk välein?